MVV - FC Volendam 18 oktober 2015

18 okt 2015 18:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #46
2e afgekeurde doelpunt kwam naar mijn mening terug van de paal en werd vervolgens door een ingelopen Nys erin geschoten. Een terug komende bal van de paal kan toch geen buitenspel zijn??
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 18:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #47
Om eens te beginnen, ik vond de leiding ( braamhaar ) top vandaag, die man straalt rust uit geen gezeik en laat de wedstrijd de wedstrijd, de 2 afgekeurde doelpunten waren buitenspel op advies van zijn grensrechter, dat de Angels side hem uitfloot tijdens de rust was belachelijk en volledig onterecht , daarbij kun je van die positie nooit zien of het wel of geen buitenspel is aan de overkant.

dit gezegd hebbende, wat speelde MVV top , werd de koploper gewoon volledig uit zijn doen en laten gehaald door combinatiespel, veel positiewisselingen en zuiver spel van MVV
Onze verdediging werd amper getest en dat kwam door geweldig werk van onze middenvelders en aanvallers , met natuurlijk een hoofdrol voor Jordy die super speelde maar wat de denken van Santi, maak ze maar eens , zomaar vanuit de topklasse je weg vinden bij ons , die speler heeft een neusje voor de goal , jammer dat hij eigenlijk van de verkeerde club is .

Ook Peeters weer briljant , echt die gaan we nooit vast houden na dit jaar, het strooit met voetbalvernuft en ballen een genot om naar te kijken , en dan wat te denken van die 2 andere toppers, Nys en Ippel , we hebben het beste middenveld sinds jaren en we voetballen steeds beter.
we hebben een leuk elftal en er zit meer in dit jaar

Pure MVV promotie vandaag gezien, een schitterende middag gehad een verdiende overwinning
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Lummel, Aon de geng!, Puime, Bung, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 18:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #48

Schapendonk schreef : 2e afgekeurde doelpunt kwam naar mijn mening terug van de paal en werd vervolgens door een ingelopen Nys erin geschoten. Een terug komende bal van de paal kan toch geen buitenspel zijn??


wel als je op moment van het schot al buitenspel stond en dat was blijkbaar het geval

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 19:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #49
Terechte overwinning tegen een ongeslagen club.
Typisch MVV dat ze tegen zo'n club winnen.


Volendam had niks in te brengen en MVV was gewoon de betere zowel eerste en tweede helft.
Ik was bang voor van Velzen, maar heb hem niet gezien.
Net zoals de rest van het team.
Had ook wat meer verwacht van Volendam maar ze waren zwak heel erg zwak of je kunt ook noemen dat het de verdiensten was van MVV.

Deze wedstrijd laat toch ook zien dat we in de bovenste regionen moeten meespelen ook al hebben we een smalle selectie en kan het sommige wedstrijden net iets beter.
Volendam is niet voor niks ongeslagen en winnen wij voor het eerst van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 20:13
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #50
Een super sterk en goed spelend Mvv gezien. Knap hoe Elsen dit jonge team zo goed aan het voetballen heeft gekregen. Mvv kan dit seizoen wel eens gaan verrassen. Dit team moet, als er niet teveel blessures of schorsingen komen, makkelijk bij de top 7 kunnen meedraaien. Deze wedstrijd was van Mvv-kant van een heel hoog niveau, hoog tempo, schitterende combinaties en een tomeloze inzet. Er zat een delegatie van Genk op de tribune, ik ben bang dat in de winterstop verschillende clubs zich gaan melden voor Croux en Peeters. Ik vond het hele team sterk voetballen, opvallend was de zeer goede conditie die alle spelers beschikken. Ik heb ouderwets genoten van dit geweldig Mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 20:24 18 okt 2015 20:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #51

Napoleon schreef :

Schapendonk schreef : 2e afgekeurde doelpunt kwam naar mijn mening terug van de paal en werd vervolgens door een ingelopen Nys erin geschoten. Een terug komende bal van de paal kan toch geen buitenspel zijn??


wel als je op moment van het schot al buitenspel stond en dat was blijkbaar het geval


Dan moet ik dat nog eens terug zien maar volgens mij was dat niet het geval. En als het wel zo is dan vind ik nog steeds dubieus want degene die schiet staat niet in buitenspel positie. Vervolgens komt de bal op de paal, en vanaf dat moment moet je dan gaan kijken op buitenspel. En dan kan het dus nooit buitenspel zijn. Die regels met buitenspel zijn verandert. Vroeger stond iedereen buitenspel op het moment van schieten maar als je zélf op goal schiet en anderen buitenspel staan mag je er niet meer voor fluiten. Tóch werd hier weer voor het ouderwetse buitenspel gefloten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 20:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #52
Heel goed gevoetbald! Met een echte spits erbij speelt MVV voor het kampioenschap.

En met Branderhorst in de goal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 20:28 18 okt 2015 20:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #53
Het beste wat MVV ooit heeft kunnen overkomen, is de handreiking van KRC Genk om een moment dat de club het nodig had. Ik denk dat we daar dankbaar voor mogen zijn om die samenwerking. Men heeft lang naar Standard gekeken als afspiegelende club, maar uiteindelijk was het Genk die de samenwerking zocht, terwijl ze dat niet of nergens verplicht waren. Peeters, Croux en Polizi geven dit elftal een enorme boost, een kapitaal injectie die wij zelf niet konden bekostigen. Mede hierdoor ligt er in mijn ogen een beter fundament dan voorgaande jaren. Heerlijk om die steekballen van Peeters te zien, de rushes van Croux en de technische vernuftigheid van Polizi. Daar kom je voor naar het stadion.

Een mooie pot. Mooi om te zien hoe meneer de burgemeester "Guvenc" even afrekende met alle onzekerheid. Ik heb ook genoten van Moustafa. Heerlijk die tackles van hem, hij vrat het veld op. Een collectieve prestatie waar je op mag bouwen. Ook de defensie deed goede zaken. Coppens laat die bal erin gaan, maar een paar minuten daarvoor houdt hij mooi de nul. Alleen is er nog geen antwoord op boomlange aanvallers, die zijn in de lucht onhoudbaar centraal achterin zonder de Kuiper. Palacios is een echte target man. Hopelijk over twee weken weer een mooie pot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 20:38 18 okt 2015 20:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #54

Schapendonk schreef :

Napoleon schreef :

Schapendonk schreef : 2e afgekeurde doelpunt kwam naar mijn mening terug van de paal en werd vervolgens door een ingelopen Nys erin geschoten. Een terug komende bal van de paal kan toch geen buitenspel zijn??


wel als je op moment van het schot al buitenspel stond en dat was blijkbaar het geval


Dan moet ik dat nog eens terug zien maar volgens mij was dat niet het geval. En als het wel zo is dan vind ik nog steeds dubieus want degene die schiet staat niet in buitenspel positie. Vervolgens komt de bal op de paal, en vanaf dat moment moet je dan gaan kijken op buitenspel. En dan kan het dus nooit buitenspel zijn. Die regels met buitenspel zijn verandert. Vroeger stond iedereen buitenspel op het moment van schieten maar als je zélf op goal schiet en anderen buitenspel staan mag je er niet meer voor fluiten. Tóch werd hier weer voor het ouderwetse buitenspel gefloten.


Nee je moet het zo zien. Op het moment dat Croux schiet en de bal zijn voet verlaat. Dan staat de aanvaller van MVV die de bal opvangt via de paal al in een voordeel positie, omdat hij zich in buitenspelpositie bevindt op het moment dat de bal de voet van Croux verlaat. De verdediger kan daar niet gaan staan, omdat hij dan het buitenspel opheft en komt dus altijd te laat. Op het moment dat die bal terug komt van de paal, heeft de aanvaller van MVV voordeel gehad, omdat de verdediger daar niet kon gaan staan en meer tijd nodig heeft om die positie weer dicht te lopen. Dit voordeel wordt je daarom afgepakt bij het moment van schieten van Croux, omdat er anders juist door de buitenspelregel niet meer fatsoenlijk verdedigd kan worden. De paal telt niet mee als 'nieuw' contact.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 21:02
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #55
Wanneer hebben we voor het laatst zo een ijzersterk MVV gezien? Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
Tegen NAC en Dordt zag je al dat het goed zat, nu leek het ons niet gegund, maar staat er toch 3-1 op het scorebord na een wereldpartij.
En dan te bedenken dat we onze jokers na de winterstop nog hebben! (Verheijdt/Kuipers). Op de bank Guvenc en Rajcomar wat 1e team waardig zijn....Als het nu mee gaat zitten gaan er mooie dingen gebeuren dit jaar! Of is dit weer te optimistisch want "het blijft MVV".
NEE fuck it, we staan maar 7 punten achter op Volendam! B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 21:14
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #56
Overigens ben ik best benieuwd hoe deze wedstrijd vanuit Volendam zijde beleefd is...totale off-day of onverwacht ijzersterk MVV?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 21:24
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #57
Dit is één en al reclame voor MVV hoe de koploper Volendam is weggespeeld.

Weggespeeld ? Ja ongelofelijk. Ik zie dit MVV steeds maar weer groeien, "tikske takske" voetbal met een power middenveld en buitenspelers die helemaal losgaan. En dan moet ik de verdediging ook niets te kort doen.
Er staat een echt team hoor.....en met de reserves en de nog geblesseerden kan dit wel eens een leuk jaar worden.
Bij blijven en in de 2e helfts van de competitie worden de prijzen verdeeld. En ik heb er heel veel vertrouwen in dat we een prijs gaan pakken.

En hoe jammer zijn de verliespunten van de 3 vorige wedstrijden.
Wedstrijden die toen ook al meer verdiende, wedstrijden waar toen ook al zichbaar was waar dit MVV toe het in staat is.

Nu zorgen dat de mensen ook weer de weg naar het stadion weten te vinden want dit Mvv verdient een voller stadion.
Dus zeg het voort.....komt het zien, komt het zien

Volgende thuis wedstrijd gaat ook weer een mooie pot worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 21:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #58
www.sbs6.nl/programmas/jupiler-league/vi...LXephiZK/mvv-vol-sbs

De samenvatting. Paar prachtige acties van Polizzi en duidelijk te zien dat Nys geen buitenspel stond en de goal dus onterecht werd afgekeurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk, Us Clubke, Raffalaldo, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 21:53
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #59

Peter Pan schreef : www.sbs6.nl/programmas/jupiler-league/vi...LXephiZK/mvv-vol-sbs

De samenvatting. Paar prachtige acties van Polizzi en duidelijk te zien dat Nys geen buitenspel stond en de goal dus onterecht werd afgekeurd.


Inderdaad onterecht, Nys startte zijn actie binnen de defensie en Pollizi werd niet bij het spel betrokken. Ik ben blij dat we geen 0-0 gespeeld hebben..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2015 21:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #60

Napoleon schreef : de 2 afgekeurde doelpunten waren buitenspel op advies van zijn grensrechter, dat de Angels side hem uitfloot tijdens de rust was belachelijk en volledig onterecht , daarbij kun je van die positie nooit zien of het wel of geen buitenspel is aan de overkant.


Dit zou ik dan maar weer corrigeren :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.465 seconden