MVV - Go Ahead Eagles

30 okt 2015 13:07
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #46
Dat hoog niveau, zoals tegen Volendam, zal Mvv zeker niet iedere wedtrijd halen. Geen enkele club lukt dat, ligt ook aan de vorm van de dag bij de spelers. voor hetzelfde geld raakt Croux vanavond geen pepernoot.
Go Ahead zullen we zeker niet zo maar even verslaan...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 13:36
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #47

Meeser schreef : Dat hoog niveau, zoals tegen Volendam, zal Mvv zeker niet iedere wedtrijd halen. Geen enkele club lukt dat, ligt ook aan de vorm van de dag bij de spelers. voor hetzelfde geld raakt Croux vanavond geen pepernoot.
Go Ahead zullen we zeker niet zo maar even verslaan...

Het begint allemaal bij jezelf. Als je winnaarsmentaliteit hebt kun je het iedere wedstrijd opbrengen. Ik geloof in de jongens. Het gaat zeer zeker geen makkelijke avond worden. Maar, winst moet er in kunnen zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 15:27
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #48
dit gaat een nipte wint voor MVV zijn 3-2, we gaan onder motto dit winnen we wel even in, maar snel komen we op een 0-1 achter stand, word snel 1-1, en na de rust door te slap te beginnen word het 1-2 en in laatste 10 min maken we er 2-2 3-2 van! let maar op ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 16:18
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #49
missjiens unne stiekeme stream eurigens?
;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 17:35
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #50

serke schreef : missjiens unne stiekeme stream eurigens?
;)


IN DE GEUSSELT ZELF!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 19:39
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #51

WallieNL schreef :

serke schreef : missjiens unne stiekeme stream eurigens?
;)


IN DE GEUSSELT ZELF!


Dat snap iech Wallie, mer miene kleine veert ziene verjoardaag, dus moot iech verstek loate goon. Normaal netuurlijk altied vaan de partij !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:08 30 okt 2015 22:08 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #52
Weer onnodig punten verloren...

Was een saaie pot voetbal met slecht, slordig voetbal aan beide kanten.
Moustafa maakt hands dus terechte pingel. In de 2e helft zag ik even het MVV zoals tegen Volendam. In die fase maken ze ook gelijk. Daarna weer een schaakspel en veel slordigheden.

Tot overmaat van ramp ook nog een waardeloze tegentreffer door slecht verdedigen en keeperswerk. Een triest rollertje.
Het slotoffensief was eigenlijk geen offensief te noemen; MVV ging zelfs in blessuretijd rustig opbouwen (tegen 10 man!); totaal geen gevoel van urgentie!

De crosspasses. het opzoeken van Croux, het plastic gras opvreten zoals tegen Volendam....het was er niet vandaag, erg jammer. Want Eagles was zeker te pakken vandaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #53
Super laf spelend Eagles gezien die loerde op dat ene kansje dat ook kwam in de 2e helft. En veel meer dan dat heb ik niet gezien van hun kant. Continue terug spelend op de keeper, vallen, blijven liggen en vertragen. Dat heeft zeker 10 minuten bij elkaar geduurd in de 2e helft. Onnodige nederlaag en bovendien zeer onverdiend. Als er 1 ploeg dan toch maar die 3 puntjes verdiende was het zeer zeker MVV. En dit alles onder leiding van weer opnieuw een scheids om te janken. Maar ja ik weet inmiddels niet meer beter. Het is gewoon aan het worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:23
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #54
GODVERDOMME GODVERDOMME. alvast sorry voor mijn taal gebruik maar ik ben boos en niet een klein beetje.
NU terwijl Maastricht/Geusselt er in begint te geloven dat we kunnen voetballen, want na mijn menig was er meer sfeer van de tribune dan normaal. en dan komen ze met dit voetbal aan alsof ze totaal niet willen bahbah. daarnaast scheids die WEER 7de keer dit seizoen al volgens mij de wedstrijd helemaal kapot fluit maar geen kaarten trek en GoAhead 3x zoveel budget ofzo dan mvv zo antivoetbal toont en ook nog eens bovenaan staat triest

heb niet op me spelfouten gelet veel te boos daarvoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:28 30 okt 2015 22:29 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #55
Alles wat tegen Volendam lukte, ging nu net mis. Heel jammer, we dachten dat we gingen mee doen om de bovenste plekken, maar Volendam heeft nu ook al 3 x achter elkaar verloren...

Vond Eagles achterin sterk, dubbele dekking waardoor er weinig gevaar van MVV kant kwam. Dat we nog verliezen is erg ongelukkig want een 1-1 (of 0-0) was een terechte uitslag geweest.

Fortuna staat nu korter bij ons dan wij bij de 6e plek, het kan snel gaan! Nu komen 4 wedstrijden waarin 10-12 punten gehaald moeten worden (jong ajax,achilles,venlo,fortuna als ik me niet vergis), kom op die roeie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:33
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #56

WallieNL schreef : GODVERDOMME GODVERDOMME. alvast sorry voor mijn taal gebruik maar ik ben boos en niet een klein beetje.
NU terwijl Maastricht/Geusselt er in begint te geloven dat we kunnen voetballen, want na mijn menig was er meer sfeer van de tribune dan normaal. en dan komen ze met dit voetbal aan alsof ze totaal niet willen bahbah. daarnaast scheids die WEER 7de keer dit seizoen al volgens mij de wedstrijd helemaal kapot fluit maar geen kaarten trek en GoAhead 3x zoveel budget ofzo dan mvv zo antivoetbal toont en ook nog eens bovenaan staat triest

heb niet op me spelfouten gelet veel te boos daarvoor!




Hoe jammer het ook is , je verliest tegen Go ahead 1 punt . Ik erger me meer over de wedstrijden tegen NAC/Dordrecht/en Den Bosch waar je met 1 punt van het veld gaat maar 2 punten verliest . Ik til niet zo zwaar aan dit verlies . Wat veel belangrijker is , MVV is de laatste 2 maanden minimaal gelijk aan iedere tegenstander . Kampioen zal MVV niet worden , een plaatsje bij de 1e 7 is het doel, en dat is zeker haalbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #57
Ze kunnen beter op zondag middag gaan spelen. Ik heb het idee dat het dan wel allemaal wil lukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:40
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #58
Zeer jammer, twee belangrijke schakels (Labylle en Peeters) die hun niveau niet halen en je ziet meteen het verschil. Ippel ijzersterke pot (goede rush de 16 in waardoor penalty valt), terechte MOTM.

Eerste half uur zowel MVV en Go Ahead weinig gecreërd (enige ''gevaar ''van Go Ahead was een voorzet in de handen van Coppens). Scheidsrechter floot wel erg makkelijk voor de gasten, niet de eerste keer. Penalty echter terecht, domme pech, Moustafa doet het niet expres. Nog goede kans vlak voor rust met Nys die goed over de laatste linie van Eagles heen ging, helaas schot geblokt.
Tweede helft veel beter MVV gezien, meteen na een minuut een schot van Croux (?) dat wordt tegengehouden door de hand van de keeper buiten de 16. Niet eens een vrije trap..... Daarna eigenlijk continue de betere, goede actie Ippel levert een penalty op en de 1-1. Daarna echt, maar dan ook echt geen enkele aanval meer geweest van Go Ahead. Paar kleine kansjes maar de muur van Go Ahead was te groot. Eerste en enige aanval van de Eagles ligt er dan ineens in, de sprongkracht van De Kogel en de snelheid van Wolters waren net iets te veel, al had Coppens hem waarschijnlijk toch kunnen hebben :schamen:
Daarna nog paar aardige kansen met Guvenc, Peeters, Ippel en Croux, maar helaas een onterechte nederlaag. Scheids floot in tweede helft af en toe wel in het voordeel van MVV, mocht ook wel :P

Achja, als je kijkt naar het verschil in kapitaal wat er vanavond op het veld stond, kun je niks anders dan een compliment geven aan de staf van MVV op wat voor een manier er met een beperkt budget (en relaties) op het veld wordt gezet ieder jaar. Hoe slecht Go Ahead ook speelde, hier gaan genoeg teams punten tegen verspelen. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:41
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Go Ahead Eagles #59
Slechtste man van het veld met stip: de scheidsrechter !!!. Ben eens benieuwd met welk cijfer VI hem beloont. Kan onmogelijk meer dan een 2 zijn.
Ik ben het niet met Lassie eens. Hun strafschop was een cadeautje.
De keeper van GAE had in de tweede helft een directe rode kaart meten krijgen.
Hij speelde ver buiten zijn strafschopgebied de bal met de hand. Indien hij dit niet gedaan had, had Luca geen speler meer voor zich, m.a.w. hij ontnam ons een 100% kans.
Na de 1 - 1 zat ik te wachten op de 2 - 1 voor ons.
Helaas ging Jo bij het tweede doelpunt niet geheel vrijuit.

Het verwonderde mij dat er slechts 5 minuten blessuretijd werden bij getrokken, had zeker het dubbele moeten zijn. (onnodig tijdtrekken door de keeper en de theateruitvoeringen van diverse GAE-spelers.

Ben het wel met Schapendonk eens: als er een ploeg recht had op de drie punten dan waren wij dat geweest

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 22:43
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #60

Sjonnie schreef : Kampioen zal MVV niet worden , een plaatsje bij de 1e 7 is het doel, en dat is zeker haalbaar.

Het probleem is nu al de ruime achterstand op plek 6..Nu moet heel veel gaan meezitten willen we top7 gaan halen, maar het is niet onmogelijk. Een sterke serie in de komende wedstrijden MOET nu, anders kun je het vergeten. Met meer van de pech die we al hebben gehad kun je ook 10e eindigen, als het allemaal wat meer gaat meezitten eindigen we 5-8e waarschijnlijk. We hebben nu 2 weken gehoopt op meer, dat is ook al wat waard natuurlijk ;).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden