MVV - Go Ahead Eagles

31 okt 2015 10:23
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #76
Jammer dat er tijdens de wedstrijd van oud-mvv geen standje bemand was van VZM. Ik wilde graag muntjes kopen met mijn pinpas (en seizoenskaart), dat kon helaas niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 10:49 31 okt 2015 10:53 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Go Ahead Eagles #77

Lassie80 schreef : @Noa Veure: in mijn ogen heeft de scheids niet zo veel fout gedaan en eigenlijk wel een prima wedstrijd afgeleverd.

Hun strafschop was terecht, gewoon (ongelukkig) hands van Moustafa. Volgende keer armen langs het lijf houden aub.
Zwarthoed kreeg de bal op zijn bovenbeen en niet tegen zijn hand.

Gelijkspel had MVV minimaal over de streep moeten trekken, maar de enige naar wie men moet kijken is het team zelf vandaag.


Dat is nu een voordeel van een forum, iedeeenr mag zijn eigen mening verkondigen en visie hebben.

Zwarthoed kreeg de bal nooit op zijn bovenbeen anders was die kaarsrecht omhoog gegaan.
Daarnaast maakt de speler die de 1 - 2 scoorde duidelijk hands en had dus te allen tijde afgekeurd moeten worden.
Neemt niet weg dat Coppens deze bal had moeten hebben.
En dan zwijg ik maar over de andere handsballen van GAE.

Nee, de scheidsrechter was niet top. Hij was dramatisch slecht, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 10:52
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #78

Lassie80 schreef : @Noa Veure: in mijn ogen heeft de scheids niet zo veel fout gedaan en eigenlijk wel een prima wedstrijd afgeleverd.

Hun strafschop was terecht, gewoon (ongelukkig) hands van Moustafa. Volgende keer armen langs het lijf houden aub.
Zwarthoed kreeg de bal op zijn bovenbeen en niet tegen zijn hand.

Gelijkspel had MVV minimaal over de streep moeten trekken, maar de enige naar wie men moet kijken is het team zelf vandaag.


Sorry Lassie, mer iech vin tot Nao Väöre geliek heet. Sjeidsrechters drave massaal door in dee hands-regel. V'r goon in 't moderne voetbal steeds mier nao de hockeyregels touw, en dat is gein gooj zaak.
De kins esse in beweging bis, oonmeugelek d'n han langs d'n lief hawwe, dat is gewoen oonderdeil vaan d'n bewege.
De bal ging nao de hand, en neet aandersum.
Los vaan dat voont iech tot 'r wel erg lang treuzelde. Heer wachde iers veurdeil aof, en wie dat neet waor, floot heer pas.
Daan had heer ouch metein mote fluite.
Conclusie: Geine pingel in mien ouge.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Nao Väöre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 11:33
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #79
Zo juist de wedstrijd 90 min. op Fox sport nogmaals bekeken en dan kom ik tot de conclusie dat ik de scheidsrechter toch door een MVV bril heb beoordeeld.(hij floot op sommige momenten zelfs in het voordeel van MVV)
Strafschop van de Eagles was duidelijk hands.De 1-1 was een prima uitgelokte pingel van Ippel.
De diepte pass op de doelman van de Eagles werd met zijn bovenbeen weggetikt.
Uiteindelijk verloren we door een fout van onze doelman.
Wij hadden zeker een gelijkspel verdiend (of meer).Als er geen rare dingen gebeuren komt het met MVV dit jaar allemaal in orde.
PS Eagles speelde de laatste 10 min. met 10 man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 11:47
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #80
Ik snap niet dat een voetbalorgaan mensen als Bax naar een club durven te sturen om een wedstrijd te leiden. De eerste helft maakte hij de nodige blunders. De tweede helft is hij zo onder de indruk van de sfeer, dat hij te bang is om nog te fluiten en laat vrij veel doorgaan. Als deze scheidsrechter een cijfer 5 haalt, dan moet dat voor hem toch aanvoelen als een dikke 10.

MVV was vandaag wat slordiger in de passes en in de tweede helft was o.a. Labylle erg ongelukkig met zijn acties. Te lang de bal bijhouden, teveel mensen proberen te passeren, of slordig inspelen. Krijg soms de indruk dat de laatste 10 minuten van de wedstrijd alle ballen op Labylle moeten, terwijl aan de andere kant een Croux staat die ook een man kan passeren.

In de tweede helft werd de druk op Go Ahead groter. Het positiespel van MVV was met vlagen echt super en al snel kunnen ze ook de 1-1 maken. Go Ahead gaat dan op de counter spelen en hebben dan ook nog wat geluk dat ze maar een halve counter nodig hebben om weer op voorsprong te komen. Jammer dat MVV niet doordrukt toen ze tegen 10 man stonden te spelen. Jammer dat uit deze wedstrijd je geen punt(en) haalt.

Van mij mogen ze de oud-spelers van MVV jaarlijks terug laten komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 12:24 31 okt 2015 12:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #81

mvv supporter schreef : Wel jammer dat om 6 uur de poorten nog niet open waren?
Spelers stonden al op het veld om een groepsfoto te maken maar de poorten waren nog gesloten.
Leuke actie die oud spelers maar zorg dan wel dat alles goed geregeld is en dat de poorten e dergelijke op tijd open zijn.
Ik spreek hier over de ingang bij de angelside.








Ik kreeg te horen dat dit met de veiligheid te maken had,daardoor gingen de poorten precies om 18 uur open...gr opa ;)


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 13:32
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #82
Jammer had meer ingezeten.
Terechte pingel tegen al deed moustafa het niet expres.
Pingel voor ons was ook terecht.
En de 1-2 is behoorlijk slecht gekeept, typisch Coppens heeft vaker van zo'n onbenullige acties.
Niet vergeten hij heeft ook vaker ook goede reddingen , maar zal nooit punten gaan pakken voor ons.

Wel jammer dat ze bij de samenvattingen niet de overtredingen en alles laten zien want de man in de schijnwerpers was toch duidelijk de scheidsrechter.
Je merkte ook aan de MVV spelers dat ze deze man zat waren en ook maar best pittige overtredingen maakten.
De vermeende handsbal van de keeper lieten ze ook niet zien jammer....Volgens mij was dit hands dus duidelijk een rode kaart.
En dan hadden we zeker weten nog gewonnen.
GAE stond achterin heel erg sterk en was voor MVV ook heel lastig om bij de goal te komen.

Positieve is wel dat MVV van alle ploegen kan winnen en toch goed voetbal laat zien.
Jammer dat ze veel punten laten liggen waar het niet nodig is ook tegen GAE hebben ze zowiezo 1 punt laten liggen.
Maar met deze ploeg als ze zo blijven spelen is top 5 zeker mogelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 13:41 31 okt 2015 13:41 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #83
Het is 100% geen hands bij de keeper van de Eagles. Zojuist 3 x herhaling gezien op FOX. Afgaande op de 1e helft wat ik net terug zag gewoon een gelijkspel wedstrijd
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 13:45
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #84

seppo schreef : Het is 100% geen hands bij de keeper van de Eagles. Zojuist 3 x herhaling gezien op FOX. Afgaande op de 1e helft wat ik net terug zag gewoon een gelijkspel wedstrijd


Oke van mij uit leek het op hands.
Heb samenvatting gezien en ook geen herhaling ervan kunnen zien.
Dus dan is het gewoon goed gekeept.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 14:06
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #85
Jammer, MVV verdiende meer gisteren. Ze kunnen met opgeheven hoofd terugkijken op de wedstrijd, maar daar koop je niks voor als je na 90 minuten met lege handen staat. We hebben overall wel een beter basiselftal (let op: basiselftal! Daarna is de spoeling redelijk dun) dan vorig seizoen, waarmee we zeker hoger kunnen eindigen. Met een echte spits (Verheijdt?) en een betere keeper (met alle respect voor Coppens) had je nu wel hoger gestaan.

Tja, over de wedstrijd: zeker op basis van de tweede helft had MVV minimaal een punt verdiend. Er werden weliswaar niet zo veel kansen gecreëerd maar er zat wel meer in dan een verlies. De pingel die GAE krijgt: soms wordt hij gegeven, soms niet, zijn van die kut gevallen. Pingel van MVV was "gewoon" een pingel en slim van Ippel (ook wellicht een optelsom van de scheids?) die een goede wedstrijd voetbalde, net als Nys. Beiden kunnen me goed bekoren tot nu toe. De scheidsrechter vond ik matig gisteravond maar het lijkt erop (na het terugzien van beelden door sommigen hier) dat hij het toch vaak bij het rechte eind had...

Dan nog wat andere spelers eruit pikken: een pluim voor Pereira, die na een zeer slechte start van de competitie steeds beter zijn mannetje staat. Mag ook wel eens gezegd worden. Peeters en Croux speelden beiden wat ongelukkig vond ik: veel dingen lukten nét niet. Labylle tenslotte, om er nog eentje uit te pikken, in potentie de beste voetballer van MVV, vertraagde het spel te vaak en was wat slordig. Hij draaft zijn acties soms te ver door omdat hij te graag wil, en met een dubbele dekking zoals gisteren wordt het lastig om daar doorheen te komen. Het enige wat ik MVV kan verwijten is dat ze na de 1-2 te veel willen blijven voetballen (inderdaad te veel Labylle aanspelen waar gisteren te weinig rendement uitkwam) en te weinig opportunistisch de ballen voor de pot willen gooien. We hebben dan misschien geen aanvallers met veel lengte, maar hiermee dwing je wel meer dreiging af, en hij hoeft maar een keer goed te vallen...

Verder leuk om de aajd MVV speulers nog een keertje terug te zien in De Geusselt! Had Gunther niet stiekem nog kunnen invallen gisteren...?? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 19:23 31 okt 2015 19:23 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Go Ahead Eagles #86

ouwe rot schreef : Zo juist de wedstrijd 90 min. op Fox sport nogmaals bekeken en dan kom ik tot de conclusie dat ik de scheidsrechter toch door een MVV bril heb beoordeeld.(hij floot op sommige momenten zelfs in het voordeel van MVV)


Ouwe rot met alle respect, dan heb je toch een andere wedstrijd gezien dan ik. En dan heb ik beslist geen rood - witte bril op.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2015 10:36
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #87

Napoleon schreef : Om te beginnen, leuk dat oud MVV

Telleurstellend want deze wedstrijd verdiende geen winnaar een gelijkspel was fair geweest.


Ik ben het voor de rest 100% eens met je post, incl dat er te veel mensen op een lijn stonden voorin op het einde. Mede daardoor werd het veel te druk voorin en had bijv. Labylle niet echt een afspeelmogelijkheid na zijn acties. Er was te weinig beweging en iedereen stond steeds gedekt. Vandaar dat ik de kritiek op hem niet echt terecht vindt.

Maar waarom vind je dat de Eagles hier wel een punt hadden verdiend? Volgens mij heeft Coppens op de goal na geen enkele echte reddding hoeven verrichten. Ze lieten zich massaal zakken en vertrouwden op hun verdediging (dat stond als een huis). Maar Mvv heeft buiten de kans van Guvenc volgens mij nog 2 goede kansen gehad waar de keeper in de korte hoek knap redding moest brengen. De Eagles hadden daar niks tegenover staan.

Deze wedstrijd verdiende maar 1 winnaar en dat was MVV. (maar misschien heb ik wel een rood/witte bril op, ik hoor het graag ;) )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2015 15:15
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #88
Dit jaar wordt nacompetitie!!!!!!! met dit team :thumbsup: Alleen Palacios vervangen door Guvenc, die gast brengt toch net iets meer!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2015 15:46
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #89
Ik heb net de samenvatting van de wedstrijd voor de 1e keer gezien . Voor mij mag Coppens op de bank plaats gaan nemen . Wat een blunder alweer . Ik zag in het stadion al dat hij er niet goed uitzag , maar op tv zag het er nog veel erger uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2015 18:39 01 nov 2015 18:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #90

Sjonnie schreef : Ik heb net de samenvatting van de wedstrijd voor de 1e keer gezien . Voor mij mag Coppens op de bank plaats gaan nemen . Wat een blunder alweer . Ik zag in het stadion al dat hij er niet goed uitzag , maar op tv zag het er nog veel erger uit.


Ik heb de zelfde gedachten,na de vriendschappelijke tegen eindhoven was ik niet zo ondersteboven van branderhorst.
Maar nu zie ik hem liever in het doel staan als coppens,ik vind hem sterker keepen.
Ik vind het jammer dat mvv veel meer inhoud heeft dan vorig jaar,(zeker betreffende het middenveld)...maar te weinig punten pakt.
Als ik eerlijk ben hadden we mee bovenaan kunnen staan,daar hebben we echt het voetbal voor.
Ik stond voor de wedstrijd met de trainer van de deventenaren te vertellen en hij gaf toe veel analyses te hebben gemaakt over mvv,hij had het over de wedstrijd tegen de palingboeren en vond dat mvv elke keer de boven liggende ploeg was,en dat lag niet aan het feit dat volendam zo slecht speelde maar meer aan het feit dat die vaan us hun taken goed uitvoerde.
Nogmaals dik compliment maar het komt niet tot dat punten totaal waar we eigenlijk,,recht,,op hebben!
Ik had het er vrijdag nog over met veel jongere gasten,nu hebben we eindelijk weer een degelijk elftal maar echt niet om ergens rond de tiende plaats te eindigen!
Met deze ploeg verdienen we een plaats in de top 5!
De selectie is erg smal,misschien dalijk verheidt erbij en in na de winterstop de kuuper en enkele huurlingen.
Ik zie ook nog wel een optie verheidt en palaccio in de spits,ondanks dat we nog niet weten hoe het gaat uitpakken met ut bies!

ps ik blijf positief,logisch als je al 48 jaar op 5 wedstrijden na gaat kijken en elke wedstrijd weer super nerveus ben,en dat blijft zo tot in de kist :) ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, ouwe rot, Mie leef Mestreech, Boer458, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden