De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur

14 mei 2016 18:18 14 mei 2016 18:19 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #16
Wat is dat nou weer voor negatief gezwam. We hebben een goed team hoor! Was je er gisteren wel bij? Want dan vraag ik me af hoe je 4-1 kan voorspellen.

Tuurlijk, het kan gebeuren dat je achterkomt en De Graafschap dan op stoom komt.
Maar als MVV scoort dan wil ik het nog zien. Deze ploeg heeft zeker kans, zeker als we optimaal gebruik maken van onze brede selectie. Dus Guvenc in de basis. En Polizzi, palacios en Ciranni inzetten als andere moe worden. Dan maak je optimaal gebruik van het team en heb je collectief de sterkste conditie 90 minuten lang!

Vergeet niet dat De Graafschap een uiterst ongelukkige ploeg is die inde hoek zit waar de klappen vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 18:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #17

Driver schreef : Het wordt een zware dobber voor Mvv daar in Doetichem. Het publiek daar schaart zich meteen achter de thuisploeg en krijgen sommige spelers plots vleugeltjes.
Ik zie het somber in, Mvv krijgt het heel zwaar en verliest kansloos met 4-1.

Ik hoop dat het Mvv bestuur wakker is geworden. Investeer in goede spelers waadoor je kunt gokken op de nacompetitie. Levert extra geld op en meer supporters. Probeer eens van dat kleurloze imago af te komen . Mvv straalt al jaren geen enkele ambitie uit.


De kip en het ei. Allemaal met geld te maken. En iets met een vicieuse cirkel. En gokken? Nah dat doen we hier niet meer.

Je kunt die cirkel omhoog brengen vanuit investeren, maar ook vanuit andere krachten. Zoals krachten die nu loskomen met publiek en de wisselwerking met een gretige ploeg. Mensen die weer hoop gaan zien, vuur dat weer ontbrandt in onze harten. En aanstekelijk werkt. Vuur dat misschien ook weer gaat branden bij onze sponsoren. Wellicht omdat ze geproeft hebben van de exposure die zo'n lekkere nacompetitie met zich meebrengt.

Zo kan het balletje gaan rollen. Je hoeft maar een vonk te hebben. En ik heb het gevoel dat die volk gekomen is, en de vlam weer harder brandt. Dan komt geld vanzelf, en bouw je die opgaande spiraal weer.

Laten we doorbouwen op dit gevoel, maandag alles geven. MVV, laot us druime!!!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, itsman, izzo, Hill28, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 19:48 14 mei 2016 19:51 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #18

Driver schreef : Het wordt een zware dobber voor Mvv daar in Doetichem. Het publiek daar schaart zich meteen achter de thuisploeg en krijgen sommige spelers plots vleugeltjes.
Ik zie het somber in, Mvv krijgt het heel zwaar en verliest kansloos met 4-1.

Ik hoop dat het Mvv bestuur wakker is geworden. Investeer in goede spelers waadoor je kunt gokken op de nacompetitie. Levert extra geld op en meer supporters. Probeer eens van dat kleurloze imago af te komen . Mvv straalt al jaren geen enkele ambitie uit.


Driver.....de speler van de Graafschap ?? ;)
Vergeet niet dat je nu een speler als Labylle toch wel mist. Hij breng wat extra's zeker in zo'n wedstrijd.
Daarnaast een Kuiper samen met werker, meh jong dat is een blok achterin en bij corners een gevaar.

Maarja die zijn langdurig geblesseerd en ook dat kost mvv onnodig geld maar ook dat is voetbal.

Waren deze spelers er wel bij dan doet het bestuur het opeens wel goed? Trouwens ambitie bij deze voorzitter is 400% meer dan de vorige.
Deze groep bij elkaar houden en nog iets uitbreiden.
Dan kan volgend jaar (in de eredivisie) een mooi jaar worden. :applaus:
Maandag wordt een mooie dag voor mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 20:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #19

dreekemvvke schreef : Waarom worden er waarheden van dit forum gehaald ,iedereen mag toch een eigen mening hebben over een wedstrijd of is de waarheid te hard voor bepaalde mensen


Waar heb je het over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 20:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #20

Boe is dat feeske? schreef :
De kip en het ei. Allemaal met geld te maken. En iets met een vicieuse cirkel. En gokken? Nah dat doen we hier niet meer.

Je kunt die cirkel omhoog brengen vanuit investeren, maar ook vanuit andere krachten. Zoals krachten die nu loskomen met publiek en de wisselwerking met een gretige ploeg. Mensen die weer hoop gaan zien, vuur dat weer ontbrandt in onze harten. En aanstekelijk werkt. Vuur dat misschien ook weer gaat branden bij onze sponsoren. Wellicht omdat ze geproeft hebben van de exposure die zo'n lekkere nacompetitie met zich meebrengt.

Zo kan het balletje gaan rollen. Je hoeft maar een vonk te hebben. En ik heb het gevoel dat die volk gekomen is, en de vlam weer harder brandt. Dan komt geld vanzelf, en bouw je die opgaande spiraal weer.

Laten we doorbouwen op dit gevoel, maandag alles geven. MVV, laot us druime!!!


Jeh meh Boe is dat feeske?, dit was precies het onderwerp dat ik in mijn volgende column wilde gaan zetten... de spiraal omhoog en dat ik hoop dat wij die nu te pakken hebben!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 20:53
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #21
Ik heb op de wedstrijd van gisteren mijn mening gegeven over het feit waarom trainer elsen zo laat zijn wissels gebruikt en iets over Brian Smeets die zich op een nare manier uitje over mvv upporters die hem naar benaderden .en ik vind dat Pieter Nijs dichter achter verbeidt moet spelen want hij knapt een heel veel vuil werkt en daar wordt niet goed gebruikt van gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 20:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #22

dreekemvvke schreef : Ik heb op de wedstrijd van gisteren mijn mening gegeven over het feit waarom trainer elsen zo laat zijn wissels gebruikt en iets over Brian Smeets die zich op een nare manier uitje over mvv upporters die hem naar benaderden .en ik vind dat Pieter Nijs dichter achter verbeidt moet spelen want hij knapt een heel veel vuil werkt en daar wordt niet goed gebruikt van gemaakt.


Dat staat nog altijd in het topic MVV - De Graafschap. Deze topic gaat over de wedstrijd van maandag, De Graafschap - MVV ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 01:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #23
Jongens het komt goed. 2e minuut Croux 0-1. Dan 1-1 en in de 93e minuut 1-2 door Werker. Let op....en als het niet is dan worden we volgend seizoen gewoon kampioen. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 01:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #24
Sorry ik heb me vergist. En 1-3 Verheijdt in de 94e. :) Succes! Gaat lukken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 11:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #25
Is er nog een training vandaag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 11:49
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #26
Ik hoop dat hij deze wedstrijd met Guvenc gaat beginnen.
Geeft toch iets extra's.

Ik hoop op 1-2 maar denk gewoon een verliespartij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 12:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #27
De Graafschap heeft een waardeloze ploeg, er loopt werkelijk niet 1 voetballer bij die iets kan.
Bij MVV hebben ze alleen tegen gehouden en vertraagd, dat is hun gelukt 0-1 echter dit lukt ze geen 2de keer dan krijgen ze van ons de deksel op de neus !

Ons strijdplan !

Om te beginnen moeten we Guvenc beginnen en Croux vanaf links.
Daarbij moeten we zorgen dat we vanaf minuut 1 en niet van minuut 46 gaan voetballen, zorgen voor een irritant sfeertje in het veld en vooral wat provoceren en praten , alles is geoorloofd om die volgende ronde te halen.
Agressie in de duel , geef die Smeets maar eens een flinke opdonder na zijn irritante trekjes en interviews ( ippel moet hem maar eens flink aanpakken)
Dan moeten we zorgen dan Peeters ruimte krijgt, dus Nys, Ippel en Verheijdt moeten dat creeeren , onze gevaarlijkste man Peeters( als in vorm) kan het verschil maken, maar dan wel op de helft van die Boeren en met tijd en ruimte

Onze supporters die mee gaan moeten vanaf minuut 1 zorgen voor een opgefokt sfeertje , het gaat ergens over en we zijn link !
Die Boeren gaan vanzelf onrustig worden, als hun keeper veel hoge ballen rondom de 5 moet verwerken want daar kan hij geen zak van .

We hebben nog kans, genoeg kans, maar fok de zaak op, speel met een vlijm scherp mes en vooral durf !!! Durf aan te vallen en durf risico te nemen....dan pakken we dat enorme kut team van de graafschap en dan zetten we die lul van Smeets ook gelijk op zijn plek !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, Anna D., johan, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 12:59
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #28

Hill28 schreef : Is er nog een training vandaag?


Ze gaan vandaag al richting Doetinchem dus wellicht daar ergens in de buurt.

En heb er nog alle vertrouwen in MVV speelt uit beter dan thuis! Zou wel beginnen met Güvenc rond Verheydt en dan 60 minuten leeg spelen en dan Loshaj, Polizzi en Palacios erin gooien.

Volgend seizoen krijgen we een prima elftal dus zie de toekomst van MVV rooskleurig tegemoet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 13:09
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #29
Dat geloof ik ook een twee spelers e bij waarvan een beweeglijke spits en een spelverdeler en het komt god talent in overvloed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 13:41
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #30
Driver er niet bij morgen en Vermeij nog onzeker. Zeker het ontbreken van Driver is goed nieuws, voor hem zal Cas Peters spelen. Mocht Vermeij niet spelen komt Kabasele erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden