MVV tegen beloftenelftallen

02 juli 2013 13:04
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #46
Op deze manier mogen over een paar jaar nergens meer uit supporters naar toe. Hier moet tegen geprotesteerd worden door het bestuur, de SC en alle andere MVV supporters! Jong PSV weg ermee!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 13:09
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #47
Ik wou de beloften elftallen ook een kans geven maar ook mijn zin gaat steeds meer werk.
Een Achilles moet alles op alles stellen dat alles in orde moet zijn wat Och jeh al zegt en een PSV met zo´n groot stadion mag zomaar zeggen van uitsupporters niet welkom.

Ik zeg : Met z'n alle in een stoet rijden naar Eindhoven!!
Als hier niks tegen gedaan word.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 14:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #48
De Graafschap gepikeerd op besluit Eindhoven

De directeur van De Graafschap, Henk Bloemers, is gepikeerd over het besluit van de gemeente Eindhoven om geen fans toe te laten bij wedstrijden in de Jupiler League tussen Jong PSV en De Graafschap.

"Ik werd daar vanochtend mee geconfronteerd. Ik was verrast, verbaasd en ook een beetje kwaad," zegt Bloemers tegen Omroep Gelderland. "Ik snap het gewoon niet. Dan had Jong PSV zich voor de competitie moeten beraden en zich eventueel niet moeten inschrijven."

Daarnaast is de directeur ook boos op het feit dat hij het nieuws uit de media moest horen. "Als het waar is, dan zijn de rapen gaar. Dit is dan het begin van het einde. Dan gaan wij ook zeker stappen ondernemen richting de KNVB," laat hij weten op de website van De Graafschap. "Na de 16:30 uur wedstrijden, is dit de volgende teleurstelling."
================
Goede actie van De Graafschap! Kan MVV een voorbeeld aan nemen...

Schandalig dat Jong PSV zomaar mensen kan weren, omdat ze zelf niet in staat zijn de veiligheid te garanderen.
Achilles moet alles op alles zetten om hier aan te kunnen voldoen en Jong PSV hoeft dit blijkbaar niet (??????) en zegt gewoon doodleuk dat fans van het gros van de clubs niet welkom zijn...
Profvoetbalonwaardig! Weg met dat jong PSV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 15:54
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #49
Als je op het één na hoogste niveau wilt acteren dan moet je daar ook de consequenties van dragen.
Het zijn nota bene de kinderen van de grootverdieners in de eredivisie, die hebben juist wel de middelen om hun accommodatie op orde te krijgen.
Het is toch van de zotte dat clubs geweerd worden die meer dan 100 man meenemen naar een uitwedstrijd.
Totaal Jupiler League onwaardig, aanpassen of oprotten!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:16
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #50
Hoe gaat het dan altijd als jeugdelftallen van ajax op bezoek komen in eindhoven? Mogen dan ook geen mensen uit A'dam mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:17
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #51
Vaan facebook, met 'n sjoen foto vaan us:

Reactie MVV op het niet toelaten van MVV-publiek bij thuiswedstrijden van Jong PSV in Jupiler League:

“We zijn verrast dit in de krant te lezen. Wij vinden het erg jammer voor iedereen die van voetbal houdt, op de eerste plaats voor onze spelers en -natuurlijk- voor onze supporters. Bij uitwedstrijden wordt MVV altijd vergezeld door een grote, trouwe, fanatieke en correcte supportersgroep, die voor veel sfeer in het stadion zorgt. Vaak is deze steun beslissend. Het is erg jammer dat we die steun niet zullen ervaren in de wedstrijd tegen Jong PSV in Eindhoven. Vanzelfsprekend respecteren wij het besluit van de burgemeester van Eindhoven.”

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:23
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #52
Die letste zin zeet al weer genog... Respecteren van het besluit. Kom op bestuur gaank d'r uns tege in. Kom op veur ug supporters en de club. Geer gief zelf al aon dat dee steun vaan de supporters, die zich de meute numme um met te goon, belangriek is.

Geer zeet toch gein jao-knikkers. Kom op laot ug hure. En kom op veur de supporter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:23
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #53
Alleen al van het woord "vanzelfsprekend" vallen mij de schoenen uit.
M.a.w. ieder besluit tot combi, weren van supporters, restricties, of welk besluit dan ook, MVV respecteert dit en zal dus nooit eens een tegenwoord geven.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:26
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #54

Dixi schreef : Alleen al van het woord "vanzelfsprekend" vallen mij de schoenen uit.
M.a.w. ieder besluit tot combi, weren van supporters, restricties, of welk besluit dan ook, MVV respecteert dit en zal dus nooit eens een tegenwoord geven.

Dixi


helemaal mee eens dixi!!!
je gaat je steeds meer afvragen wanneer het bestuur de eigen supporters eens gaat respecteren!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:27
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #55
MVV-bestuur: stelletje WEIKE !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:29
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #56
De ogen zijn geopend!! Het moet eens gedaan zijn met dat politiek correcte, netste jongetje van de klas (maatschappelijk verantwoord) gedrag van dit bestuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:31
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #57
wat un KUT reactie. Volgens mij hebben we te maken met een gecastreerd bestuur. Want ballen hebben ze niet. KLOETE bestuur. Krijg bijna de neiging om mijn seizoenskaart in te leveren. Maar het is en blijft MVV.

De Graafschap staat tenminste achter hun supporters. Elke club moet voldoen aan veiligheidseisen. Elke ploeg moet bepaald percentage van de zitplaatsen ter beschikking stellen aan bezoekers. En PSV laat gewoon geen supporter toe. naar mijn mening is er maar een reactie die het bestuur kan geven. 1. geen psv supporters. 2. Vol tegen dit besluit ingaan en samen met de graafschap en ....... hier werk van maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:43
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #58
En het volgende conflict bestuur vs fans is geboren. Ze vragen er gewoon om, nooit komen ze eens op voor de eigen fans. Krijg er langzaam ook schoon genoeg van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 16:51
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #59
Eeder woord is hei eigelek al teväöl aon, en constructieve oplossinge luustere ze toch neet nao, dus iech höb meh 2 wäörd veur dit bestuur in dees situatie:

WEIKE FLIKKERS!!! :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 17:14
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #60
ben het helemaal eens met iedereen, wat een slappe reactie...in en in triest en totaal niet opkomend
voor de eigen supporters. Als we maar een wit voetje halen bij de KNVB en bij nederland...kijk eens
hoe maatschappelijk verantwoord MVV bezig is....ik weet niet wie deze reactie heeft gegeven maar
das in ieder geval iemand zonder ballen en zonder mening. Iemand die alles overheeft voor de lieve vrede.
TRIEST!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden