Almere City - MVV

24 sept 2016 13:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Almere City - MVV #61
@jeoff , had je maar iets te melden

Jullie gebruiken je "status"te pas en te onpas , en als administator heb jij je niet te mengen in deze
De manier waarop jij mij hier probeert neer te zetten accepteer ik van jullie niet, jullie beginnen een elitair clubje te worden die van allerlei rechten probeert toe te eigenen
Ook destijds mij titel van de topic Knops wordt klakkeloos aangepast , of ik wordt niet uitgenodigd voor de informatie avond rondom Knops , wie denken julie GVD wel wie jullie zijn !!!
Jullie zitten er helemaal in bij Kersten en consorten, ja ik vind Kersten een waardeloze voorzitter, een maffia uitstraling met zijn zwarte outfit en leren jas, geen enkele uitstraling heeft deze man, en dat hij er een zooitje van maakt met het afscheid van Croux en Peeters is gewoon een gevolg dat helemaal niet op de hoogte is, zieltjes winnen dat wil hij maar hij voegt geen klote toe aan MVV

Dat ik daar een mening over heb en die hier verkondig dat is mijn goed recht, daar heb jij als administrator niets van te vinden
Ik bepaal zelf over wat ik schrijf en hoe ik het schrijf en dat mede forum leden mij daar op aanspreken dat is prima, maar jij/jullie zijn geen knip voor de neus waard als je mij zo citeert en mij daarna zo neer zet
Ik ben klaar met dit gezeik en overweeg om voorgoed weg te stappen van dit forum, het elitaire clubje wat zich begint te vormen zint me niet, enige afstand is er niet meer, een supportersraad, of ledenraad of wat we ook allemaal hebben is een grote farce , dit forum begint op een nepforum te lijken zodra de administrators de leden begin weg te zetten, je zou je diep moeten schamen Jeoff of er misschien wel eens over moeten nadenken om een stapje terug te treden als je op deze manier je wilt profileren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.175 seconden