MVV-VVV

19 aug 2016 13:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-VVV #106
Hee, een reactie van MVV:

Stickers op stoelen voor seizoenkaarthouders

Ieder jaar worden de nieuwe stickers op stoelen van de seizoenkaarthouders geplakt voor de eerste thuiswedstrijd in september (MVV-Jong Ajax; 16/09/2016, 20.00uur). Ieder jaar worden er veel aanvragen en plaatswijzigingen gedaan op het laatste moment. Het proces van de stickers (alle stoelen in het stadion onderzoeken, lijst aanmaken, gepersonaliseerde stickers laten drukken, stickers op de stoelen plakken...) duurt ongeveer drie à vier weken en hierdoor is het niet mogelijk om dit te regelen voor de eerste thuiswedstrijd. MVV heeft ook vernomen dat op bepaalde tribunes de stickers niet meer op dezelfde plaats hangen als vorig seizoen. We zullen dit onderzoeken en zorgen dat iedere stoel van een seizoenkaarthouder een sticker heeft. Door alles in één keer te laten drukken, bespaart MVV ook fors op de kosten van de stickers.

(Enkele) 'Vuile' stoelen tijdens MVV-VVV

We hebben een paar klachten gehad over vuile stoelen na de wedstrijd MVV-VVV. Alle stoelen zijn gedurende de volledige zomer meerdere keren gepoetst en op donderdag 11 augustus jl. waren alle stoelen schoon. Door de werkzaamheden aan de nieuwe sporthal komt er heel veel stof in het stadion en hierdoor is het bijna niet te realiseren om alle stoelen schoon te krijgen en te houden. Deze week hebben vrijwilligers ook weer alle stoelen onder handen genomen. Deze mensen kunnen ook niet voorkomen dat een vogel op wedstrijddag zijn behoefte doet op een stoel. Mensen die vrijwillig willen helpen met het poetsen van de stoelen, kunnen zich melden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 15:57
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV-VVV #107
hele interessante discussie over de wedstrijd tegen vvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2016 17:49 19 aug 2016 17:49 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-VVV #108
@boe is dat feeske;

Dank voor de terugkoppeling !

Ik was een van de "klanten" die per mail klaagde over ontzettend smerige stoelen n.a.v. vuurwerk door een clubje dat blijkbaar de jeugdelftallen aanmoedigt.
Dat aanmoedigen vind ik super , maar laat de club en de stoel "eigenaar" niet achter blijven met jouw rommel. Dat hoef je thuis ook niet te doen !
Tot zover mijn pedagogische opmerkingen.
Amen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 14:43
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-VVV #109
Geen idee om de stickers met de seizoenkaart mee te geven zodat men ze zelf op de stoel kan plakken ? Dan hoeft MVV naderhand alleen een controle te doen en de foutieve/oude stickers te verwijderen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 16:44
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-VVV #110

Sjotelsplak schreef : Geen idee om de stickers met de seizoenkaart mee te geven zodat men ze zelf op de stoel kan plakken ? Dan hoeft MVV naderhand alleen een controle te doen en de foutieve/oude stickers te verwijderen.


Plus:

- Weer kleine orders, in plaats van één grote order. (extra kosten)
- Plus een extra order voor alle verkeerd geplakte stickers (extra kosten)
- Stickers verwijderen van alle verkeerd geplakte stoelen, hekwerken en toiletpotten. (extra moeite)
- En de normale controle van een hele tribune (die je ook kunt beplakken wanneer je telt)



Dat lijkt een beetje op die Laurel en Hardy mop die vroeger wel eens langskwam. De dikke en de dunne waren allebei krantenbezorgers. Het regende buiten pijpenstelen dus hadden ze besloten om vandaag geen kranten te bezorgen. Later die dag kwam de dunne zeiknat binnen. "Wat was je gaan doen?" vroeger de dikke. "Ik heb vandaag briefjes bezorgd aan de mensen dat we vandaag geen krant bezorgen in verband met het slechte weer".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 20:51
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV-VVV #111
Hebben we het nu nog altijd over de stickers op de stoeltjes???
Ik kan beter een nieuw topic daarover openen.
Het "waarom zitten er nog geen stickers op de stoeltjes topic"!!!
Pffffffffff
:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2016 23:36
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-VVV #112
Ik vind het niks, die naamstickers. Trek de mijne er bij de eerste wedstrijd altijd af. Dus...

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 08:05
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV-VVV #113
Over de vuile stoeltjes.....zitten er eigenlijk gaatjes in de zittingen waardoor het water weg kan??? maandag eens even kijken....zo niet wil ik rustig wel een met een boor machientje er door gaan en gaatjes maken....dat zou al stukje schelen denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 11:32
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV-VVV #114
Gewoon Blanco stickers en een zwarte marker bij de hand..Probleem opgelost! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden