MVV - FC Eindhoven

21 feb 2017 08:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - FC Eindhoven #31

Sjonnie schreef : Een vraag ??? Ben ik de enige die de rode kaart van Ippel zag aankomen ??

Nee, en het was ook een terechte kaart. Net als de eerste overigens die hij kreeg om een wegwerpgebaar. Erg onprofessioneel om daarvoor kaarten te pakken. Ik vond dit overigens één van de betere scheidsrechters dit seizoen in de Geusselt. Pérez heet deze meneer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 09:31 21 feb 2017 09:38 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Eindhoven #32
Ik denk juist dat het steeds maar weer inzetten van de Martina's het nadeel aantoont van een dubbelfunctie als trainer en technische staf.

De trainer moet naar mijn mening gewoon ervoor zorgen dat het beste elftal speelt. Op de tweede plaats komt pas het belang van de toekomst/transferwaarde van spelers. Voor die aspecten is de technische staf naar mijn mening verantwoordelijk.

Met andere woorden. De Martina's hebben te snel een profcontract gekregen. Had Elsen dat contract niet zelf geregeld, dan had hij waarschijnlijk ook wel ingezien dat ze te licht zijn. Nu blijft hij ze brengen omdat het - vanuit technisch perspectief - voordelig kan zijn, wat ik persoonlijk wishful thinking vind.

Ik draag de eigen jeugd een warm hart toe. Maar het spijt me, in dit geval heb ik in 1,5 seizoen weinig vooruitgang gezien. Misschien prima spelers voor middenmoot Jupiler League, maar niet om mee te doen voor promotie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 09:54
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - FC Eindhoven #33
Ben ik het niet mee eens Hill28. Kijk bv naar de wedstrijd in Oss onlangs waar een van beiden Perreira uitstekend verving. Ik vind dat de broers wel degelijk gegroeid zijn en daarnaast zeker nog groeipotentie hebben. En je denkt toch niet dat Elsen moederziel alleen beslist of die jongens een contract krijgen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 10:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Eindhoven #34
Het probleem is al zo vaak genoemd.. dit soort jongens moeten eigenlijk groeien in een tweede elftal. Zo lang die er niet is moet je hen wel genoeg speeltijd geven in het eerste. Als je dat niet doet gooi je hun talent eigenlijk weg, en weet je zeker dat ze over een jaar of twee met stille trom vertrekken bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 12:21 21 feb 2017 12:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Eindhoven #35
Dat de Martina's niet uitblinken in aanvallend opzicht dat is wel duidelijk. Maar dat ze geen talent hebben, dat vind ik niet. Voor een club als MVV is het hebben van deze allround spelers een goede oplossing om de selectie breed te houden vind ik. Ze zijn defensief ingesteld, maar hebben een stabiele factor binnen het veld. Shermar is een goede vervanger voor Pereira zo is gebleken. Kuipers, Smeets en Braken zijn ook zo begonnen met minuutjes. Maar je kunt niet verwachten dat ze bij een invalbeurt de wedstrijd doen kantelen. En daar wringt een beetje de schoen een beetje, met een Guvenc, N'Koyi (beide ervaring) en een Loshaj (aanvallend talent) op de bank. Is het vreemd dat je beroep doet op talent ipv ervaring met deze plek op de ranglijst.

Ik begrijp Hill zijn woorden daarom wel, de slager keurt zijn eigen vlees op basis van herkomst zo lijkt het.(Eigen jeugdopleiding, procentjes.) We hebben geen tweede elftal voor een veiligere praktijktest. En talent mag natuurlijk niet verloren gaan. Maar het kost andere spelers ook weer minuten.

Waar ik me afgelopen wedstrijden echt aan heb liggen ergeren zijn die lange ballen die het middenveld overslaan en maar hopelijk met een gelukje moeten goedvallen in een praktisch leeg middenveld zonder nummer tien. Iedere wedstrijd maar opnieuw is het hopen dat die bal een keer goed valt en onze spits(en) ook hun plicht vervullen. (Verheydt had 2x pech, dat wel) Als dat noodzaak is op basis van financiën, dan had ik daar minder moeite mee, maar met Loshaj en Guvenc op de bank heb je juist spelers die via de grond zo'n wedstrijd kunnen omgooien. (Daar riep die wedstrijd om, grip op het middenveld krijgen.) Deze spelers zouden in de basis staan bij andere JL clubs met een soortgelijke begroting. En dat wordt dan niet gebruikt, zonde. Guvenc, die ik nooit heb kunnen betrappen op luiheid of onwil binnen het veld, wordt hiermee de club uit gejaagd. (Contract loopt deze zomer af). Terwijl hij meer in 10 minuten heeft laten zien, dan zijn collega's in 90 minuten, in die minuten dat mij mocht spelen (Persoonlijke mening).

Neemt niet weg dat Ron het voortreffelijk doet met zijn elftal. Als dit de eindstand wordt, betekent dit het beste seizoensresultaat sinds 17 jaar(!). Maar toch heb ik soms het gevoel dat er met deze selectie meer in het vat zit. Ik zat fout met Pereira vorig seizoen, ik zal nu ook wel weer fout zitten. Maar soms hoop ik op wat meer zichtbare interventie, probeersels en formatie- en speelstijl-veranderingen. We hebben sinds negen jaar daar weer de middelen voor (Zo lijkt het), maar de oude methodiek blijft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Anna D., middenstip, Lassie80, Raffalaldo, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 21:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - FC Eindhoven #36
@Frank en Jacques

Zonder twijfel heeft Ciranni een geweldige vrije trap , dat zie je niet meer vaak en dit keer al 4 keer raak en ook nog belangrijke doelpunten
Daarbij is het een "verzorgde "voetballer ( hij oogt netjes) maar voor mij zijn er teveel punten die ik echt zwak vind, zijn voorzetten en corners , zijn voetballende oplossingen en ook vooral zijn lengte vind ik als back toch echt wel een beperking
Als er een club is die na dit seizoen 100-150 K op tafel legt voor hem dan vinden we echt wel een gelijkwaardige back ( mss niet met die vrijetrap).
Het geld wat je dan kan verdienen bij een transfer kun je het middenveld of de aanval versterken het is een beetje puzzelen maar het hoeft niet nadelig voor ons uit te pakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 21:27
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Eindhoven #37
Ciranni vind ik een groot talent. Snel, een goeie trap en techniek, zowel verdedigend als aanvallend gretig, kan een actie maken..

Enfin, ik vroeg me eigenlijk af waarom er nog steeds nergens een samenvatting is van MVV - Eindhoven..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 22:06
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Eindhoven #38

Hill28 schreef : Ciranni vind ik een groot talent. Snel, een goeie trap en techniek, zowel verdedigend als aanvallend gretig, kan een actie maken..

Enfin, ik vroeg me eigenlijk af waarom er nog steeds nergens een samenvatting is van MVV - Eindhoven..




Ik moet nog even zoeken hoe ik Youtube video's makkelijk in een artikel op de voorpagina laat zien.
En de oude video's van Fox werken ineens niet meer op onze site.. weet niet of er een storing is, maar ik ben bang dat ze iets gewijzigd hebben waardoor mijn video script niet meer werkt :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2017 22:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Eindhoven #39
Bedankt! Toch heel wat kansen voor MVV als je het zo achter elkaar ziet..jammer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2017 09:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Eindhoven #40
@jacques relax man, er zijn eerder bij andere topics ook al opmerkingen over loshaj geweest. Ook door napoleon, en nee zijn manier van schrijven is me wat fijns. Over negativiteit gesproken.

Ik heb geen zin om 30 Posts terug te zoeken naar wat er precies gezegd is. Maja misschien zit t m dan in bovenstaande.

Gelukkig is dit een forum en vind ik nog steeds dat de soep niet zo heet gegeten wordt als dat hij opgediend is. Zolang alles binnen fatsoensnormen valt.

En Ron, tja we kunnen zeuren wat we willen, maar Ron trekt lekker z'n eigen plan. En tot nu toe gaat ie ieder jaar beter, pardon gaat onze club ieder jaar beter

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden