Jupiler league samenvatting TV

11 aug 2012 14:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jupiler league samenvatting TV #31
Misschien is het idd goed om met veel mensen te mailen naar RTL om de onvrede te uiten. En dan ook massaal niet kijken vanavond. Het doet hen het meeste pijn als de kijkcijfers nog slechter zijn op zaterdag dan zondag.

Ik kijk wel L1 straks.. die zenden het al jaren op zaterdagmiddag uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 14:42
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Jupiler league samenvatting TV #32

jeoff schreef : Misschien is het idd goed om met veel mensen te mailen naar RTL om de onvrede te uiten. En dan ook massaal niet kijken vanavond. Het doet hen het meeste pijn als de kijkcijfers nog slechter zijn op zaterdag dan zondag.

Ik kijk wel L1 straks.. die zenden het al jaren op zaterdagmiddag uit.

Werkt misschien net averechts; men is al jaren bezig de Jupiler League min of meer te verbannen van TV.
M.i. als we met zijn allen niet kijken - en dus de kijkcijfers heel laag zijn/worden - wordt het straks helemaal niet meer uitgezonden.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 15:30
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Jupiler league samenvatting TV #33
Ik erger me er al jaren aan.. Belachelijke speeldagen en tijden enals mvv op tv komt is het 20 seconden ff snel de goaltjes en dat was het en nu moet je ook nog wachten tot zaterdag en zelfs op internet... Het wordt steeds gekker met dit land. Mvv kan beter zeggen film hier niet meer heeft tgh geen nut op deze manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 16:01
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Jupiler league samenvatting TV #34
Lekker nagenieten met de samenvattingen en interviews zit er niet meer in. Bah!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 16:22
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Jupiler league samenvatting TV #35
Is het niet zo dat commcieel minder interessante sport (competities) op een publieke zender moeten worden uitgezonden? Bij de NOS zie je ook vaak veel aandacht voor minder bekende sporten.

Ik ben al jaren van mening dat het in Nederland net verkeerd om is geregeld. Eredivisie moet op een commercieel station op een commerciele tijd, Jupiler League moet bij de NOS en wel op de dag dat gespeeld is!

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 11:56
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Jupiler league samenvatting TV #36
Mooie column over dit onderwerp;

Geachte Meneer RTL7,

Hoe maak je het? Ook lekker van het weekend genoten? Je ligt er tegenwoordig al vroeg in op vrijdag, of niet? Lekker man! Zaterdag weer vroeg uit de veren; dan heb je nog wat aan de dag. Doe je tegenwoordig nog iets op zaterdag eigenlijk? Voetbal uitzenden? Ok, nou veel plezier dan maar in je eentje!

Interesseert het je eigenlijk wel of er überhaupt mensen kijken? Ik krijg het idee dat je een beetje met die Jupiler League bent opgezadeld en niet zo goed weet je wat je er mee moet. Daar waar de clubs uit de Eredivisie geld krijgen om op televisie te komen, kost het de clubs uit de Jupiler League geld om met een vertraging van ruim 20 uur heel even 53 seconden op televisie te zijn. De lengte van de samenvattingen maakt me trouwens niet zoveel uit, maar het gaat mij om je wispelturigheid. Dat ligt niet alleen aan jou, maar ook aan SBS6, Sport7, NOS en al je andere collega’s die ooit een poging hebben gedaan om de Eerste Divisie-achtige goudentototelecomleague uit te zenden. Ik weet niet meer of dat speciaal voor jou was, maar op een gegeven moment zijn we op vrijdagavond gaan voetballen omdat dat goed zou zijn voor de televisie-uitzendingen. En nog erger: de maandagavond! Daar denk jij natuurlijk aan, aan de kijkcijfers. Wij denken in bezoekersaantallen en dan met name bij uitwedstrijden. Die zijn sinds de invoering van de vrijdagavond wel wat omlaag gegaan. De zaterdag was altijd mooi; ook al speelde je tegen Eindhoven of Telstar. Nu sta je een paar uur in de file, staar je 90 minuten lang naar kutvoetbal in een veel te leeg stadion en kun je daarna je verplichte autocombi-auto weer in en rijd je naar huis. Moet je zuipen als een achterlijke om een klein beetje dronken te worden. Nog bedankt daarvoor!

Nu we eigenlijk al een klein beetje gewend zijn aan die tyfusvrijdag, is er weer een nieuw onderzoek uitgevoerd. Namelijk dat zaterdagavond om 18:00 een perfecte tijd is voor een televisie-uitzending. Voor Campinglife en dat kutprogramma met die buitenlandse treinen, ja! Welke gek zit er om 18:00 voor de televisie? Dan zitten we toch op het terras, in de kantine, achter een gokkast, in de cafetaria of op elke willekeurige plek die niet je huiskamer is? En dan beweren jullie dat het een ideaal tijdstip is voor de jongere kijkers. Ja hoor! De jongere kijkertjes……! Weet je wat de jonge kijkertjes doen? Die spelen op hun Playstation met Messi en die rare Duitser met die visogen van hem. Hoe dat komt? Door die oude zuurpruimen die je op maandagavond de landelijke televisie opslingert. Best lachen enzo hoor, maar kom op….dat zijn toch zeikende losers, of niet? Die zeuren over een onschuldige sliding van Van Bommel en drie minuten later vertellen ze trots dat je met een dwarslaesie het veld afging als je in 1934 iemand door zijn benen speelde. En dan gaat Van Der Gijp daarna vertellen dat de gehele selectie van het Nederlands elftal er niets van kan. Die heeft zelf 15 interlands gespeeld in een periode dat Nederland zich voor geen enkel eindtoernooi wist te kwalificeren. Dat maakt allemaal niets uit. Ik ben zelf ook geen heel goede voetballer, maar niemand neemt mij serieus als ik over voetbal praat. Ook niet als ik over andere onderwerpen praat trouwens. Maar die zeurende bejaarden vertellen wekelijks dat de Jupiler League van een dramatisch niveau is. De Topklasse schijnt zelfs nog beter te zijn. En alle kinderen in Nederland geloven dat, want het is op televisie. En dus spelen kinderen op de Playstation met rare balgoochelaars met onuitspreekbare namen. Dat hoort natuurlijk niet.

Kinderen uit Deventer horen Joey Suk te zijn op het speelveldje.
Als je uit Den Bosch komt, dan speel je met Tom van Weert. K*&&^*Lul!
Als je uit Oss komt, dan speel je met Marcel van der Sloot. K**&^Luuuuul!
Met je k**&&^6rabonnement op de k*&&^r Voetbal International!!!!

Misschien vind je mij nu ook een zeiklul, en dat ben ik ook. Daarom ga ik ook naar Go Ahead Eagles. Lekker anderhalf uur zeiken en klagen. Maar als ik dan de volgende dag brak wakker word, dan wil ik wel graag zien of het echt zo kut was. Jij staat met je dure camera in te zoomen op elke tackle, maar wij zien dat allemaal niet hoor. Kan ook zijn omdat we vaak met de rug naar het veld staan, maar het komt er op neer dat we barweinig meekrijgen van wat er op het veld plaatsvindt. Dat willen we dan de volgende ochtend of dezelfde avond even terugkijken. Gewoon om te zien of het een penalty was of dat Houtkoop serieus over zijn eigen benen struikelde. Of om te zien of dat doelpunt van Kolder nuchter ook mooi is. En nu is het een beetje oldskool allemaal. Moet je wachten tot zaterdagavond 18:00 en omdat niemand dan thuis is, moet je dus eigenlijk wachten tot zondagochtend. Jullie brengen 2012 weer terug naar de tijd van de fotocamera’s met rolletjes. Ken je dat nog? Dan ging je op vakantie en had je in dronken toestand wat dingen gedaan op een donkere dansvloer met een meisje uit een land dat je nog niet kende. Kon je de volgende dag op het balkon opscheppen over hoe knap ze was, maar dan was er altijd wel iemand die een foto had gemaakt met zijn wegwerpcamera. Spannend was dat, want je kon het jezelf ook allemaal niet meer zo goed herinneren. Als je weer in Nederland was, kon je daarna elke dag naar de Hema fietsen om te kijken of je foto’s er al waren en vooral in vakantieperiodes duurde dat altijd heel erg lang!

Nu zijn we dus gewoon weer bij dat punt aanbeland. In een periode waarin media nog nooit zo snel is geweest, presteer jij het om een simpele samenvatting van vijf minuten tot twintig uur na de wedstrijd verborgen te houden voor het publiek. En het ergste nog; het kost onze club gewoon geld. Hadden ze ook gewoon een nieuwe zakkenvuller van kunnen betalen, maar nu verdwijnt het allemaal in jullie zakjes. Vind ik nog niet zo heel erg; ik ben de beroerdste niet. Maar dan weet ik het wel goed gemaakt, dan gaan we ook weer lekker spelen op de dag van de uitzending. Lekker op zaterdag een hele dag gallen en dronken zijn in plaats van haasten op de vrijdagavond. Zend je die wedstrijden toch gewoon midden in de nacht uit. Of er nu twintig mensen om 18:00 kijken of achttien om 02:30, dat maakt ook allemaal niets uit. Bovendien kijkt iedereen toch naar de uitzendingen via internet, want de enige mensen die het iets interesseert zitten elke vrijdag in het stadion.

Je wilt die Jupiler League helemaal niet uitzenden en zit er nu een beetje mee in je maag. Daar mag je best voor uitkomen. Wij weten zelf ook wel dat het een kutcompetitie is. Dus RTL7, doe je best en gooi die ruksamenvattingen er gewoon uit. Geef de samenvattingen lekker vrij op de vrijdagavond of geen ons de zaterdag terug!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, SjoSa, Lummel, serke, Robin, Mestreechter geis, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 16:35
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Jupiler league samenvatting TV #37
Nu de samenvattingen op RTL7 zijn komen te vervallen, zou je kunnen zeggen dat het aanvangstijdstip van de vrijdagavondwedsrijden niet meer om 20.00 uur hoeft te zijn.

Waarom dan niet verplaatsen op deze werkdag naar 20.30 uur...?

Zou heel veel betekenen voor al die mensen die werken!
Misschien meer toeschouwers trekken !
Voor de mensen die graag iets eerder naar de Geusselt willen komen maar omdat vanwege 20.00 uur niet kunnen wel een uitkomst zijn ! ( en extra "centjes" vanwege de grotere inkomsten uit de catering ;) ).

Wat denken jullie ?

Als dit positief is, zou het bestuur samen met de ander zjuup - league cluppies eens rond de tafel moeten gaan zitten om dit supportersvriendelijker tijdstip te realiseren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 11:36
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Jupiler league samenvatting TV #38
Laatst mijn neefje van 8 voor de eerste keer meegenomen naar mvv. Voor hem was dit toch echt laat, 20.30 uur zou al helemaal laat zijn. Oftwel; ik denk dat voor onze jongste supporters het aanvangstijdstip 20.30 uur niet zo aantrekkelijk is. Dus ook voor de jeugdteams bij de line-up.

Doe mij maar zaterdag 19.30 uur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 12:31
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Jupiler league samenvatting TV #39
gewoon Alle wedstrijden zoals vroeger

Zondagmiddag half 4
Of het nu ere eerste of topklasse is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 16:09
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Jupiler league samenvatting TV #40

sjoen-mestreech schreef : gewoon Alle wedstrijden zoals vroeger

Zondagmiddag half 4
Of het nu ere eerste of topklasse is

Zondag lijkt me helemaal niks. Kun je bij winst niet eens goed na-vieren.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 17:04
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Jupiler league samenvatting TV #41

Jean schreef : Mooie column over dit onderwerp;

Geachte Meneer RTL7,

Hoe maak je het? Ook lekker van het weekend genoten? Je ligt er tegenwoordig al vroeg in op vrijdag, of niet? Lekker man! Zaterdag weer vroeg uit de veren; dan heb je nog wat aan de dag...............Dus RTL7, doe je best en gooi die ruksamenvattingen er gewoon uit. Geef de samenvattingen lekker vrij op de vrijdagavond of geen ons de zaterdag terug!


Bijna te perfect verwoord, heerlijk ;) ....... Laten we inderdaad terug naar de zaterdag gaan en lekker om 19:30 de bal laten rollen. Anders gezegd, laten we promoveren Hahahaha.... dan spelen we ook weer op de zaterdag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden