MVV - FC Volendam 28-10-2016

22 okt 2016 08:22 22 okt 2016 08:23 door gaston satijn.
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #1
Meteen door naar de volgende wedstrijd, de topper tegen Volendam. Met drie thuiswedstrijden en een uitwedstrijd tegen Fortuna voor de boeg ( waar ik uitga van vol uitvak, zo niet tribune, = halve thuiswedstrijd). Kan het de komende vijf weken wel eens heel leuk gaan worden. Ik verwachtr wel wat meer toeschouwers al, die MVV nu ook wel eens live aan het werk willen zien.
Misschien beetje hoog gegrepen maar gaan we voor twaalf punten???? Zou mooi zijn!
Maar om te beginnen Volendam dus. Ik denk dat MVV toch wel op een revanche uit is voor de uitschakeling van de beker. Ik ga dan ook voor een zwaar bevochten 3-2...veel strijd en passie met toch ook hoogstaand voetbal van "us mattadoren"....reclame voor MVV en de stad Maastricht!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 09:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #2
Ik begrijp je gedachten, maar denk dat dit MVV het echt wedstrijd voor wedstrijd moet bekijken, en niet bezig zijn met vier wedstrijden verder. Dit MVV kan ver komen, maar alleen als we geen enkele tegenstander onderschatten en iedere keer er voor werken.

Volendam ligt ons de laatste jaren wel, zelfs de op strafschoppen verloren bekerwedstrijd liet dat zien. Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar eigenlijk moet je gewoon Tuyp in de eerste minuten het veld afschoppen :blush: :blush: :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 10:35 22 okt 2016 10:37 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #3
In iedergeval zonder de geschorste steven Pereira.

Kans voor O'Connor of Martina in het centrum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 11:02
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #4

Jacques schreef : . Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar eigenlijk moet je gewoon Tuyp in de eerste minuten het veld afschoppen :blush: :blush: :blush:


Helemaal mee eens, maar wie gaan we daar voor opofferen???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 12:36
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #5

gaston satijn schreef :

Jacques schreef : . Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar eigenlijk moet je gewoon Tuyp in de eerste minuten het veld afschoppen :blush: :blush: :blush:


Helemaal mee eens, maar wie gaan we daar voor opofferen???


Niemes, dees week is FC Volendam-Almere veur de beker. Sven wèlt us vas e plezeer doen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 13:04 22 okt 2016 13:05 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #6
Ach buiten die bekerwedstrijd tegen MVV presteert die echt niet zoals voorheen. Gisteren ook legio kansen gemist. Maar je hoeft niemand op te offeren gewoon even geniepig op z'n voet gaan staan, taak voor Ippel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 18:39
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #7
Benieuwd wie Ron Promotion kiest ter vervanging van Pereira.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 20:49 22 okt 2016 20:54 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #8
Ach wie er speelt is me sjeiss egal...als die spelen maar gewoon zorgen dat de punten in Mestreech blijven!

We hebben het vertrek van de Witte, super Ceesie, de slagterszoon oer Meersje en wtf is Hickspoor overleeft....
Blijft dat Tuyp een speler is die je niet uit het oog mag verliezen...

Wat me eerder interesseert is hoeveel mensen op deze wedstrijd komen nu we numero duo zijn...
En wat de club hiermee doet om meer toeschouwers onze Tempel binnen te krijgen ?
Posters, radio en locale TV...?
Zeker nu met het muzikale spektakel in het Theater a/h Vrijthof over us MVV ...


Ein dingk is zeker...LRB is present!
Geer tog ouch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2016 14:05
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #9
Het is te hopen dat er meer sfeer komt in geusselt ......zodat we het maximale rendement uit ons thuisvoordeel halen....
Desalniettemin ga ik voor een zwaar bevochten zege vaan us MVV ke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2016 17:05 23 okt 2016 17:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #10
Vooropgesteld: ik heb altijd respect gehad voor Volendam en hun spelers. Zowel in het verleden als heden.
Ook met de fanatieke aanhang was er altijd een goed kontakt en respectvolle relatie, maar...

Aonstaonde vriedag....
gelde in die twie kier drei keteers aandere wette en regels ...

daan stoon us Matadoore klaor ...

Met 't mets tösse de tan ....
Opvaange die paolinge...



Vervolgens gewoen aofmaake ...


en met de kompleminte vaan us MVV-ke tröksjikke



Maage ze veur mien paart aoch nog ins e kretsje wien met kriege!


3:1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2016 23:46 23 okt 2016 23:46 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #11
Ik zie nu pas dat Volendam dinsdag in de beker speelt. Hopelijk een verlenging en als het even kan wat kaarten en blessures.
Ik denk dat dit ten goede komt van de uitslag vrijdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2016 08:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #12
Wij hebben er een handje van om te verliezen na bekerwedstrijden - dit seizoen wederom bewezen. Ik heb voor Volendam even snel de laatste vier seizoenen er bij genomen. Inclusief dit seizoen - maar uiteraard zonder de bekerwedstrijd van morgen - speelden ze in die periode zeven bekerwedstrijden. De eerstvolgende wedstrijd na een bekerwedstrijd wist Volendam maar liefst vijf keer te winnen. Één keer werd het gelijk, en slechts één keer verloor Volendam na een bekerwedstrijd. Dat voorspelt weinig goeds. Is er dan geen hoop? Jawel. Die ene nederlaag, die was eerder dit seizoen na hun bekerwedstrijd tegen ons. En dat was van die bewuste zeven wedstrijden, de enige die een verlenging en penalties kende. Één andere wedstrijd van al die bekerwedstrijden leverde een verlenging op - en meteen speelde Volendam daarna gelijk. Die andere wedstrijden, die steeds gevolgd werden door een overwinning, waren bijna allemaal tegen amateurploegen en verrassend vaak werd Volendam uitgeschakeld tegen zo'n ploeg. Ze speelden dan ook zelden met de sterkste ploeg. Dan is het logisch dat het weinig invloed heeft op de wedstrijd daarna.

Volendam mag nu niet tegen amateurs maar moet tegen Almere. Die doen het de laatste tijd erg goed in de Jupiler League met vijf overwinningen op rij. Volendam zal neem ik aan op volle sterkte deze bekerwedstrijd ingaan. Als Almere dat ook doet - en vanuit Almere zien ze dit toch een beetje als een derby aangezien de stadions hemelsbreed dichter bij elkaar liggen dan de Geusselt bij het stadion van Fortuna of Roda - dan wordt het een spannende wedstrijd en zou het zo maar verlenging kunnen worden.

Lang verhaal kort: de statistieken wijzen het eigenlijk niet uit, maar toch zie ook ik het als een voordeel dat Volendam voor de beker mag spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, seppo, Tuor, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2016 09:03 24 okt 2016 09:09 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #13
Haha heerlijk die statistieken.
Overigens als ik alle competities kijk, blijken clubs die minimaal evenveel hebben gewonnen, dan verloren en gelijk samen, altijd minstens subtopper zijn. MVV heeft 7 gewonnen en 2 gelijk 2 verloren. 7-4 dus. Zou betekenen dat we nog een marge van 3 hebben en de playoffs nu dus al erg dichtbij lijken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2016 22:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #14
Volendam wint in de beker van Almere. Geen directe rode kaarten, naar mijn weten geen blessures. Maar wel... verlenging! Oude rotten als Tuyp en Kwakman hebben 120 minuten gespeeld. Volendam speelde met precies dezelfde elf als afgelopen vrijdag, de basiself heeft dus allemaal 120 minuten in de benen. Vooruit dan, ik lieg, Van Son, Veerman en Betti werden gewisseld en hebben wat minder minuten gemaakt.

Ook de statistieken spreken plots in ons voordeel; in het recente verleden won Volendam nooit de wedstrijd na een bekerwedstrijd die niet in 90 minuten beslist was.

Niet ongunstig allemaal. Maar: niet gaan dromen, volle gas zal nodig zijn om ook Volendam te verslaan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2016 08:54
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV - FC Volendam 28-10-2016 #15
Ook morgen weer een hele belangrijke wedstrijd, die kan bepalen of Volendam mee blijft doen om de titel of niet.
Verlies je, dan komt Volendam op 2 punten van ons te staan. Maar win je morgen, dan is het gelijk een gat van 8 punten.

Het begint nu ook steeds meer een afvalrace te worden, waar we voorzichtig mogen zeggen dat Cambuur en Fortuna (en alles daaronder) wel zijn afgevallen. Zij staan al op 9 punten van ons en 6/7 op VVV en NAC. Achter ons zit echter nog een grote groep die gewoon volop mee doen. Tussen de nummer 4 en 11 zitten maar 3 punten. Dus nu is het de zaak om eerst zoveel mogelijk achtervolgers op een grotere achterstand te zettten.

Met twee thuiswedstrijden tegen Volendam en Telstar voor de boeg, mogen we toch hopen op 6 punten. En vooral inzetten op Jong Ajax, die eerst tegen VVV en daarna tegen NAC moeten. Zij kunnen ons nu echt goed helpen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden