MVV - Almere City FC

03 mrt 2017 11:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Almere City FC #16
onze stand en punten zijn inderdaad prima en iets om trots op te zijn.
Maar als je kijkt naar het aantal goals van MVV.
Dan zijn er 5 clubs die minder scoren als MVV in de Juup.
Maak me niet wijs dat alle overige clubs een veel hoger budget hebben om spitsen te kopen.
Sinds het seizoen schreurs / veldmate is scoren een probleem bij MVV.

Te veel wedstrijden worden weggegeven of eindigen in een gelijk spel door kansen die gemist worden door MVV.
Andere ploegen hebben 1/2 kansen nodig om te scoren, MVV gemiddeld 5.
Of het gelijk spel dan terecht is of niet maakt even niet uit, als er meer kans afgemaakt worden dan win je ook vaker en maak je het de tegenstander moeilijker.
Ik ben gewoon teleurgesteld op het gebied van goals maken en kansen benutten en dit al enkele seizoenen.
dat MVV een beter team neerzet en meer spelers onder contract heeft is allemaal SUPER en plus punten.

Echter denk ik dat voor komend seizoen de focus eens moet liggen op een ECHTE spits, Geen egoïst die alles alleen wil doen.
iemand die kan schieten, durft te schieten en weet wanneer hij voor de goal moet staan.
Ga je de rust in met 2-0 dan word de tweede helft een ander verhaal, nu ga je vaak de rust in met 0-0 en kun je in de rust praten over de 8 gemiste kansen.

Vanaaf hopelijk volle gaas!!! en 3 punten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 11:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - Almere City FC #17
Sjarelke en mvv supporter, daar ben ik het mee eens hoor. Al heeft het ook te maken met de speelstijl: we geven achterin nauwelijks iets weg (als je Cambuur niet meetelt althans...) en komen daarom vaak voorin mankracht te kort. Maar dat Verheijdt veel kansen mist en te langzaam lijkt voor de rest van de aanvallende spelers, dat zie ik ook. Dat van de rechterflank nauwelijks doelpunten komen (op de vrije trappen van Ciranni na dan), dat zie ik ook. Nwakali is een heerlijke voetballer maar geen killer. Pedro is bij vlagen briljant en bij vlagen totaal afwezig, maar levert sowieso nauwelijks doelpunten en assists op. Gijzen scoorde alleen in het begin van het seizoen als invaller, maar lijkt als basisspeler echt te kort te komen. Links heb je met Schroyen en Labylle twee spelers die toch veel meer rendement leveren, al is dat de laatste weken ook weg.

Verheydt wat dieper laten spelen en kijken of we rechts wat meer rendement kunnen halen, dat lijken de oplossingen. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Verheydt dieper betekent ook grotere ruimtes tussen de linies en bij balverlies dus een probleem/meer kans op tegendoelpunten. En wie moeten we op rechts zetten? Houben de kans geven misschien? Guvenc daar neerzetten (wetend dat hij veel naar binnen trekt)?

Ik vind zelf dat Nwakali zijn beste wedstrijden als rechtsbuiten speelde. Die trekt overigens even veel naar binnen als Guvenc. Dan krijg je op het middenveld plek voor Loshaj of Guvenc.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 11:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Almere City FC #18
Het is ook bijna onmogelijk voor MVV om constant te presteren en een bepaald niveau te halen.
Toch ben ik echt bang dat we onbewust te vroeg hebben gepiekt ( als je daar al over mag spreken)
We hebben een bredere selectie dan verleden jaar en dat is positief , misschien is dat de vertaalslag ook naar een beter resultaat nu
Ik moet daarbij wel aantekenen dat een stabielere keeper Geens en Kuipers achterin voor wat meer stabiliteit zorgen dan verleden jaar met Knops-Perreira en Coppens.

We willen allemaal graag promoveren , het moet ook allemaal een beetje meezitten op t juiste moment , vind wel dat Elsen ook wat meer mag afdwingen op moment dat t minder loopt . We hebben nu wat mogelijkheden en dan bedoel ik niet de Martina's

Vanavond wordt weer zo'm wedstrijd ( heb er zin in) dat we er eens vol in moeten kruipen de nederlaag daar en de matige resultaten moeten omgebogen worden, Elsen moet iets aanpassen aan zijn opstelling en de spelers moeten het dan maar doen
Genoeg tijd gehad om eraan te werken, 1 keer per week 90 minuten presteren onder druk....pffff is eigenlijk een lachtertje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 13:53
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
MVV - Almere City FC #19
Tot op zekere hoogte wel een beslissende wedstrijd vandaag. Win je, sta je zeven punten voor op plek 8, dus exclusief Jong Ajax en Jong PSV, de eerste plek die verplicht tot de eerste ronde van de Playoffs. Dan hebben we in de resterende 10 wedstrijden nog maar een paar zeges nodig. Bij een zege vandaag zou zelfs 10 punten uit de laatste 10 wedstrijden genoeg moeten zijn, aangezien ik niet verwacht dat Eindhoven, Almere een gemiddelde van 2 punten per wedstrijd gaan halen, (of de teams daarachter zelfs nog meer). Dan mogen we zo langzamerhand wel rekening gaan houden met de 2e ronde Playoffs.

Aan de andere kant, win je niet, dan kunnen we toch wel spreken van een flinke carnavalsdip, met dan slechts één zege in de laatste 8 wedstrijden. Wat dat betreft ben ik niet rouwig om de schorsingen van Nys en Pedro. Nys is het hele seizoen al hopeloos uit vorm, terwijl Pedro veel te weinig rendement heeft. Met een Loshaj of Guvenc komt er veel meer voetbal in het elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 22:25
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Almere City FC #20
Volgens John Bannier speelt Sven volgend seizoen weer voor MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 22:34
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Almere City FC #21
Ik hoop dat elsen het nu heeft gezien ! Vanaf nu nkoyi en guvenc in de basis. Verheijdt als breekijzer voor de laatste tien minuten achter de spits ofzo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 22:37
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Almere City FC #22
Volgende week zonder Kuijpers en Schroyen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 22:51
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Almere City FC #23
Trieste aanblik van de aanvallers hoor.....zeer verfrissend met Guvence en later met Nkoyi.
Zo kan het ook, dus volgende week zo beginnen!

Ciranni naar voren en moustafa erin werkte ook niet. Volgende keer lekker Nys weer terug op middenveld en Ciranni rechtsachter. Loshay komt nog te kort of misschien te weinig wedstrijd ritme.

Verdediging gaat 2x de fout in, zeg maar gerust nonchalant naïef inspiratieloos ongeïnteresseerd lijkt het wel. 1e prioriteit is verdedigen dan de rest!

Je moet ook deze wedstrijd winnen en dat doe je weer niet.
Conclusie: voorin faalt weer en achterin faalt ook alweer. Gered door onze kleine man en yoeri.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 22:57
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Almere City FC #24

Sjonnie schreef : Volgens John Bannier speelt Sven volgend seizoen weer voor MVV .


Daar ben ik blij mee maar Is dat wel verstandig om een speler te halen die vaak langdurig geblesseerd Is aan de knieën?
Anders Rick ten voorde halen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 23:03
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Almere City FC #25

Us Clubke schreef :

Sjonnie schreef : Volgens John Bannier speelt Sven volgend seizoen weer voor MVV .


Daar ben ik blij mee maar Is dat wel verstandig om een speler te halen die vaak langdurig geblesseerd Is aan de knieën?
Anders Rick ten voorde halen?




Een Sven die fit is is zeker een aanwinst voor MVV . Vooral omdat ik een Nkoyi en Pedro niet zie blijven .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 23:24
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV - Almere City FC #26
Volgende week dan maar de kleine Güvenc ipv 't Bies?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 23:42
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Almere City FC #27
Volgende week Kuipers en Verheyd eruit. Tijd van knuffelen is voorbij.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 23:46
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Almere City FC #28

Sjotelsplak schreef : Volgende week Kuipers en Verheyd eruit. Tijd van knuffelen is voorbij.





Kuijpers is geschorst volgende week , samen met Schroyen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 23:55
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV - Almere City FC #29
Waar ik me ook aan heb ge-ergerd is het ontbreken van de wil om te winnen..

Na de 2-2 komt werkelijk iedereen Schroyen feliciteren ipv de bal te pakken en iedereen naar de middenstip te dirigeren.. Onbegrijpelijk als je thuis speelt om dan blij en tevreden te zijn met een gelijkspel... :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2017 23:56
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - Almere City FC #30

Ster_Drager schreef : Ik hoop dat elsen het nu heeft gezien ! Vanaf nu nkoyi en guvenc in de basis. Verheijdt als breekijzer voor de laatste tien minuten achter de spits ofzo.


Beste Sterdrager dat heb je goed gezien maar dat geloof je zelf toch niet dat die geweldige trainer van ons Guvenc en Nkoyi in de basis laat beginnen....de 1e helft wns heel mat en inspiratieloos vindt je het gek dat de sfeer dan bagger is....de sfeer wordt steeds slechter in het stadion en de plekken op de tribunes steeds leger !! En ja zeker zijn vriendje Sven Braken terughalen ik had het kunnen denken met alle respect voor Sven met zijn 2 zware blessures achter elkaar komt die nog ooit
op zijn niveau terug, ik vindt het 10x belangrijker voor meer stabiliteit achterin dat het gestuntel van de laatste weken...ik verlang
naar de terugkeer van DARYL WERKER die zorgt achterin voor rust en geen gekke dingen speelt sober en goed zo'n speler had al lang gepolst moeten worden, zijn contract loopt af !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden