MVV - FC Volendam 18 oktober 2015

18 okt 2015 22:39
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #61
Een volkomen verdiende overwinning van uzze matadoren.
Het doelpunt van Nys werd volkomen onterecht afgekeurd door de scheidsrechter Braamhaar. (zijn enige foutje).
Gelukkig was er een scheidsrechter die niet alles kapot floot. :applaus: :applaus:
Voor de rest kan ik concluderen dat Volendam, de handjes mocht dichtknijpen anders waren ze met een nog veel grotere nederlaag teruggestuurd naar de Dijk.

Met de week speelt dit elftal beter. Het is te hopen dat ons bestuur en de heren van de TC snel zaken doen met de spelers die geen doorlopende contracten hebben. Ook is het zaak om de huurlingen langer aan ons te kunnen binden.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 22:46 18 okt 2015 22:50 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #62
Dat ik van morgen al om 12 uur aanwezig was niet zo maar het bleek het begin te zijn van een super sjoene daag.
Eerst met kleinzoon een hartstikke leuke voetbal activiteit gehad(had op meer kids gerekend),dan in afwachting van het duel tegen het andere oranje.
Volgens het programmaboekje een super grote selectie zeker tegenover die vaan us.
Mijn kleinzoon gaat niet zo vaak mee, maar tegen 045 en nu weer een dik verdiende overwinning(3-1).
Om een analyse van deze wedstrijd te maken is best wel moeilijk omdat iedereen binnen het mvvse super gaaf speelde.
Wat ging die bal mooi rond vaak een keer tikken en rond spelen,eerst pereira jongen wat ben jij een super verdediger aan het worden,hij won bijna alle lucht kop duels en ook in de opbouw degelijk en super rustig.
Dan het middenveld ippel,peeters en pieter heerlijk,wat een souplesse wat een werklust dat hebben we gemist vorig jaar die eenheid en aansluiting met de voorhoede.
Onze mexicaan weet het net goed te vinden een echte goalgetter aan het worden,ook jordy heerlijk is hij wel te houden als hij zo verder gaat,hij maakte die back helemaal gestoord met elke keer de zelfde gave actie maar desondanks niet af te stoppen.
Eigenlijk verdiend iedereen een compliment,volendam had niks in te brengen dit was dik en dik verdiend.
Men was wel wat tegen braamhaar maar hij liet wel veel doorspelen om er een echte wedstrijd van te maken?
Met als resultaat geen gele kaart bij ons wel aan de andere kant 3 stuks.
Zelfs de hoofdtribuun stond toen gezongen werd,,staank op zing veur mvv,, :thumbsup: ...als je tegen dord en den bosch beetje oplet sta je op 19 pnt, 3 van leider volendam.
Kleinzoon wil nu zeker vaker meegaan,hoop dat ik hem aan het eind van het seizoen kan trakteren op een kaartje mvv-045 :lachen: ...nu ga ik naar mijn bedje morgen vroeg op,ff lekker dromen over mvv n europees voetbal B) ...gr opa ;)

PS DIK COMPLIMENT...VEER ZIEN MVV :thumbsup: ...ongeloof was bij mij toen ik hoorde dat zij de catering zouden gaan doen(dat kan toch niet) jawel dit kon en kan wel...ERIC EN DE REST DIKKE VETTE PLUIM :daag:

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bung

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 23:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #63
Heerlijke dag! Vanmorgen om kwart voor 11 met de kids op de fiets naar mvv. Kwart voor 12 bij het stadion voor de kidsclubactiviteit. De kids hebben genoten en papa ook in de dugout van mvv.daarna met het hele gezin een heerlijke wedstrijd gezien en een goed spelend mvv!
Daarna in een soort roes van een heerlijke dag mvv same met de familie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 09:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #64

Hill28 schreef : En met Branderhorst in de goal.


:?:

Coppens keepte gisteren prima, schitterende reflex bij rare zwabberbal in de eerste helft. Tegendoelpunt kan hij weinig aan doen, die kerel schiet van 35-40 meter de bal zo in de kruising. Ik was juist blij dat Jo er weer in stond, Branderhorst maakte toch wat foutjes.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 09:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #65
Iemand nog iets te mekkeren over kunstgras?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 09:54
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #66

Boschpoort schreef : Iemand nog iets te mekkeren over kunstgras?[/

Ik heb genoten van de slidings, het kunstgras veld leent zich hier uitstekend voor.
Kwa uiterlijk: ligt het er niet mooi bij. Lijkt of ze veel te veel van die zwarte korrels er op gooien ?





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 10:10
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #67
Genoten gisteren! Croux steeds aanspeelbaar, Polizzi ontzettend technisch, Labylle die blijft proberen (en met succes), maar die Ippel.... mist iemand Smeets? Ik namelijk niet. Wat een inzet en werklust. Ballen afpakken, de lijnen van achteruit uitzetten en ook nog eens voorin opduiken. Een genot om naar te kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 12:23
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #68
Die staan toch onder contract bij mvv ?

Meeser schreef : Een super sterk en goed spelend Mvv gezien. Knap hoe Elsen dit jonge team zo goed aan het voetballen heeft gekregen. Mvv kan dit seizoen wel eens gaan verrassen. Dit team moet, als er niet teveel blessures of schorsingen komen, makkelijk bij de top 7 kunnen meedraaien. Deze wedstrijd was van Mvv-kant van een heel hoog niveau, hoog tempo, schitterende combinaties en een tomeloze inzet. Er zat een delegatie van Genk op de tribune, ik ben bang dat in de winterstop verschillende clubs zich gaan melden voor Croux en Peeters. Ik vond het hele team sterk voetballen, opvallend was de zeer goede conditie die alle spelers beschikken. Ik heb ouderwets genoten van dit geweldig Mvv.


Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 12:24 19 okt 2015 12:26 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #69
Nao de fantastische euverwinning, zeen iech toch de kans um 3 zeik-punte aon te hole (wie is 't meugelek he :lachen: )

1) Dee eine aofgekäörde goal, dee had noets aofgekäörd mage weure. Op ziech höb iech dao neet zoeväöl meujte mèt, ouch 'ne grensrechter maak foute. Mer boe iech wel meujte mèt höb, is tot 't mèt grensrechters eders kier 't zelfde leedsje is. Ze steke die vlag pas in de loch es de verdediging vaan de tegestander massaal de grensrechter geit beinvloede door allemaol de hennekes de loch in te steke. Is 't zoe lesteg veur 'ne grensrechter um zelf te oordeile?

2) Bij us op Trepke B weurt veurnaomelek gestande in plaots vaan gezete. De ganse rechterflaank vaan vak B is leeg. En toch presteert daan ein of aandere persoen 't um lui te goon goon commandere tot ze mote goon zitte??? Heer had toch gewoen e stökske nao rechs kinne goon, dao waor plaots zat. Euvergens waor d'r nog discussie euver de vraog of de ganse Maostrebuun aongemerk woort es sfeertrebuun, of allein de vakke bij de Ultras es sfeervakke? Wie zit dat noe?

3) Nao de match stoonte nog 'ne maan of 20 -boe oonder opadiehard en iech- gezèlleg nog get nao te babbele. En daan dinke de dames en hiere suppooste d'ch werkelek 't stadion oet te mote jaoge. Zoonder innege vörm vaan fetsoen woort dudelek gemaak door bepaolde supposte tot v'r allemaol mooste vertrèkke. Höbbe ze toes niks te vertèlle ofzoe?

En toch weure veer kampioen :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 12:25
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #70
Klopt, maar kunnen natuurlijk weggekocht worden. Positief voor MVV dat er dan zeker in geval van Croux een leuk bedrag kan worden gevraagd omdat hij een doorlopend contract heeft, maar vind maar eens een vervanger met dezelfde kwaliteiten als Croux.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 12:29
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #71
Klopt natuurlijk, maar dit gevaar loert altijd natuurlijk.
Als we maar een mooie vangen mocht het zo zijn.
Hopelijk blijft Croux voorlopig, hij is in ieder geval goed op z'n gemak hier

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 12:31 19 okt 2015 12:36 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #72

Jacques schreef :

Hill28 schreef : En met Branderhorst in de goal.


:?:

Coppens keepte gisteren prima, schitterende reflex bij rare zwabberbal in de eerste helft. Tegendoelpunt kan hij weinig aan doen, die kerel schiet van 35-40 meter de bal zo in de kruising. Ik was juist blij dat Jo er weer in stond, Branderhorst maakte toch wat foutjes.


Juist van 35 / 40 meter mag zo n bal er nooit in. Te ver voor de goal staan in combinatie met het niet in kunnen schatten van lange afstandballen.

Maar gelukkig dat we zo n kampioensteam hebben dat die fout met een derde goal meteen goedmaakte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 12:50
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #73

MVVke schreef :
2) Bij us op Trepke B weurt veurnaomelek gestande in plaots vaan gezete. De ganse rechterflaank vaan vak B is leeg. En toch presteert daan ein of aandere persoen 't um lui te goon goon commandere tot ze mote goon zitte??? Heer had toch gewoen e stökske nao rechs kinne goon, dao waor plaots zat. Euvergens waor d'r nog discussie euver de vraog of de ganse Maostrebuun aongemerk woort es sfeertrebuun, of allein de vakke bij de Ultras es sfeervakke? Wie zit dat noe?
:


Viel mij ook op. Waren ook veel mensen met kinderen die ik normaal gesproken niet tegen kom op Trepke B. Wij gingen op onze vaste plek staan, toen zat er achter ons ook iemand te steunen en kreunen. Ga dan niet daar zitten waar je ziet dat iedereen toch staat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 13:06
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #74

Hill28 schreef :

Jacques schreef :

Hill28 schreef : En met Branderhorst in de goal.


:?:

Coppens keepte gisteren prima, schitterende reflex bij rare zwabberbal in de eerste helft. Tegendoelpunt kan hij weinig aan doen, die kerel schiet van 35-40 meter de bal zo in de kruising. Ik was juist blij dat Jo er weer in stond, Branderhorst maakte toch wat foutjes.


Juist van 35 / 40 meter mag zo n bal er nooit in. Te ver voor de goal staan in combinatie met het niet in kunnen schatten van lange afstandballen.

Maar gelukkig dat we zo n kampioensteam hebben dat die fout met een derde goal meteen goedmaakte.


Ben het volledig met Jacques eens. Jo hoort in de goal.
Branderhorst is een goede vervanger.
Dat die bal er ingaat is 100% geluk. Lukt hem waarschijnlijk nooit meer.
Om Coppens hiervan de schuld te geven gaat mij te ver.

Heb wel vaker doelpunten gezien van grotere afstand.
Een 3-tal voorbeelden: Arie Haan tegen Italië en Duitsland (WK 78) en niet te vergeten het doelpunt van Reintje in ons laatste kampioensjaar.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2015 15:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #75

Frostie_999 schreef :

MVVke schreef :
2) Bij us op Trepke B weurt veurnaomelek gestande in plaots vaan gezete. De ganse rechterflaank vaan vak B is leeg. En toch presteert daan ein of aandere persoen 't um lui te goon goon commandere tot ze mote goon zitte??? Heer had toch gewoen e stökske nao rechs kinne goon, dao waor plaots zat. Euvergens waor d'r nog discussie euver de vraog of de ganse Maostrebuun aongemerk woort es sfeertrebuun, of allein de vakke bij de Ultras es sfeervakke? Wie zit dat noe?
:


Viel mij ook op. Waren ook veel mensen met kinderen die ik normaal gesproken niet tegen kom op Trepke B. Wij gingen op onze vaste plek staan, toen zat er achter ons ook iemand te steunen en kreunen. Ga dan niet daar zitten waar je ziet dat iedereen toch staat!


Iech höb zoe 't idee tot veer 't euver dezelfde höbbe ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden