MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur

21 aug 2016 11:57
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #16
Als ze zo door blijven spelen en dan ook nog eens de kansen weten de benutten walsen we er zo eroverheen met 4-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 12:13
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #17
Ik kan elsen en co alleen maar complimenteren over de wissels. Het waren hele logische wissels, verdedigers erin voor aanvallende spelers die toch al helemaal op waren. O'connor deed perfect tijd rekken bij de corner vlag en verdedigde erna ook nog prima mee. De wissels waren op een perfect moment ook in de wedstrijd (tijd rekken), had die tegen vvv eigenlijk ook moeten doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, jovkle, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 12:21
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #18
FC Oss moet normaal geen probleem zijn, vooral thuis niet.

Voordat het seizoen begon had ik al vertrouwen in dit MVV, aangezien hoe de voorbereiding verliep. Na de overwinning uit bij NAC is dit vertrouwen alleen maar gegroeid, klasse overwinning daar!

Ik voorspel een 3-0 overwinning :thumbsup:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 12:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #19
Dit is nou precies de onderschatting. Oss verliest in Venlo met 2-0. Zo slecht is dat nog niet eens. Dat MVV maar oplet morgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 12:47 21 aug 2016 12:49 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #20

Ster_Drager schreef : Ik kan elsen en co alleen maar complimenteren over de wissels. Het waren hele logische wissels, verdedigers erin voor aanvallende spelers die toch al helemaal op waren. O'connor deed perfect tijd rekken bij de corner vlag en verdedigde erna ook nog prima mee. De wissels waren op een perfect moment ook in de wedstrijd (tijd rekken), had die tegen vvv eigenlijk ook moeten doen.


Inderdaad, als hij Smylek erin had gezet voor Verheijdt dan zou dat heel onlogisch zijn. Heel logische wissels dit. Waren er eigenlijk nog andere foutieve combinaties mogelijk? Met deze keuzemogelijkheden ga je probleemloos naar het miljoen bij weekend miljonairs, zonder hulplijnen. Goed dat Ron, net zoals wij dat goed gezien heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 13:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #21

houtengerard schreef :

Ster_Drager schreef : Ik kan elsen en co alleen maar complimenteren over de wissels. Het waren hele logische wissels, verdedigers erin voor aanvallende spelers die toch al helemaal op waren. O'connor deed perfect tijd rekken bij de corner vlag en verdedigde erna ook nog prima mee. De wissels waren op een perfect moment ook in de wedstrijd (tijd rekken), had die tegen vvv eigenlijk ook moeten doen.


Inderdaad, als hij Smylek erin had gezet voor Verheijdt dan zou dat heel onlogisch zijn. Heel logische wissels dit. Waren er eigenlijk nog andere foutieve combinaties mogelijk? Met deze keuzemogelijkheden ga je probleemloos naar het miljoen bij weekend miljonairs, zonder hulplijnen. Goed dat Ron, net zoals wij dat goed gezien heeft.


Meeehjong zeikbak....vorige week tegen Venlo waren er nog mensen aan het klagen over de wissel Loshaj-Martina, dus kennelijk kan het ook fout ;) Daarnaast had ik dan toch Gijzen erin gezet persoonlijk, maar goed mij hoor je niet klagen.

Ik lees hier : overheen walsen , 4-0! Ik denk dat we met een 2-1 het veld afstappen, omdat dit gewoon typisch mvv is....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 13:04 21 aug 2016 13:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #22

Lijnsje@tappunt schreef :

houtengerard schreef :

Ster_Drager schreef : Ik kan elsen en co alleen maar complimenteren over de wissels. Het waren hele logische wissels, verdedigers erin voor aanvallende spelers die toch al helemaal op waren. O'connor deed perfect tijd rekken bij de corner vlag en verdedigde erna ook nog prima mee. De wissels waren op een perfect moment ook in de wedstrijd (tijd rekken), had die tegen vvv eigenlijk ook moeten doen.


Inderdaad, als hij Smylek erin had gezet voor Verheijdt dan zou dat heel onlogisch zijn. Heel logische wissels dit. Waren er eigenlijk nog andere foutieve combinaties mogelijk? Met deze keuzemogelijkheden ga je probleemloos naar het miljoen bij weekend miljonairs, zonder hulplijnen. Goed dat Ron, net zoals wij dat goed gezien heeft.


Meeehjong zeikbak....vorige week tegen Venlo waren er nog mensen aan het klagen over de wissel Loshaj-Martina, dus kennelijk kan het ook fout ;) Daarnaast had ik dan toch Gijzen erin gezet persoonlijk, maar goed mij hoor je niet klagen.

Ik lees hier : overheen walsen , 4-0! Ik denk dat we met een 2-1 het veld afstappen, omdat dit gewoon typisch mvv is....


Ik denk dat je het punt mist... (niet het tappunt)

Dit gesprek begon met: "Denk je dat MVV op de derde plek gaat eindigen dit seizoen, met deze selectie breedte"

En wordt verdraaid en verbasterd in " Wisselen voor verdedigers had Ron niet moeten doen. En moeten we wel blij zijn met 3 punten? "

Typisch.. het zal wel aan mijn eigen dyslectie liggen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 13:06 21 aug 2016 13:14 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #23
NAC dacht afgelopen vrijdag óók zomaar over MVV heen te walsen. Typisch NAC. !
Hopelijk nemen de spelers van MVV het niet zo gemakkelijk tegen TOP Oss op als sommige MVV supporters.
TOP Oss heeft evenveel punten als MVV (4 uit 3 wedstrijden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 13:26
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #24
Heb 3-1 voorspeld, maar al winnen ze door een eigen goal in de laatste minuut dan teken ik daar ook voor. Als ze maar winnen. Spelers gaan dit heus niet lichtzinnig opvatten. Echter word je sowieso niet vrolijk van op maandag voetballen in een sfeerloze Geusselt. Benieuwd of Verheydt hersteld is, had een dikke voet na vrijdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 13:32
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #25
Zou niet de eerste keer zijn dat MVV een ploeg als Oss onderschat en punten verliest. Ze moeten met dezelfde instelling als tegen NAC aan de wedstrijd beginnen en al helemaal thuis, al heb ik het idee dat MVV weer een beetje last heeft van een thuis syndroom, wat het is weet ik niet maar het lijkt alsof ze bij uitwedstrijden makkelijker voetballen dit was vorig seizoen ook al. Ik hoop op een 2-0 en dat zal met de juiste instelling ook wel gaan lukken denk ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 13:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #26

Anna D. schreef : Heb 3-1 voorspeld, maar al winnen ze door een eigen goal in de laatste minuut dan teken ik daar ook voor. Als ze maar winnen. Spelers gaan dit heus niet lichtzinnig opvatten. Echter word je sowieso niet vrolijk van op maandag voetballen in een sfeerloze Geusselt. Benieuwd of Verheydt hersteld is, had een dikke voet na vrijdag.


Verheijdt is naar het ziekenhuis gegaan voor een foto van zijn voet zover ik weet, weet niet wat hieruit gekomen is. Daarnaast zal de Geusselt voor een maandag wellicht wat drukker zijn dan op andere maandagen : vakantieperiode(kan goed en slecht uitpakken), het goede voetbal waarover overal geschreven wordt en mensen kan aantrekken, goed resultaat van vrijdag. Daarnaast: Ultras zijn gestopt, dus neem aan dat diegene wat er altijd bijzaten gewoon aanwezig zullen zijn morgen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 14:13
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #27
En sowieso, gewoon volledig programma deze maandag, die werden vorig jaar niet 'geboycot'.

Ben benieuwd, waarschijnlijk dus onze twee spitsen geblesseerd. Zullen zien wat Ron erop gaat verzinnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 14:34
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #28

mvv4ever schreef : Als ze zo door blijven spelen en dan ook nog eens de kansen weten de benutten walsen we er zo eroverheen met 4-0.


We zijn weer veel te optimistisch.
Mooiste voorbeeld tegen Top Oss was drie jaar geleden s'woensdags wonnen voor de knvb beker van Den Haag.
Drie dagen later gingen wij tegen Top Oss kansloos ten onder in de Geusselt.
( met een beetje pech hebben we morgen nog geen spits)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 15:22
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #29

ouwe rot schreef :

mvv4ever schreef : Als ze zo door blijven spelen en dan ook nog eens de kansen weten de benutten walsen we er zo eroverheen met 4-0.


We zijn weer veel te optimistisch.
Mooiste voorbeeld tegen Top Oss was drie jaar geleden s'woensdags wonnen voor de knvb beker van Den Haag.
Drie dagen later gingen wij tegen Top Oss kansloos ten onder in de Geusselt.
( met een beetje pech hebben we morgen nog geen spits)

Mee eens. wij zijn MVV dus als je veel verwacht krijg je (meestal) niks. Als we zonder spits zitten: wellicht de Kuuper in de spits en Oçonnor achterin centraal?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 16:16
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur #30
Ik begrijp dat we niet te optimistisch moeten zijn maar ik mag toch zeker in een thuiswedstrijd tegen Oss 3 punten verwachten. Hier heeft MVV het al jaren laten liggen, tegen dergelijke clubs moet je de punten pakken en je doet gewoon mee bij de eerste 6.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden