Almere City - MVV

23 sept 2016 22:00
Altied
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Almere City - MVV #46
Die halve wat eens een zondagschot van 40m erin knalt mag nog niet eens de veters strikken van braken! :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 22:03
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Almere City - MVV #47
Jammer, veel balbezit maar weinig kunnen forceren. Kans van Loshaj was een geweldige redding van de keeper, en Verheijdt leek niet goed uit te komen met zijn passen.

Almere ofja Braken kreeg 2 kansen en maakt er 2... Vooral de 2-0 was onbegrijpelijk. Heel MVV in de eigen 16, en met een beweging was de defensie gezien.

Deze wedstrijd vroeg om een bewegende spits, Verheijdt kwam vooral in de tweede helft er niet aan te pas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 22:05
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Almere City - MVV #48
Dit was echt heel ver onder de maat . Elke afvallende bal was voor Almere . Zo slecht heb ik MVV sinds Telstar uit vorig seizoen niet meer gezien .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 22:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Almere City - MVV #49
Wedstrijd gekocht via Fox, denk ga er eens lekker voor zitten
MVV heel veel balbezit 1 ste heflt ook wel 2-3 kansen maar gewoon niet scherp genoeg, we speelden beetje arrogant

Almere in 3 minuten 2 doelpunten , beide zeer slap verdedigd , daarbij eerste goal moet de keeper hebben , hij is te klein die Geens.

We speelde in een veel te laag tempo van achteruit , geen diepgang , Almere liet ons komen en kwamen er dan snel uit
Verkeerde tactiek van Elsen en ook veel te laat gewisseld om iets te doen keren en dan krijg je deze nederlaag om je oren, totaal niet nodig om hier te verliezen, behoorlijke domper die zeker zijn uitwerking zal hebben

Ik zou toch eens met die Nwalki op 10 gaan spelen en Losheij eruit , of Nys eruit die bakt er ook helemaal niks van
Denk dat de mannen flink de pee erin hebben, maar dat zijn ze zelf schuld , tempo te laag, geen overtuiging en te langdradig opbouwend MVV zonder diepgang.

Wordt een leuke terugreis voor de mannen , en zeker met de wetenschap dat je er niet alles uit hebt gehaald wat er in zat en veel te weinig afdwingt en achterin te slap verdedigd op de momenten dat het moet, onvolwassen of misschien ook wel je tegenstander onderschatten.

Weer terug op aarde na 2 nederlagen ( volendam en Almere) de euforie zal wel weer getemperd gaan worden , en terecht want die is nergens op gebasseerd als je hier verliest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 22:37 23 sept 2016 22:38 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Almere City - MVV #50

Napoleon schreef :
Weer terug op aarde na 2 nederlagen ( volendam en Almere) de euforie zal wel weer getemperd gaan worden , en terecht want die is nergens op gebasseerd als je hier verliest

Dat is een logica die in de Jupiler League geen enkele betekenis heeft. Dan kun je ook zeggen dat NAC niets bovenaan te zoeken heeft nadat ze in eigen stadion tegen MVV verloren. En zo kan ik nog vijf voorbeelden geven. Dit is een competitie waarin iedereen tegen iedereen kan winnen. Een mindere dag kost je gewoon drie punten, zeker op verplaatsing. Almere is dan ook gewoon nog een goede thuisclub, wonnen vorige twee duels niet zomaar met 4-0 en 4-1. Dat je het gevoel hebt dat er vandaag meer in zat, is aan de ene kant jammerlijk, maar laat aan de andere kant opnieuw zien dat MVV in deze competitie echt wel in de top vijf kan meedraaien. We hebben met Jong Ajax, Volendam, NAC en VVV bijna de volledige top zes gezien en MVV was telkens op zijn minst de evenknie en won ook gewoon twee keer. Daar moet je je nu aan optrekken. Deze nederlaag incasseren en volgende week in eigen stadion weer volle gas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 22:43
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Almere City - MVV #51

Altied schreef : Die halve wat eens een zondagschot van 40m erin knalt mag nog niet eens de veters strikken van braken! :thumbsdown:

Is in zo'n slotfase anders wel een geweldig wapen. Gijzen scoort die bal omdat Verheijdt alle aandacht op zich trekt. De laatste twintig minuten was het grotendeels dankzij zijn harde werk dat MVV steeds meer druk kon zetten. Doordat MVV aanvallender ging spelen, werden zijn gewonnen kopduels meer uitgebuit en had MVV vaker de tweede bal.
Maar wel mooi -alhoewel vandaag iets minder- om te zien dat Braken zich goed ontwikkelt bij Almere. Wie weet zien we hem in de nabije toekomst wel opnieuw in de Geusselt aan het werk?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 22:48
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Almere City - MVV #52
Volgens Hans Kraay word Swen Braken de nieuwe Vincent Janssen

Leuk interview op Fox sport tussen Braken en Kuipers(2 vrienden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 23:04
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Almere City - MVV #53
Eerste helft volledig in handen, wachten op 0-1. En dan staat het opeens 2-0. Tja, dat kan gebeuren, je hebt van die wedstrijden dat het balletje net niet goed valt. Speel je die eerste helft nog 10x dan staat het 8x gewoon 0-2 na twintig minuten. Ha en geheel in stijl met de MVV traditie is het uiteraard Braken die scoort. Ik moet eerlijk zeggen, ik vond Braken een zeer matige spits bij MVV, maar die twee goals zaten er heel mooi in, al ziet de defensie er bij beide niet goed uit (Pereira bij de 1-0 en de wederom ver onder zijn kunnen acterende Nys bij de 2-0).

Tweede helft eigenlijk bijna zelfde beeld. Controle van MVV, veel balbezit, maar te weinig kansen. Tempo lag te laag. Ik miste de intensiteit van vorige week tegen jong Ajax. In plaats van er volle petaj op te gaan was het allemaal te traag, te makkelijk. De puf leek er in de tweede helft uit. Scherpte ontbrak bij veel spelers. Steekpasjes die net niet aankomen, slechte aannames, aanvallen die slecht uitgespeeld worden, vaak buitenspel staan, zeer zwakke voorzetten. Het was allemaal net niet. Oa Loshaj, Nys en Schroijen vond ik heel zwak spelen. Ook Verheydt mist toch weer 2 grote kansen. Ik vond hem verder overigens niet slecht spelen hoor. Enfin en dan uiteindelijk toch de 2-1, op het moment dat je het eigenlijk niet meer verwacht. Maar ook daarna eigenlijk geen kans meer gecreëerd, de puf ontbrak voor een slotoffensief.

Maar goed, was er sprake van vermoeidheid als gevolg van de bekerwedstrijd? Of zou het toch onderschatting zijn? Moeilijk te zeggen. Je moet in dit soort wedstrijd vlak na zo'n zware wedstrijd ook een beetje geluk hebben. Snelle 0-1, bijvoorbeeld. Of vlak na rust snel de 2-1. Dat zat er nu niet in. Wellicht dat de kopjes ook gaan hangen, na 120 minuten voetbal dinsdag, waarbij je verliest op strafschoppen na de betere te zijn geweest, en je dan ook nog na een helft in feite beter te zijn geweest dan Almere met 2-0 gaat rusten.

Over het algemeen zeker in de eerste helft wederom een verzorgd en aardig spelend MVV gezien. Tweede helft maar snel vergeten. Al denk ik dat een MVV dat volle petaj erop was gegaan hier wel een puntje weggehaald. Enfin het is niet anders, we zullen nog wel vaker een pot verliezen. Maar we staan niet voor niks bij de top 5. Daar horen we qua spel meer dan thuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2016 23:44
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Almere City - MVV #54

Napoleon schreef : Supporters worden euforisch over onze resultaten en stand op de ranglijst, een schitterde plek op dit moment voor MVV, goed voor de club goed voor het moraal en goed voor ons MVV gevoel !

Napoleon schreef : Weer terug op aarde na 2 nederlagen ( volendam en Almere) de euforie zal wel weer getemperd gaan worden , en terecht want die is nergens op gebasseerd als je hier verliest


Zoals de wind waait waait je jasje :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 01:03
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Almere City - MVV #55
Tsja wat moet je hier van zeggen. Het wachten was eigenlijk op de 0-1. MVV bepaalde en Almere kwam niet in haar spel. En ineens pats-boem de 1 en de 2-0. Die tweede mag wat mij betreft de rest van het seizoen voor iedere wedstrijd in de kleedkamer teruggekeken worden om te laten zien hoe het niet moet. Het is gewoon onvoorstelbaar dat die bal uberhaupt bij Braken kan komen. Hij maakt hem mooi af, daar is niks van te zeggen, maar zoals gezegd is het niet normaal dat hij de bal krijgt....Pereira bv maakt voor de rust 4 overtredingen nota bene op de helft van de tegenstander, krijgt daar ook geel (60 meter van het eigen doel af), maar als het nodig is voor de eigen 16 staan ze als jonge juffertjes te kijken hoe Almere het balletje laat rondgaan. We geven het gewoon zelf weg. Waarmee ik niet wil zeggen dat Almere slecht was. Mn op het middenveld en zeker in de snelle omschakeling hebben ze kwaliteiten. Maar wij hadden hier echt niet met lege handen hoeven weg te gaan. Maar goed, zulke wedstrijden zitten ertussen in een seizoen en heeft iedere ploeg wel eens last van. Alleen zo verrekte zonde dat het nu gebeurd met het oog op de periode.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 08:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Almere City - MVV #56

jeoff schreef :

Napoleon schreef : Supporters worden euforisch over onze resultaten en stand op de ranglijst, een schitterde plek op dit moment voor MVV, goed voor de club goed voor het moraal en goed voor ons MVV gevoel !

Napoleon schreef : Weer terug op aarde na 2 nederlagen ( volendam en Almere) de euforie zal wel weer getemperd gaan worden , en terecht want die is nergens op gebasseerd als je hier verliest


Zoals de wind waait waait je jasje :whistle:


Nee ik wordt er zeker niet blij van hoe er gister wordt verloren , maar jij bedankt voor deze geweldige inbreng over de wedstrijd !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 08:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Almere City - MVV #57
@jeoff, als jij de titel administrator op dit forum hebt, dan gedraag je ook als een administrator en zit hier geen andere forumleden belachelijk proberen te maken of voor schut te zetten , want dat is wat je probeert.
Walgelijke insteek van je, als forum administrator ben je geen knip voor de neus waard als jij je op deze manier probeert te profileren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 11:55
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Almere City - MVV #58
Op basis van balbezit ben je de betere ploeg. Maar daar krijg je helaas geen punten voor. Het eerste half uur van de wedstrijd was het wachten op de 0-1. MVV speelde goed, en creëerde kansen. O.a. de kopbal van Loshaj, prachtig gepakt door de doelman van Almere. Maar ipv 0-1 wordt het 1-0 en een paar minuten later de 2-0 door twee keer defensieve fouten.
Almere krijgt een inworp waar de achterhoede niet goed op reageert, Braken maakt hem goed af. De tweede goal stond de gehele achterhoede te slapen. De speler krijgt alle tijd voor de kappen en draaien en mag de bal zo aan Braken geven, die hem wederom goed afmaakt.

Tweede helft MVV wederom de betere ploeg in balbezit. Maar de eindpass of de steekpass bleef achterwege. De enige echte aanval van MVV's kant leverde wel de 2-1 op, goed ingekopt door Gijzen. Maar het was te laat. Nog een kans kreeg MVV in de allerlaatste minuut, een vrije trap van Ciranni. Die een goede trap heeft, maar deze ging helaas recht op de keeper af.

Almere was niet beter dan MVV. MVV verdiende ook niet om te winnen. Een gelijkspel was op zijn plek geweest.

Met deze nederlaag is de kans op de eerste periode voorbij. Met een gelijkspel had je nog kans op de periode.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 12:34
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Almere City - MVV #59
Fotoverslag Almere City FC - MVV Maastricht (klik)

Helaas verloren :thumbsdown: maar op naar de volgende thuis tegen Cambuur
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 13:09
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Almere City - MVV #60

Napoleon schreef : @jeoff, als jij de titel administrator op dit forum hebt, dan gedraag je ook als een administrator en zit hier geen andere forumleden belachelijk proberen te maken of voor schut te zetten , want dat is wat je probeert.
Walgelijke insteek van je, als forum administrator ben je geen knip voor de neus waard als jij je op deze manier probeert te profileren.


Moet ik dan een andere gebruiker voor het forum aanmaken als ik op persoonlijke titel iets te melden heb?
Ik stoor me altijd aan hoe je elke mogelijkheid aangrijpt om zuur en negatief over MVV te kunnen praten. Vorige week is er eindelijk wat positiever commentaar maar daarna boor je Kersten finaal de grond in omdat het afscheid van Jordy en Stef niet zo goed geregeld was.. En dan heb jij het over op de man spelen??!!

MVV zet een mooie serie neer.. Speelt daarna 3-3 tegen Volendam wat ook geen schande is en gisteren was het verlies ook wat ongelukkig, nou dat kan gebeuren in mijn ogen. Dan vind ik jouw stevige kritiek eerder 'nergens op gebaseerd' dan de euforie die de fans begonnen te voelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden