MVV - FC Eindhoven

15 feb 2017 22:57 15 feb 2017 23:01 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Eindhoven #1
Op zondag 19 februari speelt MVV om 14:30 uur de thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven.
Laten we hopen op een mooie overwinning.
Laot 't insjete vaan de vastelaovend ,mèr beginne in uzze tempel ': De Geusselt.
Ik voorspel een 3 - 1 overwinning veur dee vaan us.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 00:00
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV - FC Eindhoven #2
Iemand een idee waarom deze wedstrijd op zondag is en niet gewoon op de reguliere vrijdagavond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 02:51
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV - FC Eindhoven #3
omdat oda jc ook thuis speelt

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 09:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
MVV - FC Eindhoven #4

peeke schreef : omdat oda jc ook thuis speelt


Meeh, de kots van het Zuiden wilt toch zo graag geprofileerd worden als een Eredivisieploeg? Dat ze dan ook lekker in verweer gaan dat ze op een vrijdag spelen ( iets wat niet altijd goed uitpakt, iets met een bus met kinderen of zoiets).En laat ze ons dan lekker calimero noemen en ons op ''onze''' vrijdagavond laten spelen. Vanaf volgend seizoen mogen ze deze dagen gerust omgooien tussen beide clubs ;) :thumbsup:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 11:52
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - FC Eindhoven #5

Nao Väöre schreef : Laot 't insjete vaan de vastelaovend ,mèr beginne in uzze tempel ': De Geusselt.


Volges miech is ut insjete vaan de vastelaovend pas de volgende week B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 12:25
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - FC Eindhoven #6
Zondagmiddag top ,ook nog in het zonnetje ? kan niet beter ...voor amusement .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 12:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - FC Eindhoven #7

Heugem schreef : Iemand een idee waarom deze wedstrijd op zondag is en niet gewoon op de reguliere vrijdagavond?

Om ons de kans te geven vrijdag in het uitvak van 045 plaats te nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 15:17
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV - FC Eindhoven #8
Leuk dat de fans vrij mogen afreizen, de kassa's van het uitvak is zelfs open. Hopelijk mogen wij het komemd seizoen ook vrij afreizen naar Eindhoven.

Eindhoven rekent op minimaal 100 fans die naar de Geusselt komen en hun negatieve reeks kunnen ombuigen in een overwinning.

Ik zelf durf nog geen prognose te doen, hopelijk 3 punt in de Geusselt. Hierna komen nog zware wedstrijden en na carnaval zit MVV meestal in een dip(je).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 20:38
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Eindhoven #9

Zwegel schreef :

Nao Väöre schreef : Laot 't insjete vaan de vastelaovend ,mèr beginne in uzze tempel ': De Geusselt.


Volges miech is ut insjete vaan de vastelaovend pas de volgende week B)


Zwegel, de vastelaovend begint inderdaad pas volgende week.
Volgens mij speelt MVV nooit thuis op carnavalszondag
Voor die supporters die niet van Vastelaovend houden is dit waarschijnlijk de opmaat.
De carnavalisten onder ons kunnen het dan een week later over doen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2017 17:15
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
MVV - FC Eindhoven #10
Eerste helft speelde Mvv onherkenbaar. Veel balverlies en slecht verdedigen. Pereira en Kuijpers achterin te schutteren.
Tweede helft een beter spelend Mvv met goede aanvallen, bijna allemaal onder aanvoering van Nwakali.
Pedro kwam in het stuk niet voor en Verheijdt speelde weer uitermate zwak. Ippel kreeg zijn tweede gele kaart ( speelt soms erg onbesuisd ) en Mvv moest verder me man.
Het vlammetje was toen uit en de wedstrijd eindigde in een teleurstellende 0-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2017 17:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - FC Eindhoven #11
Hoe goed Nwankali ook is , hij moet echt eens ophouden met die ballen van 20 meter op goal te schieten !! Elke bal gaat hoog over of 10 meter naast , voor een jongen met zo een techniek kan hij absoluut niet schieten!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2017 17:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Eindhoven #12

Driver schreef : Eerste helft speelde Mvv onherkenbaar. Veel balverlies en slecht verdedigen. Pereira en Kuijpers achterin te schutteren.
Tweede helft een beter spelend Mvv met goede aanvallen, bijna allemaal onder aanvoering van Nwakali.
Pedro kwam in het stuk niet voor en Verheijdt speelde weer uitermate zwak. Ippel kreeg zijn tweede gele kaart ( speelt soms erg onbesuisd ) en Mvv moest verder me man.
Het vlammetje was toen uit en de wedstrijd eindigde in een teleurstellende 0-0.


Kan het niet beter verwoorden.. waren de spelers in de 1ste helft soms zenuwachtig omdat Arsenal op de tribune zat?? Overigens kreeg MVV toen wel de grootste kansen.

In de tweede helft kon Eindhoven niks anders doen dan verdedigen, en steeds opzichtig als stervende zwanen ter aarde storten (die nummer 10 is echt een ZEER irritante speler :sick: ).

Helaas, het zat er weer niet in vandaag, was zo mooi geweest om weer over Volendam heen te springen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2017 17:49
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV - FC Eindhoven #13
Mijn oren suizen nog steeds door het belachelijke hoge volume van de (nieuwe?) geluidsinstallatie. Als je werkelijk moet schreeuwen om met de persoon naast jou een gesprek te voeren dan klopt er iets niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2017 18:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - FC Eindhoven #14
Wel een teleurstellende zondagmiddag

Zoals ik het al in aan t begin van t seizoen aangaf missen we scorend vermogen( en hebben we te weinig doelpunten ingekocht) en dat breekt ons nu echt de laatste weken op.
Het voetbal is ook wel minder aan t worden, maar de kansen die we dan krijgen maken we niet
De eerste helft was ook bagger, wat een slechte helft dat gebeurd ons ook steeds vaker de laatste tijd. De 2de helft repareren we dat maar net op moment dat we door willen drukken , valt die speler van Eindhoven uit en pakt Ippel zijn 2de gele kaart. Die scheids had dat ook wel wat beter mogen aanvoelen ( wissel stond al klaar) Toen was t klaar met MVV

Daarbij de wissel van Martina op Ippel voegt ook helemaal niets toe, die Martina voegt ook gewoon helemaal niets toe . Nu kon hij vandaag ook niks toevoegen maar in zijn algemeenheid heb je helemaal niks aan die middenvelder , hij doet wel mee maar maakt nooit t verschil.
Daarbij snap ik niet waarom Leroy en Joeri nooit eens tijdens de wedstrijd van positie wisselen , Joeri dan als back en Leroy als linkerspits /middenvelder , vind zowiezo dat Joeri de laatste weken erg terug aan t vallen is

Wat me ook mateloos irriteert zijn de waarderloze voorzetten en corners van Ciranni man , werkelijk 90% komt niet aan
Als we er een 100.000 voor krijgen tijdens de zomer , verkopen !

Vandaag was ook Perrera een natte wind , man wat speelde die slecht , paar blunders kosten ons bijna een tegendoelpunt maar goed voor de rest van t seizoen speeld hii heel behoorlijk met Kuipers

Nee de lucht is een beetje uit de fles aan t gaan , we blijven wel gelukkig bovenin wel hangen maar komen amper tot scoren.
Elsen moet gewoon weer eens Pedro op de bank zetten en eventueel Guvenc of die nieuwe ( ben zijn naam kwijt) opstellen

Op naar Vrijdag maar zonder ippel wordt dat een lastige .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2017 19:45
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV - FC Eindhoven #15
Zo grijs de lucht, zo grijs de wedstrijd. Vormcrisis.

Een inspiratieloos MVV gezien vanmiddag. Eindhoven kwam voor een punt en kreeg wat het wilde. Enorm vervelende ploeg die voortdurend de arbitrage bespeelde met hun smerige trucjes. En op de een of andere manier laat MVV zich el-ke keer weer inpakken en provoceren. Met als dieptepunt de onnodige gele kaarten voor Verheydt en Ippel. Eindhoven wist genoeg. De tweede helft leunden ze lekker achterover en lieten ze MVV energie verspelen met wat tikkie-takkie rond de middenstip. Leuk om te zien maar nul effectiviteit.

Er zit teveel ruimte tussen de linies. Het is maar oppurtunistisch de bal naar voren pompen waar dan 7 man op lijn staan te wachten. Het middenveld slaan we over of geven we weg. 2e helft probeerde Nwakali er nog iets van te maken maar na de rode kaart voor Ippel was het ook daar over. Het wisselbeleid van Ron Elsen is onnavolgbaar. Wisselen is blessuretijd is zijn stokpaardje. Nooit komt er in de 60e minuut een speler in die het verschil kan en WIL maken. De Martina's zijn steevast de keus, al heb ik die jongens nog nooit op een beslissende actie of mentaliteit kunnen betrappen. Het zijn en blijven defensief ingestelde voetballers.

De combinatie Schrooijen-Labylle is al weken uit vorn. Ciranni moet eens leren nog 10 meter door te lopen naar de achterlijn en DAN pas de voorzet te geven. Verheydt wordt als targetman gebruikt maar daar is hij totaal ongeschikt voor. Zo'n man moet de bal aannemen en vasthouden maar dat is de laatste weken ook ver te zoeken. Leuke speler voor het zondagsschot of het binnentikkertje maar graag de volgende keer een spits die kan meevoetballen. Het enige lichtpuntje vandaag vond ik Pieter Nys. Ik zag weer een vleugje van zijn oude vorm.

Ron, afgelopen met kick and rush en gebruik NWakali als spelverdeler om via het middenveld en de flanken de spitsen te bedienen want ik heb geloof ik de 2e helft 0 schoten op doel gezien van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Roed en Wit 70, Napoleon, Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden