MVV tegen beloftenelftallen

01 juli 2013 18:22
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #31
De clubs hadden zelf gewoon tegen moeten stemmen. Alleen Sparta, FC Dordrecht, FC Eindhoven en Go Ahead Eagles hadden blijkbaar wel door wat de supporters willen en toonden ballen door tegen te stemmen. MVV had hier ook bij kunnen staan, maar liet zich om te tuin leiden door fox zonder enige interesse te tonen in de opinie van supporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2013 19:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #32

αναρχος schreef : De clubs hadden zelf gewoon tegen moeten stemmen.

En dan doorgaan op dezelfde manier? Oftewel meer kosten ,nog minder media-aandacht, minder wedstrijden,etc,etc.

Ik ben niet voor beloftenteams, ik had liever teams uit de topklasse gezien, maar ik wil het wel een kans geven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2013 20:23
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #33
We moeten nu niet doen alsof FOX de grote redder van de jupiler league is, dat tonnetje extra per club maakt het verschil echt niet. Het verkopen van je ziel voor wat geld op korte termijn heeft misschien wel hele nadelige effecten op lange termijn. Nadat de competitie vorig jaar al tot een spek en bonen competitie is gedegradeerd door de faillissementen van AGOVV en Veendam, wordt het dit jaar helemaal erg met de beloften elftallen.

Er zijn genoeg punten die wel verbeterd zouden kunnen worden zoals:
- Minder verplichte contract spelers
- Verplichte promotie/degradatie naar de top klasse
- Top klasse teams in plaats van beloften teams
- Zaterdag avond 20:00 uur voetballen

En waarschijnlijk als je er serieus over na gaat denken, kan je nog veel punten van verbetering bedenken.
Maar de clubs laten zich liever chanteren door FOX in plaats van zelf ballen te tonen, uitzonderingen als Sparta, FC Dordrecht, FC Eindhoven en Go Ahead Eagles daargelaten. Stel je eens voor dat een van de beloften elftallen dit jaar kampioen wordt, wat denk je dat er gebeurd met de interesse van supporters/toeschouwers/sponsors/media voor deze competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2013 20:32
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #34
Ik denk zelfs dat de media aandacht helemaal niet zo erg zou zijn als die minder wordt. Want laten we eerlijk zijn, welke juup club heeft nou nog grote sponsoren die landelijk opereren.
Sponosoren zijn vaak regionaal gebonden, voor hen is het dus ook niet echt een must om de reclame landelijk te hebben.

dus voor die paar extra centen, degradeer je een hele competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2013 21:52
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #35
Let's face it: De Jupiler league is nu al gedegradeerd tot een opleidingscompetitie. Alles ten dienste van Fox, de grote 5 en de KNVB. Niet meer, niet minder. Het grote dromen van de supporters om ooit nog aansluiting bij eredivisie te vinden is voor mijn gevoel gewoon voorbij. De realiteit heeft ons wat dit betreft ingehaald...
De botte weigering van de knvb om de (sportieve) competitie vorig seizoen te redden door steun te bieden aan AGOVV en (zeker) Veendam, heeft m.i. de deur open gezet voor het toelaten van de 3 beloftenteams en daarmee de verdere teloorgang van de jupiler league. De grote 5 en de positie in Europa is, zoals gezegd, de enige prioriteit.

Wat blijft hier in Maastricht is een heel aardige club, met een mooie historie - ooit Volksclub - een club van goede herinneringen en van vrienden met een rood wit hart. Ook een club met een goede visie op de maatschappelijke verankering, met op den duur klanten en toeschouwers ipv supporters en met te weinig geld om ook maar ooit ergens nog een (sportief) potje te kunnen breken.
Potjes die we wel gaan breken zijn o.m.:
- winnaar van de fairplay - cup
- BVO van het Jaar 2012 - 2013 ( god beter het: De Maatschappelijke Voetbal Vereniging MVV ....)
- permanent in categorie 3
- en vanwege het gebrek aan sportieve ambitie maar met een surplus aan techniek, in ieder geval triomfator op de Cruyffcourts
Ps. Die laatste kon ik even niet laten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 00:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #36
aait wief, vaan de aandere kaant, de clubs kinne neet zoonder ut geld vaan Fox. Toevallig höbbe de clubs, dach iech toch, die geprotesteerd höbbe ouch ut mieste te besteije. Veer hadde veurig jaor al e klein tekort, ut hellep netuurlik neet es veer dat geld neet van Fox zowwe kriege en ut hellep MVV ouch neet es eederein wegbleif beij die oefenwedstrijde. De inkomste kinne ze good gebruuke...
Jaomer genog höb iech neet dee groete pot in de Euromillions gewonne, daan koste veer eindelik 'ne groete moond opzette... Noe höbbe veer soms get te accepteere, oondaanks tot veer dat deep in us hart neet zowwe wille (dat geldt ouch veur ut bestuur neum iech aon).
Veer kinne wel langs de lijn stoon te sjriewe tot veer ut neet wille, mer de zals mer in ut bestuur zitte en eedere euro probeere 3 kier um te dreije. Ze höbbe neet veur niks gevraog um met te dinke veur nuij inkomste bronne te bedinke of aon te draage. Dao kinne veer hellepe. Ouch iech höb gein idee, um dat structureel en significant te verhuuge, zeker neet in deze crisis teije...
Wat zows diech daan wille tot noe geit gebeure?
Diech giefs toch neet op, he? Want ouch diech wils eigelik tot veer komend sezoen promoveere en metein 'ne groete sponsor daodoor kriege en weer structureel metdoen in de ieredivisie.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 00:52
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #37
En noe brik miene klomp.....

Bron: www.bd.nl/sport/voetbal/willem-ii/fans-w...-den-bosch-1.3895431

Fans Willem II niet welkom bij Jong PSV en FC Den Bosch

TILBURG - De burgemeester van Eindhoven heeft vorige week toestemming gegeven om Jong PSV uit te laten komen in de eerste divisie onder de voorwaarde dat bij een aantal thuisduels geen fans van bepaalde andere clubs worden toegelaten.

De supporters van Willem II, FC Den Bosch, FC Oss, (Jong) Ajax, (Jong) FC Twente, MVV, FC Dordrecht, Fortuna Sittard en De Graafschap zijn om veiligheidsredenen niet welkom in Eindhoven als hun club daar op bezoek gaat bij Jong PSV.

De fans van Willem II kunnen nog een uitwedstrijd doorstrepen. In De Vliert mogen zij hun club niet ondersteunen tegen FC Den Bosch, op last van de Bossche burgemeester. Ook bij de thuiswedstrijden van de Bosschenaren tegen Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente worden geen fans van de bezoekende ploeg in het stadion toegelaten.

Vooralsnog mogen supporters van FC Den Bosch wel aanwezig zijn bij de uitwedstrijd van hun ploeg bij Willem II op 4 augustus, in de eerste speelronde van de eerste divisie.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 07:53
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV tegen beloftenelftallen #38
Dat lijkt me logisch als de wedstrijd op de Herdgang wordt gespeeld, dat is natuurlijk een relgevoelig gebied.

Als de wedstrijd in het PSV stadion zal worden gespeeld zal het geen probleem zijn lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 08:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #39
geen ambiance om dan een wedstrijd te spelen....
begin toch wat mijn twijfels te krijgen over de 2de elftallen als het op deze manier wordt gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 08:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #40
Dat vind ik ronduit schandalig.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 08:44
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #41
Daan speule veer de wedstrijde tegen de beloftes gewoen op klein Geusselt. SPaore veer ouch get cent umdat de geusselt neet ope hoof :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 10:21
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #42
Ik had mijn twijfels mbt de beloftenelftallen, maar wilde het wel een kans geven. Na het lezen van het bericht over jong PSV is mijn zin over gegaan. Jong PSV hoort dus niet in de Jupiler league thuis. Hoop dat de KNVB dat ook snapt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 10:53
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #43

Och jeh schreef : Ik had mijn twijfels mbt de beloftenelftallen, maar wilde het wel een kans geven. Na het lezen van het bericht over jong PSV is mijn zin over gegaan. Jong PSV hoort dus niet in de Jupiler league thuis. Hoop dat de KNVB dat ook snapt.


1) benuijd wat de KNVB heij van vindt...
2) zow Hoes heij daan auch get van vinde riechting PSV aanhengers ?
of zint dat heilige buunsjes ?
3) begint langzaam de verkierde kaant op te goon op dis meneer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 11:15
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 961
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #44
Werkelijk te belachelijk voor woorden dit. Hier ligt m.i. een verantwoordelijkheid van de supportersclub van MVV om ons bestuur over te halen hier ook krachtig tegen te protesteren bij de KNVB. Het bestuur van MVV moet zich nu eindelijk eens laten horen en opkomen voor de fans. Als het aan mij lag werd jong-PSV al per direct uit de jupilerleague geknikkerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2013 11:48
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #45
Het is ook triest t.o.v. een club als Achilles, die alles in het werk zullen moeten stellen om te zorgen dat
hun thuiscomplex voldoet aan veiligheidseisen enz enz....en jong PSV zegt gewoon...we doen niks en laten
gewoon geen uitpubliek toe. Is het ook niet een vorm van discriminatie? Deze ploegen mogen wel supporters meenemen en die niet. Al met al een raar verhaal waar de KNVB zich over zal moeten buigen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, De Paus, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden