Jupiler league samenvatting TV

07 aug 2012 13:03
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Jupiler league samenvatting TV #1
Hier maar even een apart topic voor aangemaakt - aangezien de discussie in topic Eindhoven-MVV loopt.

==

Samenvattingen Jupiler League eerst op L1.

De samenvattingen van Fortuna Sittard en MVV Maastricht zijn komend seizoen als eerste te zien op L1 Televisie.
Rechtenhouder Infostrada Sports Group en L1 zijn dat overeengekomen. Net als voorgaande jaren zendt L1 de beelden uit op zaterdag, om 17.45uur (en ieder uur daarna in herhaling). Het publieke regionale L1 is de enige zendgemachtigde van de beelden in Limburg.

RTL7 zendt komend seizoen de beelden pas op zaterdagavond uit, dus na L1. Doordat de samenvattingen pas zaterdagavond op internet verschijnen, is L1 de eerste die de wedstrijdsamenvattingen laat zien.

MVV Maastricht en Fortuna Sittard worden daarmee ook komend seizoen op de voet gevolgd. ‘Dat doen we al iedere wedstrijd live op L1 Radio, nu kan de liefhebber ook bij L1 TV als eerste terecht. Daarnaast worden ook de doelpunten in de overige gespeelde wedstrijden getoond', zo zegt chef-sport Maurice de Heus van L1.

De eerste uitzending van L1 SPRT Jupiler League is zaterdag 11 augustus, om 17.42uur.


Bron L1

==

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 13:26
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Jupiler league samenvatting TV #2
Dan hoeven we dus niet meer op vrijdagavond te voetballen!
Ik zeg: terug naar de zaterdag (en of zondag)!

MVV: doe hier eens onderzoek naar. Kan de club meer toeschouwers opleveren (zeker bij uitwedstrijden).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 14:01
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Jupiler league samenvatting TV #3
Het is slechts een kwestie van tijd, voordat de Jupiler League niet eens meer uitgezonden wordt en de rest van het voetbal, dus ook álle Eredivisie en álle Champions League wedstrijden achter de decoder belanden :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 14:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Jupiler league samenvatting TV #4
ZSM promoveren dus.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 14:24 07 aug 2012 14:25 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Jupiler league samenvatting TV #5

Maosbrögk schreef : Dan hoeven we dus niet meer op vrijdagavond te voetballen!
Ik zeg: terug naar de zaterdag (en of zondag)!

MVV: doe hier eens onderzoek naar. Kan de club meer toeschouwers opleveren (zeker bij uitwedstrijden).


Wat mij betreft direct terug naar de zondagmiddag (half drie).
Net zoals in het clubleed: Zoondagmiddag goon veer allen naor MVV, naor de jonges dee gèt kinne.
De vruijkes blieve zitte mèt de koffie en de thee, want veer wèlle zie zien winne
En zinge veer het clubleed, dat deit de jonges good
en gief hun gooie mood: Nao Väöre, Nao Vaore, .................

Ben je gelijk vaan de verplichte familiebezoekes op de zondagmiddag af

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 14:57 07 aug 2012 14:58 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Jupiler league samenvatting TV #6

Nao Väöre schreef :

Maosbrögk schreef : Dan hoeven we dus niet meer op vrijdagavond te voetballen!
Ik zeg: terug naar de zaterdag (en of zondag)!

MVV: doe hier eens onderzoek naar. Kan de club meer toeschouwers opleveren (zeker bij uitwedstrijden).


Wat mij betreft direct terug naar de zondagmiddag (half drie).
<..>

Ben je gelijk vaan de verplichte familiebezoekes op de zondagmiddag af

Dat zal neet gebäöre, want daan keump 't zaoterdaag aovend neet op tv ;)

Höbs diech daan zoen "lestige" femilie Nao Väöre? :lachen:
Verplaots dien familiaire verpliechtingen gewoen naor de vriedaagaovend ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 14:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Jupiler league samenvatting TV #7
Mijn persoonlijke voorkeur heeft de zaterdag. Zaterdagavond, zoals jaren tachtig en negentig gebruikelijk was voor MVV, of voor mijn part zelfs zaterdagmiddag zoals in Engeland en Duitsland. Maar dat laatste zal veel sportende kinderen natuurlijk niet goed uitkomen. Om die laatste reden zal de zondagmiddag ook niet zo handig zijn.

Ik ga hierover meteen een mail aan MVV over sturen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 15:01
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jupiler league samenvatting TV #8
wat meer info:

----
Waar de samenvattingen afgelopen seizoen op vrijdagavond op RTL 7 uitgezonden werden, zijn deze komend seizoen wekelijks op de zaterdagmiddag om 18.00 uur te zien.
---

m.a.w MVV moet gewoon op vrijdag blijven voetballen anders komen ze nog niet op TV op zaterdag om 18:00 uur. Of ze zouden al zaterdagmiddag moeten spelen maar dat is al helemaal niks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 15:09
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Jupiler league samenvatting TV #9

jeoff schreef : m.a.w MVV moet gewoon op vrijdag blijven voetballen anders komen ze nog niet op TV op zaterdag om 18:00 uur. Of ze zouden al zaterdagmiddag moeten spelen maar dat is al helemaal niks.


Ik vraag me sowieso af of die hele TV-deal wel zo gunstig is voor MVV. Volendam bijvoorbeeld speelt al jaren gewoon haar thuiswedstrijd op zondagmiddag.
Stel dat we op zaterdagavond 19.30u thuis spelen en L1 koopt de exclusieve rechten en zendt uit in het late nieuws na 21.30u (uiteraard minder inkomsten dan bij RTL-deal); zou ons dat per saldo meer of minder opleveren (als je het afzet tegen de hogere (???) toeschouwersaantallen)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 15:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Jupiler league samenvatting TV #10
Ai, dat is minder nieuws... Had gehoopt op een uitzending om 21.30 of zo. Dan kan een wedstrijd op 19.30 zoals vroeger gewoon prima.

Heeft iemand enig idee waarom dit trouwens in Engeland en Duitsland wel kan? Hebben kinderen daar geen sportwedstrijden op zaterdagmiddag?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 17:56
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Jupiler league samenvatting TV #11

Jacques schreef : Heeft iemand enig idee waarom dit trouwens in Engeland en Duitsland wel kan? Hebben kinderen daar geen sportwedstrijden op zaterdagmiddag?


..even serieus, heb je die Engelsen ooit in het echt gezien? :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 18:17
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Jupiler league samenvatting TV #12
Graag zaterdag avond om half 8.
Dan maar de uitzending op maandag....???? Of .......hoe zit het eigenlijk met de uitzending op maandag.....wordt die dan dinsdag uitgezonden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 22:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jupiler league samenvatting TV #13
Ik heb het met sander kleikers van l1 ooit eens gehad over het feit dat zij de tv samenvattingen mochten gaan uitzenden door dat dat ze bij eyworks de rechten hadden verkregen.
Wat mij verwonderde is dat hij zei dat het hun totaal geen moeite had gekost om deze te bekomen?
Met andere woorden hoeveel geld zou er te verdienen zijn voor de uitzendrechten aangaande de clubs?
Het lijkt mij net of dat we blij mogen zijn dat onze divisie nog op de tv verschijnt?
Neem nu van mij aan als een zender besluit om de samenvattingen een dag later uit te zenden mag je wel heel blij zijn dat er nog ergens een omroep bereid is om deze taak op zich te nemen!
Ik zie het niet anders dan dat je een maandag krant op dinsdag koopt en zo is het en niet anders...met andere woorden...het hangt aan een zijden draadje...en ik bedoel dan wie zou dit ooit op een hoger plan kunnen en willen tillen?...ik denk niemand...en dan zullen veel sponsors afhaken...keihard de realiteit :angry:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 23:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jupiler league samenvatting TV #14
In 2001 is de vrijdagavond de vaste dag geworden voor de wedstrijden van de toenmalige Eerste Divisie, omdat er een deal met SBS6 werd beklonken dat toen vanaf 23:00 uitgebreid aandacht ging besteden aan onze divisie. Vorig jaar was het al minder van RTL7 dat de samenvattingen meteen na afloop van de wedstrijd al werden uitgezonden zodat de mensen die meteen naar huis gaan onmogelijk de samenvattingen rustig kunnen bekijken.

Vind het nieuws dat de samenvattingen voortaan als allereerste bij L1 op de zaterdagmiddag 17:45 wordt uitgezonden en daarna om 18:00 op RTL7 helemaal bagger. Zeker bij een overwinning wil je toch zo snel mogelijk de beelden kunnen bekijken. Ook op de vroege zaterdag de filmpjes op internet bekijken was een goede zaak. Jammer dat je nu zo lang moet wachten voordat alles gepubliceerd wordt. Zeker als er zich dingen hebben afgespeeld tijdens een wedstrijd als 'was het buitenspel', 'discutabele strafschopbeslissingen', 'rode kaart terecht ja of nee' etc. waar als eerste na een duel over gediscussieerd wordt.

Wat mij betreft aangezien er met de deal met SBS6 geen rekening gehouden meer hoeft te worden, stappen ze af van de vrijdagavond en gaan we naar de zaterdagavond va. 18:00. Dan kunnen de samenvattingen rond half 9 worden uitgezonden lijkt me een mooi tijdstip. Als het goed is zou dit dan meer toeschouwers moeten trekken zowel uit- als thuis. Al viel dat ook wel tegen als MVV eens op een zaterdag of zondag op verplaatsing speelde.

Maar goed deze beslissing zal wel onomkeerbaar zijn en denk niet dat ze hier nog op gaan terugkomen. Maar ik vind dus spijtig dat er voor deze constructie gekozen is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 09:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Jupiler league samenvatting TV #15
Na het bekend maken van de megadeal omtrent de uitzendrechten van de beelden van de eredivisie, lijkt me dit topic en het topic "willen we wel promoveren" overbodig: juist nu moeten we promoveren!! Vanaf volgend jaar is er bakken met geld te verdienen met die megadeal en in de JL lopen de TV-gelden steeds verder terug.
Dit is hét moment om de stap hoger te maken. Tuurlijk moet er dan aan alle kanten veel veranderd worden, maar volgens mij ben je nooit helemaal klaar/voorbereid. Op het moment barst er ook iets los rondom de club: media-aandacht, meer sponsoren tegen hogere bedragen, meer toeschouwers, meer merchandise. Nu dan ook nog veeeeeel meer TV-gelden.
Diverse clubs zijn ons al voor geweest en laten zien dat het niet onmogelijk is om als "kleine" club te overleven in de eredivisie: Heracles, RKC, Venlook en tot voor kort Excelsior en De Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden