MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016)

19 nov 2016 16:33 19 nov 2016 16:38 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #1
Na de heerlijke overwinning in Sittard: Op naar een nieuwe triomf.
Nu is het FC Den Bosch die ons pas kruist.
Ik denk dat wij met 2 - 1 gaan winnen.
Net als in ons laatste kampioensjaar (1996 - 1997).
Al denk ik niet dat Bo dit jaar zo'n doelpunt maakt.



Onze doelpunten worden gemaakt door Thomas verheydt en Pieter Nys

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2016 17:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #2
Den Bosch staat 14e, verloor dit seizoen al twee keer eerder twee keer op rij (gisteren tegen Eindhoven was de eerste van wellicht hun derde miniserie), verloor vier van de zes uitwedstrijden en kreeg daarin 20 doelpunten tegen. Opmerkelijk genoeg ook twee keer de nul gehouden. Statistisch gezien zit het dus zo: als Den Bosch een doelpunt tegen krijgt in een uitwedstrijd, dan verliest het ook meteen, en vaak met grote cijfers. Nee, Den Bosch moet het dit jaar niet hebben van uitwedstrijden. De vijf wedstrijden die ze wél wonnen, waren allemaal tegen teams in het rechter rijtje.

MVV daarentegen laat dit seizoen amper punten liggen tegen ploegen uit het rechter rijtje, alleen Eindhoven staat daar en die zijn naar mijn mening te laag geplaatst en gaan nog stijgen. MVV scoort tot nog toe iedere wedstrijd. Doen we dat ook tegen Den Bosch, dan lijkt dat een garantie op een overwinning gezien de statistieken.

Dat is allemaal leuk geneuzel, maar we weten allemaal dat dit MVV iedere wedstrijd weer alles moet geven. We hebben geen team dat op 90% een wedstrijd kan binnenslepen. Ik sta graag langer eerste dan één weekje. Van de andere kant: ik denk dat Ciranni en Labylle blij zijn dat ze op een fatsoenlijke mat mogen spelen en alle registers open trekken. Ook gaat het om wie eerste staat na de laatste speelronde. In 2012/2013 stonden we meer dan de helft van het seizoen bovenaan maar ging het als een nachtkaars uit.

Het zal wederom een boeiende wedstrijd worden. Zwaarbevochten, we houden zelden de nul. Ik hoop dat dat deze keer wel lukt, en gok op een 2-0, waarbij de beslissende treffer pas laat valt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Olzie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2016 16:11 20 nov 2016 16:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #3
Ik hoop dat ze die club eens goed over de knie leggen. 4-0. Maar een 7-klapper was ook weer eens leuk geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2016 07:34
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #4
Ik ben altijd al een optimist geweest wat MVV betreft....ook voor deze wedstrijd dus. Met de andere wedstrijd van VVV- Almere op het programma kan winst een extra leuk resultaat opleveren. Ik ga voor de 3-1. 5700 toeschouwers en een feestje na de wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2016 12:15
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #5
Vrijdag op naor de geusselt.. hoop dat we de 5000 toesch halen:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2016 12:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #6
Als je bovenaan staat moet de 6000 toch wel langzaam gepasseerd gaan worden. Deze wedstrijd heeft bovendien iets extra's nu Almere tegen Venlo moet spelen. Maar ja de vrijdagavond staat daar natuurlijk niet garant voor ( mensen die met ploegendienst werken). Eigenlijk flink nadelig voor de jupiler league die het toch al niet gemakkelijk heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2016 16:39
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #7

Schapendonk schreef : Als je bovenaan staat moet de 6000 toch wel langzaam gepasseerd gaan worden. Deze wedstrijd heeft bovendien iets extra's nu Almere tegen Venlo moet spelen. Maar ja de vrijdagavond staat daar natuurlijk niet garant voor ( mensen die met ploegendienst werken). Eigenlijk flink nadelig voor de jupiler league die het toch al niet gemakkelijk heeft.


Tsja Schapendonk, zo ken ik er nog wel een paar...
Wellicht spreek je uit ervaring met de ploegendienst, maar ik kan me herinneren als we op zondag speelden, dat dan de lage toeschouwersaantallen weer werden verklaard door het amateurvoetbal.

En zo zal er op elk moment in de week wel weer iets zijn, toch?
Of zou de zaterdagavond het best zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2016 17:41
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #8
Iedere supporter in het stadion is er 1. Wat ik sjiek zou vinden als degene die komen ook de roed witte kleuren dragen.
Ziet U het al voor zich. Al die tribunes in het roed wit i.p.v. zwart. Kleine moeite en gratuit. Vooral voor de spelers zal dit een geweldig zicht zijn en stimulerend werken. #Veerzienus.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2016 10:28
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #9

Schapendonk schreef : Als je bovenaan staat moet de 6000 toch wel langzaam gepasseerd gaan worden. Deze wedstrijd heeft bovendien iets extra's nu Almere tegen Venlo moet spelen. Maar ja de vrijdagavond staat daar natuurlijk niet garant voor ( mensen die met ploegendienst werken). Eigenlijk flink nadelig voor de jupiler league die het toch al niet gemakkelijk heeft.


Nou ik denk dat juist de vrijdagavond daar WEL garant voor staat. Er zijn jaren geweest dat we zelf in de JL 7.000 man gemiddeld hadden en toen stonden we niet eens bovenaan (jaren Maaskant). Juist de zondag en zaterdag zorgen voor veel afwezigen, ook omdat men na alle jaren vrijdagavond niet meer aan gewend is.

Ik verwacht vrijdag een kolkende geusselt en hoop dat de druk het team niet zal verlammen. Normaal wordt het weer een 2-1, maar door de druk is een gelijkspel misschien nog wel het enige wat we eruit kunnen slepen. Hopelijk verrassen de mannen ons met een klinkende 5-1 ofzo :)!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2016 10:31 24 nov 2016 10:33 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #10
Nou, na de euforie van vrijdag nu weer het vizier op morgen. MVV wacht nog een lastig programma voor de winterstop. Den Bosch vrijdag is denk ik de makkelijkste op papier, al is dat vooral scorebordjournalistiek. Iedereen die puur naar de stand kijkt zal verwachten dat we Den Bosch wel even oprollen. Dat hoop ik ook, maar aangezien we dit jaar pas 1x een overwinning met meer dan een doelpunt verschil hebben gepakt is die verwachting niet reëel. Den Bosch zal met 10 man voor de goal gaan hangen en dan hopen op een countertje. Belangrijk om snel te scoren tegen dit soort ploegen en geconcentreerd te blijven spelen, MVV zal elke wedstrijd voor 100% in moeten gaan, want op 90% spelen wordt in de Jupiler League van dit jaar meteen afgestraft. Maar goed, dat weten Elsen en co ook wel. Maar ben benieuwd wat de druk van het koploper zijn met het elftal doet, al heb ik daar eigenlijk alle vertrouwen in dat dat goed komt. Spelers en staf stralen een zekere relaxtheid uit over de stand, en dat past uitstekend bij dit team en de fase van het seizoen waarin we zitten.

Drie punten zijn echter eigenlijk wel een must morgen. Volgende week volgen met Emmen en RKC twee uitwedstrijden tegen onvoorspelbare en wisselvallige ploegen, die als ze hun dag hebben het iedereen moeilijk kunnen maken, maar ook enorm zwak kunnen acteren. Dan wacht daarna nog de Graafschap, dat weliswaar laag staat maar natuurlijk wel degelijk kwaliteit heeft. En als laatste dan nog naar Jong PSV. Van de kracht daarvan kun je vooraf al helemaal niks zeggen, maar goed, ze staan niet voor niks in de top 3, en gezien deze wedstrijd de laatste voor de winterstop is én op een maandag gespeeld wordt vrees ik dat we half PSV 1 tegenover ons gaan krijgen. Maar goed, je kunt er nu nog niks over zeggen.

Ik hoop in elk geval op wat extra publiek, dat we in elk geval op zijn minst de vijfduizend weer eens aantikken. Deze ploeg verdient dat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2016 20:20 24 nov 2016 20:21 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #11
Niks van te zeggen deze match....
Tegen flutploegen verliezen we en toppers leggen we over de knie...
Dat is de traditie van us MVV-ke sinds de jaren 70....

De enige "MUST" die er is , staat al lang in ons clublied:

En ouch weer op Geusselt zien veer present...
Stoon langs de lijn en doen trouw us Bes ...

:cheer:

Dus zing daan steeds met LRB opnuij ut leed....
Vaan de club oet Mestreech. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2016 09:26
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2016 12:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #13
Ik ging even langs de fansite van Den Bosch om te kijken wat zij van de wedstrijd verwachten. Daar gaat het helemaal niet over, zij hebben grotere problemen. Intern veel gerommel bij onze tegenstander van vanavond. Afgelopen dagen stapte de voorzitter van de Raad van Commissarissen en de algemeen directeur op. Zoor zo ver ik het kan volgen, moet Den Bosch bij het volgende meetpunt uit categorie I zijn. Zouden we één van de laatste wedstrijden van Den Bosch meemaken? Of heeft iemand de club gered? De fans daar lijken te hinken tussen die twee gedachten. Het zal wel het laatste zijn; opeens is Jan-Hein Schouten (van Schouten & Nelissen) daar de grote man.

Benieuwd of die onrust ook de selectie bereikt heeft. Voor Den Bosch lijkt de wedstrijd van vanavond van ondergeschikt belang.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2016 14:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #14
Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn.
Dan dan zal het wel weer een bijzondere wedstrijd worden. ik zeg 5-0!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2016 17:49
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016) #15
Ik kan ook niet en vraag me af waarom ik nog een abo op FOX heb want MVV komt er WEER niet op..

Weet iemand een stream?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden