MVV - FC Emmen

14 apr 2017 23:33 14 apr 2017 23:35 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV - FC Emmen #16
Ik vergeef Pereira deze fout. Speelt een prima seizoen en dit gebeurt gewoon een keer.

Het laatste kwartier moet het zelfvertrouwen toch een kleine boost hebben gegeven. Wanneer we verloren hadden was het geloof naar de kl....geweest.

We doen gewoon nog volop mee om dalijk binnen vier wedstrijden de Eredivisie te halen. Moeten we wel nog even zelfvertrouwen gaan tanken, om te beginnen maandag in Doetinchem.

Dikke sjapeau voor de mannen op de Angel-Side vandaag. Hun onophoudelijke steun heeft vanavond een punt opgeleverd, daar ben ik zeker van. Fijne Pasen allemaal!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 23:38
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - FC Emmen #17
Wat eh gesjavel ,bah bah bah ,of het noe wel of zonder reseltaat is Iech ,voond ,t vreselijk , deenk iech komme neet mie ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 23:44
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - FC Emmen #18
MVV bestuur en VZM volgend seizoen Daryl Werker contracteren !! Hoeveel fouten mag het centrale duo Pereira/Kuipers blijven maken !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2017 23:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - FC Emmen #19

mvvcasbrul schreef : MVV bestuur en VZM volgend seizoen Daryl Werker contracteren !! Hoeveel fouten mag het centrale duo Pereira/Kuipers blijven maken !!!

Werker heeft vorige week zelf bij L1 aangegeven dat hij perse bij ôda wil blijven en dat ôda dat ook wil. Ze waren bijna rond over een nieuw meerjarig contract. Dus dat kun je vergeten. Behalve speler is hij nl ook nog supporter van die club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 00:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Emmen #20
[quote=

Wie waren trouwens die Aziaten waar Pereira na de wedstrijd mee aan het discussiëren was? En wat zat in dat koffertje? (Hij zat weer in een parallel universum met zijn gedachten. ) Zo zonde dat onnodige concentratieverlies van een hele goede verdediger..[/quote]

Er waren inderdaad 2 Aziaten, deze kwamen in een dikke BMW aangereden. Ik zei nog 'belchinezen' voor de grap voor de wedstrijd.

Ik vond de 4-4-2 opstelling echt niks. Met Martina/Ciranni en Schroyen op de flanken toch niet echt veel gevaar kunnen stichten. Ik had het gevoel dat Martina soms dieper stond dan Ciranni, en dat deze spelers niet echt chemie hadden met elkaar. Martina verdedigend wel in orde en heeft een aardige voorzet. Maar niet echt aanvallende acties en vaak tikkie terug.

Met 5 aanvallers erin kwam er dan eindelijk wat dreiging. Toen de 1-2 viel zag je dat Emmen ook geen ene ruk voorstelt.
Guvenc mag van mij wel eerder invallen volgende keer. Hij is op zn best bij dit soort invalbeurten, maar die moeten dan wel wat langer duren, gewoon minimaal een helft laten spelen deze gast.

Complimenten voor de sfeer op de Angel Side, ga zo door!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 00:43
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - FC Emmen #21
Ik ga niet liegen, na 75 minuten dacht ik dat het over en sluiten was. Niet alleen de wedstrijd, maar het hele seizoen.

De klap van Den Bosch uit was hard aangekomen las ik. Dat was wel duidelijk. Letterlijk het allerslechtste wat na afgelopen vrijdag kon gebeuren was een snelle 0-1. Aldus geschiedde. Dus liepen we na drie minuten alweer achter de feiten aan. Ondanks dat speelden we het eerste kwartier eigenlijk niet onaardig, maar kansen creëren lukte niet. Maar goed, daarna kreeg Emmen controle. Die hadden het handboek 'hoe bestrijd ik MVV' in elk geval goed bestudeerd. Vroeg druk zetten, constant twee man voorin houden en wachten op fouten. Laatste half uur van de eerste helft was simpelweg waardeloos. Misschien wel het slechtste wat ik van MVV gezien heb dit seizoen. Toch lukte het zowaar twee grote kansen te krijgen, die geheel in stijl met de afgelopen weken vakkundig werden gemist. De corner helemaal aan het eind van de helft somde de eerste helft in een moment op.

Tweede helft dan. Logische wissel, Güvenc erin. Dat dat voor Verheydt is niet onbegrijpelijk. Dan moet je gaan stormen, volle petaj erop. Wat vooral niet moet gebeuren is een snelle 0-2. Tja. En dan ook nog op die manier. Dat is niet meer en niet minder dan een knock out. Daarna hebben we in feite tegen onszelf gevoetbald. Niks lukte meer. De simpelste combinaties gingen de mist in. Hopeloos. Machteloos. En dan uit het niets de 1-2. Opeens lukken wel dingen. En zowaar zelfs de 2-2. Een gewonnen punt.

Geens, die 0-1, ik moet het nog eens terugzien, maar de bal leek niet onhoudbaar. Buiten dat eigenlijk weinig te doen gehad, buiten een cruciale redding na de 0-2. Martina speelde als rechtsback gewoon prima, al dat gezeur vooraf bleek behoorlijk onterecht. Pereira. Gruwelijke fout. Speelde buiten dat niet onaardig. Blijft jammer dat een foutje in zijn spel blijft zitten. Kuijpers speelde bij vlagen onzeker, kon beter maar speelde ook weer geen slechte wedstrijd vond ik. Laten we wel wezen, zoveel kansen hebben we niet weggegeven. Buiten de twee goals kan ik me maar een ander moment herinneren, toen Geens de bal overtikte. Labylle, wat is er in godsnaam met hem aan de hand? Sinds januari echt stukken minder dan voorheen. Terugval na zijn blessure? Vind hem bovendien soms ongeïnteresseerd ogen, ik miste vooral tijdens de eerste helft zijn gedrevenheid. Na rust verbeterde dat iets. Mooi om te zien wel dat hij meteen naar Pereira ging na diens fout om hem op te peppen. Dat vind ik dan weer klasse. Ciranni deed het zeker niet onaardig, maar mist simpelweg de aanvallende gogme en explosiviteit om rechtshalf te spelen. Bovendien blijft het een raadsel hoe iemand met zo'n zuivere trap regelmatig zo'n waardeloze voorzetten produceert.Nys speelde onopvallend. Nwakali viel ook tegen. Is al weken niet meer zo bepalend als eerder. Niet heel vreemd natuurlijk gezien zijn leeftijd. Het helpt ook niet al dat hij de eerste helft en ook grote delen van de tweede als een soort voorstopper speelde. Daardoor was het gat tussen aanval en middenveld veel te groot. Schroyen, vond ik buiten zijn doelpunt zeer zwak. Heeft ook te maken met de matige Labylle. Los daarvan overigens tikt hij wel maar mooi de 2-2 binnen. Ik vind zijn rendement echter over een hele wedstrijd genomen momenteel wel echt te laag. Verheydt en Nkoyi maakten beiden weinig klaar in de eerste helft. In hun verdediging, het aantal bruikbare ballen dat beide heren kregen was op twee handen te tellen. Ik snap dat het aantrekkelijk is om de lange bal te spelen met twee van die lange spitsen, maar het heeft geen enkel effect. Dit MVV is voetballend juist vrij goed. De 1-2 was overigens een knappe goal van Nkoyi. Guvenc had wat aardige ballen, meer niet. Pas na de 1-2 kwam hij echt goed in het spel. Overigens brengt hij wel wat meer pit in het spel. Dat had MVV ook wel nodig. Al kwam ook dat er vooral uit na de 1-2.

Tja. Nogmaals, ik was er van overtuigd dat het seizoen erop zat na 75 minuten. Uiteindelijk winnen we een punt. Iets dat er eigenlijk geen seconde in zat. Zoals hierboven al beschreven is dit punt goud waard. Sowieso voor de stand ten opzichte van Emmen. Maar ook omdat een nederlaag vandaag dit team definitief gebroken zou hebben. Het elftal speelde na de 0-1 tegen zichzelf, alle geloof leek verloren, ploeg stond onder mentale hoogspanning. De meeste spelers leken heel goed te beseffen dat vandaag gewonnen moest worden, of in elk geval niet verloren, en toen die missie leek te mislukken gingen de kopjes hangen. Als we hadden verloren waren we in principe dood en (bijna) begraven geweest vermoed ik, ik geloof niet dat we deze klap te boven waren gekomen. Maar nu niet. We hebben veerkracht getoond. Dat kan niet anders dan goed zijn voor het moreel. Allez, er is nog lang geen sprake van een herrijzenis (om in de paasterminologie te blijven). Daarvoor was het spel te matig. Maar wie weet, misschien is dit toch een eerste licht aan de horizon. Vorige week hebben we keurig spel laten zien, maar ontbrak een beetje geluk. Dat hebben we vandaag wel eindelijk weer eens een beetje gehad, het geluk dat de laatste weken zo ontbrak. Als dat terugkomt en we kunnen het spel van vorige week laten zien dan kan het nog een leuk einde van het seizoen worden. Maar zover is het nog lang niet, nogmaals, daarvoor was het echt te slecht vandaag. Maandag wacht de Graafschap. Een flinke test. De Graafschap moet winnen, en liefst zo dik mogelijk, om nog kans te maken op de periode. Dus dat zal lastig zat worden. We gaan het zien!

En inderdaad trouwens, dikke complimenten aan de Angel-side!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 00:48
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV - FC Emmen #22
Tja MVV, wat maak je het jezelf al weken achter mekaar lastig. Voetballend zijn we als zovaak al dit seizoen zeker niet de mindere, maar wat laten we het toch vaak liggen in die laatste fase van een aanval.

Ik hoop van ganse harte dat deze ploeg de vorm en de flow van de eerste seizoenshelft snel weer kan vinden. Eerste ronde play-offs overslaan en dan vier, vier wedstrijden vlammen. Kom op MVV, het kint dit jaor!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 00:54
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV - FC Emmen #23
Weet iemand de lyrics van de song die vandaag voor het eerst werd gezongen. Ik wil hem graag goed meezingen maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 01:14
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV - FC Emmen #24
Kom op MVV, ouch al deid t pijn
Winne of verleere doen veer same neet allein
en ouch es t neet geit veer deile leef en leid
MVV Mestreech tot in aller iewigheid
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Huib, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 01:38
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - FC Emmen #25
Positief een come-back van een 2-0 achterstand, Martina op rechts en de niet aflatende steun vanaf de Angelside. En de nederlaag van NAC en de puntendeling van Volendam....
Zorgelijk is wel dat we optisch aardig voetballen maar dit veldoverwicht steeds moeilijker wordt uitgedrukt in kansen. Tot aan de 20 meter zag het er best aardig uit maar dan ontbreekt toch te vaak de beslissende voortzetting en creativiteit. Emmen vond ik vandaag een voorbeeld van een ploeg die prima was voorbereid op MVV en rustig vanuit een goede discipline MVV liet uitrazen en daarbij nauwelijks iets weggaf. Het 1e halfuur na rust hebben we hun 16 eigenlijk niets kunnen creeren.
Het doelpunt van Patrick was van een zeldzame schoonheid. Tussen 3 man de 16 binnendringen en een droge knal in de korte hoek. Wow! En ineens is er vuur en geloof en pakken we nog een punt. En blijven we het in eigen hand houden.
Maandag wordt een echte test. De Graafschap zal moeten. Misschien dat daar onze kans ligt. Als we het kunnen opbrengen om, zoals we dat al vaak hebben laten zien overigens de laatste 2 seizoenen, vanuit een gesloten verdediging en met een gedisciplineerde opbouw en geduld een ongetwijfeld fanatieke Vijverberg tegemoet te treden hebben we zeker kansen. Wat zou het lekker zijn om daar nu wel de 3 punten mee te nemen ! Kom op die roeie !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 03:20 15 apr 2017 03:27 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV - FC Emmen #26
Dit punt is binnengehaald door de 12de man. Hopelijk gaan nu lampjes branden. Wij als 1 van de grootste clubs van de 1e divisie, kunnen een joker inzetten . Wij! Nao veure MVV !

Kom op mensen, wij zijn MVV. Uniek in Nederland, en we draaien op 25% dit seizoen. Iedereen wakker worden. Wij kunnen het verschil maken. Nao veure
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Roei baank, Anna D., Huib, SJENG@BOSCHPOORT, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 09:31 15 apr 2017 09:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - FC Emmen #27

webmastersfm schreef : Dit punt is binnengehaald door de 12de man. Hopelijk gaan nu lampjes branden. Wij als 1 van de grootste clubs van de 1e divisie, kunnen een joker inzetten . Wij! Nao veure MVV !

Kom op mensen, wij zijn MVV. Unlike in Nederland, en we draaien op 25% dit seize. Iedereen wakker worden. Wij kunnen het verschil maken. Nao veure


Prachtig verwoord ! :thumbsup:

De Angelside leet miech nao de 0:2 dinke aon e leedsje preceis zjus wie veer oets veur Sjonnie Webb zoonge

"...hold your head up high,
And don't be afraid of the dark,
At the end of the storm,
There is a golden sky,
And the sweet, silver song of a lark!

Walk on through the wind,
Walk on through the rain,"



Of 't noe de zeeventiger jaore waore met Pinobel en konsorte..
Of de neegentiger met Zwijntje...
De twiedoezendentien jaore vaan uzze Ultraas...
Of gisteraovend....


Sjeiss egaal...
Everybode could hear the Angelside...
By their sound ...Our players got carried away...
YNWA

Sjevraoje krijg iech vaan de Angelside
Gruuts bin iech op de Angelside!

