MVV-NEC

21 mrt 2015 07:23
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV-NEC #136
nee junlul.com is geen onzin je kan daar alle sporten zien en het is gratis groeten vaan johan oeth grunn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 08:36 21 mrt 2015 08:37 door Ivinho.
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV-NEC #137
Een goed spelend MVV gezien gister waarbij NEC vaak weg getikt werd met mooie combinaties. Toch werden er nog steeds te veel foute passes gegeven waardoor MVV vaak stom balverlies leed.
MVV verdiende op zijn minst een punt (vind ik).

Over de NEC supporters wat overal wel zaten kan ik alleen maar zeggen dat zij dit zelf ook wel weten dat dit fout kan gaan, dit risico is er.
Als je daarbij ook nog eens als gekken helemaal los gaat bij vak F bij de boschpoort onderaan aan het hek wanneer NEC de 1-1 scoort dan vraag je er al helemaal om. Helemaal pech heb je dan als je dit bij vak F doet, tjah....
Na dat de suppoosten hun hadden gevraagd om te vertrekken deden ze dat niet en gingen ze zich maar op vak F zitten, en dat maakt het verhaal helemaal compleet dus daar hadden ze op een gegeven moment prijs!
Ze provoceerde ook en hadden telkens grote mond dus ik zeg ze zoeken het zich zelf.

Over de rest van dat NEC zooitje hadden ze totaal geen respect als gast zijnde waar ze notabene een hele tribune ter beschikking kregen. Respect had ik wel verwacht van ze!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 10:53
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV-NEC #138
.................................................................................................................................................................
Daemen had nog lovende woorden over voor de club waar hij van de 2006 tot en met 2012 speelde. "MVV heeft het vandaag goed gedaan. Ze speelden met veel drive. De tweede helft hebben wij het goed opgepakt, maar het was allesbehalve makkelijk", aldus Daemen. "We moeten nog 2 weken wachten op het kampioenschap, maar in de bus terug zullen we deze overwinning wel vieren. Het echte feest is wel pas over 2 weken."
destentor.nl/algemeen/sport/nec-er-daeme...itenkansje-1.4818031

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 12:15
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-NEC #139
MVV was zeker niet de mindere. NEC heeft 3 standaardsituaties nodig gehad om 3 doelpunten te maken. Overigens wel attent gereageerd 2x door van Eijden. De derde goal was een mooie bal van de keeper naar Alireza, die Ars weg stuurt en dan is het met een spits als Ars een doelpunt. Net de samenvatting gezien en het was duidelijk geen strafschop. Ospitalieri, speelde misschien wel zijn beste wedstrijd, stak wel zijn been uit, maar raakte die NEC'er niet.

Opvallend vond ik de keuze van Ofori als rechtsback. Ik vond hem redelijk spelen op die plek. Maatsen en Kuipers zeer sterk samen centraal. Voor mij mag Knops plek nemen op de bank. Ook de zwakste man van dit seizoen in mijn ogen, Ospitalieri, speelde een goede wedstrijd. Ik ben geen fan van Smeets, maar hem gaan we zeker missen, maar ik denk dat we met Vink een goede opvolger hebben. Braken een paar mooie acties, verdiende zeker een goal. Jammer van die lob en het schot op de lat. Ploegen als NEC die straffen dat meteen af. Helaas hebben wij geen spelers als Ars of Alireza. Croux wordt met de week steeds beter, begint nu ook te scoren, snelheid, actie.

Minpunt vond ik het gedrag van NEC-'fans'. Geen idee wat er gebeurde bij de hoek van de Boschpoort, maar MVV stelt een hele tribune uit voor NEC, maar dan zitten ze nog in het thuisvak. Oke, als je dat dan riskeert, moet je je wel kunnen gedragen. Ook in het centrum waren genoeg NEC-'fans'. Daar zijn ook rake klappen gevallen. Jammer dat er toch mensen zijn die zich niet kunnen gedragen. M.a.w. mag je in je eigen stad nog niet eens naar je eigen club kijken in een café. Triest volk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 12:36
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV-NEC #140
Zegt toch wel iets

Natus et suscitavit in Marsana
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 13:29 21 mrt 2015 13:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #141
Ik vond het maar een bedroevend zootje voor een club dat kampioen kan worden...De stad ligt ook nog eens vrij centraal. Ver reizen hoeven ze nooit. Ik had een foto gemaakt ervan. Hij geeft helaas error.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 13:35
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-NEC #142
Zwaar genaaid door die 3 geel zwarte homo´s. Vooral na de 1-0 floot die ezel alles tegen us MVV. Even een klein opstootje bij ons in het vak met een 10tal nekkers. Typisch MVV dat deze mensen hier plaats mogen en kunnen nemen. ID controle??? Dat hele ID beleid is om te kotsen bij MVV. Hoe de wind waait, waait mn jasje. Het is om te kotsen om te zien hoe je vaak als eigen supporter behandeld wordt en dan ziet hoe het bij andere clubs gaat. Seizoen over!! Met dank aan ons maatschappelijke flut bestuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 13:52 21 mrt 2015 13:52 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #143

Meeser schreef : Smeets gaan we volgend jaar missen wat legde hij kilometers af. Overal was hij te vinden, voorin,achterin ,op het middenveld, een echte regisseur. Ook Kuijpers' gaan we volgend seizoen missen.


Ik vind dat je Stef Peeters vergeet. Deze speler begint zich ook steeds beter te ontwikkelen.(hopelijk blijft die) Ik weet dan ook niet als hij deze ontwikkeling doorzet, we Smeets ongelooflijk gaan missen. Voor zo'n soort spelers kom je naar het stadion. Voor Smeets en Kuipers komen weer anderen in de plaats. Het enige jammere is misschien dat je zo nooit een hecht team opbouwt. Maar welke club kan dat tegenwoordig wel nog. Misschien moeten sommigen vertrekken om MVV weer beter te maken. Ook al is het Smeets en Kuipers. MVV moet de weg omhoog naar een top 5.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 14:27
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV-NEC #144
De 2 doelpunten van NEC , vielen uit foutieve beslissingen van de scheids, zowel bij de 1-1 als de 1-2 gaf hij voorafgaand aan t doelpunt een onterechte vrije trap.
Echt wat heb ik me op die arrogante lul geirriteerd , gewoon heel bewust de meest duels om de bal zonder enige overtreding als vrije trap aan NEC toekennen, dat gebeurde echt doorlopend

Ook ik ben erg te spreken over Peeters , heeft een geweldige pass in de benen, jammer dat hij de 2-2 niet maakte, dat had eigenlijk wel gemoeten. Hoop toch echt dat hij wel blijft volgend jaar.
MVV verdiende ook gewoon meer , zeker een gelijkspel was verdiend geweest. Wat maakte die Tom Damen trouwens een smerige overtreding op Smeets in de eerste helft....niet eens bestraft....tja voordeel !! pfffff
Bovendien speelde die Damen totaal onopvallend.

Wat wij missen is een fatsoenlijke keeper, die punten voor je pakt en een type sjoerd Ars die ze er in schiet, met Sven Braken gaan we t echt niet reden

Het was natuurlijk te verwachten dat een heleboel NEC supporters losse kaartjes zouden kunnen kopen en her en der plaats zouden gaan nemen.
Jammer dat je dan gezinnen op Qpark die normaal op Noord zitten ( ga ik van uit) op eens weg "vluchten" en ergens anders veiliger hun plaats zoeken omdat een paar van die NEC debielen rotzooi zoeken

Ook de misdragingen tijdens het spelen van t volkslied van NEC supporters geeft wel aan dat ze weinig fatsoen hebben richting MVV die hun toch maar de mogelijkheid biedt om buiten de kaarten van t uitvak toch de wedstrijd te kunnen bezoeken
Maar het interesseert die gasten gewoon niet , alleen met zichzelf bezig
Wat dat betreft vond ik het wel leuk dat ze t kampioenschap gister niet hebben behaald , stukje leedvermaak van mijn kant !

Hoop wel dat de club er wel een extra centje aan heeft overgehouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, serke, middenstip, opadiehard, Raffalaldo, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 17:04 21 mrt 2015 17:12 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV-NEC #145
Je lacht je kapot op dat NEC forum, al dan niet hebben ze verdiend gewonnen, neuh.
Ik zet daar een vraagteken bij aangezien MVV zeer zeker niet de mindere was en op zijn minst was 2-2 of 3-3 een terechte uitslag geweest.

Vergeet vooral die schwalbe niet waar de penal voor gegeven werd. Bah bah.

Ondanks alles zijn die vaan us niet de mindere geweest, maar "sta op voor de kampioen" ??? Never ever nooit niet.
Want zoveel beter was NEC helemaal niet!

Even terugkomend op NEC forum, lees daar ook even de reakties, n.a.v. de schermutselingen van gisteren.
Er roept zelfs iemand dat er MVV-ers, met stalen pijpen arme NEC-ers hebben staan op te wachten....

Lees en lach je rot.

dat dit een risico wedstrijd was, dat was na Cuijk vorig jaar al duidelijk.
Enorm slecht van MVV om eerst een vrije kaartverkoop te houden en daarna wel mee te werken maar slechts gedeeltelijk en te laat. En dan ook nog de popo die niet of willekeurig ingrijpt. Nee slecht geregeld allemaal.

Maat van me heeft een lelijke tik gehad en heb zelf voor het eerst sinds de middelbare school weer eens echt uit moeten delen, puur uit zelfbescherming. Waren ook maar groepen van een paar tientallen die echt op zoek waren. Meeste supporters waren verder relaxed. Ze vergeten daar alleen wel dat ze komend jaar ook weer naar Groesbeek mogen, of naar Oss of al Venlo.

Verder slechte pot, heldenrol Van Eijden en lekker thuis kampioen worden.


www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=3...321102c5cc&start=625

Re: MVV - NEC
Berichtdoor Nedzo » za 21 maart 2015, 12:59

Ik vond de politie optreden na de wedstrijd buiten het station erg triest. Er stond een groep van 30 Maastrichtse stumpertjes buiten met stalen buizen liepen ze gewoon langs de politie, en wat ik niet kan snappen hoe het mogelijk is ze NECers hebben kunnen aanvallen, de politie hoort die stumperds toch meteen weg te slaan van het stadion en ruimte maken voor de vele NECers die nog binnen zaten?


Ze kriigen moffen trekjes daar in Nijmegen, over het algemeen zijn ze wel tegen de provocaties, dat dan weer wel maar lees zelf maar even de reakties.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 17:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-NEC #146

Janepie schreef : Er roept zelfs iemand dat er MVV-ers, met stalen pijpen arme NEC-ers hebben staan op te wachten....

Het nieuwe talent voor bij De Limburger.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 18:18 21 mrt 2015 18:20 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV-NEC #147

De politie is vrijdagavond in actie gekomen om een groep van zo'n veertig NEC-supporters uit het centrum van Maastricht weg te halen.

De Nijmegenaren hadden een buscombi-ticket voor de wedstrijd MVV-NEC, maar besloten niet het stadion in te gaan maar de stad in te trekken.

Terug naar het stadion
Onder meer bij cafe De Joie zorgden ze voor wat problemen. Daarna trokken ze naar de Markt. Daar wachtte de politie de groep op om die vervolgens terug naar het stadion te begeleiden.

Rondom stadion De Geusselt verrichtte de politie twee aanhoudingen. Een persoon werd opgepakt omdat hij zich gezicht bedekt had, een andere vanwege een vechtpartij.

Bron: 1limburg.nl



www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=3958&start=625#p700769

Re: MVV - NEC
Berichtdoor eniesee-elst » za 21 maart 2015, 18:18

Ten eerste: hoe kun je in de stad komen als je met de combi reist? Ten tweede: waarom????????????


Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 18:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #148
Ik weet heel zeker dat we NEC weer gauw terug zien....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 19:33 21 mrt 2015 19:45 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-NEC #149
Nog een leuk stukje service en gastvrijheid naar je eigen klanten toe.....je kwam die avond de ster niet in zonder kaartje....
Kaartjes kon je niet via het internet halen, dus had niet alleen de uitbater van de ster met inkomstendrving te maken, maar ook vele MVVfans konden in principe niet naar binnen....tenminste na 19.00 uur pas....iets dat anders wel mogelijk is.

Op mijn voorstel om de hekken om te zetten, zodat men dan toch weer via de poortjes en of kassa naar binnen kon gaan werd niet ingegaan. Ook al gebeurde dat eerder dit seizoen wel.... :S
ook mijn voorstel om mijn paspoort af te geven en het op te halen als ik een half uur later een kaartje kon kopen had als resultaat dat men dat hogerop moest vragen...nadat ik bij 3 mensen langs gestuurd en geweest was kreeg ik nul op request....

Vervolgens naar de sponsorruimte gegaan om toch eens dit aan te kaarten, waar ik een leuk onderhoud met een bestuurslid had, die mij meteen tutoyeerde en niet wou toelaten ( lag aan mijn casual kleding, want enkele weken eerder toen ik datzelfde figuur op een meeting tegenkwam en ik met hoed , driedelig kostuum en krevat aankwam was het u en Geer....terwijl hij me nu niet herkende in een leren jek en met petje...) , vervolgens wegstuurde , terwijl er volop NEC mensen binnenkwamen.....ik pissig vertrok...want nooit in 50 jaar MVV bezoeken heb ik zo iets onbeschofts meegemaakt....

na wat gezeur gelukkig bij de infobalie wel een kaartje kon krijgen en velen die in dezelfde positie als ik zaten ( geen toegang tot de ster zonder kaart) inlichtte en zo toch met z'n allen naar de ster konden gaan...

Tja een MVV fan krijgt met restricties te maken, maar NEC fans niet....en vervolgens wordt ik aangesproken op mijn kritische stukjes en deze achterwege te laten... Censuur? ....pffff...hoe star en restrictief is deze organisatie naar zijn fans toe...

Positief was wel dat dat noonk Paul zich meteen liet zien toen het fout dreigde te gaan op de Boschpoort. Respect voor zijn opstelling en gedrag. :thumbsup:
Negatief weer dat de beveiliging totaal niet in de gaten had en niet optrad toen een hulptroep voor mijn neus van de Angelside naar de Boschpoort ging om daar die NEK provocateurs aan te pakken. Waar heb je die security mensen dan voor ...?
En dan mocht d'n awwe LRB met enkele anderen de ster niet in voor de wedstrijd.

Super beleid naar je klanten toe ...nee promoveren kunnen we voorlopig maar beter niet met dit soort provinciaaltjes en angsthazen...die op mijn aanbod om eens mee te gaan op stage , werkbezoek naar Luik, Keulen, A'dam en R'dam niet ingaan .
Jammer dan al die gemiste kansen, bevestigt ook des te meer dat je bijvoorbeeld Veer Zien MVV en mensen als de Snuf als klankbord meer dan nodig hebt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 20:44
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV-NEC #150
LRB, ik mocht gisteravond niet eens met mijn eigen oma en opa praten die op de hoofdtribune zitten... Ik mocht helemaal NIET bij het hek komen en zij mochten ook NIET bij het hek komen om even met mij te praten en mij een aantal munten te geven.
Als je dan zag hoe de stewards tegen mijn oma en opa deden... Oma en opa hebben aangegeven dat dit waarschijnlijk het laatste seizoen wordt dat ze naar MVV gaan, want ze hebben helemaal geen zin om zo behandeld te worden en ik geef ze daar groot gelijk in.

En toch fijn die stewards van buiten Maastricht.. Gisteren ook zo een irritant mens met een HOLLANDS accent die zich wat meende.

Vorige week moest ik ook al aan een fucking hoofdsteward toestemming vragen om even 10 meter achter de poort van de hoofdtribune naar oma en opa te mogen..
Achterlijk gedoe allemaal, ga je met andere dingen bezig houden..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden