ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT

28 aug 2016 18:08
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #46

Sjappie schreef :

Sjonnie schreef : Hoe vaak heeft Croux dit seizoen nu al 1 tegen 1 met de keeper gestaan ?? Hij moet echt aan zijn afwerking gaan werken hoor.


Dat zei ik twee weken geleden ook al.. Als je zo vaak per wedstrijd 1 op 1 komt te staan met de keeper moet je er toch minstens 1 per wedstrijd kunnen maken..

Tegen Oss had dit er ook minstens nog een bij gemoeten..


Tot ie dat maar vanaf de volgende wedstrijd doet als de transfer periode voorbij is......
Deze wedstrijd.....prima...weer drie punten erbij. Ik had er al vertrouwen in maar dit begint met de week te groeien, ik heb het idee dat er wel eens iets heel mooi kan gebeuren dit seizoen.
Nu al mooie gedeelde derde plaats. op naar boven en op naar de volgende wedstrijd....maar eerst deze week het soccer bootcamp
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 18:28
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #47
Nog een vraag....ik weet ik loop op de feiten vooruit...maar een periodetitel....zijn dat 8 of 9 wedstrijden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 19:16
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #48

jeoff schreef :

Sjappie schreef :

Sjonnie schreef : Hoe vaak heeft Croux dit seizoen nu al 1 tegen 1 met de keeper gestaan ?? Hij moet echt aan zijn afwerking gaan werken hoor.


Dat zei ik twee weken geleden ook al.. Als je zo vaak per wedstrijd 1 op 1 komt te staan met de keeper moet je er toch minstens 1 per wedstrijd kunnen maken..

Tegen Oss had dit er ook minstens nog een bij gemoeten..


Mee eens, maar zijn efficientie moet gewoon omhoog..

En Verheijdt heeft dit seizoen ook al een aantal niet te missen kansen verprutst. En als Kuuper die bal gewoon weg rost ipv sullig een corner weg te geven was de 2-3 van Achilles nooit gevallen. etc etc

Overigens weer een assist van Croux vandaag, die van onschatbare waarde is voor dit team!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 19:21
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #49
@Gaston

Iedere 9 speelrondes zijn een periode, de laatste 2 wedstrijden van het seizoen zitten dus niet in een periode.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 20:43
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #50
Toch weer zuur dat we weer in de laatste minuten een goal tegen krijgen. :thumbsdown:
Ze domineren meestal de wedstrijd maar krijgen ook gemakkelijk knullige goals tegen en vooral de laatste minuten.
Overigens maakte keeper Geens wel nog een mooie redding. (Stond toen nog 2-0 volgens mij) Iedereen telde hem al.
En de minuten wat Gijzen speelt vind ik hem positief opvallen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 20:56
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #51
Laten we eens wat meer genieten van de overwinningen ipv... azijnzeikers!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Gianni Bruno, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 22:16
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #52

Sjappie schreef :

Sjonnie schreef : Hoe vaak heeft Croux dit seizoen nu al 1 tegen 1 met de keeper gestaan ?? Hij moet echt aan zijn afwerking gaan werken hoor.


Dat zei ik twee weken geleden ook al.. Als je zo vaak per wedstrijd 1 op 1 komt te staan met de keeper moet je er toch minstens 1 per wedstrijd kunnen maken..

Tegen Oss had dit er ook minstens nog een bij gemoeten..

Is ook een kwestie vertrouwen hoor. Croux zal nooit een pure afwerker worden, maar heeft in principe wel de vaardigheid om op dit niveau een goal of 10-15 per seizoen te maken met minstens evenveel assists. En laat ons niet vergeten dat hij deze kansen vaak ook grotendeels zelf afdwingt door zijn geslaagde acties.

Ik ben zeer tevreden dat we 6/6 pakken tegen Oss en Achilles. Niet bepaald een sinecure voor MVV dat vaak tegen deze clubs de punten laat liggen. Hoe meer we tegen dit soort teams 'gewoon' winnen, hoe dichterbij die top vijf plek komt. Tegen de 'grotere' clubs pakt MVV punten genoeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 22:18
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #53

HIER!! schreef : Laten we eens wat meer genieten van de overwinningen ipv... azijnzeikers!!


Helemaal mee eens. Je zal bij voorbeeld maar fan van psv zijn. Dan mag je mopperen over kansen missen en zo :) daar staat toch een kapitaal in het veld en als onze jongens zo presteerden zouden we ze volledig afbranden. Op naar de volgende overwinning en ik wil iedereen er ook nog wel even aan herinneren, dat hier genoeg mensen op het forum zitten die vóór een wedstrijd altijd roepen dat het niet uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen!!!!!! :thumbsup:

Mestreech, door alle iewen heer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2016 22:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #54
Achilles gaat ons altijd wel goed af. Keertje gelijkgespeeld in De Geusselt de rest alles gewonnen in de competitie. Dat we nu hier gaan discussiëren dat MVV het eerder had moeten afmaken je dat we er meer in het netje hadden moeten leggen betekent alleen maar dat er verbeterpunten zijn en dat stemt alleen maar positief. Maar gewoon erg lekker dat we nu 3 keer achter elkaar winnen komt niet heel vaak voor volgens mij. FC Eindhoven na de interlandperiode is nou ook niet de ploeg van de afgelopen jaren dus ben eens benieuwd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 00:07 29 aug 2016 00:07 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #55
We hebben de afgelopen wedstrijden punten gepakt waar we ze moesten pakken. Tel daarbij de bonus van NAC op en we hebben volgens mij één van de beste seizoensstarten die ik me in de Jupiler League kan herinneren. Nu 9 september de volgende wedstrijd pas, kan Nkoyi topfit worden. Ik zie een leuk seizoen tegemoet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 10:45
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #56
3 wedstrijden in een week tijd en de volle 9 punten :applaus: :applaus: :applaus:

Fotoverslag Achilles'29 - MVV Maastricht (klik)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 11:42
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #57

Gianni Bruno schreef :

HIER!! schreef : Laten we eens wat meer genieten van de overwinningen ipv... azijnzeikers!!


Helemaal mee eens. Je zal bij voorbeeld maar fan van psv zijn. Dan mag je mopperen over kansen missen en zo :) daar staat toch een kapitaal in het veld en als onze jongens zo presteerden zouden we ze volledig afbranden. Op naar de volgende overwinning en ik wil iedereen er ook nog wel even aan herinneren, dat hier genoeg mensen op het forum zitten die vóór een wedstrijd altijd roepen dat het niet uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen!!!!!! :thumbsup:


Ik zat toevallig eens bij PSV (voor eerst in mijn leven, met een vrijkaart).

Wat een belabberde pot, doodse sfeer daar. 15x overgeschoten, 3x op doel. Penalty gemist door de Jong. En dat zouden dan toppers zijn? Wij supporters zeuren al als Verheijdt 2x overschiet.

Nou dat iemand hier nog eens zeikt over sfeer en over kansen benutten, het is gewoon overal hetzelfde op een paar uitzonderingen na

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jovkle, Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 11:59
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Onderwerp Auteur
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #58
Samenvatting van 7 minuten via www.veronica.nl televisie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 13:29
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #59

De Zwarte Vogel schreef : Samenvatting van 7 minuten via www.veronica.nl televisie


Bedankt voor de tip.. heb hem op de voorpagina van de site gezet :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2016 14:07
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #60
Vraag: waarom hebben wij niet zo'n modern mooi scorebord in De Geusselt en een veredelde amateurclub in een weiland wel???
Zo gigantisch duur kunnen die dingen toch niet meer zijn en denk eens aan de reclamemogelijkheden....ook dat zijn dingen waar ik me best aan stoor als ik dat bij andere (vooral kleinere clubs dan MVV) zie. Maar goed, het zal vast weer een geldkwestie zijn maar ook dit zorgt weer voor wat professionele uitstraling. Zeker als je die investering met reclamebulletins kunt terugverdienen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden