MVV - Emmen

15 apr 2016 10:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3820
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Emmen #16

Sjonnie schreef : Mvv kan met 13 zeges 8x gelijk en 15 nederlagen playoffs spelen . :lolno: Sorry maar dit slaat echt nergens op .


In 1990 promoveerde SC Heerenveen met 12 overwinningen en 16 nederlagen via de nacompetitie. Heb niet het idee dat die het nergens op vonden slaan of dat ze ooit nog achterom gekeken hebben.

Het is heel simpel, er zijn acht play-off plaatsen en aangezien de kampioen rechtstreeks promoveert en de jongteams en Achilles niet mogen meedoen, zijn er maar vijftien ploegen over om die plaatsen te verdelen. Binnen die groep van vijftien hoef je dus niet eens bij de eerste helft te eindigen. Dat wisten we aan het begin van het seizoen al. Het houdt de Jupiler league juist spannend, stel je voor dat alleen de top-drie meedeed voor promotie, zoals in Duitsland... Dan waren we in oktober al uitgevoetbald.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, les rouges blancs, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 20:10
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Emmen #17
Helaas kan ik niet aanwezig zijn, maar zou ik MVV graag met een livestream volgen. Ik heb die van nosball maar die werkt voor geen reet. Blijft constant hangen bij mij. Iemand suggesties?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 22:40
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Emmen #18
Had het niet meer verwacht kleine 2 maanden terug, maar de play-offs zijn binnen, chapeau MVV! :thumbsup:

Leuke wedstrijd gezien. Snelle, mooie 1-0. Peeters met goede pass op Guvenc die zich goed vrij draaide. Wat speelt hij toch geweldig, door slim gebruik in de 'duels' van zijn kleine lichaam vermijdt hij eigenlijk echte duels. Prachtige 1-1 ook, niet veel tegen te doen. 2-1 ook prima, goede bal van Croux op Verheydt. Dan de 3-1, dacht dat Shermar en Shermaine de enige tweelingen waren bij MVV, maar schijnbaar heeft Pereira ook nog iemand die veel op hem lijkt die zowaar twee man voorbij komt om een penalty te versieren :thumbsup: De 4-1 misschien wel de mooiste van de avond, knappe combinatie tussen Vrijsen en Loshaj waarna Loshaj goed de rust bewaard en Guvenc zijn prima match goed afsluit.

Hopelijk valt blessure Moustafa mee, 2 weken tot de eerste PO-wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 22:44 15 apr 2016 22:47 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Emmen #19
Nao e haaf jaor neet mie gewees te zien (ooperaasies en revaalidaasies) mog LRB weer ins nao de Geusselt...

En zaog tot ut good waor !!!

Goole, sfeer en gezaangk...
Bin zellef heis ...wie vreuger...

Wat wul unne mins nog mie.....?

Zjus ...d'n eenige echte derby volgend jaor ;)


Dao is in Mestreech e fein voetbalklub.... :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boer458, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 22:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - Emmen #20

Karakter schreef : Helaas kan ik niet aanwezig zijn, maar zou ik MVV graag met een livestream volgen. Ik heb die van nosball maar die werkt voor geen reet. Blijft constant hangen bij mij. Iemand suggesties?




Beetje laat , maar voor een volgende keer .

firstrowne.eu/ werkt 9 van de 10 keer .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 23:01
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Emmen #21
Bvls2016 of nosball werken bij mij het beste, met de minste virussen. Bij Firstrow gaat mijn scanner door het lint hoor..

Ik was gewoon in het stadion nu. Goede sfeer, pracht wedstrijd. Dit hadden we even nodig! Een van de mooiste wedstrijden van het seizoen. En met Polizzi en Guvenc zeer terecht in de basis!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 23:13
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Emmen #22
Bedankt nog voor de tips, ik sla de linkjes in ieder geval op. Bleek dat het gewoon aan het het filmpje op de site lag. Even daarna hadden ze een andere livestream van MVV toegevoegd zonder lags. Vanaf toen heb ook ik kunnen genieten van MVV, Güvenc voorop. Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij het hele seizoen keurig is omgegaan met zijn reserverol en niet op zoek is gegaan naar een andere club. Hij kan volgend seizoen nog belangrijk voor ons worden. Als hij in de zomer tenminste ook blijft...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 23:17
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - Emmen #23

Karakter schreef : Bedankt nog voor de tips, ik sla de linkjes in ieder geval op. Bleek dat het gewoon aan het het filmpje op de site lag. Even daarna hadden ze een andere livestream van MVV toegevoegd zonder lags. Vanaf toen heb ook ik kunnen genieten van MVV, Güvenc voorop. Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij het hele seizoen keurig is omgegaan met zijn reserverol en niet op zoek is gegaan naar een andere club. Hij kan volgend seizoen nog belangrijk voor ons worden. Als hij in de zomer tenminste ook blijft...





Voor het voetbal dat MVV speel heb je veel meer aan een sluwe beweegelijke spits als Guvenc dan zo een lompe diesel als van der Heijdt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 00:26
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV - Emmen #24
Genoten van de inzet en passie van de matadoren.. Maar ook van de angel Side. Chapeau mannen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 00:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Emmen #25
Ik ben eindelijk zeer tevreden over Verheijdt deze wedstrijd. Mooie goal, vol met het hele lichaam. Hard gewerkt en het licht uit zijn ogen gerent. Verheijdt ga zo door. Dit is de juiste instelling. Chapeau!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 02:27 16 apr 2016 02:28 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Emmen #26

Schapendonk schreef : Ik ben eindelijk zeer tevreden over Verheijdt deze wedstrijd. Mooie goal, vol met het hele lichaam. Hard gewerkt en het licht uit zijn ogen gerent. Verheijdt ga zo door. Dit is de juiste instelling. Chapeau!


Meen je dit nou serieus? Verheijdt is de slechtste man van MVV! Geen snelheid, zeer statisch, geen enkel kopduel wint hij, als hij springt dan heb heeft ie een timing van een zatte Zwitser. Enige wat hij kan is een bal terug kaatsen. Nee sorry hier kan ik niet in komen. Gelukkig schiet hij die 100% kans erin.

Buiten Thomas, zeer blij dat we het gehaald hebben. Werker, Guvenc, Peeters, en Ippel dat zijn pas voetballers!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 08:27
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
MVV - Emmen #27
Dan was je zeker ook fan van ene Olsen .Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 08:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV - Emmen #28
Ik vind dat Verheijdt wat onderschat wordt. Hij houdt toch constant twee man bezig, enMVV kan altijd een lange bal kwijt in zijn richting. Ja, hij verliest wel eens een kopduel maar we moeten niet vergeten dat hij van de amateurs komt en het verschil toch wel groter is dan iedereen denkt. Zie ook Palacios. Ik denk dat we nog veel plezier gaan hebben van Verheijdt, zeker als hij straks de hele voorbereiding meepakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 09:36
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Emmen #29
Heerlijke sfeer gister, en een goede wedstrijd ! Verheijdt speelde een prima wedstrijd. Paar goede passes gegeven waar veel andere spelers de bal waren kwijt geraakt, en een goal mee gepikt. Heb me een paar keer geërgerd aan polizzi, die lijd vaak onnodig balverlies. Guvenc de beste man op het veld
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 10:04
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Emmen #30
Verheijdt heeft heel hard gewerkt en volgens mij werkt hij ook aan zijn snelheid en conditie. Ik vind het vrij respectloos om zo te praten over onze spits als hij 2 wedstrijden achter elkaar beslissend is. Ook al is er nog ruimte voor verbetering.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, itsman, Peter Pan, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden