Vriendschappelijke wedstrijden 2017

06 juli 2017 12:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #31
Ja, dat kan/mag gratis.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
06 juli 2017 13:24
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #32
Ik hoop dat MVV bezig is een oefenwedstrijd in te plannen met de open dag (werming up) zoals afgelopen seizoen.
Discussie gesloten.
06 juli 2017 14:53
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #33
Laat MVV dan spelen tegen de beste amateurs van Maastricht. Dan bedoel ik de amateursclubs die deelnemen aan Maastricht United.

Ik weet niet hoeveel amateursclubs daar aan deelnemen, maar van iedere vereniging 2 a 3 spelers. Het koste MVV geen geld en misschien dat er dan meer mensen de open dag bezoeken. Misschien zit er bij dat amateurteam nog enkele bruikbare spelers voor MVV.
Discussie gesloten.
06 juli 2017 15:55
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #34
Ik heb liever een aansprekende tegenstander, zodat je ook weet waar je staat voor wat betreft selectie..
Er worden al zoveel "nutteloze" potjes gespeeld, van wedstrijden tegen Ado weet je na afloop beter waar je staat als tegen bijvoorbeeld Jekerdal.
Discussie gesloten.
07 juli 2017 09:14
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #35
Volgens mij zijn er rond de 26 clubs aangesloten bij Maastricht United hier is wel het probleem dat deze clubs nog niet trainen en veel spelers op vakantie zijn
Discussie gesloten.
07 juli 2017 11:32
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #36
Maikell043, dat hoeft geen probleem te zijn die vakantie, er zijn er nog genoeg die niet, al geweest zijn of later gaan. Er zijn ook genoeg voetballers die al zelf trainen d.m.v. duurloop of met vrienden ergens aan het ballen zijn.

Sjappie, ik snap dat je graag een aansprekende tegenstander in de Geusselt wilt zien, maar reken erop dat er kosten aan zijn verbonden of de lokale driehoek doet er moeilijk over.
Discussie gesloten.
07 juli 2017 12:50
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #37
Ticketinfo SC Jekerdal - MVV Maastricht

Vrijdag 07 juli 2017

Op dinsdag 11 juli om 19.00 uur staat de eerste oefenwedstrijd van het seizoen 2017-2018 op het programma. Tegenstander is SC Jekerdal en de wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Jekerdal (Mergelweg 122, 6212 XK Maastricht).

Prijzen

18+: €6,-
-18: €3,-

Kaarten zijn te koop aan de kassa bij het sportpark.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
11 juli 2017 23:10 11 juli 2017 23:24 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #38







Leuk ( en waor aoch al weer tied) um de bekinde geziechter te zien en get lekker te klasjooneere!


Geruchte te euver ...Wullem twie en Heerakles op ut vinketow... Labylle, Ciranni en Ippel weg... :blink: aofwachte mer...

Jeekerdal begos good en leet de ierste 4 minuute us zwaakte zien: achter gein eenheid en te wienig kommunikaasie:
twie kanse in de ierste drei minuute boevaan de twiede metein en good raak waor...0:1.
Dat mot teege de Iegels beeter ! :angry:
Bij Jeekerdal voond iech in de ierste hellef d'n aonvoerder nummer 4 en aonvaller nummero 11 en de kieper good speule.

MVV herpakte ziech wel de twiede hellef good met oonder aandere Okita dee nne gooje indrök achterleet.
Zjus wie de jong vaan Kostons en Koolhof. Mer dao is nog väöl werrek te doen ( zaog aoch Erik M vanachter de gool)

Good neuts:

iech geluif tot aoch nne nuije sponsor daobij waor...'nne Törkse Kebabboer ...veur de wedstrijd stoond heer bij de technische staf (Elzen en Dusseldorp) in un sjwart MVV stafpekske...Neine geine Bilgic of zoe...eine met e vet buukske en Fuat heitte heer... :P
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
13 juli 2017 17:47
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #39
MVV-Standard Luik U23 in De Geusselt om 19.00u op 4 augustus.
Discussie gesloten.
13 juli 2017 23:13
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #40

les rouges blancs schreef : iech geluif tot aoch nne nuije sponsor daobij waor...'nne Törkse Kebabboer ...veur de wedstrijd stoond heer bij de technische staf (Elzen en Dusseldorp) in un sjwart MVV stafpekske...Neine geine Bilgic of zoe...eine met e vet buukske en Fuat heitte heer... :P


Een kebabboer met een vet buikje die Fuat heet. Het zal toch niet....



;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
Discussie gesloten.
15 juli 2017 20:25 15 juli 2017 20:50 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #41
Net terug uit Meerssen. Uitslag 0-4, op zich niet verkeerd.

Van de nieuwe spelers stak Okita er met kop en schouders bovenuit. Het is overigens nog niet zeker dat hij blijft, maar ik hoop dat MVV hem een goed contract geeft. Beetje type-Leo Koswal.

Houben vond ik verder goed spelen, net als Martina, Kostons en Ciranni. Ippel en Nys ook ouderwets goed.

Koolhof zeker geen verbetering ten opzichte van Nwakali en Vandeputte niet overtuigend. Maar misschien dat zij beter kunnen dan wat ze vandaag hebben laten zien..

Schroyen aanvallend goed, maar stond weer op de backpositie opgesteld en bewees absoluut dat hij daar niet thuishoort. Hij moet gewoon voorin. Liet zijn verdedigende taken vaak liggen, hoewel hij het wel leek te proberen. Maar heeft een natuurlijke drang om de aanval te zoeken. Ik mag toch hopen dat Elsen dat ook heeft gezien.

Wie die Golpek heeft gehaald, dat is mij echt een heel groot raadsel...

Verder nog wat jeugdspelers goed zien invallen, maar dit is nog lang geen niveau waarmee je eventueel promoveert.

Dringend nodig zijn nu een linksback en een spits, hoewel Kostons zeker niet slecht is!
Discussie gesloten.
15 juli 2017 21:08 15 juli 2017 21:16 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #42


Ook al is Meersen een andere tegenstander dan Jekerdal, heeft MVV ( "lessons learned") positief gereageerd op het zwakke begin in Jekerdal en in tegenstelling tot die vorige wedstrijd, zette men nu de tegenstander vast, joeg deze op!
Dit resulteerde in een snel en mooi doelpunt in de 3de minuut. Helaas afgekeurd, maar de toon was gezet en het wedstrijdbeeld bleef zo tot het eind.
Dit onder toeziend oog van de man die mijn eerste held werd door de winnende 1:0 tegen Ajax ( Europacup winnaar ) te scoren...
Nein ...neet de Witte mer nne echte Kampioen : JOHAN en mien begin bij de Eenzjelsaajt in begin 70 veroorzaakte
Johan neeve Bertsje van M.

Bij de warming up vloeide zweet tot tevredenheid van Erik en Ron




De wedstrijd zelf: in de eerste helft viel me op dat goed gecombineerd werd, men oog had voor de medespeler met name Okita en Ippel sterk speelden en middenveld en verdediging goede de tegenstander afjoegen en vroeg vastzetten! Beviel me wel.

De tweede helft werd dit wat geconsolideerd, maar door de vele wissels kon MVV helaas niet doordrukken ondanks de terechte strafschop.

Hoop dat Okita kan blijven want er gaat dreiging en gevaar van uit, snel een contract aanbieden want naast het feit das hij idd aan Leo (Koswal ) laat denken: kan scoren, brengt hij anderen ook in stelling om te scoren ( iets wat we enkele jaren al ontberen...).

Kortom... er zit muziek in dit team...hopen dat we ze kunnen houden en vastleggen want naast de eigen kweek, waren ook de overige testspelers van toegevoegde waarde.
Jammer dat Den Haag een uitwedstrijd is...

geen minpuntjes dan ...?

Jaommer tot dao minder pebliek waor daan teege Jekerdal, want dees wedstrijd en Meerse had mie verdeend.

Nog get...? Jewel ...iemes had uzze erreme Mental roeje unnesop gegeven...neet doen; dee gast heet geveulige dermkes...
met es reezultaot tot dao rooj gaasvörming ontstoond dee zienen netuurlikke oetweg zoch...tösse 't pebliek .. :P

Op nao de volgende wedstrijd !

Dao is in Mestreech ..
Discussie gesloten.
15 juli 2017 21:11
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #43
Ben ook geweest. Frivool Mvv dat veel kansen mist. Vande Putte is wel degelijk aardige speler. Heeft van die handige steekpasjes.Koolhof viel wat tegen egen. Maar waar praten we over? Een oefenwedstrijdje .....Wordt afwachten tot einde transferperiode en dan staat er weer een aardig ploegje. MVV heeft wel veel kleine jongens in de ploeg. Wat meer lengte kan geen kwaad. En natuurlijk een scorende spits.
Discussie gesloten.
16 juli 2017 09:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #44
Vroeger hadden we t altijd heel moeilijk in Meerssen, gister was MVV heer en meester.
Meestal met 21 man op de helft van Meerssen wat voetballen natuurlijk moeilijk maakt, je zag dat door het midden weinig kaatsvoetbal mogelijk was omdat die van ons elkaar niet wisten te vinden.

Vond Koolhof erg zwak en een matte indruk maken, vandeputte viel me ook enorm tegen , al maakt zijn vriendin dat meer dan goed ;-)
Idd Okito , vond ik ook prima in de aanname en de dreiging , echter een vloeiende aanvallende actie hebben we niet gezien en van een aanvaller wil je passeerbewegingen , voorzetten ( die aankomen) en doelpunten zien. Maar goed deze jongen maakte geen verkeerde indruk.
Onze nieuwe Belg Matisse is er een die wel wat gaat toevoegen lijkt me een intelligente voetballer die fysiek combineert met snelheid en loopvermogen en volgens mij ook een aanvallende drive. Verder heb ik te weinig combinatie voetbal van hem kunnen zien ( kreeg ook niet super veel speeltijd) maar is volgens mij een speler tegen de basis aan die nog wel eens voor een verassing kan gaan zorgen.

Tja wat moet je er verder van zeggen ,( behalve dat het leuk was om de gebroeders Salemans te zien en te spreken) , het is een oefenpotje waarin MVV duidelijk liet zien dat er aan nog veel ontbreekt, een echte 10 hebben we helaas niet los van een target man ( liefst 2) , maar goed dat is bekend en geen nieuws. Koolhof gaat nog een behoorlijke tijd nodig hebben om op niveau te komen en zal wat meer energie in de wedstrijd moeten leggen , vond het wat afwezig voetballen .
Daarbij valt me wel weer op dat we wederom een kabouter groep hebben rond lopen, te weinig kerels van 185+ laat staan 190+.
Zag dat de hele technische groep onder aanvoering van Bertje van Marwijk ook aanwezig was , welke hazen gaan ze de komende weken uit de hoed toveren is de vraag.
Willen een rol van betekenis gaan spelen bij plek 5-10 dan zullen er een paar speler met ervaring en kwaliteit bij moeten komen .

Vond het wel een aanfluiting hoe Fuat Usta erbij loopt, compleet volgevreten en dan werken met jonge sporters geeft wat mij betreft niet het juiste signaal, hij kan eens een voorbeeld nemen aan Hoenjet,Dusseldorp en Elsen allemaal prima op gewicht . Onze TC mag daar ook wel wat van zeggen , want ik denk als Usta nog geen 2 sprintjes van 100 meter achter elkaar kan maken

Nog veel werk voor 18-8 , we zullen zien hoe en wat en volgende week de eerste serieuze oefenmatchen eens zien hoe de groep veert tegen Ado
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske
Discussie gesloten.
16 juli 2017 09:41 16 juli 2017 09:43 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #45
Helemaal eens met Napoleon. Dat MVV het niet moeilijk had kwam wel een beetje omdat Meerssen niet al te best was.

Wat betreft Koolhof, dan had ik nog liever Smeets gehad (en daar was ik al geen fan van). Vandeputte kwam er niet langs tegen die back van Meerssen dusja dan wordt het een moeilijk verhaal in de JL..Gelukkig heeft die laatste nog geen contract.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.523 seconden