FC Emmen - MVV (28-11-2016)

26 nov 2016 15:14
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #1
Inmiddels 2 dagen voor de volgende horde, uit bij Emmen.

Ondanks de dag en de reistijd hoop ik toch op een red-white army!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2016 12:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #2
VVV heeft thuis tegen RKC toch een makkelijkere klus, dan de lange reis naar Emmen.

Kom op MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2016 12:29
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #3
Ik gok op een gelijkspel. Voor venlo denk ik dat trouwens ook....vind rkc toch niet zo slecht dit jaar...dus allebei een punt en we blijven koploper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2016 12:41
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #4
Op voorhand denk ik dat een punt prima is. Maar in deze knotsgekke competitie valt er eigenlijk niks over te zeggen. Dat geldt ook voor VVV-RKC.

Opvallend trouwens om te zien dat MVV uit bij Emmen statistisch gezien uitstekend presteert de laatste 13 seizoenen (de statistieken op deze pagina zijn echt top!). Jammer dat het geen garanties voor de toekomst biedt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2016 12:47
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #5
De commentator bij Sparta - R*d* herinnert de kijkende Kerkradenaren net nog nog eens aan de stand in De Jupiler League:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2016 17:59
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #6

Boe is dat feeske? schreef : Inmiddels 2 dagen voor de volgende horde, uit bij Emmen.

Ondanks de dag en de reistijd hoop ik toch op een red-white army!

[/b]


Sorry pik, gaat m niet worden op een maandag naar Emmen!! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 09:32
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #7
Wordt vanavond ook live uitgezonden op FoxSports 3.
Zo verre uitreis op een maandag is voor de werkende mens niet te doen..

Ik hoop op een overwinning, maar zou tevreden zijn met een gelijkspel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 10:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #8
1-3.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 10:59
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #9
Ik denk dat het een heel lastige wedstrijd gaat worden, niet voor niets heeft FC Emmen op VVV na de minst gepasseerde verdediging.
Met een gelijkspel zou ik al tevreden zijn al hoop ik natuurlijk op meer.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 11:36
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #10
Naar mijn weten zijn er wel wat auto's die gaan vertrekken naar Emmen dadelijk.

Ik verwacht een lastige overwinning.
1-2.

1-0'
1-1' Ciranni
1-2' Verheijdt

Komop die Roeie!! :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 12:19
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #11
Inderdaad, wee verzint dit? 'Nne moandag naor Emmen kretsen. Neet te doen veur de werkende luij. Daoneve vin iech um 15:00 vertrekken wel erg vreug, mer daan kinse wel lekker sippen in 't buske. Ieder voordeel hebt zijn nadeel.

Lestige partij vunaovund. Litste kier toen ver bovenaon stoonde dao woord 't 0-3 es iech miech neet vergis, en dat daon iech neet diks :applaus:

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 14:05
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #12

Lijnsje@tappunt schreef : Inderdaad, wee verzint dit? 'Nne moandag naor Emmen kretsen. Neet te doen veur de werkende luij. Daoneve vin iech um 15:00 vertrekken wel erg vreug, mer daan kinse wel lekker sippen in 't buske. Ieder voordeel hebt zijn nadeel.

Lestige partij vunaovund. Litste kier toen ver bovenaon stoonde dao woord 't 0-3 es iech miech neet vergis, en dat daon iech neet diks :applaus:

LAOT US DRUIME!


Wat werken betreft maakt t toch niks uit of het maandag of vrijdag is? Er zullen best erbij zijn die vrijdag vrij hebben, maar dat geldt ook voor maandag. Och jeh.
Ik verwacht een defensief Emmen en een mvv dat voorzichtig probeert te scoren. Hopelijk kleine overwinning en een gunstig resultaat voor breda en utrecht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 14:49
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #13

zittribuun schreef : Wat werken betreft maakt t toch niks uit of het maandag of vrijdag is? Er zullen best erbij zijn die vrijdag vrij hebben, maar dat geldt ook voor maandag. Och jeh.
Ik verwacht een defensief Emmen en een mvv dat voorzichtig probeert te scoren. Hopelijk kleine overwinning en een gunstig resultaat voor breda en utrecht

Wel met dat verschil dat de meeste mensen op zaterdag vrij hebben. Dinsdag zullen de meesten weer moeten werken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 15:12
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #14
Van www.fcemmen.nl :

FC Emmen krijgt maandag koploper MVV op bezoek

Met de 4-0 zege in Groesbeek op Achilles ’29 heeft FC Emmen weer zelfvertrouwen getankt. Ruim winnen in Groesbeek is immers ondanks de lage klassering van Achilles ’29 absoluut geen vanzelfsprekendheid. In de laatste vijf duels liet de ploeg bijvoorbeeld slecht zes tegentreffers toe wat gemiddeld net iets meer dan één per wedstrijd is. Maandagavond wacht nu MVV Maastricht dat tot veler verbazing de koploper van dit moment is.

Wie had gedacht dat MVV Maastricht dit seizoen een greep naar de macht zou doen? De eerste plaats bereikten de Limburgers door op 18 november streekrivaal Fortuna Sittard met 3-2 te kloppen. Afgelopen vrijdag werd de koppositie behouden door een 3-0 thuisoverwinning op FC Den Bosch.Wie de selectie van MVV Maastricht bekijkt, ziet niet direct grote namen. Veel spelers stonden ook het afgelopen seizoen in de selectie die toen ondanks de tiende plaats de play offs haalde. Ook trainer Ron Elsen was toen al present. Wel een opvallende speler is aanvaller Thomas Verheijdt. De 1 meter 92 lange Hagenees is de topscorer van de ploeg en heeft al twee keer zoveel gescoord dan in het vorige seizoen. FC Emmen heeft aan Thomas Verheijdt geen goede herinneringen. In het seizoen 2013/14 moest FC Emmen in de derde ronde van de KNVB beker uit komen tegen IJsselmeervogels waar Thomas Verheijdt toen in de spits stond. FC Emmen nam tot tweemaal toe de leiding door treffers van Alexander Bannink en Quenten Martinus maar tot tweemaal toe bracht Thomas Verheijdt de stand weer in evenwicht. IJsselmeervogels scoorde via Ahahaoui vervolgens de winnende treffer nadat Martinus na een tweede gele kaart al onder de douche stond.

Thomas Verheijdt, die in zijn jeugd voor Feyenoord en ADO Den Haag heeft gespeeld, ging nog een seizoen door in Spakenburg maar stapte in 2015 na een proefperiode over naar MVV. In de uitwedstrijd tegen FC Emmen was hij niet van de partij wegens een schorsing. Een basisplaats had hij toen nog niet, maar dit seizoen is de doorbraak gekomen.

Bij FC Emmen is geen reden om aan de basisopstelling te sleutelen. Trainer Dick Lukkien stuurt dan ook dezelfde elf spelers de wei in als tegen Achilles ’29.
FC Emmen: Telgenkamp; Klok, Lima, Siekman, Bakker, Mannes, Bos, Olijve, Kallon, Krohne, Peters.
MVV: Geens; Labylle, Kuipers, Pereira, Ciranni, Schroijen, Nys, Ippel, Gijzen, Verheijdt, Nwakali

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 18:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #15
Geen Labylle vandaag in de selectie. Hawbir in zijn plaats. Iemand die de reden weet?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden