ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT

21 aug 2016 12:25
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #1
Ik kan bij Achilles '29 en evenmin bij MVV informatie vinden over de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Kennelijk rust de vloek van die wedstrijd in Cuijk nog steeds op wedstrijden van MVV in deze regio.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2016 12:25 22 aug 2016 12:26 door De Zwarte Vogel. Reden: Typefoutje.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #2
Deze wedstrijd wordt aangemerkt als een risicowedstrijd. Jammer voor alle MVV-fans in de regio Nijmegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2016 16:41
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #3
Bij mijn weten zijn alle uitwedstrijden van MVV combi. Misschien dord-uit niet, misschien Telstar niet, maar dan heb je het echt gehad helaas.

Misschien een nette mail sturen naar Achilles? Of MVV?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2016 17:52
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #4
Het is al opgelost. Probleem is dat ik een seizoenskaart voor MVV heb. Gelukkig mijn buurthenoot niet, hij is voor Fortuna!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 15:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #5
Opmerkelijk: iedere wedstrijd van Achilles eindigde tot nog toe in 2-1 (of 1-2). Verliezen bij Fortuna, dat goed aan het seizoen is begonnen, kan gebeuren. Verkiezen van NAC en Eindhoven is al helemaal begrijpelijk voor Achilles. Dat het gebeurde met steeds magere cijfers geeft wel wat aan. Bovendien won Achilles van Helmond, dat lukte ons niet.

Net zoals tegen Oss is onderschatting en gemakzucht het grootste risico. Achilles is echt te doen, maar ook weer niet zo gemakkelijk als je zou verwachten. Ik voorspel een zure 2-1 nederlaag...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 17:34
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #6
Denk niet dat onderschatting op dit moment het grootste probleem is. Uiteindelijk hebben we voornamelijk jonge spelers die iets van hun carrière willen maken, en dus gewoon voluit zouden moeten willen gaan. Wie de tegenstander dan ook is. Ik weet dat er een hoop gezeik is over de 'jong'-elftallen, maar die zijn dus gemiddeld even oud als onze club. Sjiek dus als wij het goed doen. En wat betreft het afmaken van scoringskansen: als onze spitsen - en de rest - die wel allemaal zouden maken, zouden ze niet bij ons spelen. Zo simpel is het nou ook wel weer. Iedereen kan afmakers gebruiken ( kijk maar naar de 'mother of all missers' bij onze grote 'vrienden' uit het oosten). Met andere woorden: we gaan daar gewoon winnen, dik of net aan, dat maakt niet uit!

Mestreech, door alle iewen heer
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 08:28
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #7
Freek Thoone heeft aan de wedstrijd met FC Eindhoven een lichte hersenschudding en een bult op zijn hoofd overgehouden.


De aanvaller en aanvoerder van Achilles '29 kwam maandag in de eerste helft hard in botsing met een tegenstander en moest uiteindelijk met de brancard van het veld af.

Bult
Thoone hield aan het voorval een lichte hersenschudding en een flinke bult boven zijn oog over. De goaltjesdief uit Leunen moet een paar dagen rust houden, maar zou normaal gesproken vrijdag weer inzetbaar moeten zijn. "Het gaat alweer goed met hem. Ik verwacht dat hij de wedstrijd tegen MVV gaat halen", aldus trainer Eric Meijers tegen De Gelderlander.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 10:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #8
Ik heb toch wel vertrouwen in de verdediging van MVV nu. En als je in NAC wint moet je ook in Achilles '29 kunnen winnen, maar het zal niet gemakkelijk zijn. c.q. welke wedstrijd is wél gemakkelijk in de jupiler league. Ik zeg een magere 0-1, maar dat is genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 10:31
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #9
Iedere wedstrijd is niet hetzelfde het heeft met instelling te maken naar de wedstrijd ,momenteel speel je goed en met die gedachte moet je verder ,er zijn geen makkelijke tegenstanders en zeker niet voor MVV .Je moet meteen de druk op de tegenstander zetten en er vol voor gaan ,daar wordt je alleen maar sterker door en dat geef je ook meer zelfvertrouwen naar de rest van de competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 11:24
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #10
het probleem is altijd geweest dat tegen dit soort clubjes (met al het respect) we het spel zelf moeten maken en kansen creëren
ploegen als NAC die proberen het spel te maken door te voetballen en krijgen onze aanvallers wat meer ruimte dan dat ze zich ingraven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 11:39
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #11

jesfen schreef : het probleem is altijd geweest dat tegen dit soort clubjes (met al het respect) we het spel zelf moeten maken en kansen creëren
ploegen als NAC die proberen het spel te maken door te voetballen en krijgen onze aanvallers wat meer ruimte dan dat ze zich ingraven


Ik weet niet of je naar de wedstrijd tegen top oss bent geweest maar kon nou niet zeggen dat die probeerden het spel te maken...integendeel daar kwam niks fatsoenlijk uit. Ik weet dus niet of je de spel opbouw van MVV gezien hebt?? Kan me herinneren dat MVV toch wel een kansje wist te creëren.......... Ik denk dat MVV een van de meest spelbepalende clubs is hoor...tot nu toe elke wedstrijd meeste balbezit en kansen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Gianni Bruno, La Chouffe, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 19:39
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #12

gaston satijn schreef :

jesfen schreef : het probleem is altijd geweest dat tegen dit soort clubjes (met al het respect) we het spel zelf moeten maken en kansen creëren
ploegen als NAC die proberen het spel te maken door te voetballen en krijgen onze aanvallers wat meer ruimte dan dat ze zich ingraven


Ik weet niet of je naar de wedstrijd tegen top oss bent geweest maar kon nou niet zeggen dat die probeerden het spel te maken...integendeel daar kwam niks fatsoenlijk uit. Ik weet dus niet of je de spel opbouw van MVV gezien hebt?? Kan me herinneren dat MVV toch wel een kansje wist te creëren.......... Ik denk dat MVV een van de meest spelbepalende clubs is hoor...tot nu toe elke wedstrijd meeste balbezit en kansen.

Jesfen heeft gewoon gelijk. Over 15 jaar Eerste Divisie gekeken is het vaker voorgekomen dat MVV goed voetbal speelde tegen de ''top-ploegen'' en het juist liet afweten tegen de ''mindere-ploegen''. Dat we nu winnen van Top-Oss doet daar niks aan af.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 22:13
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #13
Ja leuk, als je er zo naar kijkt heb je hartstikke gelijk. Alleen zegt dat natuurlijk helemaal niks. Hoeveel man in de slectie hebben een groot deel van die vijftien jaar meegemaakt en zouden dus in dat patroon moeten passen? De vraag stellen is hem beantwoorden!

Mestreech, door alle iewen heer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2016 08:14 25 aug 2016 08:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #14
Nou vaak is het zo dat als je alle 11 van MVV eruit neemt en er 11 nieuwe neerzet, ze precies hetzelfde doen als die vorige 11. Dat is echt jaren zo gegaan. Ook in de 93e minuut goal tegen etc...En nu ook weer tegen VVV. Maar ergens moet dat natuurlijk eens ophouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2016 09:43 25 aug 2016 09:47 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT #15

Schapendonk schreef : Nou vaak is het zo dat als je alle 11 van MVV eruit neemt en er 11 nieuwe neerzet, ze precies hetzelfde doen als die vorige 11. Dat is echt jaren zo gegaan. Ook in de 93e minuut goal tegen etc...En nu ook weer tegen VVV. Maar ergens moet dat natuurlijk eens ophouden.


Ook in de 94e minuut goal vóór (Güvenc) etc... En nu ook weer tegen Helmond Sport.
Het kan tegenzitten. Het kan meezitten.!!!!! :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden