MVV-NEC

20 mrt 2015 09:24
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 121
Meer
MVV-NEC #106
Ik vroeg me af wat mvv gaat verdienen aan een volle Noordtribune. Op het moment dat er nog geen sprake was van een kampioenswedstrijd kon je het onderstaande terugvinden op een website van nec:

Buscombi
€ 7,80 kaartprijs
€ 3,00 begeleidingskosten
€ 1,00 calamiteitenfonds
€ 11,00 kosten vervoer
€ 22,80 Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion


7,80 vind ik toch wel erg karig, hoop dat niet de hele Noordtribune voor die prijs verkocht wordt. Denkelijk nog goedkoper dan dat mvv-supporters normaal gesproken betalen.

Natuurlijk hoop ik op een overwinning van mvv. Dat nec maar een andere keer kampioen wordt. Aan de oproep op mvv.nl aan mvv-supporters om aanwezig te blijven voor de huldiging zal ik echt geen gehoor geven. Iets oudere mvv-supporters weten dat nec begin jaren '90 altijd een concurrent van mvv was in de eredivise in de strijd tegen degradatie. Daarom ontbreekt bij mij de gunfactor. Het is meer een kwestie van een bepaalde andere club niets gunnen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 09:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-NEC #107
Clubs hebben daar afspraken over gemaakt, kaartjes kosten bij een buscombi altijd 60% van het goedkoopste ticket voor het thuispubliek. 60% van 13 euro is inderdaad 7,80.

Dat pakt nu ongunstig uit; maar op zich vind ik dit een goede regeling om te zorgen dat clubs niet idiote bedragen gaan vragen aan de uitfans. Stukje perspectief: Man City-fans moesten 95 euro betalen voor het uitvak van Barcelona... :ohmy:

Laten we hopen dat die van Nijmegen veel geld aan de catering uitgeven. Daar pakken we een goede marge op :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u J.P. Ler

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 11:15
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV-NEC #108
Ik snap die berichtgeving op mvv.nl niet helemaal. Zo pro-NEC. Waarom? Ik bedoel, ik heb niks tegen de club (misschien een paar oudere generatie mensen wel, maar het merendeel van het stadion ook niet volgens mij), maar ik heb er ook niet per se iets positiefs mee. Het zal me koud laten wat er met NEC gebeurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 11:19
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-NEC #109
MVV is gewoon blij met extra inkomsten en hoopt dat ze het op deze manier goed geregeld hebben. Dat blijft natuurlijk afwachten aangezien er volgens mij nog steeds veel NECers plaats zullen nemen op andere tribunes doordat NEC ze zelf verplicht om een uitkaart te hebben. Verder blijven de 3 punten hier vanavond!! Zeiken die kampioen af!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 11:41
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-NEC #110

Janepie schreef :

Sjotelsplak schreef : Janepie, zo te zien ben je nogal onder de indruk van het bezoek van nec. Maar ik zie het liever weer over MVV gaan ipv over de vertrektijden van de bussen van nec en de struggles van de nec supporters om een kaartje te krijgen. We moeten morgen gewoon winnen. En wat dat betreft gun ik nec dus helemaal niks morgen.

Trouwens, van dat geslijm op het NEC forum van MVV-supporters word ik al helemaal misselijk.

Ik slijm?...... andere mede forummers zijn daar actief, al dan niet of zo? kan je ze opsommen?! Niet dat wat boeit!
Maakt ook niks uit.

Je hoeft je niet aangesproken te voelen wat betreft het slijmen. Daar heb ik jouw naam niet in genoemd.

1-0 vanavond.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 11:47 20 mrt 2015 11:49 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-NEC #111

opadiehard schreef : Is smeets nu wel of niet geschorst,vind er niks over terug...gr opa ;)



opa
Smeets is tegen Helmond geschorst geweest dat was zijn 5 geel kaart .
Nu weer bij de 10 geel kaart.
Hij speeld mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 11:55
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-NEC #112
Blijven zitten voor het kampioensfeest? Dacht t niet!! Ik ga alleen voor onze jongens en om ze naar de overwinning te schreeuwen! Dat NEC maar lekker kampioen in hun eigen dorp worden, kampioen worden ze toch.
Kom op MVV, 3-2 vanavond!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 12:24
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV-NEC #113
Roda weet dat er in Maastricht niks te halen valt, en na vanavond weet Nec dat ook!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 12:33
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 121
Meer
MVV-NEC #114
Ik hoop trouwens dat men niet vergeet al die spandoeken met de namen van de amateurclubs te verwijderen van het hekwerk van de Noordtribune.
Anders doen die van nec dat wel ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 13:24 20 mrt 2015 13:24 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #115
Ik hoop dat MVV na deze wedstrijd respect krijgt van alles en iedereen. Want ik verlang evenveel inzet als tegen Roda. Dat zou ook iedereen de mond snoeren. Ik denk dat er dan alleen maar waardering en bewondering is. Maar dan moet MVV het wel nog doen. Kom op die roeie!!! 2-1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 13:47
mitch-043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV-NEC #116
Stream voor de thuis blijvers www.ikkijkonline.NL

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 13:53
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV-NEC #117
Voor de mensen die geloven dat mvv gaat winnen, je krijgt nu X6,75 je inzet op unibet! (was eerst zelfs 7) Kan me niet herinneren dat de odd ooit zo hoog is geweest voor een thuiswedstrijd van MVV in de jupiler league.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 15:40
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV-NEC #118
wedstrijdt ook te zien op janlul.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 17:22 20 mrt 2015 17:25 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #119
Ik dacht dit grote onzin was, maar het klopt ook nog....nee ik mag eens op de hoofdtribune plaatsnemen met mijn noord seizoenskaart. Prachtig...geen janlul maar hoofdtribune voor deze jongen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 17:31 20 mrt 2015 17:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-NEC #120

La Chouffe schreef : Blijven zitten voor het kampioensfeest? Dacht t niet!! Ik ga alleen voor onze jongens en om ze naar de overwinning te schreeuwen! Dat NEC maar lekker kampioen in hun eigen dorp worden, kampioen worden ze toch.
Kom op MVV, 3-2 vanavond!


Zjus...de oudste stad van Nederland is een brug te ver ..! kom op die Roeje :thumbsup:

@ Schapendonk : als je niet bij Opa en mij oppe Angelside komt...sta je voor (Jan) lul.... :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden