FC Emmen - MVV (28-11-2016)

28 nov 2016 19:06 28 nov 2016 19:08 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #16

Lijnsje@tappunt schreef : Geen Labylle vandaag in de selectie. Hawbir in zijn plaats. Iemand die de reden weet?

Dit viel me ook al op. Hopelijk komt hier snel wat meer informatie over.

EDIT: MVV Maastricht Geverifieerd account ‏@mvvmaastricht 3 min3 minuten geleden
Leroy Labylle ontbreekt bij MVV wegens een blessure. #emmmvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 19:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #17

Lummel schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Geen Labylle vandaag in de selectie. Hawbir in zijn plaats. Iemand die de reden weet?

Dit viel me ook al op. Hopelijk komt hier snel wat meer informatie over.

EDIT: MVV Maastricht Geverifieerd account ‏@mvvmaastricht 3 min3 minuten geleden
Leroy Labylle ontbreekt bij MVV wegens een blessure. #emmmvv




GVD!! Dat scheelt meer dan 1 slok op een borrel!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 20:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #18
Hamstring aldus Fox:S

Moustafa is normaal ook wel goed, ben benieuwd..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 20:54
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #19
Ippel met kuitbeen blessure uitgevallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 21:53
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #20
Tjah, meer zat er echt niet in vandaag. Niet heel veel weggegeven, maar nog minder gecreëerd. Op naar vrijdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2016 21:58 28 nov 2016 21:58 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #21
Vooraf getekend voor een punt. Meer zat er ook echt niet in, denk dat MVV met een punt blijer is dan Emmen. Vond MVV vermoeid ogen. De scherpte leek te ontbreken, en we waren eigenlijk geen moment in staat het vloeiende voetbal te laten zien van de afgelopen weken. Het was bij vlagen zeer, zeer slordig. Ligt er wellicht aan dat Nwakali erg ongelukkig speelde en Labylle geblesseerd is. Dat scheelt een enorme brok techniek. Tel daar het uitvallen van Ippel bij op, en dan 'mis' je toch opeens drie zeer belangrijke krachten. Ondanks dat is MVV redelijk makkelijk op de been gebleven, zij het met wat geluk. Dat is een comoliment waard. Winnen is altijd leuker, maar een punt bij de nummer 7, na zelf een matige wedstrijd gespeeld te hebben, ik kan er goed mee leven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, Jacques, Sjotelsplak, Zoewiezoe, Dominic, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 00:03
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #22
Als je dit voetbal ziet dan vraag je je toch af hoe we in hemelsnaam 2de staan. Enfin conclusie, barre omstandigheden, slecht voetbal, bevroren mat.

Op naar vrijdag, naar Waalwijk, Altijd gezellig

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 00:17
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #23
Brrrr net terug uit de vrieskou van Emmen. Het was inderdaad geen feest vanavond. Misschien 1500 man op de tribunes, 3 graden vorst, spekglad kunstgras. Geen van beide ploegen verdiende de driepunter. Nwakali had het moeilijk op dit veld. Labylle er niet bij, Ippel al vroeg naar de kant. 2 slordige momenten in de 2e helft waar we even in gevaar komen maar verder geven we eigenlijk niks weg. Van de andere kant creeeren we zelf ook maar 2 goede en een paar halve mogelijkheden. Ik kan met dit punt wel leven. Vrijdag wordt ook niet simpel. RKC doet het goed dit seizoen. En zullen wel wat willen rechtzetten na vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Huib, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 08:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #24
Kortom: de meest waardeloze anderhalf uur van mijn voetballeven. Snel vergeten en doorgaan!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 09:42
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #25
We zijn snel verwend geraakt... Lastige uitwedstrijd, barre omstandigheden, blessures. Normaliter steevast een nederlaag voor MVV. Nu blijven we simpel op de been. Dat is pure winst. Alleen hopen dat blessures Ippel en Labylle meevallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 09:44
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #26

Lijnsje@tappunt schreef : Kortom: de meest waardeloze anderhalf uur van mijn voetballeven. Snel vergeten en doorgaan!


Als dit werkelijk de "meest waardeloze anderhalf uur" uit je leven waren, weet ik niet hoe waardevol jouw wc beurten en slapen wel niet moet zijn :P. Kortom: mooi resultaat op een sfeerloze maandagavond. Dat MVV zelfs met zo een slecht spel, zonder Labyllle en uitgevallen Ippel hier punten pakt is toch wel echt super!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 09:46
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #27

Olzie schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Kortom: de meest waardeloze anderhalf uur van mijn voetballeven. Snel vergeten en doorgaan!


Als dit werkelijk de "meest waardeloze anderhalf uur" uit je leven waren, weet ik niet hoe waardevol jouw wc beurten en slapen wel niet moet zijn :P. Kortom: mooi resultaat op een sfeerloze maandagavond. Dat MVV zelfs met zo een slecht spel, zonder Labyllle en uitgevallen Ippel hier punten pakt is toch wel echt super!


Daarom zeg ik ook voetballeven :daag:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 10:16
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #28

Lijnsje@tappunt schreef :

Olzie schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Kortom: de meest waardeloze anderhalf uur van mijn voetballeven. Snel vergeten en doorgaan!


Als dit werkelijk de "meest waardeloze anderhalf uur" uit je leven waren, weet ik niet hoe waardevol jouw wc beurten en slapen wel niet moet zijn :P. Kortom: mooi resultaat op een sfeerloze maandagavond. Dat MVV zelfs met zo een slecht spel, zonder Labyllle en uitgevallen Ippel hier punten pakt is toch wel echt super!


Daarom zeg ik ook voetballeven :daag:


Ja nog steeds bijzonder ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 10:29
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #29
Nouja je kunt zeggen wat je wil, ongeacht welke ploeg er gisteren op het veld stond, maar het was toch een potje drama.

1. Kou
2. Slecht Veld
3. Sfeer was ver te zoeken
4. Dramatisch voetbal van beide kanten. Een bal in de ploeg houden was voor 16 van de 22 spelers onmogelijk.

Dus wat dat betreft was dit wel echt een van de dieptepunten :lachen:

Maargoed 1 punt = 1 punt. Op nao vriedag!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2016 11:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
FC Emmen - MVV (28-11-2016) #30
Tsja. Vertel je me voor aan het seizoen dat we uit bij Emmen gelijk spelen, dan vind ik dat niet slecht. Als je er bij zegt dat Emmen zevende staat en de wedstrijd er voor met 4-0 wint, dan had ik er meteen blind voor getekend. Het veld was bijna niet bespeelbaar, ik vraag me ook af hoe verantwoord dit is. Slechte wedstrijd verder. Weinig weggegeven, weinig afgedwongen. Op zich heb ik vrede met 0-0, twee wedstrijden op rij geen tegendoelpunt is ook niet slecht. Het is alleen zo jammer dat je niet meer eerste staat. Maar: de prijzen worden aan het eind van het seizoen verdeeld, niet in november. En als we maar het hele seizoen in de top vijf spelen, met leuk voetbal en veel overwinningen, dan doen we het gewoon prima. Natuurlijk wil ik dolgraag kampioen worden, begrijp me niet verkeerd.

Van de ploegen bovenin winnen alleen VVV en Jong Ajax. Jong Ajax hebben we geen last van qua play-offs/promotie. Cambuur is pas de volgende ploeg die wint, die draaien opeens als een tierelier en zullen wel richting top 5 doorgaan. Maar voorlopig hebben we nog altijd 7 punten op hun voor. Enige ploeg uit het linkerrijtje die verloor was Jong PSV, waarvoor hetzelfde geldt als Jong Ajax natuurlijk. Kortom: op VVV na, en eventueel Cambuur, is er geen concurrent die profiteert van ons puntenverlies. In dat opzicht is het ook niet zo schokkend. Eigenlijk vind ik het vervelendste van gisteren hoe we fysiek uit de strijd komen. Iemand een update over Ippel en Labylle?

Vrijdag RKC zal ook lastig genoeg worden. Al maakt het dit seizoen weinig uit voor RKC of ze uit of thuis spelen; uit 12 punten gehaald, thuis 13. RKC wist vanaf halverwege augustus tot en met de hele maand oktober maar één nederlaag te slikken en won meestal, maar in november haperde het daar: twee nederlagen, een gelijkspel en enkel op het zwalkende De Graafschap een zege. Hopelijk kunnen wij ze op een nog een nederlaag trakteren. Met Cambuur – Jong Ajax, NAC – Almere en Helmond – Eindhoven zijn er genoeg ploegen uit de grote achtervolgende groep die punten gaan laten liggen. Ik vind het prima als wij niet eerste staan, maar wel veel punten blijven pakken en afstand nemen van de subtop. Laat VVV maar de kampioenskoorts hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, Lassie80, Zoewiezoe, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden