MVV Maastricht - Telstar

31 okt 2016 19:55
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Telstar #1
Deze wedstrijd staat over vier dagen op het programma. Een stugge tegenstander aangaande hun doelsaldo. Staan ook maar vier punten achter op ons. Er is dan ook maar één devies; winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2016 13:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - Telstar #2
Kom op mensen, we hebben één wedstrijdje verloren en meteen valt er een stilte op dit forum. Dat we tegenslagen gaan krijgen was te verwachten, maar we staan er nog steeds goed op.

LAOT US DRUIMEN!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2016 10:44 03 nov 2016 10:44 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV Maastricht - Telstar #3
Van een aantal bezoekers dat niet zo vaak gaat, hoorde ik dat ze het vorige week een superavond vonden qua sfeer, ondanks het verlies. Zij gaven aan vrijdag opnieuw erbij te zijn!

Ik ben er zwz bij en gok op een 3-1 overwinning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2016 16:46
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV Maastricht - Telstar #4
Heb er weer zin in, morgen matchday!!
We gaan voor de drie punten en blijven bovenin meedraaien. Hopelijk weer een geweldige sfeer in de Geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2016 17:32
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - Telstar #5
Ik hoop op een 2-0 overwinning morgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2016 17:56 03 nov 2016 17:57 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - Telstar #6
N'koyi weer last van zijn knie en niet inzetbaar. Dit lijkt een eindeloos verhaal te worden. Jammer, maar Thomas wordt steeds beter.
bron: 1limburg.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2016 19:46 03 nov 2016 19:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Telstar #7
Zal mer neet zegke boe iech las vaan hub...mer bin wel inzetbbbbbaarrrrr!

De sfeer in uzzen tempel weurt idd steeds beter !!! :applaus: :applaus: :applaus:

Dus aoch teege Telstar is de jong weer present...
Vin wel tot opa el gazi diehard kommentaar heet en dus nao joonk mvv op noord verbanne mot weure ... :P

Laote veer us vaan uzze beste kant zien en de bonte storm los laote barste euver 't veld !

Ut rizzeltaot...? Wie boer al zag veurige week: kump wel good !

Draon wie de verrekes en daan weurt 't 2:0

Allez MVV
Allez MVV
Alleeeeeeeeeez !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 09:30
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV Maastricht - Telstar #8
Ik verheug me al de hele week om vandaag naar MVV te gaan maar mijn enthousiasme is vanochtend toch een beetje verminderd toen ik De Limburger las. De kans is groot dat één van onze creatiefste spelers, Loshaj geslachtofferd wordt en waarom vraag ik me af? Loshaj is een speler waar ik, en menig voetballiefhebber, voor naar het stadion komt. Hij heeft nog niet het niveau van Stef Peeters maar is hier wel hard naar op weg. Er is helemaal geen reden om Loshaj naast de basis te laten. Hij scoort elke wedstrijd een voldoende. Competitiewedstrijden worden niet gewonnen op trainingspartijtjes of oefenwedstrijden tegen EVV maar door basisspelers die in de competitiewedstrijden presteren. Zeer zwak argument van onze trainers om nu in de basis een wisseling toe te passen. Reservespelers zullen moeten wachten op blessures of een vormcrisis van een basisspeler maar dat is op dit ogenblik, zeker, bij Loshaj niet aan de orde. De wisseling van Pedro voor Nwakali is overigens wel verklaarbaar. Ik ben het ook nog om een ander argument zeer oneens met de trainers. Loshaj is namelijk een speler waar MVV op termijn geld aan kan verdienen. Hij heeft niet voor niks een 3-jarig contract gekregen. Als hij zich zo blijft ontwikkelen kan MVV hem na volgend seizoen goed verkopen en volgens mij kunnen we dat geld goed gebruiken, of zijn contract verlengen. Altijd een win-win situatie voor MVV. Door hem nu zonder reden uit de basis te laten, en hem afgelopen wedstrijden vaker onterecht te wisselen, kan dit negatieve gevolgen hebben voor zijn zelfvertrouwen. Zoals Polizzi vorig jaar. Ook een creatieve speler die vaak betrokken was bij doelpunten. Ook hij werd vorig jaar gewisseld om te wisselen en niet omdat hij slecht speelde. Overigens mag een jonge speler af en toe slecht spelen? Moet hij dan meteen gewisseld worden? Dat wisselen heeft het zelfvertrouwen van Polizzi vorig jaar ook niet goed gedaan. Jammer want voor MVV was dit een zeer goede speler. Ik hoop dat ik ongelijk krijg maar ik zie met Loshaj hetzelfde gebeuren als de trainers hem zonder verklaarbare reden blijven wisselen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 09:40
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - Telstar #9
Natuurlijk is Loshaj een goede speler met veel potentie. Maar ik ben het niet met je eens dat ik hem de laatste wedstrijden goed vind voetballen. Hij heeft weinig fysieke power en in de duels in de Jupilerleague wordt nogal wat fysiek gebruikt. Het scorend vermogen van bijv. Gijzen schat ik toch wel hoger in en met de creativiteit van Nwakali op het middenveld erbij krijg je wel een andere balans in het team.. Ook een zeer creatieve speler. Ik denk dat de trainer iets meer gevaar voorin wil creëren. Zo gek vind ik dat niet; dat konden we wel zien tegen Volendam.

Ik zou niet weten waarom dit zo slecht voor zijn zelfvertrouwen zou zijn. Een speler met mentaliteit knokt zich terug. Iemand van het kaliber Loshaj wordt niet snel afgedankt. Dat hij maar laat zien wat hij waard is. Als hij geen prikkel haalt uit deze (wellicht alleen voor deze wedstrijd) wijziging, dan is hij niet geschikt voor profvoetbal. De reservebank van MVV is nu eenmaal aanzienlijk sterker dan voorgaande seizoenen. Je speelt een competitie met een hele selectie en dat betekent dat er niet altijd voor iedereen een basisplaats is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., middenstip, opadiehard, jovkle, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 09:49 04 nov 2016 09:50 door Badjakker.
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV Maastricht - Telstar #10
3-0

1 x Nwakali
1 x ut Bies
1 x Ciranni

Oprolle die gaste!

Zin in! 18.00 stadion | Sponsorteam vs. Oud MVV-spelers.

Come on MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 10:06
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV Maastricht - Telstar #11
Eindelijk weer zin in een avondje Mvv. Oprollen die leeuwtjes en fijn om te zien dat de oude garde ultras er vorige week weer waren, en nu de lijn doortrekken.

Volle petaj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 11:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV Maastricht - Telstar #12
Ik vind er niks aan die hele Loshaj hoor. Ben blij als Guvenc terug is. Gijzen vind ik ook niet geweldig, op zijn doelpunten na..
Van mij had Labylle wel eens doorgeschoven kunnen worden. We hebben Moustafa nog op linksback..

Maar desalniettemin een goede opstellening van Ron hoor! Ik denk dat dit de sterkste groep is die je vanavond kunt opstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 12:32
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV Maastricht - Telstar #13
Het zal me een rotzorg zijn wie er speelt... drie punten.. die tellen! Anders kun je zomaar vijf plaatsen zakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 14:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV Maastricht - Telstar #14
Ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst, maar ik vind Gijzen een van de slechtste voetballers in de selectie. Scoort een paar keer, en dat is een kwaliteit, op puur opportunisme maar komt verder te kort.

Als hij vanavond twee keer scoort ben ik de laatste die daarom maalt hoor.

Loshaj is voor mij een groeibriljant en hoop dat hij nu niet permanent er naast staat. Dat zou dom zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2016 22:15
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV Maastricht - Telstar #15

Jacques schreef : Ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst, maar ik vind Gijzen een van de slechtste voetballers in de selectie. Scoort een paar keer, en dat is een kwaliteit, op puur opportunisme maar komt verder te kort.

Als hij vanavond twee keer scoort ben ik de laatste die daarom maalt hoor.

Loshaj is voor mij een groeibriljant en hoop dat hij nu niet permanent er naast staat. Dat zou dom zijn.





:applaus:


Dat is doelpunt nummer 4 in 4x 20 minuten ..lol :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden