Sparta - MVV 18-12-2015

20 dec 2015 21:13
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #61
Ik heb vrijdag bet een leuke avond gehad. Heerlijk weer. Een uitvak dat vanaf de eerste minuut bleef aanmoedigen, zelfs bij elk doelpunt van Sparta. Een ludieke, creatieve en vreedzame actie. Ieder mag vinden wat hij/zij vindt over deze actie. Leve de democratie. Ik betwijfel of deze actie gevolgen heeft voor MVV en haar supporters. In Rotterdam zijn ze wel wat gewend. Feit is dat er blijkbaar een slechte controle is geweest bij de entree. Wat ik in ieder geval niet zo ervaren heb.
Ook een feit dat na de rookbom de vurie van onze spelers verdwenen was. Op naar het volgend jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2015 21:48
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #62
Anita ik weet niet wie je bent maar dat boeit mij ook niet ,maar wel de onzin die je altijd op het forum zet .tuurlijk moet er democratie zijn ,maar dit soort onzin om een protest kenbaar te maken dat fox sport alles kapot maakt slaat nergens op en kost mvv als het tegen zit alweer onnodig geld.en geld is nou net wat we zo hard nodig hebben denk daar maar eens over naar.en voor de rest fijne feestdagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2015 22:49
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #63
Bijzonder dat je mijn bijdragen op dit forum altijd als onzin hebt gezien. Je zou toch beter moeten weten. als mij in het verleden op dit forum gevolgd hebt. Ha ha ha je maakt me echt aan het lachen met je schrijven. Klopt, we zitten niet op dezelfde golflengte.

Ik hou van de creativiteit van onze unieke Ultra's. Persoonlijk zou ik de actie wat breder hebben getrokken dan alleen Fox.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2015 20:49
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #64
bron: L1


De KNVB heeft het vuurwerkincident tijdens Sparta-MVV (6-0) van afgelopen vrijdag voorgelegd aan de aanklager.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2015 21:09
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #65

Boer458 schreef : bron: L1


De KNVB heeft het vuurwerkincident tijdens Sparta-MVV (6-0) van afgelopen vrijdag voorgelegd aan de aanklager.


Mocht dit tot een boete leiden, dan neem ik aan dat degene(n) die dit vuurwerk op het veld heeft gegooid zich keurig meldt en de boete zelf volledig betaald? Het zijn toch immers zulke principiële mensen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2015 22:21
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #66
Wat een bazel. Er geen enkel voorwerp of vuurwerk op het veld gegooid. Zou niet weten waarom er een boete zou volgen.
Ga niet de club onnodig op de slachtbank leggen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 00:29
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #67
Er is vuurwerk gegooid, ook al jaren bekend dat dit niet is toegestaan.

Het kwam overduidelijk van MVV supporters, zal wel niet, maar zou mooi zijn van de verantwoordelijke om de (eventuele boete) te betalen. FOX verdwijnt toch niet meer, en geld regeert al lang het voetbal, dat draai je toch niet meer terug..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 00:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #68

Anita schreef : Wat een bazel. Er geen enkel voorwerp of vuurwerk op het veld gegooid. Zou niet weten waarom er een boete zou volgen.
Ga niet de club onnodig op de slachtbank leggen!


De KNVB heeft het vuurwerkincident tijdens Sparta-MVV (6-0) van afgelopen vrijdag voorgelegd aan de aanklager.
"Die zal daar al dan niet een sanctie aan verbinden", zegt een woordvoerder van de voetbalbond. "Het onderzoek neemt altijd wel enige tijd in beslag, maar een uitspraak laat in dit geval mogelijk nog langer op zich wachten door de feestdagen."
Rookwolk
Het duel in Rotterdam werd na een uur voetbal een paar minuten stilgelegd door scheidsrechter ​Kamphuis, omdat een dichte rookwolk over het veld trok. Die was afkomstig uit het vak van de meegereisde MVV-supporters, die protesteerden tegen Fox Sports. Ze geven de betaalzender de schuld van de vele verschillende speeldagen en -tijden in de Jupiler League.
MVV wacht het onderzoek van de KNVB af. "De veiligheidscoördinatoren van beide clubs hebben een rapport geschreven. Dat is nu opgestuurd naar Zeist", aldus een woordvoerder van de Maastrichtenaren.

Tsja Anita blijkbaar wel.... Waarschijnlijk wordt dit weer een boete van 10K. Kunnen we weer goed gebruiken....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 09:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #69
Aan alle mensen die niet snappen dat deze actie niet slim maar eigenlijk dom is, Wil ik veel succes wensen in het verdere leven.
Dit ga je nodig hebben want logisch en helder nadenken en tevens verantwoordelijkheid nemen is nodig in het leven van een volwassenen. Wie niet snap dat dit niet slim was zal niet ver komen in het leven.

Dit staat volledig los van het niet eens zijn met FOX, daar is alle begrip voor en ook ik ben tegen FOX.
Alleen houd ik hier rekening mee en zorg ik niet dat mijn club die al het geld kan gebruiken weer een boete krijgt. Of dat het enigste vrije vervoer ook veranderd word.
Ook dit staat los van of er goed gecontroleerd is of niet. Want dat zijn smoesjes of excuses en lekker de schuld op een ander schuiven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 10:48
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #70
Wat een zeik om wat rook en een paar minuten wedstrijd onderbreking pffffff dat soort dingen krijg je als je mensen dingen door de strot duwt. Houd vast aan jullie standpunten en laat je niet gek maken meelopers zijn er genoeg in deze wereld die maar alles voor zoete koek slikken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 10:55
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #71
Jammer dat de MVV supporters en de Nederlandse supporters in het algemeen zich zo laten verdelen. De collectieve straffen van de KNVB zijn onzinnig. Waarom zou een club gestraft moeten worden voor een rookbommetje? Waarom wordt voor elke scheet een combi regeling getroffen, terwijl deze in principe in het leven is geroepen om voetbal geweld te voorkomen. Zoals een wijs tacticus ooit zei: Verdeel en heers. En dat is precies wat er in de supporters wereld gebeurd. Misschien moet iedereen zich wat minder focussen op de mensen die wel hun nek boven het maaiveld uitsteken en in opstand komen en wat meer focussen op de onrechtmatige manier van straffen van de KNVB. Welke tot op het bot corrupt is en elke vorm van verzet de kop in probeert te drukken.

PS. Mensen die elkaar dom noemen, kan ik niet serieus nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 11:20
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #72
Rookbom is m.i. steeds op tribune in uitvak geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 11:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #73
Je voelt je in ieder geval aangesproken door mijn tekst.
Als je de content gelezen had dat zag je dat ook ik tegen FOX ben en tegen wedstrijden op maandag + buscombies en dergelijke.
Echter begrijp ik wel wat regels zijn en wat deze inhouden. Je kunt het er uiteraard niet mee eens zijn dat mag of oneens, ieder zijn recht.
Maar om dat te zorgen voor een boete voor je club, vind ik jammer en niet doordacht.

In mijn ogen zal een facebook actie of een landelijke petitie meer teweeg brengen dan het afsteken van vuurwerk of het stil leggen van 1 enkele wedstrijd. Lukt het je echter om alle wedstrijden in de juup 5 min stil te leggen dan gaat je actie veel groter zijn en ook meer effect hebben.

Krijg je genoeg likes op facebook dan trek je aandacht, heb je veel handtekeningen dan kun je iets forceren ( ik weet niet wat de regels hier voor zijn )
Met dat soort acties valt wat te bereiken.

Als je nu op google zoekt vind je 2 a 3 resultaten en dat alleen maar van lokale nieuwsbronnen, zoals L1 en AD en wellicht 1 uit de omstreken van Sparta.
Dat draagvlak is veel te klein, het zou me niet eens verbazen als FOX er niks van vernomen heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 11:34
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #74
Iedereen kent elkaars standpunten en principes nu wel, en deze zullen na afgelopen vrijdag ook niet veranderen.
Echter het merendeel van de supporters is tegen fox/jeugdteams/maandagwedstrijden maar zwijgt, kijkt toe en laat het gebeuren.
De jongens die wel in verzet gaan kunnen op 0,0 steun rekenen van deze mensen, ondanks dat ze het met elkaar eens zijn.
Wat voor een actie er dus ook gehouden word of het nu een boycot, vuurwerk, spandoek, protestmars of wat dan ook is, het word altijd afgekeurd, en de mensen die eraan meedoen worden bestempeld als hooligan, dom, IQ loos tuig.
Daarom aan iedereen de vraag die het licht dan wel heeft uitgevonden:

-Maakneetoetboenaotouw
-Brncic
-opadiehard
-Mr Sjaan
-Nao Vaore
-houtengerard
-Schapendonk
-Roei baank
-dreekemvvke
-bokkesprongen
-mvv supporter
-boe is dat feeske?
-vette sajs
-Kloeteklaos
-Sjappie
-Tuutsje

Hoe zouden jullie het aanpakken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2015 11:46 22 dec 2015 11:54 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #75
@Breurske

1) Eerst zorgen dat ik inspraak kreeg bij MVV via o.a. de ledenorganen.
2) Zodra ik daar een meerderheid had met mensen die tegen het moderne voetbal zijn ga ik naar stap 3
3) Namens de club stemmen bij vergaderingen met de KNVB op standpunten die in lijn liggen met het eigen gedachtegoed.
4) Andere clubs(en haar supporters) overtuigen van dit gedachtegoed om hopelijk een meerderheid vormen, zodat dit gedachtegoed de overhand krijgt tijdens de vergaderingen.
5) Politiek opzoeken als waakhond om het gedachtegoed te verzekeren.

x) Ondemocratische Hiërarchieën die het belemmeren om een meerderheid te vormen aan het licht brengen via de pers of sociale media.

Nu ram je tegen een zittend heerschap en krijgt je geliefde (MVV) de volle lading. Je bent veel te kwetsbaar zo. Als je dat via de organen zelf doet, weet je wat je als club kunt verwachten, dan kun je daarop begroten.

Zo zou ik het doen. Maar ik zou eerst kijken of mijn mening wel groter was, dan de mening des lands, anders is het verspilde moeite.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.473 seconden