MVV-VVV

12 aug 2016 22:42
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-VVV #31
Miljaar, wat zuur. Op basis van tweede helft was de 1-1 verdiend geweest. Foutje Ippel voorafgaand aan 1-2 helaas die verder gewoon prima speelde. Iedereen wel aardig eigenlijk. Schroijen prima rushes maar stond zoals bekend was paar keer lucht te dekken en speelde enorm met vuur bij het neertrekken van Hunte, had penal en rood kunnen zijn begin tweede helft.

Toch wel, zeker eerste helft, duidelijk dat Venlo kwalitatief een zeer sterke selectie heeft.

Geens trouwens na de 1-1 a la Thomason richting het uitvak :p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2016 22:46
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV-VVV #32
1e helft slaapverwekkend voetbal met veel balbezit voor Venlo. Tweede helft tapte Mvv uit een ander vaatje, een gretig Mvv met de nodige kansen. Mooie goal van Venlo en de verdiende gelijkmaker ( buitenspel? ) van een zwak spelende Kuijpers. De 2-1 in de laatste seconden was onverdiend,.
Pereira speelde goed, Verheijdt vond ik zeker niet de slechtste man en had een goal verdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2016 22:52
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-VVV #33

Robin schreef : Even iets anders: we vroegen ons hier op de tribune af welke oud speler van MVV in de champions League had gescoord? Iemand een idee?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ja Bulent Akin namens Galatasaray.

En wat betreft vanavond haat het als ik gelijk heb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robster-85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2016 22:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-VVV #34

Brncic schreef : Weer de betere ploeg, maar dan moet je in elk geval dat punt over de streep trekken. Wordt wel tijd dat de selectie breder wordt. Je kunt nu voorin niet wisselen, terwijl Guvenc en Verheijdt beiden zwak speelden. Ook Kuipers was opbouwend een drama. Beste man vond ik Schroijen en Pereira. Volgende week hopelijk met een iets beter bezette bank naar NAC, opnieuw loodzwaar.


Helemaal mee eens...aanvullend geen spits en prachtige goal van vvv laatste minuut...had niet gehoeven...alle ballen het stadion uit!...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2016 23:23
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-VVV #35
Shit man. Als je nu Nac ziet op de samenvatting en ik denk terug aan wat ik net heb gezien..dan gaan we weer geen kampioen worden.

Sorry Verheijd toffe peer maar hiermee gaan we het niet redden. Niet om negatief te doen, maar dit is echt net iets tekort komen. Wel met werklust, maar als je laatste man topscoorder is..misschien posities wisselen? De nieuwe keep is wel een opsteker, net als ciranni, kuipers, Ippel en natuurlijk croux.

Maar waarom zat O connor op de bank? Perreira had weer zn traditionele slipper. Waarom niet eens wat anders proberen?Martina was helaas onhandig. Hem kun je beter meer aavallend/middenveld gebruiken zolang hij nog ervaring moet opdoen.

VVV is niet de minste, maar zó goed waren ze ook weer niet. Deze ploeg was te pakken, jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2016 23:37
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VVV #36
MVV doet zichzelf tekort, gelijkspel was natuurlijk verdiend geweest.. Die Moreno kreeg wel erg veel tijd om aan te leggen en uit te halen maar uiteindelijk schiet hij hem mooi binnen. dat is nu net het verschil in individuele kwaliteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2016 23:37
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-VVV #37
Tsjonge, wat een wisselbeleid. Als je verdediging staat en je speelt dominant, dan wissel je niet. Elsen heeft de wedstrijd weggegeven.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 00:23 13 aug 2016 00:33 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV-VVV #38
Nou. Dat was er weer een uit het standaard MVV boekje... Wat een zure en onnodige nederlaag. Maar ook een die typerend is voor MVV van de laatste seizoenen.

Ik had tot vandaag nog niks van MVV gezien. Geen oefenwedstrijden, tegen Helmond niet, niks. De eerste helft viel me na de positieve verhalen van vorige week vies tegen. De ploeg heeft met het vertrek van Knops en Peeters duidelijk voetballend vermogen ingeleverd. Kuijpers is voetballend minder dan Knops en iemand als Peeters is in principe niet te vervangen. In het huidige team moet de creativiteit van met name Guvenc en Croux komen, en die waren de eerste helft onzichtbaar. De tweede helft was MVV beter en zette VVV heel aardig vast. Bij fases lieten ze leuke combinaties zien en speelden lekker fel, top! Jammer dat de spaarzame kansjes niet benut worden. En tja, wat vorig seizoen al talloze malen gebeurd is gebeurde nu weer. MVV kan heel aardig mee met ploegen die op papier beter zijn, heeft vaak minstens recht op een punt, maar staat na afloop bijna standaard met lege handen. Vanavond was dat weer het geval, net als tegen de Graafschap, vorig jaar VVV 2x, de thuiswedstrijd tegen NAC vorig jaar, de uitwedstrijd tegen Eindhoven vorig jaar. Na afloop complimenten vanwege het vertoonde spel, maar geen punten (NAC uitgezonderd). We missen net dat beetje kwaliteit dat zulke wedstrijden in ons voordeel doet beslissen. En die kwaliteit heeft VVV wel.

Nogmaals, ik heb op deze wedstrijd na tot nu toe niks gezien, dus mijn oordeel is misschien niet veel waard, maar als deze wedstrijd een graadmeter is dan denk ik dat ook dit seizoen als alles meezit plek 8 het hoogst haalbare is. En dan moet echt alles meezitten. Pas als er een creatieve en/of snelle middenvelder en een scorende spits bijkomt wordt plek 7 of hoger een reëel doel. Maar vooralsnog is de spoeling te dun om serieus met de top en misschien zelfs subtop mee te doen. Kijk alleen al naar de bank. Vier veldwisselspelers is natuurlijk schrijnend, en van die vier is op papier alleen O'Connor basis waardig. NKoyi en Moustafa (Ciranni deed het vanavond prima als rechtsachter!) komen er nog bij. Dan zouden we in principe een selectie van 13 volwaardige veldspelers hebben. Dat is natuurlijk veel te weinig. Ik hoop echt dat er ergens nog een potje geld over is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 01:58
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-VVV #39
Dit zijn de ergste... Eerst een kleine opleving en dan de genadeklap..

Achteraf gezien geen slecht resultaat gezien we al vanaf minuut 1 met tien man spelen, en na 75 minuten zelfs met negen.. (Verheijdt en de ervaringsloze Martina/geen vleugelspelers/geen aanvallers)

Pereira en Ciranni speelden voortreffelijk. Schrooyen speelde ook verdienstelijk. Met een gevaarlijke voorhoede rol je zelfs VVV op in de tweede helft met dit veldspel, maar ja zo spelen we al drie jaar en al drie jaar maken wij het spel en krijgt de tegenstander de punten. Vandaag hebben we gezien wat een beetje geluk en scorend vermogen in de tweede lijn met een wedstrijd doet.. En helaas is dat te koop..

Wat Tour hierboven al zegt. Spoeling is veel te dun op de bank om een serieuze deelname aan de competitie te verwachten. MVV doet het hele elftal tekort door een gebrek aan scorend vermogen en wissels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 06:56
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV-VVV #40
Waar ik me aan stoor, is dat MVV dit zelf schuld is. Extra geld voor de selectie, geduld, we krijgen een prima ploeg, lijstjes met aanwinsten liggen klaar. Het zijn loze woorden geweest. Schroijen is gericht hierheen gehaald, maar de rest van de aanwinsten zijn lucky shots. MVV heeft pech met de blessure van N'Koyi maar toont ook veel te weinig daadkracht. Met een redelijke bank, waardoor je verse krachten kunt inbrengen, hadden we zes punten gehad...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 07:56
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV-VVV #41
MVV verliest van zichzelf door geen niveauwaardige wissels te kunnen inbrengen.
De eerste 20 minuten was VVV de sterkere ploeg, daarna kwam MVV meer in het spel door feller de duels in te gaan.
Dit gaat lang goed, alleen na 75 minuten is de koek op.

Het is te hopen dat we niet te veel blessures en schorsingen oplopen, en nog 1 of 2 versterkingen erbij krijgen ( misschien tegen beter weten in), anders krijgen we dit soort wedstrijden nog veel vaker te zien.

Echt zonde. Een gelijkspel hadden we zeker verdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 08:32
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-VVV #42
Om te beginnen welke TUUUUP heeft het toontje gekozen voor wissels en dergelijke, lijkt net of het kerst is en we Jingle Bells gaan zingen. Snel veranderen door een normaal geluid.


Dan de Wedstrijd
Helaas weer geen punten, helaas weer verloren in de laatste minuut.
Helaas verbaasde het me niet.
Wat valt er nog op te zeggen.

We geven veels te vaak een wedstrijd weg in het laatste kwartier, Ik had meer het idee dat vorige week de 2-2 een geluk was en geen prestatie,
Helaas beginnen we de competitie altijd met te weinig mensen op de bank.
Aanwinsten die geblesseerd zijn, vorig jaar was het het Bies.
Slechte / onbegrijpbare wissels.

Je raakt er helaas aan gewend en dat vind ik gewoon KUT.
We maken wel spel maar op 1 of andere manier hebben we 3 seizoenen lang al een probleem om te scoren.
En dan kom je je zelf tegen, onnodig punten verlies , weer een teleurgesteld publiek en ga zo maar door.

En daarom lijkt het me noodzakelijk om volgend seizoen met een andere trainer te beginnen die de zaken wat ander aanpakt,
ieder jaar loop je weer achter de feiten aan..................... En zeggen wij van zie je wel...........

Gisteren werden er enkele hoekschoppen genomen die leken meer op hoekschoppen van smeets. Die gingen nergens heen en had je beter niet kunnen nemen. Is dit nu ongeluk of is de persoon die hier Training aangeeft de schuldige :P

Al met al ben ik eigenlijk teleurgesteld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 08:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV-VVV #43
Sfeerloze eerste helft gezien van MVV , waarin Venlo duidelijk beter was zonder kansen te krijgen

Vond de gehele wedstrijd Verheijdt prima voetballen, je ziet dat hij langzaam vooruit gaat, alleen het scoren
Hij krijgt 3 kansen en maakt er geen, ben bang dat het scoren op dit niveau heel lastig voor hem gaat worden, verder speelt hij goed, de kritiek op het voetballende gedeelte op hem is volledig onterecht. Wellicht als Nkoyi erbij komt dat verheijdt samen met hem een goed koppel kan gaan vormen , maar dat gaan we vanzelf zien.

Eind eerste helft goede actie Croux , goede kans Verheijdt op de 1-0 maar helaas
2de helft een veel beter MVV, ook daar geen uitgespeelde kansen van Venlo , wel 2 doelpunten , spelers krijgen ook echt alle tijd voor dat schot en wij verdedigen slecht uit, de 1-2 valt door een fout van Ippel , die ligt daar wat te klooien met buitenkantje rechts balletje door t midden en we krijgen die tegenaanval uiteindelijk om onze oren. Denk ( gezien de beelden) dat onze keeper ( ondanks zijn lengte) kansloos was op beide goals.
Over Ippel nog gesproken , dat gekloot en geloop met de bal aan zijn voet breekt ons dus nu weer op , hij wil te veel en kan gewoon zelf veel te weinig , ik vind hem een van de minste spelers op moment. Zijn inzet lijkt alsof hij enorm belangrijk is maar daarmee verbloemt hij doorlopend zijn zwakheden.

Scorend vermogen, doelpunten inkopen daar had ik het 2 weken geleden over, dat geldt ook weer gister tegen Venlo, bij ons scoort weer een verdediger, van de 3 doelpunten die wij maken heeft Kuijpers er 2 gemaakt, dat zegt genoeg
Nu komt NAC er aan, beetje pech hebben we 3 wedstrijden en 1 punt, dat is een lekker begin voor dit seizoen.

Er zullen zeker 2-3 spelers bij moeten komen die wat toevoegen en scorend vermogen anders blijven we dit soort wedstrijden spelen

Loshaij werd gewisseld omdat hij er doorheen zat ( 19 jaar) , verder heb ik hem op een paar balcontacten na niet of nauwelijks gezien, hij heeft zeker veel gevoel maar is echt niet de speler die ons op dit moment naar een hoger niveau brengt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 11:08
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-VVV #44
De eerste helft was niet om aan te zien, hoewel het sterker geachte Venlo ook geen potten brak. Na de pauze werd het voor de neutrale toeschouwer als kijkspel leuker maar voor ons was het weer een beproeving. Aan de vechtlust van ons team ontbreekt het echt niet maar we hadden wat meer geluk mogen hebben.Ik denk dat de tegengoal in de laatste minuut kwam door dat die van ons " de tuut leeg " hadden. Een extra stap zetten en de VVV spits had niet kunnen uithalen.Makkelijk gezegd uiteraard.
Enkele uitschieters:

++ onze nieuwe keeper !
-- onze " spits", Verheijdt kaatst veel maar behoort degene te zijn waar naar toe gekaatst moet worden.... Veel te zwak in de (kop-) duels gezien zijn postuur, voor mij zeker geen "Bies".

++ het clublied bij de opkomst !
-- de belachelijke jingle, het ontbreekt er nog aan dat een stem zegt "u kunt de winkelwagen mee naar boven nemen" . Snel mee ophouden zeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2016 11:11
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-VVV #45
Eerste helft had VVV voornamelijk de bal, iets van druk maar stelde niet heel veel voor. Begreep dat de 1e helft gekeken werd of er een nieuwe sfeergroep zoals hier eerder aangegeven vanzelf zou ontstaan. Dat was dus niet het geval. 2e helft in ieder geval wel betere support al was het al met al op dat gebied teleurstellend.

2e helft kom je door een goed afstandsschot van Post op achterstand. Scoort vaker zo en kan je eigenlijk de keeper niet aanrekenen. Maar de goal lijkt wel erg groot als hij erin staat kan er niets aan doen. Dan de ontlading na de inmiddels wat mij betreft terechte gelijkmaker. Toch vaker druk gezet en publiek meer erachter. Jammer dat deze keer de standaardsituaties niet goed uitpakken. Bal komt bij Kuipers terecht, even kijken naar de grensrechter en dan de ontlading natuurlijk. Kuipers wellicht in de spits en O'Connor achterin als hij blijkbaar het neusje voor de goal zoals vroeger in de jeugd nog heeft. Verheydt was dichtbij, maar de kans over de grond had erin gemoeten. Met de kopballen net naast was meer pech. Maar goed was nog niet klaar met juichen of hij ligt er al aan de andere kant weer in. Kater en deceptie nog steeds voelbaar hier.

Loshaj speelt noodgedwongen op links. Zou centraal toch beter uit de verf komen. Maar goed zolang je wacht met het vastleggen van Pedro zal die daar blijven spelen. Vernam dat MVV een ander ijzer in het vuur had als linksbuiten en vandaar Pedro nog geen concrete aanbieding heeft gehad. Hoopt niet dat MVV nu zo pokert dat dalijk beide opties niet meer beschikbaar zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden