MVV Maastricht - Telstar

05 nov 2016 14:29
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - Telstar #31
Inderdaad was Ciranni wat minder gisteren. Maar buiten het missen van de strafschop is hij verdedigend niet in de problemen geweest (bij de tegengoal liep hij zich met Nijs in de weg) en brengt aanvallend toch wel het nodige; goede voorzetten en ook weer een assist (bij de 1-0). Dus zo slecht was hij helemaal niet. Loshai had wel een slechte dag; hij wacht vaak te lang met afspelen van de bal en raakt hem dan kwijt. Maar de grootste teleurstelling vond ik de invalbeurt van Pedro. Hij leek er geen zin in te hebben. eerste 5 ballen wat hij aanraakte: 2 keer buitenspel, 3 keer een overtreding. Het lijkt echt een totale alles-of-niets voetballer waarbij het toch geregeld niets is. In deze vorm heeft hij geen toegevoegde waarde. En Labylle: geef hem aub zo snel mogelijk een fatsoenlijk contract, want straks is hij zo maar gratis weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2016 15:36
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV Maastricht - Telstar #32
3 Punten :applaus:

Het was een mooie eenzijdige pot..We waren oppermachtig...9 Hoekschoppen? in 1 helft!
Vorige posters hebben het allemaal min of meer al volledig beschreven hoe de wedstrijd verliep...

Wel merkte ik op ..Dat Labylle opeen gegeven moment heel graag wilde... waardoor schroyen tot aan zijn assist helemaal buiten het elftal viel en ik het gevoel kreeg dat wij ook even met 10 man speelden...

Labylle wilde koste wat kost zijn individuele klasse gebruiken om het verschil te gaan maken (wat ik zeker niet erg vind hoor :) )...Elsen had in mijn ogen Schroyen moeten wisselen voor een back en Labylle naar voren laten gaan...(om in te spelen op de situatie)
Gelukkig ben ik de trainer niet en kreeg Labylle weer oog voor onze nummer 11 en dat resulteerde in de eindpass richting Dyon...

Verder begrijp ik iedereen die Pedro minder vind spelen... Toch denk ik dat we eraan moeten geloven dat hij regelmatig buitenspel komt te staan... Aangezien dat zijn manier van voetballen is... Letterlijk op het randje...Het hoeft maar 2x goed te gaan om met 2-0 voor te kunnen staan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2016 19:08 05 nov 2016 19:09 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV Maastricht - Telstar #33
Goeie wedstrijd van MVV. Jammer genoeg weer moeite met scoren. Vond Ciranni ook nog wel aardig spelen, maar minder dan normaal. Je zou niet te snel te veel verantwoordelijkheden op zijn schouders moeten leggen. Penalties zijn misschien wat voor een ervarenere speler, ondanks dat Ciranni een goeie trap heeft. Maar zeker is Ciranni een vaste waarde.

Tja Pedro..en Loshaj, daar ben ik nooit enthousiast over geweest. Hoewel Loshaj wel goede inzet toont.

Het zou fijn zijn als N Koyi en Guvenc weer snel fit zijn.

En Labylle doorschuiven, daar ben ik zeker voorstander van. Maar dan moet Moustafa wel op zijn oude niveau komen/zijn om de backpositie over te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2016 20:12
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - Telstar #34

Lummel schreef :

seppo schreef : Die passes van Nkwali :blush: :kiss:

Deze jongeman moet absoluut, zonder enige twijfel, in de basis blijven staan. Heerlijke passes inderdaad.


Ik vond de reactie van het publiek nog mooier. Van schreeuwend: "Ciranni loopt vrij, ziet hij het niet!!. Geef die bal naar rechts af" naar "ooOOOOOH" Toen hij een pass gaf door drie lijnen, die niemand op de tribune voorzag.


Wat betreft de 1-1. Ik had gezworen dat het buitenspel was. Maar ze stonden helaas op één lijn. Een fractie van een seconde scheelde het.

Ik kan me helemaal vinden in het wedstrijdverslag van Tuor. Het is te gek voor woorden dat MVV, om twee doelpunten te maken, negentig minuten moet pompen, zelfs tegen tien man. Terwijl de tegenstander iedere keer uit een handvol kansen wel het net weet te vinden. Ik miste Guvenc gisterenavond, iemand die ook een aanval door het centrum weet en durft te forceren, die voorzetten vanaf de flank leveren te weinig op vind ik. Het is een mirakel dat Schroyen dit keer wel een voorzet bij een medespeler kreeg, het ging al de hele wedstrijd fout. Werklust 400%, rendement 10%, het beeld dat we al meer dan twee seizoenen zien, jezelf niet belonen met doelpunten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2016 00:02 06 nov 2016 00:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Telstar #35
ut waor nne wedstrijd wie teege die paolingboere boe ste bekans kos zegke...

veer hadde...
mer veer höbbe neet....

gelökkig koum de verlossing laat en bleeve de punte toes...
Kontent ut wiekend in !

wijer ..sjoene ierste 10 minuute gezeen...
Lerang Labiej op dreef en op weeg um trök de awwe te weure...
Waor al duudelik wie heer aon de wormingup begos...



nne Nigeriaan boeste veur nao e stadion kums... :applaus:
Lekkere sfeer oppe Eenzjelsaajt!
fein um effe veer ut begin weer ins te kinne klasjooneere met Elvis alias the King en de levensgevierlikke Boer !
En ouch Opa waor met kleinkind, de Krit en Nico de Verekkelingk present. :thumbsup:

Sjoen aoch de veurwedstrijd boe Meersjense Erik bloodlink fannetiek draon ging en sjiek um Sjoerd weer te zien...



Iech zag häöm tot heer mer mos blieve stoon...um teege Telstar met te doen...mer heer bedaankte beleefd

Spanning waor aoch al bij de ploog te zien vlak veur ut begin...gezoonde spanning wel ...
wie op ut geziech vaan ut Bies te leeze is
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2016 08:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Maastricht - Telstar #36

Hill28 schreef : Goeie wedstrijd van MVV. Jammer genoeg weer moeite met scoren.

Verheijdt scoort gemiddeld 1 keer per 232 minuten.
Gijzen scoort gemiddeld 1 keer per 35 minuten.

Natuurlijk kan dat het effect zijn van de wissels, maar hij heeft toch al vaker bewezen op het juiste moment op de goede plek te staan. En dan mogen mensen hem hier de slechtste voetballer binnen de selectie vinden, zolang hij blijft scoren mag niemand klagen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2016 11:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
MVV Maastricht - Telstar #37

Audiowaste schreef : Verheijdt scoort gemiddeld 1 keer per 232 minuten.
Gijzen scoort gemiddeld 1 keer per 35 minuten.

Natuurlijk kan dat het effect zijn van de wissels, maar hij heeft toch al vaker bewezen op het juiste moment op de goede plek te staan. En dan mogen mensen hem hier de slechtste voetballer binnen de selectie vinden, zolang hij blijft scoren mag niemand klagen.


Uiteraard klaag ik niet, en ik snap je punt, maar denk je echt dat Gijzen als hij in de basis staat bijna 3 keer per wedstrijd zou scoren? ;)

Verheijdt heeft ook genoeg minpunten, een daarvan is of was dat hij te weinig scoort. Heeft veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen. Vergelijkbaar met Gommans wat mij betreft. Hij scoort overigens drie keer in de laatste vier wedstrijden, laten we hopen dat t bies qua scoren zo door blijft gaan. En Gijzen ook. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2016 11:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV Maastricht - Telstar #38
Verheidt wordt alleen maar beter. Kaatst minder, houdt tegewoordig ballen vast, en hij kopt veel meer. Hij heeft afgelopen zomer een metamorfose ondergaan. Is afgetraind. Denk een kilootje of 10 kwijt. Het vertrouwen van elsen en spitsentrainer Meijer werpt duidelijk zijn vruchten af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2016 15:18
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV Maastricht - Telstar #39
Vind ik ook, Verheydt ontwikkelt zich prima. Heeft zo zijn mindere punten, maar doet het zeker verdienstelijk. Als hij elke kans zou afmaken, zou hij waarschijnlijk niet vorig jaar via de amateurs naar MVV zijn gekomen, maar al destijds bij ADO Den Haag zijn doorgebroken in de Eredivisie. Heeft 6 van de 26 doelpunten van MVV dit seizoen gescoord (competitie en beker). Verwacht dat hij toch wel minstens op zo'n 15 doelpunten uitkomt. Daarnaast laat hij het team ook steeds beter functioneren met zijn balvastheid, verlengen en oorlog maken.

Zolang de ploeg blijft winnen is dat prima. Kijk naar Oss, die hebben de topscorer van de Jupiler League in huis (Tom Boere, 12 goals), maar staan wel maar 3 punten boven de degradatieplaats. Nou nee, dankje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 15:19
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV Maastricht - Telstar #40
Gijzen is nou precies zo'n speler waarvan ik aan het begin van het seizoen dacht "laat die maar lekker weg bij Fortuna". Als hij destijds naar Fortuna was gekomen was er waarschijnlijk ook niks meer van die jongen terecht gekomen. Bij MVV lijken alle puzzelstukjes dit jaar op zijn plek te vallen want zo'n jongen als Gijzen speelt bij MVV gewoon prima in de minuten die hij krijgt. Schroyen excelleert ook vaker wel als niet(was bij Fortuna het omgekeerde) Overigens denk ik niet dat het genoeg is voor de ultieme prijs namelijk het kampioenschap maar top-5 lijkt me een zekerheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 17:20 09 nov 2016 17:21 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - Telstar #41

Gohf schreef : Overigens denk ik niet dat het genoeg is voor de ultieme prijs namelijk het kampioenschap maar top-5 lijkt me een zekerheid.


Gijzen en Labylle höbbe gein contrac en kinne dus zoemer 'ns de deur oetwandele in de winterstop. Ouch bin iech bang tot Nwakali neet te behouwe vèlt daan, en tot zoe es eder jaor die zwartgele h-jugend verein ''touwvalleg'' weer 'ns wèlt goon rove in de winterstop.
Daan smèlt die zekerheid vaan de top 5 es snie veur de zon.
Mer laot iech hope tot de hiere Van Kooten en de Bie 't woord ''doemdenken'' in dit geval veur niks höbbe oetgevoonde....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2016 17:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV Maastricht - Telstar #42
Ik heb ergens gelezen dat Kelechi Nwakali wacht op een vergunning om in Engeland te mogen voetballen. Het zou mooi zijn als de Brexit nu in het voordeel van MVV zou werken. Het is echt een toptalent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden