MVV - De Graafschap

13 mei 2016 22:06 13 mei 2016 22:09 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap #211
Enig minpuntje is dat je daar voor zo'n 15000 minstens even fanatiek publiek speelt. De 0-1 heeft niet in het voordeel gewerkt. Ik moet eerst zien dat wat Ajax daar niet lukte MVV wel gaat lukken. Zelfs onze meest gehate club ging er met 3-0 onderuit. Persoonlijk denk ik dat de Graafschap thuis minimaal 1 keer scoort. MVV moet dus 2 keer scoren. Precies dat waarom Ajax geen kampioen werd moet MVV dan even gaan klaren. We hoeven ons eigenlijk niks wijs te maken. Dit wordt een bijna onmogelijke opgaaf. Maar zoals gezegt heb ook ik, al met al genoten van deze NC en wie weet komt er dan toch een klein wondertje waar ik niet vanuit ga.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 22:07
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - De Graafschap #212
Jammer, deze wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar en ondanks de 0-1 ligt alles nog open om verder te komen.
Wat wel mooi was om te zien is dat Bryan uit volle borst -zonder harde G Schapendonk ;) - het volleksleed meezong!

Sfeer stadion manjefiek, spel manjefiek, resultaat wordt aan gewerkt!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 22:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap #213

tuutsje schreef : Ook leuk om te zien dat praktisch iedereen na het fluitsignaal opstond om de spelers te bedanken door te klappen! Ook de gloryhunters!


Dat waren precies mijn woorden na de wedstrijd. Mooi om te zien dat de meeste mensen op alle tribunes massaal bleven staan om applaus te geven, zelfs degenen die je normaal niet ziet.

De rest is al gezegd, ik vond persoonlijk dat er met name in de tweede helft maar 1 ploeg voetbalde en dat was MVV, ook al kregen ze niet veel kansen. Een gelijkspel was minimaal verdiend geweest. Jammer dat Guvenc niet eerder gebracht werd.

Ik geloof niet zo in een goed resultaat maar laat mij graag verrassen maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 22:28 13 mei 2016 22:31 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - De Graafschap #214
Ik heb genoten, maar dit voelt zo zonde! Wanneer gaat het ooit eens gebeuren. Maastricht is er klaar voor, de 4000 die-hards al langer. Het hele stadion, waarvan 4000 gloryhunters dat klapt voor de spelers, dat heb ik lang niet gezien.Een sfeer zoals vandaag , dat trekt publiek. MVV moet de komende 2/3 jaar top 5 spelen en/of promoveren, anders krijg je een Fortuna scenario.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 22:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - De Graafschap #215
MVV heeft weer een toekomst en dat was geweldig ........ Wie had dat gedacht ? maar het is zo ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 22:37
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV - De Graafschap #216
Of je nu wint of verliest, in deze ambiance is het gewoon geweldig om naar het voetballen te gaan kijken. Bryan. verdorie, maar het is je gegund. Returnmatch ut bies, 3 keer scoren, haha. It is not over till the fat lady sings.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 22:47
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV - De Graafschap #217

Napoleon schreef : Gewoon dom !

Als MVV 2 verdedigers bij de doelpalen zet bij de corners dan gaat die bal er nooit in


Precies, vlak voor de corner keek ik naar de bezetting van de palen en alleen de 1e paal was bemand. En dan rolt ie er bij de 2e paal in...
Echt onnodig!

Keepers hebben weinig te doen gehad vandaag. Veel strijd en af en toe een leuke combinatie.
We zijn zeker niet kansloos in Doetinchem. 0-1 na 90min en in de verlenging slaan we toe!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 23:20
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - De Graafschap #218
Ik kijk de wedstrijd momenteel terug op FOX, irritant dat het uitvak constant hard te horen is, lijkt alsof de microfoons daar harder aan staan? Terwijl ik het uitvak vanaf angelside niet tot nauwelijks kon horen, al zag het er wel swingend uit :thumbsup:
Het MVV gezang hoor je dan weer niet overdreven hard op tv terwijl dat in het stadion andersom was

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 23:32
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
MVV - De Graafschap #219
Net interview met Smeets gezien, wat een farce, hij denkt dat de Geusselt gaat klappen als hij scoort, met zijn GGGGGGodverdome.
Wat een zielig figuur.
Dat gebeurt Smeets als je voetballer bent, iemand een gele kaart aannaait, en scoort tegen je oude club. Als je stratenmaker, metselaar bent of op kantoor zit, heb je hier minder last van. :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 00:30
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
MVV - De Graafschap #220
Ik vond het, ondanks de onterechte en teleurstellende uitslag, een mooie avond.
Pure reclame voor MVV!
Een vol, uiterst sfeervol stadion, met een team dat er voor 300% voor ging. Niemand valt iets te verwijten. Dikke voldoende voor iedereen. Met een beetje meer geluk, had je 2-3 keer gescoord. Dat De Graafschap uiteindelijk nog scoorde, was tegen de verhouding in en onverdiend. Zij gaan het nog heel lastig krijgen, te beginnen komende maandag!
Ik hoop dat MVV dit team bij elkaar kan houden en kan uitbouwen. Peeters gaan écht gemist worden. Achterin hoop ik de Knops-Werker behouden blijven. Dat centrum staat gewoon, met Coppens daarachter.
Sjiek om weer eens wedstrijdzenuwen te hebben, sjiek om weer eens complete parkeerchaos te hebben in de wijken rondom De Geusselt, sjiek om weer eens een vol stadion te hebben, sjiek om weer eens passionele support op grotere schaal te hebben, sjiek om weer eens ergens om mee te doen en nog sjieker: we waren zeer zeker niet de mindere tegen een eredivisieploeg!

PS: Smeets moet niet huilen. Ik gun hem het beste, maar als ie tegen ons speelt, kan ie kapot vallen. Wat verwacht hij naar zijn goal? Dat mensen enthousiast gaan klappen?! Welkom in de echte wereld Bryan! Blijf maar lekker naïef!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 00:50
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - De Graafschap #221
Nog niets beslist. Zeker niet de mindere van De Graafschap, verre van dat. Met frisse moed maandag richting Doetinchem. Sfeer niet slecht, maar weinig massaal gezang naar mijn idee.
Wel lekker om weer eens een volgepakte tribune te hebben. Hopelijk blijven er genoeg gloryhunters plakken ondanks de nederlaag. Zonde trouwens dat de koeling van het bier het begaf bij het hoofdcateringpunt van Boschpoort/Angelside zal toch de nodige omzet hebben gekost.

Overigens niet eens met Tuutsje wat betreft Verheydt, z'n beste wat mij betreft. Erg sterk en goed in de kaats. Doelpunt tenslotte had die zeker verdiend die helaas net een paar centimeter naast ging. Gaan we nog veel plezier aan beleven wordt topfitter en past zich steeds beter aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 02:14
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - De Graafschap #222
Wat een frustratie van Bryan richting het MVV-publiek. Blijkbaar mag hij wel alles over MVV zeggen , maar moeten wij als supporters hem gaan toejuichen. Triest.

Overigens, hoe komt iemand erbij om als zogenaamde ''Echte Sjeng'' je afkomst zo te verloochenen door je Maastrichts accent te verbergen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 05:44
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV - De Graafschap #223
Vandaag een (on)terechte winnaar...Het thuispubliek....diepe diepe buiging naar ANGELSIDE,BOSCHPOORT,NOORD en HOOFDTRIBUNE...heerlijk dat samenspel vooral daar achteraan op de boschpoort :applaus: ....gr opa ;) .

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 06:57 14 mei 2016 07:06 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - De Graafschap #224

seppo schreef : Ik kijk de wedstrijd momenteel terug op FOX, irritant dat het uitvak constant hard te horen is, lijkt alsof de microfoons daar harder aan staan? Terwijl ik het uitvak vanaf angelside niet tot nauwelijks kon horen, al zag het er wel swingend uit :thumbsup:
Het MVV gezang hoor je dan weer niet overdreven hard op tv terwijl dat in het stadion andersom was

Er stond natuurlijk een microfoon vlak voor het uitvak, vanaf dat punt waren zij uiteraard heel goed te horen. Nu lieten zij zich ook wel aardig horen: Ik werd vanochtend wakker met "We're not gonna take it" in m'n hoofd. Hoop maar dat ik hierdoor geen hekel aan dat nummer ga krijgen.
Op de Boschpoort was in ieder geval ook veel meer sfeer dan normaal. Jammer dat de tegengoal juist viel in de fase waarin het station zich echt massaal liet horen en het team steeds beter ging spelen, daarna kakte het op beide vlakken in.
Ondanks het verlies in ieder geval een avond om echt trots te zijn als MVV'er. Ik heb de hoop nog lang niet opgegeven voor maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 07:16
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - De Graafschap #225
Net stukje gelezen in De Gelderlander, geschreven door hun club watcher. Hebben het ook over een zeer onverdiende overwinning, constante druk van MVV, volledige tegen verhouding in etc. Koop je alleen niks voor. Het wordt tijd dat we ook eens flink mazzel hebben.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden