Vriendschappelijke wedstrijden 2017

20 juli 2017 11:12
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #61
Ik deel de mening dat MVV meer hun best had moeten doen voor oefenwedstrijden in de Geusselt te organiseren.
In de Winter ga je niet snel kijken vanwege de koud, en de beker is afwachten of er überhaupt thuis gespeeld word de eerste wedstrijden. Ik sponsor graag wat aan MVV, maar als je met iets adverteert moet je er ook voor zorgen dat het gebeurd.

Maar ja ik zie liever snel een spits en wat spelers komen, want anders heb je 5 wedstrijden gespeeld om vervolgens toch met een ander team te beginnen, dat is ook nutteloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY
Discussie gesloten.
20 juli 2017 11:37
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #62
Mij maakt het niet eens zo gek veel uit of de oefenwedstrijden in De Geusselt zijn of niet. OK, het is leuk als je MVV in eigen stadion tegen een aantrekkelijke tegenstander kunt zien. Maar ik ga net zo graag naar Meerssen, Eijsden, Scharn etc. Al kun je weinig waarde aan dat soort wedstrijden hechten. Persoonlijk vind ik het maar vreemd dat MVV niet eens op voorhand (bij aanvang van de voorbereding) een volledig oefenprogramma klaar heeft. Ook op dat front wordt blijkbaar dus op buitenkansjes gegokt.
Discussie gesloten.
20 juli 2017 11:56 20 juli 2017 12:00 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #63
Zoals hier aangehaald...produkt verkopen is een verplichting naar de kopers.
Oefenwedstrijden zoals tegen amateurs en standard U23 horen daar m.i. niet bij. Ik heb die kaart omdat ik van mvv verwacht dat er fatsoenlijke oefenwedstrijden in de Geusselt komen, eventueel later een bekerwedstrijd. Voorrang bij playoffs heb je ook met een normale kaart. Ik heb al een SK en hoef mvv niet via deze weg extra te sponsoren zonder "tegenprestatie"...dat geld halen ze cru gezegd maar op een andere manier binnen. Heel simpel, besteedt mvv dit jaar niet genoeg aandacht hieraan, kan dit beter afgeschaft worden. Geeft ook wat aan, geen volledige voorbereiding onder voorbehoud, hebben ze bij elke amateurvereniging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks, Sjappie
Discussie gesloten.
20 juli 2017 12:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #64
Het is al een keer aangehaald hier, maar de enige verklaring is 'veiligheid'. We, of beter gezegd zij die niet voor de wedstrijd komen, hebben zich niet al te best laten zien afgelopen seizoen. Dus wordt elk risico gemeden, zeker in een voor de politie toch al drukkere zomer.
Discussie gesloten.
20 juli 2017 14:02
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #65
Onzin, dan moet MVV ook niet zo'n kaarten verkopen.
Discussie gesloten.
20 juli 2017 15:23
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #66
Inderdaad veiligheid, lokale driehoek. Daarom kan MVV moeilijk tegen leuke tegenstanders oefenen. Gisteren was het prijs bij de oefenwedstrijd fc Twente-Everton. Fans van beide clubs raakten slaags. Hier zit MVV niet op te wachten
Discussie gesloten.
20 juli 2017 15:37
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #67
Het staat iedereen vrij om een 1902 kaart te kopen of niet.
Maak ook elke maand mijn bijdrage over aan veer zien MVV en om nu te zeggen krijg er veel voor terug,maar ik doe het omdat het me een goed gevoel geeft MVV op deze manier te steunen.
En zo heeft een ieder een reden om MVV te steunen op welke manier dan ook.
Discussie gesloten.
20 juli 2017 16:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #68
Vind het knap dat mensen lid zijn van Veer zien MVV en iedere maand plichtsgetrouw € 10,- doneren. Dat is € 120,- per jaar en als je dat 5 jaar doet is dat € 600,- die je niet direct terug ziet in iets. Mooie vorm van sponsoring

Ik zelf ben daarmee gestopt omdat ik graag iets geef maar gevoelsmatig daar ook iets tastbaars voor terug wil zien , ik zelf blijf dan op dat moment het langste actief . Veer zien MVV met die € 10,- per maand past daar niet in voor mij heb dat wel gedaan.
Vooral mee door gaan , en zolang mensen dit blijven doen prima !

Meer mensen iets laten nuttigen in en voor de wedstrijd in natuurlijk ook een manier om meer geld binnen te halen. In het stadion zie je zoveel personen die echt nog nooit 1 consumptie hebben genomen, kan met heel veel zaken te maken hebben.
Echter zou ik het volgende willen proberen, als ik MVV was zou ik alle seizoenskaarthouders ( want daar kan het mee) de seizoenskaarten met € 15,- verhogen door de hele lijn heen, voor die €15,- krijg je terug VZM munten waar je dus iets van kan kopen
Doel is om die groep die wel een seizoenskaart heeft en nooit iets koopt toch de weg naar de horeca punten te laten vinden en hierin een bepaald patroon probeert "aan te leren" zodat men uiteindelijk die €15,- verteerd maar gedurende het seizoen bij gaat kopen. Normaal gesproken maak je die munten op als je ze krijgt/betaalt bij je seizoenskaart. En misschien is het dan wel leuk om iets meer waarde aan munten te geven dan je betaalt.
Het lijkt een simpel iets maar kan een heel positieve werking hebben op de omzet van de horeca, tevens kun je zo de seizoenskaarten iets duurder maken, want ik vind die echt te goedkoop als je ziet hoeveel wedstrijden je daar voor terug krijgt.

Voor mensen die losse kaartjes kopen op internet zou je ook een arrangement van munten kunnen bijvoegen, die ze dus vooraf kopen en in het stadion inleveren , nu zal dat denk ik wat lastiger zijn maar goed.

Natuurlijk is ook van belang dat service en kwaliteit van de horeca punten jaarlijks verbeterd , dat men ook los van alle leuke ideen zelf de weg vind en iets nuttigt omdat het assortiment aansluit bij de behoefte
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY
Discussie gesloten.
20 juli 2017 16:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #69
Juist de hroreca punten worden ieder jaar vernieuwd door geld van Veer Zien MVV. En achter de horeca punten staan vrijwilligers van de vereningen tegen een paar consupties en een pistolet ,Wil je iets doorbreken zal er nog meer gedronken moeten worden of meer toeschouwers ,Het is een cirkel en die door breek je niet met acties , en ook niet met opzeggen bij Veer Zien MVV .of supporters club ,het fundament staat er , en is goed .En de groei komt met een goed elftal met aanvallend voet bal .
Discussie gesloten.
20 juli 2017 21:43 20 juli 2017 21:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #70

Malpertoni schreef : Inderdaad veiligheid, lokale driehoek. Daarom kan MVV moeilijk tegen leuke tegenstanders oefenen. Gisteren was het prijs bij de oefenwedstrijd fc Twente-Everton. Fans van beide clubs raakten slaags. Hier zit MVV niet op te wachten


Tja Everton...dat zijn scousers en die moet je echt niet provoceren ( ben zelf ook lidfan vd Reds) ook al ben je een Achterhoeker (ook niet bepaald lieverdjes weten we toen ze ons bezochten in de Ster , toen deze nog open aan de voorkant vd Geusselt lag... ;) )

Wat denk je dan van de oefenpot tegen de jeugd van Liege...? Dat is niet zo onschuldig als menigeen denkt... helaas.

Ik heb zelf wel ( uit het grijze Angelside verleden ) goede kontakt en relaties met enkele gasten van de Hellside 81, maar de laatste keer tegen Standard was jammergenoeg niet zo vriendelijk en heeft een door mij zeer gewaarde fan een SV-tje opgeleverd terwijl hij geeneens in de Geusselt was maar zich op straat in het WVV bevond en daar onheus werd bejegend...

Ik ben nu dus ook bang dat er nu ook wat jonge gasten uit Liege komen om iets te zoeken en openstaande rekeningen vereffend kunnen , zullen worden..
Soit...
Allons les Rouges Blancs (wel die RB oet Mestreech)!

Jammer dat men geen aansprekendere tegenstander kan halen zoals een aantal jaren gelden Celta de Vigo in Gulpen.....


Mer jeh... Gullepe is zoewiezoe veurbij...voltoejt verlije tied...dos zit dee smeerige Boer oet Merregraoe agter...
, want dee wult us neet in zien durrep...laot stoon euver de vloer...dee batteraof! :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458
Discussie gesloten.
21 juli 2017 10:06
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #71
wat de redenen ook zullen zijn, MVV had deze op voorhand kunnen weten, het is niet anders als de afgelopen jaren.
Laat ik dan wel hopen dat de stoeltjes in de Geusselt gepoetst zijn want de staat van sommige is niet om aan te zien.

Of is dat vreemd dat ik als vaste klant een schone stoel verwacht.
Discussie gesloten.
22 juli 2017 15:46 22 juli 2017 15:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #72
Zoemetein euver e keteerke Genk - Everton, leuk affiesje !
Is al a paar eurkes gezellig in Genk :thumbsup:
zjus oppe merret dao e pilske met get vaan die Ingelse gaste gedroonke...
Jaommer tot Everton neet effe aoch nao de Geusselt kos koume...
Nekst taajm betta bestuur... B)
Discussie gesloten.
22 juli 2017 16:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #73
Het feit dat mvv vooralsnog maar 1 oefenmatch heeft gepland voor komende weken is totaal profonwaardig. Een programma hoor je al in maart/april rond te hebben.
Zeker ook nog omdat je het stadion de hele zomer kan gebruiken.

Meen ergens gehoord te hebben dat mvv de hele recette wil hebben als een amateurclub tegen mvv moeten spelen. Als een amateurclub daarnaast ook nog moeten betalen om een wedstrijd te mogen spelen, is het logisch dat er zo weinig interesse is.

De hele flow waar mvv inzat door de play offs lijkt ver weg
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, InDoDoNnY
Discussie gesloten.
24 juli 2017 07:33
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #74
Eens, door een voorbereiding met aanspraakmakende tegenstanders te plannen kun je de club ook in de zomerstop in de aandacht houden.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 11:10
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #75

Napoleon schreef : Vind het knap dat mensen lid zijn van Veer zien MVV en iedere maand plichtsgetrouw € 10,- doneren. Dat is € 120,- per jaar en als je dat 5 jaar doet is dat € 600,- die je niet direct terug ziet in iets. Mooie vorm van sponsoring

Ik zelf ben daarmee gestopt omdat ik graag iets geef maar gevoelsmatig daar ook iets tastbaars voor terug wil zien , ik zelf blijf dan op dat moment het langste actief . Veer zien MVV met die € 10,- per maand past daar niet in voor mij heb dat wel gedaan.
Vooral mee door gaan , en zolang mensen dit blijven doen prima !

Wij hebben ook iets tastbaars, alle leden van Veer Zien MVV mogen iedere wedstrijd even de dugouts aanraken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden