NAC-MVV

20 aug 2016 12:40
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
NAC-MVV #46

Schapendonk schreef : Krampioen, wat doet het naveltje voor maandag?

Er komt een aarzelend straaltje - ROED EN WIT- uit het naveltje. Maar maandagochtend brand ik niet 1, niet2, maar een hele kudde kaarsjes. En dan komt het vast goed. MVV ke rules.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 12:45 20 aug 2016 12:51 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
NAC-MVV #47

Napoleon schreef : Croux valt me een beetje tegen in de afronding , of eigenlijk beter gezegd wordt hij op dat gebied veel te veel omhoog geschreven, hij mist snelheid en de klasse om af te ronden ook vaak zijn de voorzetten niet echt goed, gister de bal op Verheijdt wel natuurlijk, maar Croux had ons gister veel sneller op 0-2 moeten zetten, gebrek aan kwaliteit. Het is niet zo zeer dat je de kansen mist, maar vooral waardoor je ze mist.


Sorry, maar hier snap ik echt helemaal niks van. Gebrek aan kwaliteit? Volgens mij is Croux bij bijna alle goals van MVV betrokken geweest dit seizoen, waaronder 2 assists. En vorig jaar heeft hij laten zien wel degelijk ook goed te kunnen afronden, oa. tijdens de playoffs maar ook gedurende het seizoen.

Zo heeft hij een aantal van deze 'Robben'-achtige goals gemaakt als de 3-0 in deze samenvatting

www.mvvfans.nl/samenvattingenblog/samenv...envatting-mvv-fc-oss

En dan ga je op basis van een gemiste kans en wat mindere voorzetten zeggen dat hij niet voldoende kwaliteit heeft? Ik snap dat hij neit direct mee zou kunnen in de top eredivisie, maar voor Jupiler league heeft deze speler ruim voldoende kwaliteiten, en ik denk ook voor het rechter rijtje eredivisie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 13:14 20 aug 2016 13:15 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
NAC-MVV #48
Maar laten we gewoon ervoor zorgen dat ie bij MVV blijft. Geef m een dikke topaanbieding om bij te tekenen. Dat betaalt zich zowel in het veld als later op financieel gebied terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, SJENG@BOSCHPOORT, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 14:37 20 aug 2016 14:39 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
NAC-MVV #49

jeoff schreef :

Napoleon schreef : Croux valt me een beetje tegen in de afronding , of eigenlijk beter gezegd wordt hij op dat gebied veel te veel omhoog geschreven, hij mist snelheid en de klasse om af te ronden ook vaak zijn de voorzetten niet echt goed, gister de bal op Verheijdt wel natuurlijk, maar Croux had ons gister veel sneller op 0-2 moeten zetten, gebrek aan kwaliteit. Het is niet zo zeer dat je de kansen mist, maar vooral waardoor je ze mist.


Sorry, maar hier snap ik echt helemaal niks van. Gebrek aan kwaliteit? Volgens mij is Croux bij bijna alle goals van MVV betrokken geweest dit seizoen, waaronder 2 assists. En vorig jaar heeft hij laten zien wel degelijk ook goed te kunnen afronden, oa. tijdens de playoffs maar ook gedurende het seizoen.

Zo heeft hij een aantal van deze 'Robben'-achtige goals gemaakt als de 3-0 in deze samenvatting

www.mvvfans.nl/samenvattingenblog/samenv...envatting-mvv-fc-oss

En dan ga je op basis van een gemiste kans en wat mindere voorzetten zeggen dat hij niet voldoende kwaliteit heeft? Ik snap dat hij neit direct mee zou kunnen in de top eredivisie, maar voor Jupiler league heeft deze speler ruim voldoende kwaliteiten, en ik denk ook voor het rechter rijtje eredivisie.


Haha en dan loopt Napoleon te verkondigen dat ik geen verstand van voetbal heb omdat ik Verheijdt bekritiseer, maar nu mist Croux kwaliteit? Sorry dat kan ik niet helemaal serieus meer nemen. Croux is de gevaarlijkste speler op dit moment bij MVV.
Door zijn gevaarlijke acties valt mede de 2-1 en een rode kaart.
Ik zie hem ook nog weggekocht worden voor de deadline.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 14:57
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
NAC-MVV #50
Daarom, laten we maar blij zijn dat hij die 3x alleen op de keeper af niet maakt. Die ton ofzo die ze MVV bieden voor zo'n leuke speler kan me gestolen worden, ik wil Croux dit jaar zien in de Geusselt!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 16:56
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
NAC-MVV #51
Overigens een leuk bericht op derat.nl

20 AUGUSTUS 2016
HOOGMOED...

Twitterbericht voor de wedstrijd van NAC:
NAC is al 12 (!) officiële thuisduels op ongeslagen (9x winst, 3x gelijkspel). Laatste nederlaag was 11/12/15 (0-1 vs. GA Eagles). #NACmvv


Na ruim 103 jaar zouden we toch moeten weten dat als we allemaal een leuke avond verwachten het resultaat teleurstellend wordt. Zes punten tegen de Utrechtse brugpiepers en de Groesbeekse kroegbaas en gemeente-ambtenaar zegt dus helemaal niets. De eerste echte tegenstander legt ons er gewoon op.

Sparta promoveerde pas toen ze beseften dat ze maar gewoon een eerste divisie ploegje waren. Wanneer gaan wij dat begrijpen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 18:26
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
NAC-MVV #52
Baronie
20 augustus, 2016 - 14:28

Hoe komen we er toch bij dat we beter zijn dan MVV met al die jonkies bij ons? Kan het ook gewoon liggen aan het feit dat MVV gewoon een heel goed team heeft? Speelden Helmond van de mat en duwde Venlo in de 2de helft helemaal terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 18:44
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
NAC-MVV #53
Nog een leuk citaat van het gastenboek van de B-side=rats:

Achterin begreep ik niks van , je zet een Rommens toch niet tegen een duplicaat van Robocop ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 19:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
NAC-MVV #54
Dao zaot meziek in... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 23:46
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
NAC-MVV #55
Ik kan Napoleon mbt zijn stelling over Croux toch wel volgen. Hij heeft het volgens mij mn over zijn rendement als hij alleen op de keeper afgaat. Gisteren 3x waaruit dan wel 1 pingel komt. Ik vond het al opmerkelijk dat hij uberhaupt nog ingehaald werd en aangetikt kon worden.... als hij langs de lijn opstoomt wordt hij zelden ingehaald..... Punt is dat hij ook afgelopen seizoen regelmatig alleen op de keeper is afgegaan en hij dan niet tot scoren komt. Laat helder zijn dat Jordy voor mij absoluut een hele grote toegevoegde waarde heeft en ik hoop dat hij blijft, maar zijn 1 op 1 rendement met de keeper is niet goed. Misschien is dat juist wel de reden dat hij nog niet is weggehaald....niet cool als het wel zou moeten....maar alla, laat Meijer maar met hem aon de geng goon op dat punt. Daar is echt nog winst te boeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 17:06
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
NAC-MVV #56
Heerlijke overwinning, eindelijk word het goede spel beloond :applaus: :applaus: :applaus:

Fotoverslag NAC Breda - MVV Maastricht (klik)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden