Sparta - MVV 18-12-2015

22 dec 2015 12:13
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #76
Hoe ik het zou doen is niet zo belangrijk,maar ik zou nooit iets doen wat mijn club een geldboete zou op leveren.en verder zou ik de organen benaderen waar het omgaat en niet met een rookbom of andere gewelddadige acties,dit werkt dus averechts zo als nu weer blijkt.ga achter je ploeg staan daar hebben we meer aan en dan zul je zien wie als winnaar uit de strijd komt .dit is mijn mening en niets anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 12:25
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #77
Duidelijk dat je onder een steen heb geleefd de afgelopen 2 seizoenen.

Je eerste 2 punten sla ik over, gezien de ledenraad een farce is welke tot op de dag van vandaag nog niets concreets heeft voorgebracht. Daar deze in beginsel ook al fout is qua samenstelling zie ik dit ook nooit gebeuren.

Het lijkt er sterk op dat webmastersfm gelijk heeft wat betreft jou beperkte visie op wat er zich werkelijk afspeelt in de voetbalwereld. Het is een feit dat de afkeer tegen de huidige competitieopzet en FOX zeer breed gedragen wordt. Het probleem is, zoals met zoveel zaken in dit land, iedereen passief blijft toekijken onder het mom van "als de rest niets doet heeft het toch geen nut".

Ondergetekende heeft samen met een aantal medesupporters (niet enkel Ultras) een initiatief gestart om supporters van zoveel mogelijk BVO's bij elkaar te krijgen en zodoende gezamenlijk een plan op te stellen om onze competitie eerlijker en aantrekkelijker te krijgen. Deze plannen zijn uitgebreid in de media verschenen en ook hier op het forum meermaals besproken. MVV heeft hier een voortrekkersrol in.

Het bestuur heeft beloofd dit plan te zullen verdedigen, maar uiteindelijk om al dan niet legitieme redenen er ter plekke voor gekozen dit niet te doen. Zeer teleurstellend, maar het verzet gaat door. Ook nu zijn we in gesprek met de KNVB zelf notabene, om niet alleen vanaf de zijlijn te schreeuwen en schoppen, maar om ook constructief mee te denken. Ieder die ook maar een beetje betrokken is bij MVV weet hoeveel tijd er gestoken wordt in dit soort overleggen.

Cruciale in dit verhaal is dat je wel gehoord wordt en het gevoel krijgt serieus genomen te worden (kijk naar bestuur MVV, A zeggen en vervolgens B doen). En juist daar ontbreekt het veel te vaak aan. Je voelt je vaak alleen roepend in een woestijn. Iedereen kijkt maar naar elkaar en wacht af. Ik ben er trots op dat MVV die voortrekkersrol op zich neemt. De discussie is ieder geval weer gaande, op landelijke schaal. Dus het doel is meer dan bereikt. Verder was de actie ludiek en is er geen schade toegebracht. Als MVV een boete krijgt, gaan we dat maar weer gewoon klakkeloos accepteren zeker?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 12:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #78
De meningen verschillen over het effect van de acties.

Persoonlijk zie ik alleen een negatief effect van dit soort acties waaronder de boycots.
In mijn ogen hebben we dit seizoen meer wedstrijden op maandag avond, zowel uit als thuis als de afgelopen 3 seizoenen.
Vanwege de vele maandag wedstrijden, loopt MVV inkomsten mis en worden de spelers minder gesteund vanwege de boycot.
Natuurlijk hoort een elftal te winnen met of zonder support. In mijn ogen heeft dit ons tegen Fortuna en Achilles zeker punten gekost. Als ik dan naar bovenstaande kijk hebben de acties niet geholpen en is het er eigenlijk alleen maar slechter van geworden.
Om nou te zeggen dat dit door de acties komt ga ik niet zeggen want dat kan niemand hard maken.

Hoe ga je dit aanpakken is een heel moeilijke vraag anders was de juiste weg al bewandeld.
Dat meerdere supporters en clubs tegen wedstrijden op maandag zijn is duidelijk.
Echter betreft dit niet eens 50% van de toeschouwers aangezien er genoeg mensen zijn die er geen problemen mee hebben. Of omdat hun club niet zo veel op maandag moet er geen probleem van maakt.
De acties gaan alleen opvallen er een veel grotere impact is.
Niet in de negatieve zin, zoals rellen, veld betreden of dergelijke.

Stel je had alle wedstrijden vrijdag avond voor 5 min stilgelegd, dan had niemand er om heen kunnen draaien en was het wellicht op meerdere sites vermeld of misschien zelfs nog meer.

Ik weet niet wat de wetgeving is met betrekking tot handtekeningen. maar net zoals geenstijl met 450 000 handtekeningen een referendum heeft kunnen afdwingen kunnen wij ook zoiets.
Alleen hoe ga je dat aanpakken er moet iemand zijn die dit gaat leiden en gaat coördineren.
En ik denk dat je hier tegen het probleem aan loopt van hoe ga je dit doen. Hoe houd je contact met andere clubs. hoe benader je de juiste supporters. Hoe weet je zeker dat iedereen gaat meedoen. Dat er geen fraude gepleegd word en dergelijke.

zo zijn er veel wegen die naar Rome leiden, echter is het een hele uitdaging om deze weg te nemen. Natuurlijk is het voor ons makkelijker gezegd als gedaan en is wat vuurwerk afsteken een simpele oplossing. Maar dit geeft niet het gewenste effect.

de enigste club die in mijn ogen met minder als 50 man iets te weeg gebracht heeft in Nederland is de zeurpieten club. Met die Eikels die tegen zwarte piet zijn. Helaas hebben we hier niet te maken met discriminatie en zullen we het op een andere manier moeten gaan doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 13:07 22 dec 2015 13:09 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #79

Breurske schreef : Iedereen kent elkaars standpunten en principes nu wel, en deze zullen na afgelopen vrijdag ook niet veranderen.
Echter het merendeel van de supporters is tegen fox/jeugdteams/maandagwedstrijden maar zwijgt, kijkt toe en laat het gebeuren.
De jongens die wel in verzet gaan kunnen op 0,0 steun rekenen van deze mensen, ondanks dat ze het met elkaar eens zijn.
Wat voor een actie er dus ook gehouden word of het nu een boycot, vuurwerk, spandoek, protestmars of wat dan ook is, het word altijd afgekeurd, en de mensen die eraan meedoen worden bestempeld als hooligan, dom, IQ loos tuig.
Daarom aan iedereen de vraag die het licht dan wel heeft uitgevonden:

-Maakneetoetboenaotouw
-Brncic
-opadiehard
-Mr Sjaan
-Nao Vaore
-houtengerard
-Schapendonk
-Roei baank
-dreekemvvke
-bokkesprongen
-mvv supporter
-boe is dat feeske?
-vette sajs
-Kloeteklaos
-Sjappie
-Tuutsje

Hoe zouden jullie het aanpakken?


Das eenvoudig, makker !!!


Aangezien ik nergens bewijs zie, dat het om vuurwerk gaat .... accepteer ik al die voorbarige conclusies niet...
En omdat we te maken hebben met gezonde Mestreechse jonges....

Verbod op boene- en unnesop veur de wedstrijd ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 13:24 22 dec 2015 13:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #80

Romadu schreef : Duidelijk dat je onder een steen heb geleefd de afgelopen 2 seizoenen.

Je eerste 2 punten sla ik over, gezien de ledenraad een farce is welke tot op de dag van vandaag nog niets concreets heeft voorgebracht. Daar deze in beginsel ook al fout is qua samenstelling zie ik dit ook nooit gebeuren.


Vandaar dat ik ook punt X noem. "Ondemocratische hiërarchieën bestrijden"

Romadu schreef :
Het lijkt er sterk op dat webmastersfm gelijk heeft wat betreft jou beperkte visie op wat er zich werkelijk afspeelt in de voetbalwereld. Het is een feit dat de afkeer tegen de huidige competitieopzet en FOX zeer breed gedragen wordt. Het probleem is, zoals met zoveel zaken in dit land, iedereen passief blijft toekijken onder het mom van "als de rest niets doet heeft het toch geen nut".

Ondergetekende heeft samen met een aantal medesupporters (niet enkel Ultras) een initiatief gestart om supporters van zoveel mogelijk BVO's bij elkaar te krijgen en zodoende gezamenlijk een plan op te stellen om onze competitie eerlijker en aantrekkelijker te krijgen. Deze plannen zijn uitgebreid in de media verschenen en ook hier op het forum meermaals besproken. MVV heeft hier een voortrekkersrol in.

Het bestuur heeft beloofd dit plan te zullen verdedigen, maar uiteindelijk om al dan niet legitieme redenen er ter plekke voor gekozen dit niet te doen. Zeer teleurstellend, maar het verzet gaat door. Ook nu zijn we in gesprek met de KNVB zelf notabene, om niet alleen vanaf de zijlijn te schreeuwen en schoppen, maar om ook constructief mee te denken. Ieder die ook maar een beetje betrokken is bij MVV weet hoeveel tijd er gestoken wordt in dit soort overleggen.

Cruciale in dit verhaal is dat je wel gehoord wordt en het gevoel krijgt serieus genomen te worden (kijk naar bestuur MVV, A zeggen en vervolgens B doen). En juist daar ontbreekt het veel te vaak aan. Je voelt je vaak alleen roepend in een woestijn. Iedereen kijkt maar naar elkaar en wacht af. Ik ben er trots op dat MVV die voortrekkersrol op zich neemt. De discussie is ieder geval weer gaande, op landelijke schaal. Dus het doel is meer dan bereikt. Verder was de actie ludiek en is er geen schade toegebracht. Als MVV een boete krijgt, gaan we dat maar weer gewoon klakkeloos accepteren zeker?


Dogmatisch weer om insider-informatie te bestempelen als algemene kennis. Maar goed.
Je hangt dus nog duidelijk vast op stap 1. Een democratische meerderheid krijgen in MVV. MVV hoeft niet tegen je te zeggen wat ze gaan doen, jouw fractie moet MVV vertegenwoordigen. Het heeft niet zozeer met visie te maken, het heeft in mijn ogen te maken met een legale manier vinden van protest. Dat is voor mijn gevoel de enige manier hoe je resultaat kan halen.

Je moet je realiseren dat er ook een partij is die tegenstander is van terug naar de roots gaan. Jan Algemeen duwt de kinderen om acht uur in bed, zet Fox op en is tevreden. Ook al hoort die persoon niet tot de hondstrouwe vereniging supporter, hij heeft het recht op die mening. En ik denk eerlijk gezegd dat de mensen die terug naar de roots willen een kleinere doelgroep is dan de mensen die met het joggingpak op de bank tevreden naar Fox zitten te kijken. Hoever ga je dan in je protest? Totdat de club failliet is door collectieve straffen?

Als ik een wietplantage op zolder begin, en ze betrappen me, wordt ik door de meerderheid van de samenleving bestraft. Niet door de rechter, de politie of het OM. De meerderheid van de samenleving vindt dat ik op een niet legale manier, buiten alle spelregels om geld hebt verdient, waarvoor ik gestraft dien te worden. De bankdirecteur die met een bonus van tien miljoen naar huis gaat terwijl zijn bedrijf dat jaar alleen verlies heeft gedraaid wordt niet door de samenleving op het matje geroepen, omdat hij gewoon volgens de regels heeft gehandeld. Dat is de rol van de meerderheid. Zorg dat je bij die meerderheid hoort zeg ik dan en leer de spelregels om ze te breken. Als je nooit tot een meerderheid hoort, stop dan, want je maakt jezelf en de club alleen maar kapot (ook al is dat niet de bedoeling) want de meerderheid bepaalt met collectieve straffen. Haal eerst de meerderheid bij MVV, als je dat al niet lukt, kun je je gaan afvragen hoever je inspraak in de KNVB krijgt. Want achter de KNVB staat ook een grote groep mensen die het niet met je eens zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 14:08 22 dec 2015 14:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #81
Misschien een tip?:

Maak flyers met jullie standpunten, waarin jullie de gewenste veranderingen op papier zetten en deel deze uit voor het stadion op de wedstrijddag. Daarmee wakker je 'legaal' een deel van de discussie aan, misschien ontwaak je een grotere doelgroep binnen MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 14:18 22 dec 2015 14:20 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #82
Jawel wederom een lekkere ouderwetse discussie over de verdeling binnen onze club en verdeling van het gedachtegoed MVV.

Laten we een paar dingen wel concluderen. Sommige supporters zijn zwaar tegen FOX, andere waaronder ik zelf bijvoorbeeld helemaal niet. Waar komt dat door, nou ik heb FOX iedere dag opstaan, heerlijk lekker kijken naar alle wedstrijden en ik vind het zelf bijvoorbeeld fantastisch dat de ene na de andere begint, zo kan ik op zaterdag onder het genot van een pilsje en een betje naar alle matches kijken zonder te hoeven schakelen.
Het mes snijd aan twee kanten, dat de wedstrijden tegenwoordig zo vaak op maandag zijn vind ik niet ook al te super, maar kom op je moet ook met je tijd mee. En als Jong PSV - MVV op maandag is, maakt me dat eigenlijk geen zak uit. Ik zou er toch niet heen gaan. En ik denk dat zo 80% van alle mvv supporters denkt.

We leven in een digitaal tijdperk, het moet snel, volgbaar, sociaal en mediaal zijn. Blijf je stilstaan dan verlies je. Waarom niet wat aanpassen. Ik denk zelfs dat je financieel zo ongelofelijk meer kan verdienen als MVV zijnde als je hierin juist wat vooruitstrevend bent. Maajra niet iedereen bekijkt het vanuit deze manier, niet iedereen heeft het geld voor een FOX abbo niet iedereen wilt zich aanpassen. Dat is ook prima no hard feelings.

Maar dan punt 2, ben je er op tegen, mijn hemeltje zeg, pak het dan alsjeblieft wat beter aan. Serieus het is allemaal zo kortzichtig, zo makkelijk en vooral zoooooo ongelofelijk naïef. Alsof Selena Gomez met me op date wilt, nadat ik haar facebookpost heb geliked, ja zoooo naief. Ik gooi een rookbom tijdens een wedstrijd in de fcking jupilerlegeau en de heer Murdock met een vermogen van een paar miljard denkt dan, ohnee dat is inderdaad wel doorslaggevend, ik ga het meteen allemaal veranderen. Dan denk ik zelfs dat mijn toekomstige affaire met Selena Gomez meer kans maakt.

Maar bedankt, komt straks weer een lullig rood emmertje langs, waar ik werkelijk geen enkele euro in ga stoppen en ook meteen weer doorgeef aan mijn buurman, die hetzelfde denkt. Dan koop ik me een lekkere frikkedel en die gaat nog smaken ook.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 14:54 22 dec 2015 14:55 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Sparta - MVV 18-12-2015 #83

houtengerard schreef :

Romadu schreef : ...
Ondergetekende heeft samen met een aantal medesupporters (niet enkel Ultras) een initiatief gestart om supporters van zoveel mogelijk BVO's bij elkaar te krijgen en zodoende gezamenlijk een plan op te stellen om onze competitie eerlijker en aantrekkelijker te krijgen. Deze plannen zijn uitgebreid in de media verschenen en ook hier op het forum meermaals besproken. MVV heeft hier een voortrekkersrol in.

Het bestuur heeft beloofd dit plan te zullen verdedigen, maar uiteindelijk om al dan niet legitieme redenen er ter plekke voor gekozen dit niet te doen. Zeer teleurstellend, maar het verzet gaat door. Ook nu zijn we in gesprek met de KNVB zelf notabene, om niet alleen vanaf de zijlijn te schreeuwen en schoppen, maar om ook constructief mee te denken. Ieder die ook maar een beetje betrokken is bij MVV weet hoeveel tijd er gestoken wordt in dit soort overleggen.

Cruciale in dit verhaal is dat je wel gehoord wordt en het gevoel krijgt serieus genomen te worden (kijk naar bestuur MVV, A zeggen en vervolgens B doen). ...


Dogmatisch weer om insider-informatie te bestempelen als algemene kennis. Maar goed.
Je hangt dus nog duidelijk vast op stap 1. Een democratische meerderheid krijgen in MVV. MVV hoeft niet tegen je te zeggen wat ze gaan doen, jouw fractie moet MVV vertegenwoordigen. Het heeft niet zozeer met visie te maken, het heeft in mijn ogen te maken met een legale manier vinden van protest. Dat is voor mijn gevoel de enige manier hoe je resultaat kan halen.

...


Houtengerard, er was wel een meerderheid, in mijn ogen, meerdere supporters uit alle geledingen betrokken, MVV bestuur betrokken, etc. Ook van andere clubs. Het voorstel is in vele kranten en websites verschenen en hier op het forum.
Toch werd er op de stemming bij de KNVB anders besloten, door besturen. Doordat de KNVB alle clubs onder druk had gezet, doordat er al een ja was, omdat opeens alle amateurclubs mochten meestemmen en dus in feite het al goedgekeurd was.

Lees dit topic, wellicht gemist?
www.mvvfans.nl/forum/8-veer-dinke-met/24...erde-voetbalpiramide
Inclusief alle links naar externe nieuwssites

Lees dit bericht:
www.mvvfans.nl/forum/7-supporters/24612-...erleg?start=15#40663

En lees het topic nieuwe opzet Jupiler league ook eens, op pagina 24 krijgt het bestuur complimenten, wat vanaf pagina 28 precies andersom is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 15:16 22 dec 2015 15:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #84
@MVV4life

Die hele discussie heb ik inderdaad (deels) gemist. Als er inderdaad een meerderheid was in die besluitvorming, dan dient MVV zich hieraan te houden en hierna te handelen. Het lijkt mij dat de verantwoordelijke binnen MVV op het matje geroepen moet worden want dit klopt niet, vooral als je jezelf als club open en transparant noemt. Mochten de berichtgevingen allemaal kloppen dan dient MVV dit zelf recht te zetten, ik verbaas me dat dit nog niet gebeurd is onder druk van ledenraad. Zeg dan eerlijk dat je als club niet democratisch bestuurd wilt worden. (En ik begrijp dat andere clubs hetzelfde met hun achterban flikten) Maar een meerderheid, is een meerderheid en dat dient gerespecteerd te worden. Anders is het zoals Romadu zegt, inderdaad een farce. En is het zaak de democratie binnen MVV te herstellen.

Maar is MVV überhaupt wel in staat om Nee te stemmen? Financieel bedoel ik dan. Kan MVV overleven als we de wens van de meerderheid van de ledenvertegenwoordigers volgen. (Eerlijkheid, transparantie, keuze vrijheid versus Overleven, Bestaansrecht en lijfsbehoud). De waarheid boven de galg? Wil je de club wel die kant op duwen moet je jezelf afvragen voor het halen van je gelijk? Socrates nam de gifbeker voor het spreken van de waarheid. Het koste Socrates zijn leven, maar het redde wel zijn eer. Het lijkt me dat MVV in diezelfde tweestrijd zit. Wat vinden wij als supporters belangrijker 'Het landelijke voetbal' of 'de eigen club"? (Het geld moet ergens vandaan komen.) En hoe redt je beiden? Door ordeverstoring? Ongewenst gedrag? Er moet toch ergens een dialoog te vinden zijn voor inspraak?

Een bond is geen bond meer, zolang de clubs niet achter die bond staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 16:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #85
www.mvvfans.nl/forum/8-veer-dinke-met/24...balpiramide?start=15

Is een heel goed begin,
Waarom is dit topic niet meer aangevuld na dec 2014?
Jammer als dit stopgezet is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 16:35
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #86
Als we de tribunes nu eens afbreken geen supporters meer bij wedstrijden.iedere club zijn eigen kanaal met live wedstrijden. kunnen we en geld besparen en geld verdienen iedereen thuis met een biertje en de chips voor de tv geen vuurwerk geen rookbommen geen buscombi's geen sfeer altijd op vrijdag spelen en een competitie zonder jong elftallen.................... Ohhhh sorry was ff mijn medicijnen vergeten te nemen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 16:48 22 dec 2015 16:49 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #87

Hartmans1973 schreef : Als we de tribunes nu eens afbreken geen supporters meer bij wedstrijden.iedere club zijn eigen kanaal met live wedstrijden. kunnen we en geld besparen en geld verdienen iedereen thuis met een biertje en de chips voor de tv geen vuurwerk geen rookbommen geen buscombi's geen sfeer altijd op vrijdag spelen en een competitie zonder jong elftallen.................... Ohhhh sorry was ff mijn medicijnen vergeten te nemen


We spelen al op kunstgras

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2015 11:46
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #88

Breurske schreef : Iedereen kent elkaars standpunten en principes nu wel, en deze zullen na afgelopen vrijdag ook niet veranderen.
Echter het merendeel van de supporters is tegen fox/jeugdteams/maandagwedstrijden maar zwijgt, kijkt toe en laat het gebeuren.
De jongens die wel in verzet gaan kunnen op 0,0 steun rekenen van deze mensen, ondanks dat ze het met elkaar eens zijn.
Wat voor een actie er dus ook gehouden word of het nu een boycot, vuurwerk, spandoek, protestmars of wat dan ook is, het word altijd afgekeurd, en de mensen die eraan meedoen worden bestempeld als hooligan, dom, IQ loos tuig.
Daarom aan iedereen de vraag die het licht dan wel heeft uitgevonden:

-Maakneetoetboenaotouw
-Brncic
-opadiehard
-Mr Sjaan
-Nao Vaore
-houtengerard
-Schapendonk
-Roei baank
-dreekemvvke
-bokkesprongen
-mvv supporter
-boe is dat feeske?
-vette sajs
-Kloeteklaos
-Sjappie
-Tuutsje

Hoe zouden jullie het aanpakken?


Grapjas, wil je mij hier even buiten laten. Ik heb alleen maar geschreven dat mij het nut van deze actie ontging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2015 11:51 23 dec 2015 11:54 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #89
Het zijn wel niet de minste die in dit lijstje staan,of zijn er fans die daar anders over denken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2015 13:24 23 dec 2015 13:36 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #90
@Breurske

Over generaliseren gesproken, jouw lijst mag er ook zijn.

Ik ben vóór verbaal protest, ik ben tégen het gooien van zaken op het veld.
Normaal protestgedrag binnen de reguliere fatsoensnormen zonder dat dit de club geld gaat kosten. Heeft niks te maken met het licht uitvinden, dit zijn mijn fatsoensnormen.

Ik ben tevens tégen de jeugdteams, de rest interesseert me niets. Ik vind het Duitse voorbeeld uitstekend en goed dat daar de reserve elftallen niet hoger dan de derde liga mogen spelen, strenge en consequente eisen stellen aan de selectie die daarvoor gebruikt mag worden, al mogen ze nog wel wat divisies lager spelen wat mij betreft.
Zo zie ik het.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden