ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT

29 aug 2016 15:02 29 aug 2016 15:05 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #61

Sjarelke schreef : Vraag: waarom hebben wij niet zo'n modern mooi scorebord in De Geusselt en een veredelde amateurclub in een weiland wel???
Zo gigantisch duur kunnen die dingen toch niet meer zijn en denk eens aan de reclamemogelijkheden....ook dat zijn dingen waar ik me best aan stoor als ik dat bij andere (vooral kleinere clubs dan MVV) zie. Maar goed, het zal vast weer een geldkwestie zijn maar ook dit zorgt weer voor wat professionele uitstraling. Zeker als je die investering met reclamebulletins kunt terugverdienen.

Nog beter zou 2 schermen/scoreborden zijn (b.v. op de Noord- en Angelside-tribune), zodat óók de mensen op de Angelside-tribune de mededelingen/reklame's/tussenstanden goed kunnen volgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 16:46
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #62
Vraag: waarom hebben wij niet zo'n modern mooi scorebord in De Geusselt en een veredelde amateurclub in een weiland wel???

Dit is al vaker onderzocht. Schijnbaar voornamelijk een bouwtechnisch probleem. Daken zouden niet geschikt zijn. Kantoorhoeken mag niet i.v.m. verhuur aan derden. Gracht niet i.v.m. veiligheid. Tevens moet iedere supporter vrij zicht behouden op het veld.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 16:50
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #63
Nog even over die scoreborden, ff gekeken op een website van een producent ( www.scoreborden.nl ). Daar staat een simpel rekenvoorbeeld voor een full-color LED-scherm waar je ook videoboodschappen mee kunt laten zien:

- aantal thuiswedstrijden per jaar: 25 (ik ga uit van hun voorbeeld, wellicht is het aantal wat lager: 19 competitieduels, 3
bekerwedstrijden en 3 oefenduels)
- aantal adverteerders per wedstrijd: 5 (kan natuurlijk veel meer zijn)
- tarief per wedstrijd per advertentie: € 50
- opbrengsten: 50*5*25 = € 6.250

Er staat dan: binnen drie jaar terugverdiend.....dat zou dus ongeveer € 19.000 euro zijn per scorebord.
Toch best interessant? Voor € 50 laat ik ook wel een reclame van mijn bedrijf zien...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 19:36
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #64
Zo net terug van twee weken Gardameer, met een kut gevoel vrijdagnacht na VVV vertrokken, nu 9 punten later weer thuis. Heeft me ongeveer een seizoenskaart aan kosten voor roaming gekost voor de wedstrijden te volgen.Maar deze punten pakt ons niemand meer af.( Moet ik misschien vaker doen :unsure: .) Volgende week vrijdag in ieder geval weer present in de veredelde kantine van Eindhoven.
Jonges gaank zoe door!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 08:53
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #65
Nu maar hopen dat Achilles '29 niet failliet gaat en deze 3 punten behouden blijven. Op de voorpagina van De Gelderlander staat dat de club in zeer grote financiële problemen verkeert. Wie er zondag bij is geweest, zal hebben gezien dat deze club niet in het betaald voetbal past.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 10:27
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #66
Nee Zwarte Vogel: de voorzitter zegt dat de club kerngezond is. Alles is afgedekt door gerantstellingen! Prima joh.

:thinking:

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 15:45 01 sept 2016 15:48 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #67
3 miljoen euro schuld.
Maar betaald voetbal komt niet in gevaar volgens het bestuur.

Edit: Staat al in ander topic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.278 seconden