MVV-NEC

20 mrt 2015 17:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #121

les rouges blancs schreef :

La Chouffe schreef : Blijven zitten voor het kampioensfeest? Dacht t niet!! Ik ga alleen voor onze jongens en om ze naar de overwinning te schreeuwen! Dat NEC maar lekker kampioen in hun eigen dorp worden, kampioen worden ze toch.
Kom op MVV, 3-2 vanavond!


Zjus...de oudste stad van Nederland is een brug te ver ..! kom op die Roeje :thumbsup:

@ Schapendonk : als je niet bij Opa en mij oppe Angelside komt...sta je voor (Jan) lul.... :P

Eej wel wat meer respect voor deze VIP heh.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 17:55 20 mrt 2015 17:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-NEC #122
[Azijnzeikmodus]

Ben ik nu de enige die hier een monsterscore voor NEC verwacht? Ze hebben maandag FC Volendam opgerold met 7-0... Onze angstgegner..

Je speelt vanavond tegen een elftal dat 400% gemotiveerd is om te winnen, dat het bloed op de tong proeft, de bekroning op het werk wil en het seizoen na deze wedstrijd, op een rustige manier wil uittikken. Dat speelt tegen een elftal waarvan het seizoen al meer dan een maand, wat zeg ik, twee maanden voorbij is. Een elftal dat nog steeds kampt met een vorm/kwaliteits-crisis, zover er ooit sprake van een vorm was, met gebrek aan scoringsvermogen en een sluitpost met glibberige handjes, die ons meer punten kost, dan oplevert. Dus waar valt er nog prestige te halen voor MVV? Nederland is het vrijdag alweer vergeten als we hier een punt pakken, want NEC is dan virtueel kampioen..

Prestige haal je door als voetbalclub een rol van betekenis te spelen op de ranglijst. Niemand gaat je de erkenning geven dat je met 3500 man naar dit voetbal komt kijken, daar ook nog folklore liedjes over ligt te zingen over grootse triomf, met één zwaluw in de hand, terwijl je er tien laat vliegen (twee spreekwoorden in één). Terwijl het grote FC Oss op de 5e plek staat, een periodetitel op zak heeft, en zeven ton minder op de bank heeft staan dan MVV..

Leuk voor Tom Daemen dat ie misschien toch het kampioenschap kan vieren in de Geusselt, wie had dat ooit gedacht.Dat kunnen niet veel MVV'ers na hun carrière zeggen..

[/Azijnzeikmodus]

Sorry het had zo mooi kunnen zijn.. Hopelijk volgend seizoen wel de puntjes op de i. :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 18:44 20 mrt 2015 18:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #123
En als je MVV dan al wat langer kent, is dit nu juist precies de rede waarom het 2-1 (kan) worden/wordt. 7 op de 10 keer is dit het geval. Laat het aub vanavond weer zo zijn. En het is niet voorbij. MVV heeft 3 punten nodig en zo niet dan is het pas voorbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 22:12
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV-NEC #124
Jezus Nec heeft echt een te goed elftal voor de Jupiler ook al speelde ze matig.

Terechte kampioen, al heeftr de Angelside bewezen dat MVV qua supporters kampioen is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 22:18 20 mrt 2015 22:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #125
Ik vond MVV echt niet de mindere ondanks de 1-4. Veel gemiste kansen weer. Het geluk van de kampioen zullen we maar zeggen die misschien 8 keer echt voor het doel is geweest en 3 keer raak. En het publiek van NEC: was het dit nou???? Ik was met mijn seizoenskaart voor die tribune aan het kijken, maar ik zag een punt in het midden van de tribune naar boven van supporters en de hele zijkanten waren vrij. Ook het uitvak was leeg. Volgens mij hadden ze allemaal bijna in het uitvak gepast. En dit zou ik de volgende keer ook maar doen als ik MVV was want ik vond ze (maar dat had ik ook wel verwacht) best onrespectvol omgaan ermee. Met hun liedje nooit meer naar Limburg enz...Nee ik was na de 7-0 tegen Volendam niet onder de indruk van dit NEC en ik denk dat Limburgse clubs hun heel gauw weer zal zien. Snel vergeten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 22:36
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV-NEC #126
Mvv zeker niet de mindere , nec komt op voorsprong door makkelijk gegeven vrije trap. Zaten wel veel nec op hoofdtribune.. ook een aantal op de qpark maar niet de hele wedstrijd.. terwijl er genoeg plek was op noord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 22:44 20 mrt 2015 22:47 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-NEC #127
Geen schande, de scheids wel.....
( onderzoek naar matchfixing ?).

Wat een slap NEK publiek...een kampioen onwaardig...only sing when you're winning...en zelfs dat nog niet eens...
Die vaan us hoor je dan toch altijd beter, ook al gaan er maar 2 bussen SC en een Ultra's mee uit...
dan ben ik trots om een Sjeng te zijn met ons publiek !!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ook al zag NEC er in het begin van de eerste helft dreigender uit, leken ze eerder onder de druk te bezwijken dan uit te lopen en kwam MVV prachtig terug in de wedstrijd. Conform de traditie tegen goede of hooggeplaatste ploegen, streden die van ons op een wijze die mij niet alleen aanspreekt , maar ook publiek trekt....ze deden totaal niet onder voor de aanstaande kampioen ..integendeel....drie kansen op de gelijkmaker lukten helaas net niet...jammer maar helaas. Als je zo tomeloos aanvalt, kun je wel eens tegen een counter aanlopen. Maar wel met opgeheven hoofd het veld afgaan...MERCI MVV !

Genoten op de Angelside van zowel onze matadoren als iedereen op die tribune :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 23:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-NEC #128
Diep respect voor mvv...meer kun je met dit materiaal niet laten zien...geen afmaker ...de tegenstander wel.
Slechte ...slechte scheids...geflatteerde uitslag maar logies gevolg...met een club met andere begroting... trainer brood perfiesia vette dikke smail richting 045...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 23:28
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-NEC #129
Wat was nou die commotie in de 1e helft bij de boschpoort?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 23:30
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV-NEC #130
Daar heeft er 1 heel hard moeten rennen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 23:31
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-NEC #131
Een echt kampioenselftal dat verdiend kampioen word. Maar dan is ook alles positiefs over NEC gezegd. Wat een dooie boel in het uitvak/tribune. Kom je met 1500 man en kun je kampioen worden, en dan ben je 90 minuten stil...
Ik kan dat niet begrijpen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 23:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV-NEC #132
Onbegrijpelijk dat niet NEK-gasten onderaan de hoofdtribune de hele wedstrijd mochten blijven staan en bij ieder doelpunt vrolijk in de hekken mochten hangen.
Verplichte buscombi?
Ik vind het prima als je buiten de combi komt, maar gedraag je dan als gast. Dan provoceer je dus niet en hang je ook niet in de hekken.
Waar was de politie om die gasten het stadion uit te zetten??
Sowieso vond ik het vreemd dat er na 3 opstootjes in het stadion nergens politie te bekennen was....
Support van NEK viel vies tegen qua geluid. Alleen na afloop te horen.
Qua spelbeeld: MVV heeft kansen genoeg gehad, had net zo goed 4-4 kunnen zijn. Same old song: we maken ze niet af.
Verder zie je natuurlijk wel duidelijk een kwaliteitsverschil.
1-4 is zeer geflatteerd.
NEK: bedankt dat Aachen-Nord geen kampioen is geworden, maar voor de rest is het een schijtclub...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 01:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1161
Meer
MVV-NEC #133
Zwaar geflateerde overwinning , MVV was op zijn minst gelijkwaardig . Vooral Croux is een genot om te zien . Ik hoop echt dat die blijft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 06:45
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV-NEC #134
Commotie op qpark onstond nadat nec'ers na de 1-1 zaten te provoceren. Toen ze niet wouden vertrekken ,nadat suppoosten hun hadden aangesproken , ging het fout!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 06:51
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV-NEC #135
Een knokkend en een goed spelend Mvv gezien. Smeets gaan we volgend jaar missen wat legde hij kilometers af. Overal was hij te vinden, voorin,achterin ,op het middenveld, een echte regisseur. Ook Kuijpers' gaan we volgend seizoen missen. Ofori vond ik erg zwak spelen. Deze linkspoot bakte er niet veel van als rechtsback. Braken had een paar schitterende acties en Croux had er zin in. Labylle vond ik goed invallen.Inderdaad een paar opstootjes op de tribunes. Nec supporters op de Boschpoorttribune moesten vluchten voor Mvv supporters. Er vielen enkele rake klappen. Ook bij de Angelsitetribune, vlakbij de hoofdtribune was het even onrustig. Jammer dat er geen respect was voor elkaar.
Al met al een heel zwak seizoen qua resultaat. Het spel was vaak beter dan vorig seizoen. Zwakste speler .maar wel een sympathieke jongen, van het gehele seizoen vond ik Knops, wat speelde hij dit seizoen onder de maat. Smeets en Kuijpers' zijn echt gegroeid in hun ontwikkeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden