NAC-MVV

15 aug 2016 12:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
NAC-MVV #1
Ik zal het denk wel fout hebben maar 0-2 zou mooi zijn en kan MVV even goed gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2016 12:51
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
NAC-MVV #2
Zeg nooit nooit.......Hoop het wel maar verwacht het niet.... gelijkspel zou al mooi zijn!!!
Kom op die roeie. ....!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2016 12:52 15 aug 2016 12:52 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
NAC-MVV #3
Ik denk helaas 4-1 voor NAC. Hopelijk een zelfde geluksfactor als vorig seizoen destijds het begin van de goede periode van Coppens en engeltje op de lat en paal. Maar denk dus dat we de boot in gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2016 14:03
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
NAC-MVV #4
PRESENT !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2016 00:35
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
NAC-MVV #5
4-0 en in de blessuretijd de 4-1 (kuipers) meteen daarna 93ste minuut 5-1.

Helaas kansloos dit.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2016 08:40
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
NAC-MVV #6
Gelezen op derat.nl, de fansite van NAC:

Na twee speeltuin tegenstanders krijgen we nu een wat zwaardere opponent. Maar ook van de slapende reus uit maastricht kunnen we zevenmijlslaarzen drie punten afpakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2016 09:12
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
NAC-MVV #7
Ik denk dat we een gelijk spel kunnen pakken daar. Ik vond dat we tegen Venlo echt niet de mindere waren, integendeel. Misschien speelde het eerste half uur de zenuwen nog wat parten van de eerste thuis wedstrijd van het seizoen.
De uitwedstrijd bij Helmond ging stukken beter, die werden van de mat gespeeld.
Vandaar minimaal gelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2016 12:27
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
NAC-MVV #8
Ik denk ook dat we een gelijkspelletje uit het vuur kunnen slepen daar. Denk alleen dat we, ondanks dat ik onze tegelzetter nog nooit heb zien keepen, beter met Smylek kunnen spelen i.p.v. met Geens. Weet vorig jaar dat NAC iedere bal voor de pot ging slingeren en Coppens iedere bal met zijn lengte wist te pakken, zeker we nu amper grote spelers hebben. Sinds NAC uit zijn we een andere formatie gaan hanteren wat effect lijkt te hebben.

NAC is, zoals vorig jaar, ijzersterk wat betreft namen. Maar ook vorig jaar bleek dat dit niet altijd effect had. Tegenstanders werden of opgerold in eigen huis of hadden alle geluk van de wereld en gingen met één of drie punten naar huis, zoals wij. Dit team is nog zoekende, iets wat wij niet meer hebben. Ben dus benieuwd. Altijd lekker (vijandig) sfeertje wat daar hangt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2016 13:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
NAC-MVV #9
Ik houd me aan één ding vast, en dat zal ik gaan uitleggen. Ik heb NAC dit seizoen nog niet zien spelen, maar vorig seizoen viel mij steeds weer op dat zij qua namen een veel te goede selectie hadden voor de juup, maar zonder idee speelden. In De Geusselt was MVV de betere partij en had pech (bekend verhaal…) dat het gelijk bleef. Je zag individuen bij NAC hun man uitspelen of sneller/sterker zijn, maar gewoon niet lijken te weten wat de afspraken zijn. Zie het zo voor me: de linksachter had geen idee wat de linksmidden deed. Die linksachter gooide de bal maar naar voren waar de linksmidden zich keurig vrijliep. Bal naar voren, maar de spits zich net inzakken naar het middenveld. Geen aanvaller van NAC daar, bal weg. Vervolgens zet de linksbuiten hoge druk, maar de rest van NAC loopt terug naar de middenlijn dus wij spelen die linksbuiten simpel uit. Zo ging het de hele tijd.

In de uitwedstrijd verwachtte ik onder een nieuwe coach een beter tactisch plan. Maar wij komen vrijwel meteen op voorsprong en NAC kon niets beters bedenken dan de bal zo hard mogelijk naar voren pompen. Daar kregen ze door het niveauverschil kans na kans mee en ik snap niet dat we die wedstrijd 1-1 gespeeld hebben, ze hadden ook gewoon domme pech. Maar tegelijkertijd riepen ze dat over zichzelf af door in beide wedstrijden zonder strijdplan en zonder overleg als een kip zonder kop te pompen.

Ik vond het dan ook typisch vorig jaar: NAC had in principe iets betere spelers dan VVV. Maar we verloren niet van NAC, wel van VVV. Want die spelen niet het fraaiste voetbal, maar wel met een idee, met een strijdplan. Afgelopen week ook weer, het was herkenbaar wat ze wilden. Snelle/behendige vleugelspelers met Van Crooy en Hunte die de ballen voor Seuntjes en Opoku klaar moeten leggen. Alle afvallende ballen op het middenveld winnen met veel duelkracht. MVV had VVV bijna te pakken, ook al omdat Seuntjes en Van Crooy geen bal raakten. VVV was helaas te sterk of MVV te naïef, zeg het maar.

Maar nu is NAC de tegenstander. En als NAC nog altijd speelt zoals vorig seizoen, dan maakt MVV kans. Want NAC blijft echt niet zoals VVV geduldig in het systeem voetballen als het lange tijd 0-0 staat. Die raken na 20 minuten al in paniek en gaan pompen – of zoals vorig jaar na 1 minuut omdat wij meteen scoren :D. Dan nog wordt het een zware dobber, maar ik hoop dat de late tegentreffers de spelers zo pissig hebben gemaakt dat ze een over-mijn-lijk-mentaliteit hebben. En die mentaliteit kan genoeg zijn tegen een betere, maar domme tegenstander. Dat heeft NAC vorig jaar zelf bewezen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2016 13:36
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
NAC-MVV #10
Ik heb een zeer slecht gevoel bij deze wedstrijd, vooral omdat we vorig seizoen krimpfolie over ons eigen doel hadden zitten en die bewuste avond veel maria-beeldjes in Breda gehuild hebben, door wat er zich in dat stadion heeft voltrokken. Maar datzelfde gevoel had ik vorig seizoen bij deze wedstrijd ook al, dus het zou zomaar kunnen dat we wederom een miraculeus puntje gaan pakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2016 14:16
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
NAC-MVV #11

houtengerard schreef : Ik heb een zeer slecht gevoel bij deze wedstrijd, vooral omdat we vorig seizoen krimpfolie over ons eigen doel hadden zitten en die bewuste avond veel maria-beeldjes in Breda gehuild hebben, door wat er zich in dat stadion heeft voltrokken. Maar datzelfde gevoel had ik vorig seizoen bij deze wedstrijd ook al, dus het zou zomaar kunnen dat we wederom een miraculeus puntje gaan pakken.

Ik heb een kaars aangestoken bij mijn blote vrouw beeldje. Er kwam iets roods uit haar naveltje. Er is maar 1 conclusie mogelijk. Mvv ke wint met 0-1. Hoera.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 10:57
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
NAC-MVV #12
Veur de toesblievers, te zien op FOX Sports, kanaal 5..
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 18:31
Dominic
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
NAC-MVV #13
Ik hoop dat het 0-1 wordt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 22:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
NAC-MVV #14
Ik teken vooraf voor 1 punt maar niet ten koste van alles 1 punt uit bij NAC is leuk maar niet meer dan dat . Voor MVV begint de competitie volgende week tegen OSS. Daar moeten de punten worden gepakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 07:20
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
NAC-MVV #15
Sjonnie, voor mij is de competitie allang begonnen. Als club heb je bepaalde verwachtingen kampioen worden, periodetitel pakken of niet degraderen. Je gaat iedere wedstrijd de voor winst, dan maakt het niks uit hoe de tegenstander heet.


Voor vanavond wordt het een heet avondje, denk aan een 3-0 nederlaag. Verleden jaar hebben we daar flink gemazzeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden