FC Emmen - MVV (28-11-2016)

29 nov 2016 21:02
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #31
Ik heb zelden zo spanningsloos naar een wedstrijd van MVV gekeken... :O
Beide ploegen bakten er niks van. Geen reclame voor de Juup League (understatement?!)
Nu begreep ik dat NAC-Verrekes Sport hetzelfde niveau nastreefde dus ach ja.

Met een punt in een lastige uitwedstrijd ben ik tevreden. We moeten niet verwachten dat we elke wedstrijd gaan winnen. En inderdaad, positief is dat we al enkele wedstrijden slecht hebben gespeeld en er toch een resultaat aan hebben overgehouden. Als MVV supporter zijn we dat niet bepaald gewend.

Vrijdag naar de Efteling. Ik hoop dat MVV daar meer durft te voetballen en niet te lang blijft aftasten zoals tegen Emmen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 23:11
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #32
Ik heb nog nooit zo een slechte wedstrijd gezien als deze .je staat bovenaan in de Jupiler league en je bent een speler van mvv dan hebt je niks meer nodig als dat je deze wedstrijd moet winnen om de top positie in de competitie te houden..en als je dan met zo een instelling deze wedstrijd in gaat dan vraag ik mij af waarom je profvoetballer bent geworden je wild toch altijd winnen en dat kon ik gisteren niet ontdekken bij de spelers van mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2016 12:24
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #33

dreekemvvke schreef : Ik heb nog nooit zo een slechte wedstrijd gezien als deze .je staat bovenaan in de Jupiler league en je bent een speler van mvv dan hebt je niks meer nodig als dat je deze wedstrijd moet winnen om de top positie in de competitie te houden..en als je dan met zo een instelling deze wedstrijd in gaat dan vraag ik mij af waarom je profvoetballer bent geworden je wild toch altijd winnen en dat kon ik gisteren niet ontdekken bij de spelers van mvv.

Datzelfde kun je ook over Emmen zeggen. Je ontvangt thuis de koploper, dan kun je toch wel meer brengen dan dit? Ik denk dat we de verklaring toch ergens anders moeten zoeken. De omstandigheden waren heel moeilijk. Als je als MVV-zijnde dan ook nog twee cruciale spelers mist in één van de moeilijkere uitwedstrijden van het seizoen, mag je best voor een gelijkspel gaan. Die koppositie mag best een stimulans zijn, maar in deze fase van de competitie zou het zeer verkeerd zijn om nu al de druk te voelen van iedere keer te moeten winnen om maar op kop te blijven staan. De uitdaging is net die druk zo lang mogelijk weg te houden en gewoon ontspannen te blijven voetballen. VVV is de grote titelkandidaat, laat hun maar die druk van de leidersplaats voelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2016 12:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #34

dreekemvvke schreef : Ik heb nog nooit zo een slechte wedstrijd gezien als deze.

Dan kom je dit seizoen zeker voor je eerste keer kijken

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2016 12:58 30 nov 2016 13:05 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #35
Maar VVV kan die druk best wel aan. Ze hebben net dat ietsje meer. Het is in principe ook gewoon een kampioensploeg. MVV heeft dat niet dus laten we ons niks wijsmaken. Een plek 2 t/m 5 zou uitstekend zijn met deze ploeg. En alles wat meer is is super meegenomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2016 14:11
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #36
Dit klopt helemaal want ik heb hem vanuit Spanje gezien op fox sport.Maar dat wil niet zeggen dat ik kon zien dat MVV een heel slechte wedstrijd speelde,en dat kan heus wel eens gebeuren en neem ook aan dat het een incidentje was.Vind verder dat we goed bezig zijn maar zou het toch wel fijn vinden als er in de winterstop nog een voorhoede speler bij kan komen want ik vind de voorhoede erg magertjes om het hele seizoen mee te blijven doen voor de bovenste plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2016 17:26
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #37

Schapendonk schreef : Maar VVV kan die druk best wel aan. Ze hebben net dat ietsje meer. Het is in principe ook gewoon een kampioensploeg. MVV heeft dat niet dus laten we ons niks wijsmaken. Een plek 2 t/m 5 zou uitstekend zijn met deze ploeg. En alles wat meer is is super meegenomen.

Een fitte N'Koyi zou al heel wat helpen. Wat je zegt blijkt overigens niet uit de cijfers. MVV heeft op dit moment na Jong Ajax (42), Almere en VVV (31) met 29 doelpunten de vierde beste aanval. VVV doet het op dit moment vooral beter op defensief vlak (11 tegengoals tegenover 18 van MVV).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2016 18:43 30 nov 2016 18:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #38
4e beste aanval. Dan klopt het toch wat ik zeg dat MVV bij plek 2 t/m 5 behoord dit seizoen. Wat VVV betreft. De wedstrijd uit in Almere (0-2) zegt me eigenlijk al genoeg tegen een Almere dat bijna niet te stoppen was. Hiermee bedoel ik dat VVV nét dat beetje meer heeft. Ook de wedstrijd in Maastricht ( met alle lof voor MVV) was een kat en muisspel. Naar mijn mening is het niet MVV wat zo goed is dat ze zo hoog staan( nooit wedstrijden met 4-0 of 5-0), maar omdat de rest van de jup onder de maat speelt tot nu toe. Zoals Volendam, Cambuur, NAC en de Graafschap. Maar ja zolang ze dit blijven doen, is het MVV wat hier van profiteerd. Misschien doe ik MVV hiermee volgens mensen tekort, maar dit is hoe ik het zie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2016 09:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #39
Als Nys in zijn normale vorm was hadden we meer kans op plek een.
Maar het kan ook zijn dat Pieter zij maatje (Stef) mist.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden