MVV - Almere City FC

04 mrt 2017 01:19 04 mrt 2017 01:24 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - Almere City FC #31
Eerste helft was in lijn met de afgelopen weken. Ploeg speelde compleet zonder zelfvertrouwen. Onzekerheid straalde ervan af. Twee kansjes gehad, een voor Schroyen en een kopbal van Verheydt. Natuurlijk ook de bal op de paal, botte pech natuurlijk, al zou het een enorme lucky eigen goal zijn geweest. Overigens: we geven ook helemaal niks weg. Dat was het positieve punt van de eerste helft.

Maar goed, meteen na rust besloten onze mannen achterin te laten zien dat het ook anders kan. Al voor de 0-1 was een situatie waarbij een Almeerse speler gruwelijk vrij stond, maar gelukkig de bal niet goed kreeg. Enfin, een minuut later was het alsnog prijs. Fout van Kuijpers, duidelijk. Een kans, bam, 0-1. Wat een luxe. Tja, daarna met de moed der wanhoop op zoek naar de gelijkmaker. Na de 1-1 had ik nadrukkelijk het gevoel dat er meer in zat, en zelfs na de 1-2 bleef ik dit houden. Gelukkig kwam dit uit, had zelfs meer ingezeten als Nwakali niet zo dom voor eigen succes was gegaan. Is hem vergeven.

Het was duidelijk een wedstrijd met twee gezichten. Het eerste uur was statisch, traag en speelden we zonder enige verrassing in ons spel. Oorzaak is niet moeilijk te vinden, aanvallend zit er momenteel in de basis te weinig schwung, snelheid en variatie in. MVV wordt feitelijk alleen gevaarlijk als Nwakali de bal heeft, of over links. Nwakali is echter veel minder prominent aanwezig dan voor de winterstop. Niet gek. Die jongen is 18, speelt zijn eerste volledige seizoen in het betaald voetbal. En heeft inmiddels constant drie man op zich, die hem bij het minste of geringste onder het gras stoppen. En op links, ook Labylle is na de winterstop teruggevallen. Misschien een terugslag van het weer volledig op niveau spelen na zijn zware blessure, dat zou niet onbegrijpelijk zijn. Maar aanvallend sticht hij veel minder gevaar. Schroyen heeft daar enorme last van. De tweede helft ging dit wel beter. De rechterkant is al een tijdje een zorgenkind. Pedro is te wisselvallig, en Ciranni vandaag was leuk geprobeerd, maar hij is een rechtsachter, geen aanvaller. Echter, het laatste half uur had een ander gezicht. De ommekeer werd vandaag gemaakt door de wissels. Houben was als rechtsbuiten veel dreigender dan Ciranni. En het inbrengen van Guvenc en Nkoyi bracht snelheid en voetballend vermogen in de ploeg. Het ligt voor de hand volgende week te beginnen met deze twee voorin, of in elk geval met Güvenc. Nwakali kan dan naar rechts, zoals in dit topic al elders geopperd. Overigens denk ik dat ook Verheydt veel beter zou functioneren met Nwakali op rechts en Güvenc erachter.

Wat kun je verder over de wedstrijd zeggen... Geens heeft geloof ik letterlijk geen redding hoeven maken. Man is alleen maar in beeld bij de twee goals, waar hij verder niks aan kan doen. Moustapha speelde aardig, niet meer dan dat. Ciranni doet het beter op die plek. Als rechtermiddenvelder liever niet meer. Pereira oogde onzekerder dan normaal. Kuijpers was de goal schuld, dat is knudde maar dat kan een keer gebeuren. Vond hem buiten dat echt niet heel dramatisch spelen, al gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat hij minder solide oogt dan voor de winterstop. Maar nogmaals, MVV heeft letterlijk 2 kansen weggegeven de hele wedstrijd. Dus zo slecht stond het verdedigend niet. Labylle vond ik de eerste helft matig, tweede helft stukken beter. Schroyen gaat dan meteen ook veel beter spelen. Schitterend doelpunt overigens. Nwakali, wat ik hierboven al schreef. Desalniettemin blijft hij prima momenten hebben. Ippel, lekker sleuren, en chapeau, geen geel gepakt! Loshaj vond ik sterk starten, maar vond hem na verloop van tijd wegzakken. Niet gek, hij heeft nauwelijks wedstrijdritme. Voetballend heeft hij meer potentie dan Nys in zijn huidige vorm, maar verdedigend is die laatste beter. Guvenc, hierboven al benoemd, duidelijk man van de wedstrijd. Verheydt werkte hard, maar werd nauwelijks in stelling gebracht. Dan wordt scoren lastig. Vond hem beter spelen dan eerdere wedstrijden. Nkoyi viel goed in, maar had ook een andere voorhoede om zich heen. Houben viel aardig in, was dreigender dan Ciranni. Nogmaals, dat experiment hoeft echt niet herhaald te worden.

Overigens, over spitsen gesproken, dat verhaal over Braken, die jongen heeft de afgelopen 2 seizoenen in totaal 16 wedstrijden gespeeld... Heeft de gruwelijke pech gehad 2x zeer zwaar geblesseerd te zijn geraakt. Is sinds oktober alweer maanden uit de roulatie, en een rentree zit er op korte termijn niet aan te komen. Nogmaals, vreselijk voor die jongen, gun je niemand. Maar dat betekent dus wel dat het de vraag is of hij ooit op niveau terugkeert. Ik zou het dus een zeer risicovolle en opmerkelijke transfer vinden met ons beperkte salarisbudget.

Maar goed, terug naar de realiteit. We hebben wederom niet gewonnen. Maar na de 0-1 heb ik wel glimpen gezien van het oude MVV. Laten we wel wezen. Almere heeft 2x op goal geschoten, met 100% rendement. Beide goals hadden een behoorlijke geluksfactor. Een uitgespeelde kans heeft Almere niet gehad. MVV heeft de paal geraakt en meerdere grote kansen gehad. Speel deze wedstrijd nog 10x en we winnen 9x. We zitten echter in de hoek waar de klappen vallen, en dan vallen de ballen net verkeerd. Maar goed, tot twee keer toe is vandaag een achterstand weggewerkt. Dat toont mentaliteit. Een punt was het absoluut minste wat MVV verdiende, en de ploeg heeft afgedwongen door te blijven jagen op de gelijkmaker, ook nadat vlak na de 1-1 op lullige wijze de 1-2 viel. Vorm is ongrijpbaar en keert alleen maar terug met winnen. En dat gaat het MVV dat het laatste half uur op de mat stond zeker nog doen. Maar, dan zal er dus duidelijk gesleuteld moeten worden aan de basis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke, Roed en Wit 70, Ben Salemans, Napoleon, Lassie80, Euskens, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 03:45 04 mrt 2017 03:46 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV - Almere City FC #32
Laten we aub ook niet de eerste tactische wissels vergeten dit seizoen met direct resultaat. Voor mij de eerste keer dat ik een opportunistische wissel zag dit seizoen. Met alle respect voor elsen, ik vindt hem Bij nabesprekingen een van de meest heldere en realistische trainers. Rustig, prima analyses, geen grootspraak en precies pinpointen van de slechte en goede kwaliteiten. Een prima vakman. Maar begin toch langzaam te denken dat we misschien iemand voor de groep moeten hebben die gepokt en gemazeld is in de voetbalwereld. Maar goed. Een serieuze dip, en vondt de wissels van elsen moedig. En meteen resultaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 08:52 04 mrt 2017 08:55 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Almere City FC #33
Mooie analyse Tuor , leuk om je verhalen te lezen

Gister heb ik me toch echt mega gestoord aan Drs Ron Elsen, hoe kun je zo beginnen ?!
Heel defensief met Ciranni doorgeschoven en Mustafa als rechtsback in de wetenschap dat van de flanken al weken geen fastoenlijke bal voorkomt en daardoor Verheijdt op een eiland staat .
Ik verwijt het dan ook Drs Elsen dat we gister wederom punt verlies hebben geleden en dat we na een eerste helft hebben gekeken die het aanzien niet waard was met 2 kansjes.
Maar goed dat gezegd hebbende dan denk je dat Drs Elsen het repareert in de rust en gaat wisselen, maar nee hoor de zelfde basis start en we roepen de ellende over ons af 0-1
Dan past grijpt onze trainer in en komt met oplossingen waarmee hij had moeten beginnen. Guvence en Nkoyi . Vooral die eerste als je die goed gebruikt dan heeft hij en scorend vermogen, creativiteit en leiderschap . Mooi om te zien na een schitterende vrijetrap van Ciranni dat Guvenc op de juiste plaats staat om goed in te koppen , ook zijn 2de actie dat schot op goal was weer een staaltje inzicht en durf van hem . Guvenc heb ik alleen maar goede dingen zien doen.

MVV had wat recht te zetten vertelde Elsen vooraf , nou ik heb er niks van gezien met zo'n opstelling en deze manier van spelen. Aanvallen via de zijkanten ( zonder fatsoenlijke flanken spelers is dat dus onmogelijk en toch doen we dat wekenlijks) en dan hoog op Verheijdt die daar niks mee kan.
Een hopeloze tactiek die niet meer werkt , pas toen Guvenc erin kwam moesten we over de grond gaan voetballen en toen begonnen we ook te voetballen , weet zeker als we nog 10 minuten de tijd hadden gehad dan hadden we nog gewonnen.

Als we met Guvenc en Nkoyi in de basis beginnen en de tegenstander hoog vast zetten en over de grond voetballen we veel gevaarlijker zijn. Tevens goed om te zien dat Nys ook niks toevoegt en wat mij betreft ook lekker op de bank blijft zitten en alleen als stand-in mag spelen als Ippel uitvalt of geschorst is .

Ook Losheij vond ik gister best goed spelen voor zijn doen , wel iets te veel te ballen achterin ophalen dat vind ik niet nodig maar verder niets verkeerd, laten staan dus
Voor de komende weken moet MVV beginnen met de spelers die er stonden de laatste 20 minuten , ook met die nieuwe Houben die liet niet zo veel zien maar laat hem maar eens beginnen samen met Guvenc en Nkoyi en Losheij , en dan wel vel op de tegenstander opjagen met ippel als motor op het middenveld
Maar goed Prof Drs Elsen waar MVV nooit prijzen mee gaat pakken zal er wel anders over denken, trouwens ik zag dat Dusselforf het niet eens was met Elsen en zijn late ingrijpen die ging op een gegeven moment ook aan de andere kant van de dug-out staan en die behoorlijk pissed op Elsen en terecht !
Kijk Elsen is gewoon een schijtluis van een trainer , hij durft niet te verliezen en zo begint hij ook en dat stoort me mateloos zeker als je wel het materiaal hebt om het anders te doen.
Laat Elsen samen maar met het groepje Thal en van Marwijk de selectie samenstellen en goed spelers scouten maar haal hem volgend jaar weg bij MVV1 en zet daar een trainer neer met passie en lef , want dit angsthazen voetbal kost gister ook weer 1000 man publiek die niet komen

Hoop dat Dusseldorp eens flink op de trom rammelt en Elsen eens bij ze strot grijpt en zet Ron tot hier en niet verder met dat slappe gezeik en een de boel op scherp zet en weer eens vanaf minuut een spektakel biedt !! we zullen t zien ( ben er bang voor )
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 09:10 04 mrt 2017 09:12 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Almere City FC #34
Volgens mij vergeet iedereen dat Güvenc en N'koyi helemaal niet fit genoeg zijn om hele match te spelen, misschien niet eens 45 minuten...

Oh en Napoleon, leer de namen van de spelers eens ;)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 09:45
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - Almere City FC #35
Het veranderd nooit bij sommige mensen op dit forum ,ik vind dat mvv het prima doet dit seizoen de doelstelling wordt zeker gehaald en bij de top 5zou fantastischs zijn dus ga eens achter de trainer en spelers staan het kan alleen maarbeter worden in de toekomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 10:17
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Almere City FC #36
2-2 tege Almere.....Almere dat op die 2 kanse nao geine eine mieter heet gepresteerd gister.
En daan goon de hiere speulers nao 't make vaan de 2-2 compleet oet hun daak esof ze de Champions League höbbe gewonne....

Tege Almere dames en hiere...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 10:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Almere City FC #37
Tjaa wat kun je zeggen................
Hoeveel kansen heb je nodig om een Goal te maken, MVV schijnbaar meer als 10 terwijl almere met 2 echte kansen genoegen neemt en de goals maakt.
Zelfde geld voor hoekschoppen, hoe kun je nu 8 hoekschoppen nemen en de bal niet 1 x gevaarlijk inbrengen. Volgens mij kwamen de meeste ballen ver achter de 2de paal en de andere haalde de eerste niet.
Budget of geen budget, ook al speel je voor de playoffs ik kan niet tevreden zijn met een wedstrijd zoals gisteren. Waar was de wil om te winnen? Waarom moet ron 60 min toekijken om te concluderen dat hij misschien eens moet wisselen.
Al met al een wedstrijd waar ik niet tevreden mee ben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 10:54 04 mrt 2017 11:06 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Almere City FC #38
Als us MVV-ke zo goed zou zijn zoals sommigen op het forum denken, willen of volgens sommigen zou moeten zijn...
Dan stonden we 7 punten los van de rest.....
Dan hadden we zeker een periode titel...
Dan hadden we een echte kampioensploeg (zoals ooit met Landzaat en consorte) ...
Dan speelden we dus zeer zeker niet zo wisselvallig...
Dan stonden meer spitsen of tenminste spelers in de top 10...
Dan waren er al meerdere spelers in de winterstop weggekocht...
Wishful thinking zeet d'n Ingelender, mer in sjoen Mestreech is "als" gewoen es...
En wat miene Peer zaoliger euver es en mie grandmeer zag, wul iech heij neet herhaole...

Omdat achter bovenstaande "dan" geen plusje staat, maar eerder een minnetje, betekent dat we een middelmatige ploeg hebben en gezien ons budget eerder een goede gezien de mogelijkheden...
Dan mogen we niet klagen, niet zeuren (zeivere in Mestreechs) en horen te genieten van de stand en de goede momenten!
Dan mogen, nee moeten we best wel hopen op beter dagen en beter spel, maar wel realistisch zijn...

Dus zeet LRB: jaommer vaan gistere, mer bin iech kontent met 't geliekspeul, de veerkrach vaan us matadoore um truk te koume en gruuts op us pebliek dat toch bleif koume zoonder de mismood in te kriege!

leefde en passie numt ziech dat... wie oets ins zoe sjiek de Ultraas verwoorde !

Hell yeah !
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 10:57
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - Almere City FC #39
Met alle respect maar met spelers zoals Guvenc en N'Koyi is het onmogelijk om met deze jongens in de basis te beginnen.
Guvenc gaf deze week op de training zelf aan trainer als je me nodig hebt kan ik altijd een half uurtje spelen (nog altijd knie en hampstring problemen).N'Koyi is eigenlijk hetzelfde probleem een half uurtje meespelen gaat nog net (ook veel blessure problemen).
Daarbij komt ook nog dat hij kilo's te zwaar is.
Desondanks zorgden zij ervoor door hun invalbeurt dat wij toch een verdient gelijkspel haalden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Roei baank, opadiehard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 11:28 04 mrt 2017 11:33 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Almere City FC #40

MVVke schreef : 2-2 tege Almere.....Almere dat op die 2 kanse nao geine eine mieter heet gepresteerd gister.
En daan goon de hiere speulers nao 't make vaan de 2-2 compleet oet hun daak esof ze de Champions League höbbe gewonne....

Tege Almere dames en hiere...


Laten we ons niet teveel sterren op de borst steken. Almere heeft een begroting van om en nabij de drie miljoen euro. Wij komen amper boven de twee miljoen uit. (Daar haal je bijna 20 extra profcontracten uit (Ippeltjes/Cirannis etc)). En wellicht is het besteedbare budget van Almere zelfs nog hoger aan de andere kant van de balans, dan bij ons (schulden). De tijd dat Almere een amateurclubje was ligt inmiddels achter ons. Wij hebben meer toeschouwers dan hun, maar Almere is commercieel groter dan ons. Dat zijn pijlers waar Excelsior zich mee in de Eredivisie weet(/wist) te (be)houden al jaren ondanks hun minimale toeschouwersaantallen en stadioncapaciteit dan de onze. Wij staan al 8 jaar (muv schuldenafbouw) stil in onze ontwikkeling als club, door het gebrek aan externe goodwill en een fatsoenlijke commerciële voedingsbodem (Maastricht = Groesbeek II ). Dit seizoen is dat niet anders. Laten we daarom 'geluk' en 'aanspraak' niet met elkaar verwarren nu we weer eens een seizoen in het linkerrijtje staan, Almere hoort op basis van begroting gewoon boven ons te eindigen. Ook al hebben wij een fantastische traditionele en passionele familieclub, een geweldige aanhang, de begroting bepaalt hoe groot je daadwerkelijk bent als club vind ik.

Ik heb de wedstrijd overigens niet kunnen zien ivm ziekte. Maar een directe concurrent onder je houden met een gelijkspel, waarvan twee comebacks is denk ik toch geen slecht resultaat? Of de tegenstander nu Almere, NAC of PSV heet en je directe concurrent is. Zeker gezien het positieve resultaat op de andere velden. Ik kan me nog een stadion de Koel herinneren dat van vreugde ontplofte een aantal jaren geleden in een soortgelijke situatie. Alleen zat er meer geschiedenis tussen de clubs, dat was het enige verschil in ontlading. Je hebt Almere ervan weerhouden drie punten in te lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 13:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - Almere City FC #41
Ik vond MVV toch wel beter spelen dan Almere. En zelfs bij de achterstanden tot 2x toe voelde je aan de lucht dat MVV dit keer niet ging verliezen. Ik vond de inzet van alle spelers echt top dit duel. Van T Bies tot Moustafa aan toe.

Ik vond Leroy wél heel goed spelen, zeker in de 2e helft met prachtige acties. Soms loopt hij even met de bal, maar dat is omdat anderen dan nog niet in ideale aanspeelpositie staan. En Leroy wil de bal echt altijd perfect aanspelen. En laten we niet vergeten dat hij zijn verdedigende taken nooit verzaakt, ondanks alle aanvallende acties die hij maakt. Ciranni zou ik niet meteen afschrijven als half!

De invallers waren goed. Zowel tactisch als qua spel.

Jammer van die tweede tegengoal, die op dat moment echt uit de lucht kwam vallen. Het klopte gewoon niet dat Almere in die fase op voorsprong kwam. Maar hoe MVV zich heeft teruggevochten: respect!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 13:34
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Almere City FC #42
Vond MVV niet slecht spelen, hebben wel teveel kansen nodig om een doelpunt te maken. Guvenc en N Koyi zou ik indien mogelijk wel vaker inzetten. Goed gevochten maar door defensieve fouten 2x een tegendoelpunt. Ik vind wel tot Elsen eens wat meer ambities mag uitspreken, altijd maar zeggen dat we het nog steeds bovenverwachting doen, zet de boel eens op scherp en praat niet alleen over nacompetitie halen is het doel !!
We hebben een goed elftal, alleen verzuimen ze vaak de kansen te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 14:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Almere City FC #43

Boe is dat feeske? schreef : Volgens mij vergeet iedereen dat Güvenc en N'koyi helemaal niet fit genoeg zijn om hele match te spelen, misschien niet eens 45 minuten...

Oh en Napoleon, leer de namen van de spelers eens ;)


zou zo maar kunnen dat die 2 geen 90 minuten volhouden maar dat is ook niet eens nodig als ze 45 minuten er zo op kletsen staan we al op een zekere voorsprong en kun je gaan door wisselen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2017 17:40
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Almere City FC #44
Is er nu werkelijk geen enkele investeerder die ons een goede spits naast ut Bies kan bezorgen?? Succes verzekerd :thumbsup: Ja ik weet het, no money no goals, pff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2017 12:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Almere City FC #45
Het meeste is eigenlijk al geschreven. Tuor, je schrijft zeer lezenswaardige stukjes! Inderdaad, het schort momenteel aan scorend vermogen bij MVV. Kansen worden wel gecreëerd, maar zeker het eerste uur kwam geen enkele eindpass goed aan, behalve dan bij die bal op de paal. Er zit dan weinig verrassing in het spel. De opbouw van achteruit gaat zeer traag. Met name het duo Pereira-Kuipers-Pereira-Kuipers-Pereira-Kuipers kan er wat van. Waarom niet sneller de diepte gezocht en meer voorwaartse druk?

Er werd dus wel hard gewerkt, maar weinig efficiënt en effectief. Op dergelijke momenten mist MVV een flitsende individuele actie. Soms van Nwakali (hij blijft goed overzicht houden en een prachtige pass in de benen hebben, maar het rendement is te laag), maar ik mis dan wel een speler als Croux of Pedro, die met een flitsende actie een mannetje uitspeelt. De enige die dat echt goed doet bij MVV is nota bene Labylle. En als de bal dan bij de achterlijn komt, dan staat Verheijdt vaak ongelukkig opgesteld. Dan heeft Guvenc meer het doelpunteninstinct en staat wel op de juiste plaats.

Wat ik niet goed begrijp is dat Loshaj niet wat meer de bal opeist. Een jongen die eindelijk eens een kans krijgt, zou meer ballen moeten krijgen c.q. meer om ballen vragen. Nu voetbalt hij wat onzichtbaar en dat had ik wel anders verwacht.

Wel vond ik het bewonderenswaardig dat de jongens allemaal bleven knokken voor minstens een punt (met de 4-0 zeperd tegen Cambuur nog in het achterhoofd). De kopjes gingen niet hangen en er werd nog een schepje bovenop gedaan. Dat Schroijen dan met zijn enige goede actie van de wedstrijd de 2-2 fraai intikt was een troost. Maar wel een schrale troost als je ziet dat Almere misschien drie keer voor de goal is geweest en MVV wel 30 keer. Volgend seizoen een goede spits erbij en je hebt zo een stuk of 8 punten meer dan nu.

Dat mensen op dit forum nu opeens beginnen te hakken op Elsen, vind ik eerlijk gezegd niet fair. MVV staat gezien het budget dat ze hebben en ook wel de pech van de afgelopen twee maanden toch best op een verdienstelijke positie. Natuurlijk wil ook ik hoger, maar ik denk dat de huidige klassering heel mooi en realistisch is. En het gaat de komende weken ook heus wel weer eens meezitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Anna D., Uermend, Tuor, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden