MVV-VVV

16 aug 2016 21:37
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV-VVV #91
Sterker nog, ik heb al twee jaar geen seizoenskaart meer, maar mijn naam staat nog steeds op de stoel :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 08:59
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV-VVV #92
Andersom geld ook voor mijn pa.. vorig jaar een seizoenkaart, lang moeten wachten op sticker... Dit jaar vroeg verlengd, sticker weg..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 13:10
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-VVV #93
Stickers lijken gewoon nog niet geplakt dit seizoen. Mensen die zijn blijven zitten op hun eigen plaats hebben hem wel tenminste die ik ken. Denk misschien bij het verhaal van Sjappie dat iemand hem eraf heeft gehaald als grap oid. Wou laatst ook eens leuk een foto maken aangezien mijn zoon voor het eerst een seizoenskaart heeft echter zat die van hem en mij er inderdaad niet op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 14:30
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV-VVV #94
Mijn god, wat een gedoe om een sticker.....het is ook altijd uitverkocht he....dus de enige plek die er dan nog is die is natuurlijk achter een paal...jammer dat iedereen met een seizoenskaart maar zonder sticker dan op dat plekje moet gaan zitten. KOMKOMMERTIJD????
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 15:35
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV-VVV #95
Nee, je vast klanten belonen en laten zien dat deze er ook nog zijn..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 17:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-VVV #96
Volgens mij was deze discussie er vorig jaar ook al.

MVV maakt deze stickers in 1 keer, als de SK verkoop stopt. Als je nu stickers laat maken op naam en je krijgt er na nog 10 SK bij kun je die apart gaan bestellen, dat is duur.

Die stickers komen heus wel.

Laat mij denken aan de basisschool jongens, kreeg je een stickertje als je mooi geschreven had. Vet cool. Als kind.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 00:54 18 aug 2016 00:56 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV-VVV #97
We waren toch geen "klanten"? Laten we ons lekker druk maken over een plakkertje op een smerige stoel.
Het is maar waar je prioriteiten liggen...

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 08:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-VVV #98
Wij zijn inderdaad klanten en betalen voor een stoeltje, het minst wat MVV kan doen is een stikker plakken / verwijderen en de stoeltjes voor de eerste wedstrijd schoonmaken.
MVV maakt zich toch ook druk over een fakkeltje, aansteker op het veld, 2de aansteker in je broekzak en al dat andere gezeiks.

Alle mensen die dit onzin vinden zijn gewoon te erg PRO MVV en en snappen niet hoe een bedrijf en klant met elkaar moeten omgaan. Wij betalen voor iets, dan is het wel zo netjes om dat in orde te maken.
Ik ken mensen die hebben een kaart gekocht maar op hun stoel staat nog een naam van een andere persoon.

Of dit nou slim is of niet, of uit kosten besparing het is wel de impressie die je achterlaat.
Wat voor smoesjes of redenen zijn er dan om de stoelen niet schoon te maken? Vanwege de zomer water besparing of wat voor onzin gaan jullie nu weer verzinnen.
ik krijg gewoon niet het gevoel gewaardeerd te worden door MVV. en dat zal mij zeker 2 x doen denken om nog iets anders te kopen zoals merchandise. En nee ik lig er niet van wakker, En nee word er niet boos van maar wel teleurgesteld.

En je maakt mij niet wijs dat de stikkers samen een flink bedrag gaan kosten, dat je wat bespaard door alles in 1 x te doen geloof ik wel, maar of dit noemenswaardig is voor een club geen idee.





Maar voor alle mensen die alles goed praten wat mvv fout doet of beter kan doen, ik zou wel eens met jullie in een restaurant gaan eten, JIJ krijgt een verkeerde bestelling + drinken. Als je dan net zoals hier reageert dan eet / drink je het op zonder te klagen en geef je achter af nog fooi, want ja het was druk en het handschrift op de bestelling was wat onduidelijk.......
Lijkt me dat jullie het dan ook terug sturen aangezien het niet is wat je besteld hebt.

Hier geld het zelfde ik betaal 150 voor een stoel, dan wil je een stikker en een schone stoel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 09:25
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV-VVV #99
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij MVV geregeld is maar kan me prima voorstellen dat het op dezelfde manier gaat als bij Fortuna.

Stoeltjes zijn al enkele seizoenen vies en worden bij wijze van hoge uitzondering wel eens gepoetst door een groepje vrijwilligers. Maar je gaat geen enkele groep zo gek vinden om dat om de andere week te doen is gewoon vrij ondankbaar werk.
Dus dan zou je het al betaald moeten laten doen door een professionele organisatie, dat kost geld en daar heeft Fortuna nou eenmaal niet zo veel van. Ik kan me prima voorstellen dat MVV op dezelfde manier handelt. Stickers op een stoeltje van een SCC houder heb ik in Sittard überhaubt nog nooit gezien, het is maar waar je je druk over maakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Jacques, Tuor, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 09:42 18 aug 2016 09:44 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV-VVV #100
Ik zie mijn relatie met MVV niet als een van klant-bedrijf. Ik wil helemaal geen klant zijn van MVV. Ik ben supporter van MVV. MVV is voor mij geen bedrijf dat mij een dienst verleent. MVV is een deel van mijn leven, een soort familielid. Eentje dat lang niet alles op orde heeft en waar ik me met grote regelmaat grijs aan erger. Maar waar mijn emotionele band toch echt anders mee is dan met bijvoorbeeld KPN die een router komt afleveren, de mediamarkt waar ik een tv koop of een restaurant waar ik ga eten. Als ik bij de bakker een brood bestel en het wordt op tijd bezorgd sta ik niet te juichen. Als MVV scoort wel. Als MVV wint loop ik bij wijze van spreken een dag lang met een glimlach rond. Dat heb ik niet als de verkoopster bij het kruidvat de shampoo netjes inpakt. MVV is geen bedrijf, geen enkele voetbalclub is een bedrijf. Daarvoor is de band tussen club en supporters veel te diep en veel te emotioneel. Gelukkig ook maar.

On topic, ik erger me dus niet zo aan die stickertjes. Het is wat slordig, meer niet, en ja het zou netter zijn als ze er al hadden gezeten. Misschien moet MVV zich de moeite van dat stickeren op naam überhaupt besparen. Vroeger zat op stoelen voor seizoenskaarthouders simpelweg een sticker 'gereserveerd seizoenskaarthouder'. Dat was net zo duidelijk en net zo prima.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boe is dat feeske?, Jacques, SJENG@BOSCHPOORT, You Are, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 09:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-VVV #101
Laat ik het dan anders formuleren voor mensen met een blinddoek op.
Voor de 100 leden hier is MVV geen bedrijf maar een passie.
Voor alle andere 3000 mensen in het stadion is MVV wel degelijk een bedrijf.

Vuile stoelen kan mensen overtuigen niet meer terug te komen.
Slechte WC's is hier ook een voorbeeld van.
JA WIJ KOMEN VOOR VOETBAL, maar er zijn zeker mensen die zich hier aan storen.
Het is geen probleem dat er geen stikker op staat, maar voor het betaalde bedrag zou het wel netjes geweest zijn om dit te doen.
En ik heb nooit geroepen dat de stoelen iedere wedstrijd schoon moeten zijn, ik zei de eerste thuis wedstrijd.
Daar is nog al een groot verschil tussen

Je kunt het ook zien als een bedankje van de club naar de trouwe supporter toe.

In mijn ogen zijn dit wel degelijk dingen die opgepakt moeten worden, ik ben van mening als dit soort kleine zaken niet goed geregeld kunnen worden dat bij grote zaken ook niet zal lukken. EN nee promotie hangt niet af van stikkers of stoelen.
Maar zorg dragen voor je toeschouwers is daar wel degelijk een onderdeel van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 10:10
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV-VVV #102
Voorbeschouwing van VI.nl:

NAC - MVV is ook Manchester City tegen Genk

Dit seizoen komt Voetbal International elke week met een uitgebreide voorbeschouwing op een topwedstrijd uit de Jupiler League. NAC-MVV is op de derde speeldag van de Jupiler League een mooi affiche. De Bredase ploeg is nog zonder puntenverlies, MVV nog zonder winstpartij ondanks een fris ogende start.

In hoeverre de confrontatie tussen NAC Breda en MVV Maastricht nog een duel is tussen Brabanders en Limburgers is maar de vraag. Natuurlijk is de fanatieke aanhang van beide clubs op en top Brabants en Limburgs, maar op het veld zien we naast Nederlandse spelers ook profs uit Engeland en België. Manchester City en RC Genk ontmoeten elkaar tijdens NAC - MVV ook een beetje.

NAC Breda werkt samen met Manchester City, MVV Maastricht doet dat op iets meer bescheiden basis met RC Genk. De Jupiler League-clubs prijzen zich gelukkig met de steun van over de grens. Talentvolle spelers maken de ploegen beter, terwijl die talenten zich kunnen ontwikkelen op het tweede Nederlandse niveau. Alle clubs tevreden, maar zijn de fans dat ook? Als er gewonnen wordt wel, weten de beleidsbepalers in Breda en Maastricht.

Metamorfose
Bij NAC moesten alle dure krachten vertrekken na het seizoen waarin niet direct werd teruggekeerd naar de Eredivisie. De grootse metamorfose is inmiddels bijna volbracht. Technisch directeur Hans Smulders zorgde dat trainer Marinus Dijkhuizen (foto boven) een selectie terugkreeg waarmee hij bovenin moet kunnen meedraaien. Met dank aan de rijke partner City. Vier jonge spelers van de Engelse topclub, waaronder de afgelopen vrijdag tegen Achilles '29 scorende linksback Ashley Smith-Brown, zijn inmiddels in Breda.

Brandon Barker is er sinds afgelopen week bij. Hij wordt gezien als het grootste City-talent dat nu in Breda is. Een vijfde City-speler is nog onderweg. Daarnaast sprak Smulders zijn Belgische netwerk aan, waardoor spelers als Cyriel Dessers, Jorn Brondeel en (deze week nog) Arno Verschueren binnenkwamen. NAC is nu bijna klaar. Een centrale verdediger en een back moeten er nog bijkomen, terwijl Mounir El Allouchi en Hakim Borahsasar elders aan de slag mogen.

Met het compleet nieuwe middenveld deed NAC misschien wel de beste zaken. Jeff Stans kwam van Excelsior, Gianluca Nijholt van VVV-Venlo en Robbie Haemhouts (ook een Belg) van Willem II. Ervaring en kwaliteit in het middenrif. Met Olivier Rommens (afkomstig van Jong PSV) is er nog een vierde middenvelder met veel potentie. De kleine Rommens staat nu nog centraal achterin, omdat de opties daar nog niet groot zijn. Tegen Achilles '29 vorige week vrijdag was de andere centrale verdediger Kevin van Diermen de enige speler die ook vorig jaar in het eerste van NAC stond.

Aderlating
In Maastricht zijn de laatste jaren al veel spelers met een RC Genk-achtergrond actief. De beste van allemaal, Stef Peeters, verliet de Limburgse club voor Sint-Truiden. Een aderlating, want de middenvelder was de architect van de ploeg. Buitenspeler Jordy Croux is er nog. Alessandro Ciranni en Florian Loshaj hebben ook een Genk-achtergrond. MVV, waar doorgaans veel Belgen actief zijn, hoopt binnenkort nog wat jeugdige Genkse krachten te mogen begroeten..

Met Stefan O'Connor is er inmiddels wel een Engelsman gehaald. De Engelse verdediger is gehuurd van Arsenal. MVV wordt langzamerhand ook een internationaal gezelschap. Voor de plek in het doel zijn er een Pool en twee Belgen beschikbaar, achterin is Hawbir Moustafa weer beschikbaar. Hij keerde terug van zijn Olympische avontuur met Irak. Een andere teruggekeerde speler is Nick Kuipers. Maastrichtenaar, het laatste seizoen gekweld door blessureleed maar nu belangrijk voor het elftal van trainer Ron Elsen. Als aanvoerder, als Maastrichts gezicht en als doelpuntenmaker. Kuipers scoorde in de eerste twee wedstrijden. In die duels toonde MVV zich beter dan Helmond Sport en VVV-Venlo, maar gewonnen werd er nog niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 10:41
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV-VVV #103

mvv supporter schreef : Laat ik het dan anders formuleren voor mensen met een blinddoek op.
Voor de 100 leden hier is MVV geen bedrijf maar een passie.
Voor alle andere 3000 mensen in het stadion is MVV wel degelijk een bedrijf.

Vuile stoelen kan mensen overtuigen niet meer terug te komen.
Slechte WC's is hier ook een voorbeeld van.
JA WIJ KOMEN VOOR VOETBAL, maar er zijn zeker mensen die zich hier aan storen.
Het is geen probleem dat er geen stikker op staat, maar voor het betaalde bedrag zou het wel netjes geweest zijn om dit te doen.
En ik heb nooit geroepen dat de stoelen iedere wedstrijd schoon moeten zijn, ik zei de eerste thuis wedstrijd.
Daar is nog al een groot verschil tussen

Je kunt het ook zien als een bedankje van de club naar de trouwe supporter toe.

In mijn ogen zijn dit wel degelijk dingen die opgepakt moeten worden, ik ben van mening als dit soort kleine zaken niet goed geregeld kunnen worden dat bij grote zaken ook niet zal lukken. EN nee promotie hangt niet af van stikkers of stoelen.
Maar zorg dragen voor je toeschouwers is daar wel degelijk een onderdeel van.





Mee eens hoor, schone stoeltjes, schone wc's, stickers, het zou beter geregeld kunnen worden. Dus ik snap je punt wel. De mogelijkheden zijn alleen nu eenmaal beperkt. Gelukkig dat MVV ook eea oppakt, bijvoorbeeld met de wc's die verbouwd gaan worden. Ik geloof alleen echt niet dat de grote meerderheid van het publiek MVV als bedrijf beschouwt.

Voor een bedrijf maak je een rationele keuze, je maakt een afweging tussen de dienst en service die dat bedrijf levert in relatie tot wat je ervoor betaald. Ik kan bijvoorbeeld kiezen voor een TV abbonement bij KPN omdat ik de combinatie tussen geleverde kwaliteit, service en prijs in orde vind. Het kan zijn dat bijvoorbeeld Telford goedkoper is, maar ik denk bij KPN meer waar voor mijn geld te krijgen. Kom ik er morgen achter dat Ziggo nog meer kwaliteit en service bied dan stap ik over. Dat is een rationele afweging die elk mens maakt. Niemand wil teveel betalen voor iets. Geen enkel mens blijft bij een bedrijf omdat hij of zij zo'n emotionele band met het bedrijf heeft. Was dit wel zo geweest dan hadden we nog wel een V&D in de grote staat gehad.

Als je dit loslaat op het betaald voetbal dan zou niemand naar MVV gaan. Zo beredeneerd zou namelijk elke voetballiefhebber uit de omgeving naar Standard, Genk of Roda gaan, die 3 'bedrijven' presteren immers veel beter en daar krijg je dus veel meer waar voor je geld dan bij MVV. Nog logischer zou zijn een abbonement op Sport 1 te nemen, nog meer waar voor je geld.

Mensen gaan naar MVV uit clubliefde, dat is geen rationele keuze. Dit is ons 17e jaar Jupiler League. In die 16 jaar zijn we 4x in de top 9 geëindigd, waarvan 2x in de top 5. Rationeel gezien is het product dat MVV levert dus waardeloos. Desalniettemin blijven we toch met duizenden komen. Supporter zijn is niet rationeel. Als het dat wel was waren we allemaal al jaren geleden afgehaakt. Die 3-4000 mensen die er nu zitten zitten er niet omdat MVV zo'n goed bedrijf is dat een goed product levert. Die zitten er uit liefde en passie voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 11:22
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-VVV #104
Amen

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 11:38 19 aug 2016 11:42 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV-VVV #105
Ja ja, Allah akbar. In 2009/10/11 zaten we tegen de 6000 en vaak daarboven. Die 2000 extra "klanten" tov nu liepen je weg door restricties, slechte service en gebrek aan ambitie. Dit waren ca 40.000 extra toeschouwers per jaar. Ik hoef je de rekensom niet te maken dat we met dat extra geld in de top speelden.

Wat een gelatenheid en acceptatie. Denk dat daar het probleem zit.

Inshalla la la
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden