De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur

22 mei 2016 14:34
Kwatsj
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #106

Fabrice schreef : Ik ben benieuwd hoe de KNVB De Graafschap gaat straffen, supporters die de spelers van Go Ahead aanvallen na de wedstrijd!!!
Niet normaal ...
Ik hoop dat Daemen promoveert .... anders terug naar MVV?


Daemen is nu gepromoveerd. Is alleen de vraag of Daemen met zijn niveau in dit team blijft. Zie hem graag terugkomen btw.

Betreft de Graafschap, na de twee wedstrijden die wij hebben gespeeld tegen de Graafschap is de sympathie niet toegenomen, mede door de populaire interviews van Smeets en het gedrag van die supporter. Wat zij hier nu weer laten zien kan echt niet door de beugel. Speler van de tegenpartij aanvallen die voor het uitvak staan te feesten. Idioten. V'r pakke ze volgend jaor!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 14:47
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #107
Tot een week geleden had ik wel enige sympathie voor dit clubje uit Doetinchem. Na de tweestrijd met MVV en de genante taferelen na afloop van de wedstrijd van vandaag gun ik ze de degradatie volkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 14:51 22 mei 2016 14:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #108


Triest volk. Maar je ziet dat het weer enkelingen zijn, geen heel vak dat zich misdraagt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 16:02
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #109

houtengerard schreef :



Triest volk. Maar je ziet dat het weer enkelingen zijn, geen heel vak dat zich misdraagt.



Enkelingen? Het zijn er tientallen tussen de spelers van de Eagles en een paar honderd die achter de stewards (rechts) staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 16:24 22 mei 2016 16:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #110
In verhouding bedoel ik met het volle stadion (100 man op 13000 toeschouwers). Je ziet dat het overgrote deel zich niet laat verleiden tot frustraties en gewoon in het vak blijft staan. Dit soort taferelen verwacht ik hier ook als Fortuna of Roda hier met de promotie vandoor ging. Het is niet iets dat uniek is voor De Graafschap, het is niet goed, maar dit is een maatschappelijke reactie wat je overal op de voetbalvelden ziet. Als nu een half stadion op het veld stond, dan zou je kunnen zeggen dat het echt bij de club hoort. Maar dit verwacht ik bij iedere club die een cruciale derby speelt met een harde kern. De Eagles hebben een slechtere reputatie dan de Graafschap hierin.

Het is niet zoals de degradatie van Eskisehirsport van Ruud Boffin dit seizoen, dit hoort echt bij die club. (Dank Trepke B voor dit nieuws )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 16:37
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #111
Wat hoop ik toch zo dat NAC ook promoveert ! Dat De Graafschap gun ik nu alle ellende van de wereld. Degradatie en hopelijk een aantal wedstrijden zonder thuispubliek.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 18:32
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #112
Kijken of dhr. Smeets over dit supportersgedrag ook zo'n uitgesproken mening heeft als over het 'asociale' uitfluiten van het MVV-publiek?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 18:52 22 mei 2016 18:58 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #113
Wat een pech van NAC daar in dat laatste kwartier. Twee keer de winnende op de schoen.

Willem II, De Graafschap, De Eagles en Sparta dus volgend seizoen in de eredivisie. Twente wint die rechtszaak echt niet, dat gezichtsverlies laat de KNVB zich niet aangaan. De Graafschap wint de loterij van het jaar vandaag, ruim verliezen en toch handhaving, diep trieste keuze van de voetbalbond. Een nacompetitie met verborgen prijzen en een competitie die niet meer serieus te nemen valt. Twente had moeten degraderen, en Cambuur en De Graafschap hadden moeten strijden voor play-offs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 19:38
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #114

Sjotelsplak schreef : Wat hoop ik toch zo dat NAC ook promoveert ! Dat De Graafschap gun ik nu alle ellende van de wereld. Degradatie en hopelijk een aantal wedstrijden zonder thuispubliek.


Nou nee.....ik vind het geweldig dat die opgefokte spelers en publiek weer lekker in de jupiler league mogen spelen. Daar moet ook alles weer omlaag bijgesteld worden. Hebben weer risico's genomen om te promoveren en komen dit jaar weer financieel in de shit....let maar op.

Net als die duitsers....die redde het in de eredivisie nog niet danksij schroef helaas wel..

Heerlijk na die ongeregeldheden van een paar jaar geleden....big smile.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 20:57 22 mei 2016 21:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #115
Had vandaag tijdens een toernooi voor de jeugd in heugem een gesprek met danny schreurs.
Op dit moment zit hij zonder club,er was sprake dat hij ergens zo als hij zelf zei op de zandvlakte ging spelen,en ook uitsprak dat hij daar 650.000 euro zou gaan verdienen per jaar met een contract van 4 jaar?
Ik had het ook over brian smeets dat hij wel erg zeikte over de reacties tijdens de thuiswedstrijd van ons tegen hun.
Een enkeling die hem,,bejegende,,met scheld partijen!
Toen hij naar 045 ging begreep hij nu echt wel dat dat niet goed gevallen was.
Maar hij vertelde ook dat elsen op hem uitgekeken was en zei dat (niet letterlijk) dat er geen toekomst meer voor hem was bij mvv,dat hij toen een telefoontje kreeg van trost en besliste om naar 045 te gaan in verband met inkomsten.
Maar nogmaals hij begreep alle ophef over zijn overgang naar het ondergrondse bovengronds :cheer:.
Ik vond hem erg open,hij vertelde dat dat contract in de zandbank moest samen gaan met hem en een trainer die op het laatste moment afhaakte en het voor hem ook geen optie meer was omdat die club eiste dat hij samen kwam met die trainer...gr opa ;)

ps Hoorde daar dat uzze sjef (Vakkie b) voorzitter is in heugem :applaus: ....

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 22:09
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #116

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 22:21
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #117

Janepie schreef : www.1limburg.nl/bryan-smeets-tranen-na-d...hap?context=topstory

:lachen: :lachen: :daag: :daag:

Die huilt me wat af de laatste weken. Misschien als hij weer in de Geusselt komt allemaal een pakje zakdoekjes voor hem meenemen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 11:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #118
Wat het ergste is, dat hij zich schaamt voor de zachte g
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Sjotelsplak, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2016 22:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #119

pinobel schreef :

Janepie schreef : www.1limburg.nl/bryan-smeets-tranen-na-d...hap?context=topstory

:lachen: :lachen: :daag: :daag:

Die huilt me wat af de laatste weken. Misschien als hij weer in de Geusselt komt allemaal een pakje zakdoekjes voor hem meenemen?

Waarom moet hij trouwens huilen, emotie mocht toch niet? Hij deed toch gewoon zijn werk?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2016 23:27
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
De Graafschap-MVV 16-05-2106 12.30 uur #120
Toch wil ik het voor Brian opnemen ! Ik vind het jammer dat hij op het Forum zo afgebrand wordt. Vooropgesteld, hij heeft op zijn zwakst gezegd niet handig gereageerd tijdens de wedstrijd in de Geusselt en in het interview daarna. Ik hoop dat hij daarvan heeft geleerd. Als voetballer moet je je ondergeschikt maken aan de supporter. Maar ook tijdens zijn MVV periode kreeg hij van de gemiddelde supporter niet de populariteitsprijs. Terwijl ik vond dat hij met voorsprong de meest getalenteerde MVV-er was. Maar iets in hem maakt hem niet populair. Degenen die hem kennen weten dat het een prettige en sympathieke jongen is, die tevens erg gevoelig is. Hij heeft het niet altijd gemakkelijk gehad. Ik heb een zwak voor hem.
Ik hoop dat hij nog altijd een keer terug keert bij us MVVke
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden