Transfers en geruchten 26-27
- AM279
-
- New Member
-
Re: Transfers en geruchten 26-27
02 Sep 2026 22:13
Veldwijk zou met recht een stunt te noemen zijn.
Wordt wel een selectie met veel breedte zo.
Wordt wel een selectie met veel breedte zo.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- y25
-
- New Member
-
03 Sep 2026 01:07
Wellicht ben ik scheel, maar ben nu al 4 paginas terug.. over welke veldwijk gaat dit, Lars veldwijk? Een spits erbij zou prima zijn maar kan na al die jaren nou niet echt zeggen of dat nou zon wereldaankoop is.. iig een zonder restwaarde, wellicht qua ervaring maar mag hopen dat wij langzaam de ambitie hebben spelers aan te trekken die iig in potentie hogerop te eindigen, alleen van Bommel en misschien ook wel kostons lopen qua ontwikkeling al op m voor nu..
Dan zie ik toch liever iemand die 3 maanden nodig heeft en ooit nog wat oplevert.
Dan zie ik toch liever iemand die 3 maanden nodig heeft en ooit nog wat oplevert.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak
- LRB
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2026 19:37 - 03 Sep 2026 19:37
het contract van Alen Halilovic is bij Fortuna niet verlengd en is hij dus transfervrij....
Zou een kans voor MVV zijn met de promotie in mijn (optimistische) achterhoofd.....
om met hem eens rond de tafel te zitten, toch ?
Zou een kans voor MVV zijn met de promotie in mijn (optimistische) achterhoofd.....
Last edit: 03 Sep 2026 19:37 by LRB.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Sep 2026 19:46LRB wrote: het contract van Alen Halilovic is bij Fortuna niet verlengd en is hij dus transfervrij....
Je mag best dromen maar dit is wel heel erg ver gedroomt. Wij zijn en geen kampioenskandidaat, en Halilovic gaat nooit naar de KKD en verdient veel te veel salaris daar voor. En we hebben al tig middenvelders.
The following user(s) said Thank You: LRB
- LRB
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2026 20:52 - 03 Sep 2026 20:54waarom niet ...? is geen natte droom en onze plaats op de ranglijst is ook geen sprookje maar door hard werken bereikt.CatenaccioMestreech wrote:LRB wrote: het contract van Alen Halilovic is bij Fortuna niet verlengd en is hij dus transfervrij....
Je mag best dromen maar dit is wel heel erg ver gedroomt. Wij zijn en geen kampioenskandidaat, en Halilovic gaat nooit naar de KKD en verdient veel te veel salaris daar voor. En we hebben al tig middenvelders.
Qua salaris kun je een speler bij een bedrijf op de loonlijst zetten; ik herinner me dat ik ooit bij de KNP ( huidige Sappi) Thal verving op de inkoopafdeling, waar hij parti-time "werkte"....KNP was toen ook een sponsor. Zo was ook Sphinx destijds creatief.
Men zou dan een onze sponsoren moeten polsen...noem het out of the box denken, of going back in time, it's a flashback.
Begrijp wel degelijk dat het moeilijk is, maar we zijn niks voor niks MVV fan....zoals een oudere hardcore fan ooit zei "un acte de resistance "
Last edit: 03 Sep 2026 20:54 by LRB.
Time to create page: 0.400 seconds