:applaus: :applaus: :applaus:
Merci en fein Paosdaoge!

(Neet te veul eijer eete want dao weurd geer te bratsig vaan... :P )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 11:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - FC Emmen #28
Vond het gister wederom tactisch een aanfluiting
Ciranni op rechtshalf is nog nooit een succes geweest.
We hadden met Nkoyi en Guvenc in de spits moeten beginnen daarachter Nwakali en op rechts en links Schrooijen en Pedro
Verdigende middenvelder Nuys en achterin met Labylle , Kuiper, Perrera en Ciranni

We hadden gister met de basis opstelling veel te weinig voetballende creativeit in de ploeg. Het is dat Nkoyi iedere week beter wordt en aan de goal aardig gevaarlijk begint te worden , de 1-2 was een schitterende actie van hem
Ik zie gewoon graag een MVV thuis dat durft te voetballen, met Guvenc en kort daarbij Nwakli heb je na voren toe veel meer mogelijkheden dan hoe het nu stond met verdedigende middenvelder Nwakli en Nys
Daarbij valt mij Verheijdt steeds meer tegen, hij heeft een goede fase gekend maar de laatste weken heb je werkelijk niks aan hem aanvallend
Deze ploeg is niet sterk met hoge ballen voor de goal maar combinerend via midden en zijkanten kan MVV heel gevaarlijk zijn, echter dan moet je niet zo beginnen.
De 0-1 was een verdedigende fout en ook Geens zag er slecht uit , de 0-2 was natuurlijk een enorme blunder , echter ik zeg je t Perrera heeft die man niet zien staan, en weet je hoe dat komt, dat komt door die zwarte uitshirts dat valt gewoon minder op en in sommige situatie met kunst licht en een bepaalde situatie kun je als speler dat in een fractie over het hoofd zien. Tuurlijk door t midden verdedigen is per saldo risico vol .
Die pech hadden we dus ook gister
Als Elsen MVV laat voetballen zoals in de eerste helft dan hoeven we niet eens aan de play-offs te beginnen , met de passie en de veranderingen in de 2de helft kunnen we wel druk zetten
Wat ik ook niet snap wissel eens schrooijen met Labylle tijdens de match van positie , Labylle kan uit het niets een man voorbij komen en voor gevaar zorgen

Het leuke gedeelte was de laatste 15 minuten , gelukkig een punt ( niet onverdiend) blijf wel met een slecht gevoel over doordat we zo beginnen aan de match , verkeerde opstelling en verkeerde keuze.
Martina deed het prima als rechtsback , maar zo zie je ook dat om goed te spelen als rechtsback hoeft weinig te gebeuren , schuif je hem een plek op dan wordt t helemaal niks

Mooie sfeer op de A-Side , dat wordt zo weer een echte harde kern tribune , zo moet dat ook ....goed werk mannen met behulp van wat inzet, bier en drugs kun je 90 minuten aan de gang, zouden onze MVV spelers toch ook eens moeten snappen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 12:23
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV - FC Emmen #29

webmastersfm schreef : Dit punt is binnengehaald door de 12de man. Hopelijk gaan nu lampjes branden. Wij als 1 van de grootste clubs van de 1e divisie, kunnen een joker inzetten . Wij! Nao veure MVV !

Kom op mensen, wij zijn MVV. Uniek in Nederland, en we draaien op 25% dit seizoen. Iedereen wakker worden. Wij kunnen het verschil maken. Nao veure


Old Boys Klevarie hubbe genote vaan de sfeer. Chapeau.

#VeerzienMVV#Veergevegaas.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2017 12:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
MVV - FC Emmen #30
Als Martina (met alle respect) de beste man van het veld was, dan weet je genoeg.

Ciranni is al meerdere malen een linie naar voren geschoven, maar dat is nooit een succes geweest. Waarom doet Elsen het dan toch weer? Pedro, Gijzen, Nwakali of Guvenc hadden daar ook makkelijk kunnen spelen.

Maar wat wordt er de laatste weken/maanden achterin geklungeld! Man man wat een losse flodders achterin. Labylle verdedigend niet sterk, aanvallend brengt hij ook weinig. Als Moustafa straks weer fit is, mag hij van mij in de basis beginnen.
Tja Pereira... een van de verrassingen van dit seizoen, gaat volledig in de fout. Iets wat je normaal nergens ziet. Ook niet bij de F-jes!
Kuipers zie ik wraps maken, staat in een of ander catalogus van Masita als ik me niet vergis. Maar het aller belangrijkste doet hij niet: namelijk voetballen! En dat is toch zijn beroep.

Ippel werd duidelijk gemist. Hopelijk is hij er weer snel bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden