MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur

23 aug 2016 08:53
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #61
Over het spel van MVV kunnen we niet anders dan tevreden zijn buiten het missen van de vele kansen. Al zullen we ook hiermee moeten leven aangezien dit inherent is aan het niveau van spitsen (gisteren m.n. Verheijdt en Güvenc) welke wij ons kunnen veroorloven o.b.v. onze begroting. Wat mij vooral tevreden stemt is dat wij sinds jaren eindelijk weer eens twee goede vleugelverdedigers hebben. (ook weer afgemeten o.b.v. onze begroting) Zowel Ciranni als Schroijen blijven uitermate rustig aan de bal en hebben een goede opbouwende pass. Nu het verdedigingscentrum het buiten verwachting ook goed doet geeft dit veel vertrouwen voor de toekomst. De verdediging is immers het fundament van je elftal. Met wellicht nog een versterking voorin of op het middenveld en gezien de wedstrijden tegen NAC en TOP OSS moet de MVV top de trainers de opdracht geven om bij de eerste 5 te eindigen en hun daar op het einde van het seizoen ook daadwerkelijk op afrekenen. Het verschuilen achter de financiële situatie moet nu maar eens over zijn. Wat mij echter meer zorgen baart voor de rest van het seizoen is het wisselbeleid van onze trainers. Waarom Loshaj er wederom (net als tegen VVV) uithalen voor in dit geval Moustafa. Voor zulke spelers kom je naar het stadion en Loshaj kan tijdens de wedstrijd even een mindere periode hebben maar is wel in staat om uit het niets met een splijtende pass of actie een medespeler vrij te spelen. (Zijn pass gisteren die vooraf ging aan de 2e bevrijdende goal was ook weer van uitzonderlijke klasse. Net als Peeters vorig jaar niet van Jupiler League niveau maar meer) Moustafa speelt met hart en ziel maar brengt achterin alleen maar onrust in de ploeg. Wil je om de prijzen meespelen dan moet je om te beginnen gewoon vasthouden aan je twee vleugelverdedigers Ciranni en Schroijen. (blessures daargelaten) Ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb maar ik hoop niet dat met Loshaj dit jaar hetzelfde gebeurd als met Polizzi vorig jaar. Goede spelers die gewisseld worden om te wisselen en om bankzitters tevreden te houden. Een goede voetballer als Polizzi is hier ten onder aan gegaan. Een wissel moet functioneel zijn voor het team maar op het wisselbeleid van onze trainers valt nogal wat op te merken. Het kan een heel mooi seizoen gaan worden voor MVV afgaande op de wedstrijden tegen NAC en TOP OSS maar ik vraag me oprecht af of het huidige trainersduo MVV deze stap hogerop kan brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 08:54
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #62
Ik kan niks anders toevoegen als wat er al staat.
Behalve dat dit MVV meer publiek verdiend.
Ze spelen leuk voetbal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 09:00
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #63
Vorig jaar 6 punten uit 4, nu 7 uit 4. Goede start gemaakt.

Wat is deze ploeg gretig zeg!

Overigens, wat was het muisje stil op angel-side F-G? Boycot ofzo? Zelfs de spelers die uitgebreid vierden met trepke B liepen na 3x klappen bij F door naar binnen...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 09:01
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #64
1e helft moet je met 5-0 eigenlijk de rust in gaan. Oss was rijp voor de slacht. Ga je slechts met 1-0 de kleedkamer in, is 't bies los?

Dan laat je ze bijna terugkomen, is dat FC Oss niet capabel genoeg is een bal tussen de palen te schieten. Anders krijg je de deksel op de neus en wordt het zelfs 1-1. Daarna MVV gelukkig wakker geschud en na een mooie voorzet wederom van Croux debutant Gijzen die het goed afmaakt. Leuk voor hem in z'n eerste minuten scoren zal vertrouwen geven. Daarna Croux zelf die het nu na enkele gemiste kansen het wel afmaakt en einde wedstrijd. Zoals die actie in de 1e minuut iedereen uitgespeeld en dan zo over mikken.

Vol vertrouwen naar Achilles!

Sfeer pas om en nabij de 2-0 en daarna weer minder. Mensen geen zin om mee te doen met degenen die het wel willen. Dat is het nieuwe MVV helaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 09:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #65
Zoals Houtengerard al schreef: een wedstrijd met drie gezichten. Ik sluit me helemaal aan bij zijn analyse. Wat mij opviel is dat Kuipers nogal wisselvallig speelt. Hij oogt niet helemaal fit en trekkebeent soms wat; ik zat dan ook te wachten op een wissel met O’Connor, maar die kwam niet.

Dyon Gijzen maakte natuurlijk een geweldig debuut met een goal en een assist. Zeker die goal werd resoluut gemaakt; in een keer lekker op de slof na een prima assist van Croux (als ik het goed gezien heb). Zo moet het dus: welkom Dyon!

Het was leuk dat Moustafa een staande ovatie kreeg bij zijn entree.

En ook keeper Geens oogt goed: hij voetbalt in elk geval prima mee en blijft niet op de doellijn geplakt staan.

Wil MVV in de top 5 meedraaien dan zullen ze wel de hele wedstrijd moeten voetballen want dat kwartiertje in de tweede helft was niet om aan te zien zo zwak; Oss gaat drukken en dan ontstaat er meer ruimte voor een snelle spits als Croux. Blijf rustig, ram niet elke bal wilde weg, maar pass met overleg en benut de vrije ruimte.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 09:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #66
Heel positief gister de nul weten vast te houden en daarna natuurlijk nog 3 keer scoren ! Top

Waar we verleden jaar de gay-parade hadden met Coppens en Perrara ( die het nu geweldig doet) en vooral dat wijf uit het Oosten die Knops , hebben we nu een echte verdediger Nick K. hij speelt zeker niet altijd super goed maar gaat voorop in de strijd en geeft daarmee Parrera ook een boost , die 2 doen het goed tot nu toe.

Tja en dan toch weer Verheijdt een goal die hij helemaal alleen voorbereidt en maakt, zag je hoe rustig hij bleef bij de afronding , een echte spitsen goal, top Thomas !!!

Voor de rest is het meeste al geschreven hier, nog een kleine opmerking over Croux en dan over zijn kwaliteiten dat is vooral van rechts naar binnen komen en vandaar uit ook de voorzetten geven , dat doet hij prima , hij mist als spits zeker de rust die Verheijdt wel in zich heeft , ook vind ik dat Croux te vaak de gaten dicht loopt voor zijn medespelers waardoor voorin afspeel mogelijkheden vervallen , voor MVV een prima speler die gister een goal en een assist maakt , maar laat hem meer op die positie spelen en niet te veel wisselen en schuiven want bij een 1 op 1 met de keeper is Croux niet de man, daar moet Verheijdt staan

Goede zaken voor MVV gister , verdiende overwinning

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 09:30
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #67

Frank Salemans schreef : Dyon Gijzen maakte natuurlijk een geweldig debuut met een goal en een assist. Zeker die goal werd resoluut gemaakt; in een keer lekker op de slof na een prima assist van Croux (als ik het goed gezien heb). Zo moet het dus: welkom Dyon!


Geen makkelijke goal om te maken, denk dat we nog veel plezier kunnen beleven aan die Gijzen.
Overigens, het mooiste van die hele aanval was misschien nog wel de pass van Loshaj op Croux!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 10:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #68
Alles is al gezegd, nog één dingetje over Croux: transfers mogen nog ruim een week... ik houd mijn hart vast want Jordy is heel belangrijk voor dit team. Dus laat hem maar af en toe een grote kans missen, in ieder geval tot de transfermarkt dicht is ;)

En ik val in herhaling maar Loshaj en Ciranni zijn echt topaanwinsten. Wat een fijne spelers. Geef die een zo lang mogelijk contract, daar kunnen we een leuke cent aan verdienen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 10:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #69

Jacques schreef : Alles is al gezegd, nog één dingetje over Croux: transfers mogen nog ruim een week... ik houd mijn hart vast want Jordy is heel belangrijk voor dit team. Dus laat hem maar af en toe een grote kans missen, in ieder geval tot de transfermarkt dicht is ;)

En ik val in herhaling maar Loshaj en Ciranni zijn echt topaanwinsten. Wat een fijne spelers. Geef die een zo lang mogelijk contract, daar kunnen we een leuke cent aan verdienen.


Als we centen kunnen krijgen voor Croux, verkopen !! na dit jaar loopt hij voor niks naar buiten

dan kunnen we Labylle een contract aanbieden en wellicht nog een vleugelspits aantrekken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 10:43
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #70
6 punten in 4 dagen! Als we dat gemiddelde vast houden worden we makkelijk kampioen met bijna 400 punten :P

Ik was na rust toch even bang voor het scenario van tegen Almere vorig seizoen, een tegenstander die de hele wedstrijd niets in te brengen heeft en dan door even aan te zetten de moraal knakt, maar we hadden even geluk dat Oss dramatisch slecht was. Daarna gelukkig wel weer het heft in handen genomen en het uiteindelijk goed afgemaakt. Qua veldspel zag het er goed uit, al hadden vooral Nys en Ippel niet hun beste dag. Als N'Koyi erbij komt en goed op dreef blijkt te komen, denk ik dat we het dit seizoen best ver kunnen schoppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 11:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #71
Napoleon gedraagt zich als een troll over croux;p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 12:12
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #72
Ik snap Napoleon wel in deze. Croux gratis de deur uit laten lopen is een misdaad voor je eigen financiën, maar het is natuurlijk wel zo dat als je hem nu verkoopt het seizoen voorbij is.

Je wordt als MVV zijnde niet beter van welke situatie dan ook. Of Croux zou je naar de Eredivisie moeten schoppen. Laten we daar dan maar op hopen :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 12:57
Dominic
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #73
Ondanks het "tegenvallende" resultaat (hadden zeker 5 goals moeten maken!) toch een mooie wedstrijd!
Ut Bies is toch gegroeid in zijn spel. Die goal van hem was erg mooi! hij speelde de verdediging mooi uit en behield zijn rust om het helemaal af te maken! wel merk je dat hij vaak gewoon de snelheid tekort heeft en dat hij regelmatig op de verkeerde plek staat maar goed hij gaat snel en sterk vooruit wie weet waar hij over een paar weken staat!
Gijzen had een geweldig debuut! Croux ook een verdiende goal! Hopelijk blijft hij bij MVV!


Nu moeten we het wel volhouden! ik hoop dat deze overwinning een boost is voor het zelfvertrouwen van de spelers en dat we dit de komende wedstrijden nog meer gaan zien!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 14:45
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #74
Op dit moment speelt iedereen goed en we hebben ook goede vervangers op de bank.
Eerste helft speelde ze super tweede helft het eerste kwartier iets minder en in die periode had ik zoiets van ''het zal toch niet'' daarna herpakte ze zich weer.
Wat je ze als enigste kan verwijten is dat ze niet meer goals maakte en vooral in de eerste helft.
En ik had Kuijpers toch echt al eerder gewisseld je hebt een goede vervanger in huis O' Connor.
Elsen heeft het toch maar weer goed staan. (Ondanks alle kritiek de laatste tijd op de smalle selectie)
De basis elf laat zien dat ze stuk voor stuk goed kunnen voetballen en dat als iemand zijn dagje niet heeft dit ook opgevangen kan worden door andere.
En dat de wissels ook kwaliteiten genoeg hebben om te kunnen voetballen. Het is kort wat Gijzen heeft gespeeld maar laat met zijn goal ook zijn kwaliteiten zien is mooie en toch ook lastige doelpunt geen andere MVVer had het hem nagedaan. Ook bij 'jong MVV' scoort hij ook elke wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2016 18:52
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #75
www.vi.nl/vivideo/kies-het-doelpunt-van-...en.htm?channel=phone

Hier kan gestemd worden op doelpunt van de week. MVV staat er tussen met de goal van Dyon Gijzen. Ff allemaal stemmen op zijn goal hij staat best flink achter op het doelpunt van jong psv
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden