MVV - De Graafschap

14 mei 2016 08:11
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - De Graafschap #226
Een goed MVV gezien in een heerlijke ambiance.
Een goedgevuld stadion waar de ploeg 90 minuten werd toegezongen, deden denken aan tijden van weleer.
Had mij al verzoend met een brillenstand als uitslag.
Helaas moest uitgerekend oud-speler Bryan Smeets ervoor zorgen, dat dit laatste niet gebeurde.
Vooral na zijn doelpunt heb ik me aan zijn houding zitten te ergeren
Normaal gaat een speler die tegen zijn oude werkgever scoort niet zo overdreven juichen en kushandjes geven.

Ondanks de nederlaag heb ik er nog het volste vertrouwen in op Pinkstermaandag.
Uit spelen wij immers beter dan thuis.
Ik voorspel 1 - 2 als einduitslag.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 08:30
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV - De Graafschap #227
Wat een avond. Voor het eerst sinds jaren dat ik vanuit daalhof op de fiets allemaal rood/wit op de straat tegenkwam. Meet dan een uur voir de wedstrijd dat het al zo leeft rond en in het stadion.
ik heb genoten van de wedstrijd. Eerste helft was meer voor de graafschap maar de tweede was voor ons. Een 0-0 zou een trevhte uitslag zijn geweest. Het kan nog altijd 1-2 is henoeg masndag, laot us druime!

Dank ook nog een dank voor veer zien mvv en alle andere vrijwilligers, alles prima geregeld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 08:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - De Graafschap #228
De dag erna baal ik nog meer dan gister, gelukkig is het nog niet gespeeld maar we zullen wel uit een ander vaatje moeten tappen.

Om te beginnen met Smeets, wat een lul is dat wat meent hij zich wel niet, als die jongen een beetje verstand had gehad dan had hij geen enkele reactie op t MVV publiek gegeven of hij had gezegd iets in de trend van " kan hun reactie wel begrijpen"
Smeets is een hele beperkte voetballer die wij dit seizoen bij MVV niet hebben gemist , dat zegt genoeg en daar wil ik het bij laten wat betreft Smeets.

Wat mij ook enorm stoort is dat mensen zo'n leuke avond hebben gehad, nou ik heb een ... avond gehad. We spelen een klote eerste helft waarin speler als Peeters eigenlijk laten zien dat een stapje hoger nog lang niet voor hem is weggelegd op die plek, een veel te laag tempo speelt hij in. Dan heeft zo'n speler het in alle media in vertrouwen en flow en noem het maar op, het resultaat is de ene na de andere foute pass en geen enkel idee na voren toe, hij viel me nog het meeste tegen gister.

Dan onze tactiek, gewoon bagger !!!! doelpunt valt en ik schreef het gister omdat die 2de paal niet is afgedekt met een veldspeler ( moustafa moet daar staan volgens mij) wat een klote tactiek is dat en totaal overbodig want die goal kun je en moet je voorkomen.

Croux op rechts was gister niet goed, zat teveel in de tang, Elsen had veel eerder hem van links moeten laten spelen en meer met ballen van de flanken moeten komen , temeer omdat die keeper van hun bij hoge ballen in de 5 echt verstijft aan de grond stond , daar liggen veel meer kansen dan wij gister hebben gekregen.

Beste man bij ons vond ik Werker , by far solide en goed

Het kan nog steeds maar dan moet het uit een ander vaatje , we lieten ons vast zetten omdat we niet snel genoeg de oplossing gevonden kregen en ons tempo veel te laag lag, veel zullen alles of niets moeten spelen en niet zo bang zijn voor t resultaat want dat waren we gister veel te veel, die boeren moeten bang zijn voor t resultaat wij niet wij hebben alles te winnen.

Ik zou beginnen met Croux van links en Guvenc in de basis ,zeker omdat we naar de 0-1 op zoek moeten.
Meer diepgang in ons spel met lopende spelers zoals Nijs en zeker vanaf eerste minuut ons niet laten vastzetten door de graafschap , hoger druk zetten op hun linies

Het kan nog , maar dan wel met bravoure en een betere tactiek, en spelers moeten een uitscheiden met teksten als vertrouwen en flow, die moeten niet lullen maar gewoon er keihard in vliegen en het afdwingen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 09:08 14 mei 2016 09:09 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - De Graafschap #229
Was (helaas) een gelukkkige overwinning via een mazzelgoaltje en verdedigingsfout .
( maar ja...zo ontstaan meestal doelpunten...).

Als vlak voor rust de 1:0 valt, was het over en uit met de Superboeren ...
want zo goed waren die gasten niet!

en met een klokende Geusselt in de tweede helft na de 1:0
waren ze met hun staat tussen de benen afgedropen naar Doetinchem ;)
inclusief dal altijd misverstanden kale zichzelfoverschattend "greeniezer" met kunstmatige harde G ....

Hell Yeah... dit was een ouderwetse mooie dag: een vechtend MVV en prachtige ambiance !
Daar lust ik er wel meer van !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 09:23 14 mei 2016 09:30 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - De Graafschap #230
Sjieke wedstrijd en inderdaad een tegengoal uit het niets.

Enige kritiekpunt is voor Ron Elsen: als je na een uur ziet dat je bijna geen kansen krijgt, dat sommige spelers onzichtbaar zijn (deed die Loshaj nou mee?) waarom dan niet Guvenc veel en veel eerder brengen?

Guvenc en Verheijd weten elkaar veel beter te vinden.

Om de aanval nog te versterken zou je komende wedstrijd ook nog Ciranni het laatste half uur op rechtsback kunnen zetten. Niet dat Perreira het slecht deed maar denk dat Ciranni aanvallend meer kan.

Croux wat meer wisselen van kant en Verheijdt wisselen als die moe is voor Palacios. Die kan scoren als die in de spits staat..
Kortom meer optreden als trainer tijdens de wedstrijd.

Op naar maandag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 09:53 14 mei 2016 09:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap #231
Net nog even de samenvatting gekeken en ook in de eerste helft was MVV gewoon de ploeg met het beste spel. In de samenvatting zie je welgeteld 2 kansen voor de Graafschap, die terugkopbal van Moustafa en de goal van Smeets (met zijn kusje richting publiek :sick:) , de rest van de 5 minuten zie je alleen maar MVV. Wat zijn we dicht bij een gelijkspel of overwinning geweest.

Bijna.. oftwel.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 10:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - De Graafschap #232
Nou moet ik eerlijk zijn de late wissels van elsen daar stoor ik mij al het hele seizoen aan ,altijd wachten tot de laatste 15 minuten als je ziet dat een speler het niet meer kan belopen moet je ingrijpen .er had veel meer ingezeten als je eerder ingrijpt.ik zie verder dat Nijs nog dichter achter verheid moet komen voor de afvallende bal want hij verzet bergen werken dan moet veel sneller bij geslotenworden. Maar er zijn nog kansen genoeg .en wie had er nu gelijk over Smeets wat een naar mannetje is dat je hoorde gelijk waar hij vandaan komt .en nu op naar maandag en vol de beuk erin er zijn nog mogelijkheden zat,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 10:06
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - De Graafschap #233

dreekemvvke schreef : .en wie had er nu gelijk over Smeets wat een naar mannetje is dat je hoorde gelijk waar hij vandaan komt

Dat hoorde ik nou juist niet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 10:19 14 mei 2016 10:22 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - De Graafschap #234
Je kunt ook horen wat je wild horen heb je geluisterd naar het verhaal op fox sport mooi taal gebruik vind je niet of hoort dat erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 10:59 14 mei 2016 11:05 door DeBezem.
DeBezem
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Meer
MVV - De Graafschap #235
Aardige wedstrijd gezien, helaas viel het resultaat tegen. MVV was met vlagen beter dan de Graafschap, die niet meer doen dan opportunistisch de lange bal speelde op Vermeij en scoorde uit een standaardsituatie. Tel erbij op dan hun grootste kans een fout van Moustafa was. Nee, de Graafschap heeft mij niet weten te imponeren.

Helaas wist MVV niet heel veel kansen te creëren. De eerste echte goede aanval was in de 89e minuut, toen Verheijdt de bal rakelings naast schoot (ik had hem al geteld). Ik had gehoopt dat Elsen eerder iets had geprobeerd qua wissels (Loshaj eerder wisselen voor Guvenc, wellicht de creatieve Polizzi erin gooien). Croux viel helaas tegen deze wedstrijd, maar dat was ook in de thuiswedstrijd tegen Volendam. Vervolgens speelde hij een wereldpartij tegen Volendam uit, dus wat mij betreft moeten we daar op hopen :thumbsup:

De ambiance was wel schitterend! Het gezang op de Boschpoort voor mij als hoogtepunt!

Zoals al eerder gezegd: gisteren verslagen, maar nog alle kansen op een mooi resultaat maandag, zeker gezien het spel van MVV bij vlagen. De Graafschap zal er ook niet op gerust zijn dat ze maar 1 doelpunt voorsprong hebben. Hopelijk spelen Driver en Vermeij niet mee bij hun, dat scheelt toch wel qua kwaliteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 11:20
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - De Graafschap #236

dreekemvvke schreef : Je kunt ook horen wat je wild horen heb je geluisterd naar het verhaal op fox sport mooi taal gebruik vind je niet of hoort dat erbij.

Waarschijnlijk begrijp ik gewoon niet wat je probeert te zeggen. Volgens mij doet hij juist veel moeite om te verbloemen waar hij vandaan komt. Poging tot Diemen-Zuid, maar wat je daar in de achterhoek mee opschiet...

DeBezem schreef : Tel erbij op dan hun grootste kans een fout van Moustafa was.

En de op-een-na grootste een extreem onsportieve actie, bij een blessure doen alsof je de bal uit gaat spelen en dan op goal schieten. Wat een lul, nog erger dan die van Volendam die de bal 'terug gaf' door hem bij de cornervlag over de zijlijn te schieten.
Dat schot van de Graafschap zat ook niet eens in de samenvatting, zegt genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 12:27
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - De Graafschap #237
Inderdaad wat een klootzak die Kabasele. Als die bal erin was gegaan waren de rapen gaar. Zelfs z'n ploeggenoten spraken hem daar op aan. Haalde vervolgens nonchalant z'n schouders op dat het hem niets interesseert. Is niet voor niets al vaker uit menig selectie gezet wegens onprofessioneel gedrag. Snap nu ook waarom Roda hem wou hebben in het begin van het seizoen, zou daar perfect passen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 18:30
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - De Graafschap #238
Gisteren boeiende wedstrijd gezien, uitslag, helaas. We zijn nog niet uitgeschakeld, hebben nog altijd een kans, ik ben er in elk geval weer bij maandag.

Een vraag die mij toch wel bezig heeft gehouden.....ik vraag me af hoeveel drank er gisteren de door is gejaagd???....Volgens mij kunnen we alleen al van de omzet van gisteren alweer een speler kopen....groot compliment voor de mensen van VZM....Toppie..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 19:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - De Graafschap #239
En wat dacht je van merchandise?! Geweldig hoe mensen die sinds lange tijd weer kwamen kijken hun MVV gevoel wilden verankeren in een sjaal of shirt. Wellicht toch wat zieltjes gewonnen!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 11:43
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap #240
Nu is het zondag en nog een baal gevoel hebben.
MVV speelde goed, kreeg zelf wat kansen en gaf zelf amper tot niets weg.
Tweede helft rende De Graafschap niet echt voor de ballen alleen het tikken van hun gaat best gemakkelijk af.
Elsen had wel wat eerder mogen en kunnen wisselen. En de goal komt wederom door een oud mvver zo typisch MVV.
En hoe hij reageert toen hij de goal maakte. :sick: En dan zijn reactie in de media. :sick:
Is gewoon onprofessioneel vind ik. We kunnen slechts gaan juichen als de tegenstander scoort....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden