MVV - Go Ahead Eagles

30 okt 2015 22:48 30 okt 2015 22:49 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #61
De trainer van Go Ahead heeft goed zijn huiswerk gedaan. Het was een muur daar achterin, daar kwam je echt niet doorheen. Twee man op polizzi en opkomend labylle en een veldantenne op Croux voor de kruisballen. Probeer er dan maar eens doorheen te komen. Onze defensie speelde goed, maar niet goed genoeg om een punt eruit te slepen. Gelukkig is de wedstrijd beslist op een normaal doelpunt en niet op een penalty, dat zou het extra zuur gemaakt hebben. Een puntje had MVV zeker verdient.

Labylle speelde veel te onscherp deze wedstrijd, zat er niet lekker in. Moustafa ziet de ballen te laat komen, daaruit valt ook de handsbal. Opbouwend was het allemaal een tandje te traag, en hoge ballen daar heb je niks aan met een complete achterhoede die een kop groter en fysiek veel sterker is. 1-1 had gekund, maar helaas aan het kortste eind getrokken vanavond.

Ippel lokte het heel professioneel uit die strafschop. Guvenc had het wat beheerser moeten zijn. En je hebt ook nog twee keer de pech dat hij er in de korte hoek door een been van de keeper er niet in in wilt. De Eagles scoort 1 op 1, tja dan houdt het met zo' n muur op als je niet een beetje geluk hebt. MVV kan met opgeheven hoofd het veld verlaten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:49
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #62

seppo schreef :

Sjonnie schreef : Kampioen zal MVV niet worden , een plaatsje bij de 1e 7 is het doel, en dat is zeker haalbaar.

Het probleem is nu al de ruime achterstand op plek 6..Nu moet heel veel gaan meezitten willen we top7 gaan halen, maar het is niet onmogelijk. Een sterke serie in de komende wedstrijden MOET nu, anders kun je het vergeten. Met meer van de pech die we al hebben gehad kun je ook 10e eindigen, als het allemaal wat meer gaat meezitten eindigen we 5-8e waarschijnlijk. We hebben nu 2 weken gehoopt op meer, dat is ook al wat waard natuurlijk ;).




Jesus man overdrijf niet zo . MVV staat 6 punten achter op plaats 5 ( met 1 wedstrijd minder) .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:53 30 okt 2015 22:54 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #63
@Noa Veure: in mijn ogen heeft de scheids niet zo veel fout gedaan en eigenlijk wel een prima wedstrijd afgeleverd.

Hun strafschop was terecht, gewoon (ongelukkig) hands van Moustafa. Volgende keer armen langs het lijf houden aub.
Zwarthoed kreeg de bal op zijn bovenbeen en niet tegen zijn hand.

Gelijkspel had MVV minimaal over de streep moeten trekken, maar de enige naar wie men moet kijken is het team zelf vandaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:57
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #64

Sjonnie schreef :

seppo schreef :

Sjonnie schreef : Kampioen zal MVV niet worden , een plaatsje bij de 1e 7 is het doel, en dat is zeker haalbaar.

Het probleem is nu al de ruime achterstand op plek 6..Nu moet heel veel gaan meezitten willen we top7 gaan halen, maar het is niet onmogelijk. Een sterke serie in de komende wedstrijden MOET nu, anders kun je het vergeten. Met meer van de pech die we al hebben gehad kun je ook 10e eindigen, als het allemaal wat meer gaat meezitten eindigen we 5-8e waarschijnlijk. We hebben nu 2 weken gehoopt op meer, dat is ook al wat waard natuurlijk ;).




Jesus man overdrijf niet zo . MVV staat 6 punten achter op plaats 5 ( met 1 wedstrijd minder) .


Precies, dus wat ben je nu verplicht om neer te zetten als je om die plekken mee wil doen...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:59 30 okt 2015 23:03 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #65

Hands is hands dus penalty.
Echter ik heb zeker 4 eerdere handballen gezien waar niet voor gefloten werd......dat is voor mij met 2 hele grore maten meten.

L1 schrijft.......mvv scheeuw om penalty omdat keeper hands maakt buiten de 16....? Hoe kan je dit überhaupt schrijven???
Nee dat was bewust hands en rood......ook hier wordt weer geen hands gezien. Wat zei ik met 2 maten meten hmmmm.

Penalty voor mvv was ook lachertje.........eigenlijk was deze heer Bax een groot lachertje, een schandaal.

Over mvv, onnodige nederlaag. Ze moeten als ze niet kunnen winnen eens leren om niet te verliezen.
Mvv leuke ploeg die veel te laag staat.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 23:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #66
Ik kan veel aanvullen maar heeft geen toevoeging,volgende week zou verheidt na een positieve uitslag maandag oppe ziektehoes bij de selectie staan tegen joonk ajax.

Samen met santi zou hij een koningskoppel moeten gaan vormen...straks.
Wat hebben we toch een gaaf middenveld,appel,peters,nijs.
Ik ben maar van 1 ding geschrokken vanavond...4 euries voor een broodje worst(food truck)?...of ben ik nu echt een hollander?
Beste man ippel...voor wedstrijd jeetje was echt oud mvv sorrie...het was niks helemaal niks :lachen: tegen het zesde van heer oftewel oude ultra's ...er waren wel 36 oud mvv spelers aanwezig in het totaal tot aan raiko en jippie aan toe...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 23:25
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #67
Een paar jaar geleden was er nog zo'n ploeg die met een enkele halve uitgespeelde kans toch met 2-1 of 3-1 wist te winnen.. dat waren de varkenskoppen uit Helmond.. en 'Kowet' speelde net zo smerig vandaag. De scheids ging er lekker in mee en zie de volledig onterechte uitslag. wat een anti-voetbal ploeg met die nummer 11 van hun voorop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 23:29
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #68

opadiehard schreef : Ik kan veel aanvullen maar heeft geen toevoeging,volgende week zou verheidt na een positieve uitslag maandag oppe ziektehoes bij de selectie staan tegen joonk ajax.

Samen met santi zou hij een koningskoppel moeten gaan vormen...straks.
Wat hebben we toch een gaaf middenveld,appel,peters,nijs.
Ik ben maar van 1 ding geschrokken vanavond...4 euries voor een broodje worst(food truck)?...of ben ik nu echt een hollander?
Beste man ippel...voor wedstrijd jeetje was echt oud mvv sorrie...het was niks helemaal niks :lachen: tegen het zesde van heer oftewel oude ultra's ...er waren wel 36 oud mvv spelers aanwezig in het totaal tot aan raiko en jippie aan toe...gr opa ;)




Sorry maar ik vraag me echt af waar die hoge verwachtingen over Verheidt vandaan komen ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 23:34
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #69
DEVENTERCENTRAAL
Go Ahead Eagles met hangen en wurgen naar koppositie.
www.jouwregiocentraal.nl/go-ahead-eagles...rgen-naar-koppositie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 00:19 31 okt 2015 00:21 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 78
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #70
De trainer van Go Ahead, Demmers geeft na afloop toe dat ze er het "meer dan het maximale er uit hebben gehaald".
Jammer dat MVV deze wedstrijden niet naar zich toe weet te trekken, hopelijk komt hier snel een ommekeer in, want zo laten we teveel onnodige punten liggen.
Na de euforie tegen Volendam weer even bezinnen, Volendam als team de mindere dan een aantal ploegen in de competitie, voor mij zijn ze geen kampioenskandidaat, Go Ahead meer een team.
Na de 1-1 zat het er in, dat degene die het eerste zou scoren ook de wedstrijd zou winnen, MVV had er het meeste recht op, maar zoals mijn opa zei "hadde was een rijk man, maar hebbe heeft er meer an"...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 07:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #71

Sjonnie schreef :

opadiehard schreef : Ik kan veel aanvullen maar heeft geen toevoeging,volgende week zou verheidt na een positieve uitslag maandag oppe ziektehoes bij de selectie staan tegen joonk ajax.

Samen met santi zou hij een koningskoppel moeten gaan vormen...straks.
Wat hebben we toch een gaaf middenveld,appel,peters,nijs.
Ik ben maar van 1 ding geschrokken vanavond...4 euries voor een broodje worst(food truck)?...of ben ik nu echt een hollander?
Beste man ippel...voor wedstrijd jeetje was echt oud mvv sorrie...het was niks helemaal niks :lachen: tegen het zesde van heer oftewel oude ultra's ...er waren wel 36 oud mvv spelers aanwezig in het totaal tot aan raiko en jippie aan toe...gr opa ;)




Sorry maar ik vraag me echt af waar die hoge verwachtingen over Verheidt vandaan komen ??


Heb jij een andere droom dan :) ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 07:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #72
Om te beginnen, leuk dat oud MVV
Je ziet dat het toch publiek trekt mensen die nu veel eerder naar t stadion komen en dus ook wat verteren
Daarbij is het goed voor de verbinding binnen de club , van mij mogen ze dit vaker doen !

Over de wedstrijd ( in het kort)
MVV kreeg doordat GA erg kort erop zat geen ritme in het begin en dat resulteerde in een wedstrijd die zich voornamelijk op t middenveld afspeelde zonder kansen van beide ploegen.

De penalty valt op een verkeerd moment 5 minuten voor rust, ik heb niet goed kunnen zien of dit nu echt een penalty was .
Na de rust komen wij er beter uit , onder aanvoering van ons geweldig middenveld met loopvermogen Ippel en Nys .
De penalty die wij krijgen is prima uitgelokt en perfect afgemaakt.

Helaas krijg je dan niet echt de kans op 2-1 maar valt aan de andere kant de slecht verdedigen en matig keepers werk , van ik blijf vinden Coppens pakt geen punten voor ons , die kost ons punten de 1-2
Met het inbrengen van Rajcomar en Guvenc kreeg je wat mij betreft veel te veel spelers die voorin op 1 lijn gingen spelen en daardoor behoudens de kans van Guvenc waar hij meer tijd voor had niet echt meer kansen op de 2-2
Telleurstellend want deze wedstrijd verdiende geen winnaar een gelijkspel was fair geweest.

In dit soort wedstrijden had ik toch de keuze gemaakt om eens met Guvenc te starten ipv Polizzi , Guvenc is meer ervaren kan een steekballetje geven heeft scorend vermogen etc hij maakt het de tegenstander daardoor extra lastig.

We spelen leuk met momenten en hebben een prima elftal , we zijn een ploeg voor de top 8 mits we gespaard blijven van blessures want de selectie is erg krap !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 08:10
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #73
Eerste helft speelde zich vooral op het middenveld af, tweede helft maakte Mvv meer aanspraak op een overwinning maar ging Go Ahead er met de punten vandoor in een sfeervolle Geusselt.
Mvv heeft een van de betere teams van de Jupiler Leaque, maar verliezen onnodig punten. De zoveelste nederlaag die niet nodig was. De keeper blijft een zwakke schakel, hij pakt geen punten voor Mvv. Moustafa vindt ik ook een van de mindere spelers in het team, die jongen vecht en knokt maar komt de nodige kwaliteiten als verdediger tekort.
Spelers als Ippel, Croux, Peeters, Labylle wil iedere Jupilerclub wel in zijn gelederen hebben, voeg daarbij de talenten als Polizzie, Pereira en Palacios bij en niet te vergeten onze ervaren Guvenc dan hebben we best een sterk team mits er geen blessuren of schorsingen komen.
Jammer dat we gisteren weer onverdiend verloren hebben.
Nog even gesproken met Verheydt, maandag gaat hij onder de scan en dan zal hij horen of hij weer aan de bak kan. Hij had er zelf veel vertrouwen in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 09:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #74
Wel jammer dat om 6 uur de poorten nog niet open waren?
Spelers stonden al op het veld om een groepsfoto te maken maar de poorten waren nog gesloten.
Leuke actie die oud spelers maar zorg dan wel dat alles goed geregeld is en dat de poorten e dergelijke op tijd open zijn.
Ik spreek hier over de ingang bij de angelside.

Over de wedstrijd, eerste helft was wat minder, 2de helft heeft MVV goed gevochten maar helaas niet de 2-2 kunnen maken.
Onze positie op de ranglijst staat op losse schroeven. 2 x verliezen en je kunt theoretisch weer 17de staan. 2x winnen en je kunt max 2 plaatsen klimmen. Het kan alle kanten op, mede door de wisselvalligheid van ons MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2015 10:09
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #75
Met nog 25 (!!!!) wedstrijden te spelen verliest MVV helaas van de koploper. Jammer.!!!
Achterstand op de koploper nu 9 punten.
Het kan nog alle kanten op.
Een beetje vertrouwen in onze jongens. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden