MVV - Emmen

16 apr 2016 10:16
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Emmen #31

Hill28 schreef : Verheijdt heeft heel hard gewerkt en volgens mij werkt hij ook aan zijn snelheid en conditie. Ik vind het vrij respectloos om zo te praten over onze spits als hij 2 wedstrijden achter elkaar beslissend is. Ook al is er nog ruimte voor verbetering.


Volledig mee eens. Verheijdt verbeterd zich behoorlijk en wint toch wel veel kopduels. Bovendien houdt hij 2 man bezig waar de rest van kan profiteren. Ook om me heen op de tribune was er toch wel waardering voor hem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 10:36 16 apr 2016 10:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Emmen #32
Ik had zelf eerst ook flinke kritiek, maar als iemand zich die aantrekt, er keihard voor werkt en ook nog eens scoort, dan moeten we met z'n allen erachter gaan staan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 10:41
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV - Emmen #33
Niet vergeten zijn rol in de kleedkamer. Dit soort jongens zijn van onmisbare waarde in een selectie. Iedereen die zelf wel eens tegen een balletje trapt zal dat kunnen bevestigen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 11:02
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV - Emmen #34
Ik denk dat verheydt er wel komt! Maar er moet wel geïnvesteerd in hem worden!
Als ik hem zie sprinten lijkt hij maar de helft van zijn been lengte te gebruiken. Als hij deze zomer looptraining krijgt en met name aan zijn sprint techniek wordt gewerkt.. Dan is hij de spits die ons volgend seizoen veel plezier gaat geven


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 11:31
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV - Emmen #35
De dubbele regenboog heeft toch geluk gebracht gisteren!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 11:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - Emmen #36
Knappe prestatie van MVV plaatsen voor de playoffs, proficiat voor iedereen en zeker voor ons hondstrouwe supporters .

De sleutel tot succes is in 3 woorden samen te vatten , Werker, Guvenc en Verheijdt, 3 nieuwkomers die t verschil kunnen maken en ook maken.
De kritiek op Verheijdt is volledit onterecht , mensen die dat op hem hebben ,die snappen helemaal niet waar en hoe hij rendeert .
Thomas heeft een neus voor de goal en scoort vrij gemakkelijk, schakelt direct en kiest , alleen moet hij wel in die stelling worden gebracht en dat is met de neus naar de goal toe en dat kunnen alleen zijn mede spelers voor zorgen , als hij de ballen niet krijgt dan is hij ongevaarlijk maar dat lijkt me logisch

Guvenc, wat moet ik meer schrijven , zo slim , balvast gevaarlijk een irritant , heerlijke speler, die super smurf turk !

Werker is het begin van het herstel van MVV , met hem erbij zijn we punten gaan pakken , simpele voetballer maar brengt rust en zorgt voor minder tegen doelpunten .

Top voor iedereen die MVV is , laten we hopen dat we kunnen doorpakken en wie weet !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 12:07
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Emmen #37
De kracht van Verheijdt is zijn uiterlijk. Je ziet de tegenstander al inhouden bij een ziekenhuisbal als Ragnar op hun af komt gestormd. Voetbaltechnisch heeft hij dezelfde draaicirkel als Ozzy Osbourne, gelukkig heeft hij een stevig schot in de benen, daar ligt zijn kracht. Hij laat in ieder geval meer zien dan Palacios als spits, die deze seizoenshelft erg tegenvalt en zijn neusje voor de goal verloren heeft.

Mooi doelpunt gisteren van Guvenc. Hij kreeg geen bal op de lat bij TV Limburg (wel op een ijshockey goal), bij de warming up gingen ook alle ballen hoog over het doel. Rendement 0 op 8. Schieten is niet zijn sterkste kant, behalve tijdens de wedstrijd, dan wordt hij Super Turk. Als coach moet je gek worden op de training van zo'n speler.

Ik ben blij met de nacompetitie. Niet gedacht vier maanden geleden. Sjiek!
En ik heb genoten van die mannen op de Angelside Tribune. Het avondje MVV voelde weer compleet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 12:30
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Emmen #38

tuutsje schreef :

Schapendonk schreef : Ik ben eindelijk zeer tevreden over Verheijdt deze wedstrijd. Mooie goal, vol met het hele lichaam. Hard gewerkt en het licht uit zijn ogen gerent. Verheijdt ga zo door. Dit is de juiste instelling. Chapeau!


Meen je dit nou serieus? Verheijdt is de slechtste man van MVV!

Het gaat me eigenlijk erom dat ik een speler zie die steeds meer wedstrijdritme opdoet na een zware blessure. Ik zie Verheijdt juist met de week beter presteren. Daarnaast werkt hij keihard. En zeer zeker gister. Ook zijn goal vond ik opmerkelijk. Toch wel een echte spitsengoal waar je wat snelheid voor nodig hebt(waarvan gezegd wordt dat hij die niet heeft). Het was een prestatie van het hele team. En een goed draaiend MVV zal ook ervoor zorgen dat Verheijdt doelpunten maakt. Precies zoals gister gebeurde. Als Verheijdt iedere wedstrijd zo hard werkt als die gister deed, zeg ik zelfs dat het een doelpuntenmachine kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 12:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Emmen #39

bokkesprongen schreef : Dan was je zeker ook fan van ene Olsen .Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Nee juist niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 12:32 16 apr 2016 12:37 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Emmen #40

Hill28 schreef : Verheijdt heeft heel hard gewerkt en volgens mij werkt hij ook aan zijn snelheid en conditie. Ik vind het vrij respectloos om zo te praten over onze spits als hij 2 wedstrijden achter elkaar beslissend is. Ook al is er nog ruimte voor verbetering.


Dat moest er ook nog eens bijkomen dat hij niet hard werkt. Respectloos vind ik overdreven. Ik dacht dat we in het begin van het seizoen de nieuwe Thibaut in huis hadden gehaald. Misschien een te hoge verwachting, maar ik heb hem te vaak door de mand zien vallen. Ik blijf erbij dat ik hem nog te weinig progressie zie doormaken. Aangaande de andere reacties moet ik misschien dan mijn Thibaut bril gaan afzetten.

De laatste 2 wedstrijden beslissend? Gisteravond wel een aandeel in de overwinning, maar die heb ik tegen Fortuna niet opgemerkt. Of je doelt op de goal die hij helemaal niet heeft gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 13:17
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - Emmen #41

tuutsje schreef :

Hill28 schreef : Verheijdt heeft heel hard gewerkt en volgens mij werkt hij ook aan zijn snelheid en conditie. Ik vind het vrij respectloos om zo te praten over onze spits als hij 2 wedstrijden achter elkaar beslissend is. Ook al is er nog ruimte voor verbetering.


Ik dacht dat we in het begin van het seizoen de nieuwe Thibaut in huis hadden gehaald.

Ik denk dat dit het probleem is.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 15:03 16 apr 2016 15:04 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Emmen #42
Napoleon, dat lijkt me ook weer overdreven. Maar laten we met zn allen achter dit hardwerkende team gaan staan voor de Play Offs en hopen dat we dit bij elkaar kunnen houden komend seizoen nu alles goed draait. Met eventueel een versterking, waarvan de meesten wel zullen weten waar ik die het meeste wens..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 15:07 16 apr 2016 15:13 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Emmen #43

wsly schreef : De dubbele regenboog heeft toch geluk gebracht gisteren!

en niet te vergeten onze eigen Kemal Güvenc Atatürc




Gistere koste de ganse Eenzjelsaajt huure zinge..MANJEFIEK ! :thumbsup:
Das pas ech SJIEK en SJOEN



Somewhere over the rainbow
Way up high
There's a land that I heard of once in a lullaby

Somewhere over the rainbow...
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream really do come true !!!

Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That's where you'll find me

Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
Birds fly over the rainbow
Why then oh why can't I?

If happy little blue birds fly beyond the rainbow
Why oh why can't I?


THE one and ONLY Derby is commin... :woohoo:
*RJC R U watching ...? :evil:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 15:22
EmmenFC
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
MVV - Emmen #44
Drama pot van Emmen kant, totaal verdiende overwinning voor MVV. Proficiat met de Play Offs en persoonlijk hoop ik MVV dan niet weer tegen te komen, al is het al om de reistijd :cheer: Gisteren ondertsaande twee foto's gemaakt van jullie vak, sfeer zat er lekker in! Meer foto's vind je o.a. in het wedstrijdverslag op onze site. Succes in de Play Offs




Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, les rouges blancs, Jacques, Bieske, serke, jesfen, opadiehard, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, itsman en4 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2016 15:35
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Emmen #45
Mooie collectieve overwinning van MVV
En wat betreft Verheijdt, die begint toch beter te spelen en zeker met Guvenc naast hem dan met Palacios.
Palacios brengt toch echt minder dan Verheijdt. Die mag voor mij echt terug richtjng oosten.
Verheijdt kaatst goed, win veel duels en gaat altijd door in de duels iets wat we graag zien en een kaatst gaat ook wel eens fout, daar is geen enkele speler bij MVV die hier foutloos in is.
Verheijdt heeft na zijn te lange blessure toch moeite gehad om wedstrijd ritme te krijgen en niet te vergeten , dit is zijn eerste jaar bij een bvo in de jupiler league.
Vergelijking met andere spelers moet je nooit maken, die hadden ook naast hun sterke kanten ook hun slechte.
Geef hem maar de tijd die hij nog heeft (3 jarig contract) dan oordelen we volgend jaar of daarna hoe hij zich heeft ontwikkeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden