Almere City - MVV

20 sept 2016 11:44 20 sept 2016 15:43 door jeoff.
joeymvv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City - MVV #1
Iemand die dicht op het vuur zit en weet hoelaat de bussen vrijdag vertrekken? Kan het op de site niet vinden. Dit i.v.m werk.
Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 11:45 20 sept 2016 11:46 door SC MVV Maastricht.
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Almere City - MVV #2
De bussen zullen om 16u vertrekken tegen Almere. Graag aanwezig zijn om 15.45u

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 11:46
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Almere City - MVV #3
Ga ervan uit dat het met de bus een uur of 3 rijden is ( auto 2 á 2,5 uur). Dus ik zou een uur of 4 aanhouden.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 15:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Almere City - MVV #4

SC MVV Maastricht schreef : De bussen zullen om 16u vertrekken tegen Almere. Graag aanwezig zijn om 15.45u

Dit is nu het waardeloze van die combi's. Als je een reguliere baan hebt kun je dus nooit naar uitwedstrijden.
Ik kan me in elk geval niet permitteren zo vaak een middag vrij te nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 15:43
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Almere City - MVV #5
En met een reguliere baan bedoel je 9 tot 6. Knap als je dan met de auto op tijd in Almere geraakt met vrij vervoer.

Kan maandag tot zondag werken dus dan is ruilen naar een vroege of vrije vrijdag een optie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 15:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Almere City - MVV #6
ik kan best om 17 uur vertrekken en dan is het haalbaar als het niet teveel tegenzit. Maar dat is niet mijn punt.
Het gaat mij er vooral om dat het de gewone supporter onmogelijk wordt gemaakt uitwedastrijden te bezoeken. dat kan toch nooit de bedoeling van die combi regelingen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 19:53
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Almere City - MVV #7
Als je om 17 uur naar Almere vertrekt haal je de wedstrijd ook gewoon. Soms zijn de vertrektijden belachelijk vroeg. I.p.v een uur van te voren aan te komen zodat de aanwezigen de warming up kunnen zien, zou er naar gestreefd moeten worden dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen. Oftewel op een zo laat mogelijk tijdstip vertrekken, zodat je ongeveer een kwartier voor tijd aankomt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 19:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Almere City - MVV #8

αναρχος schreef : Als je om 17 uur naar Almere vertrekt haal je de wedstrijd ook gewoon. Soms zijn de vertrektijden belachelijk vroeg. I.p.v een uur van te voren aan te komen zodat de aanwezigen de warming up kunnen zien, zou er naar gestreefd moeten worden dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen. Oftewel op een zo laat mogelijk tijdstip vertrekken, zodat je ongeveer een kwartier voor tijd aankomt.




Almere is 215 km , dat haal je met een auto zelfs in 2 uur .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 20:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Almere City - MVV #9
Opstelling MVV Maastricht: Geens; Ciranni, Pereira, Kuipers, Labylle; Ippel, Nys, Loshaj, Schroyen, Pedro; Verheijdt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2016 20:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Almere City - MVV #10

Sjonnie schreef : Opstelling MVV Maastricht: Geens; Ciranni, Pereira, Kuipers, Labylle; Ippel, Nys, Loshaj, Schroyen, Pedro; Verheijdt

Sjonnie we spelen vandaag niet tegen almere maar tegen Volendam voor de beker...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 10:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Almere City - MVV #11

αναρχος schreef : Als je om 17 uur naar Almere vertrekt haal je de wedstrijd ook gewoon. Soms zijn de vertrektijden belachelijk vroeg. I.p.v een uur van te voren aan te komen zodat de aanwezigen de warming up kunnen zien, zou er naar gestreefd moeten worden dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen. Oftewel op een zo laat mogelijk tijdstip vertrekken, zodat je ongeveer een kwartier voor tijd aankomt.


Volgens mij ligt dat toch iets genuanceerder.

-Je moet de A2 op in de spits, en niemand wilt te laat aankomen.
-de lokale 3-hoek in Almere heeft ook nog wat te eisen en is sowieso een zeik 3-hoek.
-Vaak genoeg komen de bussen juist maar nét op tijd binnen (waar ook weer mensen zich aan storen, want sommigen willen graag half uur van tevoren daar zijn)

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 10:14
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Almere City - MVV #12

Boe is dat feeske? schreef :

αναρχος schreef : Als je om 17 uur naar Almere vertrekt haal je de wedstrijd ook gewoon. Soms zijn de vertrektijden belachelijk vroeg. I.p.v een uur van te voren aan te komen zodat de aanwezigen de warming up kunnen zien, zou er naar gestreefd moeten worden dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen. Oftewel op een zo laat mogelijk tijdstip vertrekken, zodat je ongeveer een kwartier voor tijd aankomt.


Volgens mij ligt dat toch iets genuanceerder.

-Je moet de A2 op in de spits, en niemand wilt te laat aankomen.
-de lokale 3-hoek in Almere heeft ook nog wat te eisen en is sowieso een zeik 3-hoek.
-Vaak genoeg komen de bussen juist maar nét op tijd binnen (waar ook weer mensen zich aan storen, want sommigen willen graag half uur van tevoren daar zijn)


Weet niet hoe vaak jij met de bussen meegaat maar de reden dat die pas 5 minuten voor tijd binnen zijn, is dat de politie het nodig vindt om eerst nog 45 minuten rond te rijden juist omdat de bussen te vroeg zijn

1600 vertrekken naar Almere is belachelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 10:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Almere City - MVV #13
Het ligt inderdaad anders. Allereerst: ga niet de SC aanvallen, zij doen dit ook vrijwillig en we mogen blij zijn dat deze groep zich hard maakt voor mensen die mee willen naar een uitwedstrijd.

De punten zijn inderdaad al genoemd: verkeer, lokale driehoek etc. Ook het feit dat de SC afhankelijk is van de andere bussen(Ultra's en partybus die veel te laat aankomen) spelen een rol, omdat je gezamenlijk naar het stadion wordt begeleidt. Daarnaast wil de politie zo veel mogelijk confrontaties voorkomen. Tegen NAC waren we lekker op tijd, net zoals tegen EHV. De SC kan het ook niet leuker maken dan het is en ik ben van mening dat zij weten wat ze doen als ze een busreis regelen. Ken eerst alle feiten voordat je gaat oordelen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 10:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Almere City - MVV #14

Lijnsje@tappunt schreef : Het ligt inderdaad anders. Allereerst: ga niet de SC aanvallen, zij doen dit ook vrijwillig en we mogen blij zijn dat deze groep zich hard maakt voor mensen die mee willen naar een uitwedstrijd.

De punten zijn inderdaad al genoemd: verkeer, lokale driehoek etc. Ook het feit dat de SC afhankelijk is van de andere bussen(Ultra's en partybus die veel te laat aankomen) spelen een rol, omdat je gezamenlijk naar het stadion wordt begeleidt. Daarnaast wil de politie zo veel mogelijk confrontaties voorkomen. Tegen NAC waren we lekker op tijd, net zoals tegen EHV. De SC kan het ook niet leuker maken dan het is en ik ben van mening dat zij weten wat ze doen als ze een busreis regelen. Ken eerst alle feiten voordat je gaat oordelen.


Ik weet dat de SC de vertrektijden niet bepaald.
Dus hun verwijt ik ook niks
Alleen een vertrek tijd van 1600 ipv 1700 scheelt je minimaal 50 man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2016 13:51
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Almere City - MVV #15
Het is ook lastig. Vertrektijden worden inderdaad opgelegd. Daarnaast is het ook vaak onbegrijpelijk dat als je al een uur van te voren aan komt, je eerst nog de gehele woonwijken van omtrek te zien krijgt.
Verder is een grote groep die graag ruim op tijd wilt zijn en een grote groep die liefste 1 min voor aanvang binnen komt.
Bij wedstrijden waar meerdere bussen rijden (Red. fortuna/de graafschap/na competitie) heb je soms de mazzel dat er in groepen gereden moet worden.
Ik stel voor dat we gewoon promoveren en dan kan iedere uitwedstrijd in verschillende vertrektijden gereden worden:)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden