Transfers en geruchten 26-27
- Mosae
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Transfers en geruchten 26-27
11 May 2026 17:10
Nu Andries Jonker en Kevin Hofland de nieuwe trainer en assistent trainer worden, wordt er veel verwacht wat betreft spelers. Er wordt door velen gezegd, dat dit duo niet zomaar instapt. In dit topic graag de geruchten en transfers voor de komende tijd?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pimpje.25
-
- New Member
-
Re: Transfers en geruchten 26-27
11 May 2026 17:30
Reed net voorbij de BP.. Ik zag ronny lopen met Taiwo.
The following user(s) said Thank You: MVVke
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
11 May 2026 18:29Kwoame ze vaan de greune leuper oaf of moste ze nog beginnen mit rennen?pimpje.25 wrote: Reed net voorbij de BP.. Ik zag ronny lopen met Taiwo.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
11 May 2026 21:29
En bedankt voor deze geniale bijdragen…
@Mosae:
Goed topic, laten we hopen dat er veel
Transfers volgen, dat betekent immers dat de selectie grondig op de schop gaat, en dat is wel nodig.
Ronny, Jonker en Hofland samen hebben een breed netwerk, hopelijk plukken we daarbij vruchten van.
@Mosae:
Goed topic, laten we hopen dat er veel
Transfers volgen, dat betekent immers dat de selectie grondig op de schop gaat, en dat is wel nodig.
Ronny, Jonker en Hofland samen hebben een breed netwerk, hopelijk plukken we daarbij vruchten van.
- CivisMaastrichtiae
-
- New Member
-
12 May 2026 14:46
Weet iemand of het contract van Ronny dan is verlengd? Dat is in juli 2023 met 3 jaren verlengd en loopt medio juli af. De club heeft hierover nog niets gecommuniceerd. Duidelijkheid en continuïteit is binnen het nieuwe voetbaltechnische hart (technisch manager, trainers en hoofd jeugdopleiding) is toch van groot belang. Zeker als er nu een nieuwe basis gelegd wordt voor de komende seizoenen.
Vanuit de berichtgeving over de aanstelling van Jonker en Hofland wordt ook vaak gesproken over het netwerk van de Jonker, Hofland en Van Geneugden dat voor de "metamorfose" van de selectie ingezet gaat worden. Dat betekent dat Ronny zijn netwerk, invloed en zeggenschap voor het aantrekken van nieuwe spelers gaat gebruiken terwijl de contractverlenging nog niet is gecommuniceerd door de club.
Wat mij betreft mag Ronny zich komend seizoen revancheren en laten zien dat de eindklasseringen in 2022-2023 en 2023-2024 geen toevalstreffers waren. Een technisch manager die laat zien dat hij een trainer en selectie samenstelt die kan overperformen.
Vanuit de berichtgeving over de aanstelling van Jonker en Hofland wordt ook vaak gesproken over het netwerk van de Jonker, Hofland en Van Geneugden dat voor de "metamorfose" van de selectie ingezet gaat worden. Dat betekent dat Ronny zijn netwerk, invloed en zeggenschap voor het aantrekken van nieuwe spelers gaat gebruiken terwijl de contractverlenging nog niet is gecommuniceerd door de club.
Wat mij betreft mag Ronny zich komend seizoen revancheren en laten zien dat de eindklasseringen in 2022-2023 en 2023-2024 geen toevalstreffers waren. Een technisch manager die laat zien dat hij een trainer en selectie samenstelt die kan overperformen.
- MF
-
- Premium Member
-
12 May 2026 14:56CivisMaastrichtiae wrote: Weet iemand of het contract van Ronny dan is verlengd? Dat is in juli 2023 met 3 jaren verlengd en loopt medio juli af. De club heeft hierover nog niets gecommuniceerd. Duidelijkheid en continuïteit is binnen het nieuwe voetbaltechnische hart (technisch manager, trainers en hoofd jeugdopleiding) is toch van groot belang. Zeker als er nu een nieuwe basis gelegd wordt voor de komende seizoenen.
Ja, Ronny blijft. zijn contract is omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd (Helaas). Men zal tevreden zijn over de verkoop van spelers. Maar, niet over zijn ‘aankoop’ beleid’. vandaar dat het netwerk van de bovenstaande heren worden toegevoegd. Daarbij, zijn er ook twee nieuwe scouts aangesteld die gericht moeten gaan zoeken naar de juiste spelers. (Vooral mentaliteit) laten we hopen dat ze een goed team gaan vormen, en dat het niet gaat botsen. (iedereen zal zijn eigen sterke mening hebben). Ik ben benieuwd.
The following user(s) said Thank You: CivisMaastrichtiae
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
12 May 2026 16:44
Dus ze hebben in feite niet geleerd van de casus Ron Elsen en zijn vast contract? Je zou toch mogen verwachten dat ze op dergelijke posities met tijdelijke contracten zouden blijven werken.
Het ontbinden van het contract van Elsen, zal voor het collectief destijds niet goedkoop zijn geweest en nu geven ze een TD een vaste aanstelling...
ik vind het apart.
Het ontbinden van het contract van Elsen, zal voor het collectief destijds niet goedkoop zijn geweest en nu geven ze een TD een vaste aanstelling...
ik vind het apart.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
12 May 2026 17:15Zo apart is dat niet. Enkel voetballers en trainers zijn uitgesloten van de ketenregeling (na 3 contracten of 3 jaar) en vallen onder de voetbal Cao. Technische mensen, de materiaal man, de commerciële man etc vallen onder het normale arbeidsrecht en de ketenregeling volgens mijn info. Ronny heeft gewoon een vast contract op wettelijke basis gekregen. Dat overigens veel makkelijker is te ontbinden als het contract van bijv Elsen door nieuwe regelgeving. Misschien zelfs een gelimiteerde afkoopsom. Eerlijk is eerlijk, vorig seizoen was toch wel een foute en niet gebalanceerde selectie, maar mensen vergeten dat hij letterlijk de best presterende technisch directeur/manager is in de hele historie qua uitgaande transfers..De_Lange wrote: Dus ze hebben in feite niet geleerd van de casus Ron Elsen en zijn vast contract? Je zou toch mogen verwachten dat ze op dergelijke posities met tijdelijke contracten zouden blijven werken.
ik vind het apart.
The following user(s) said Thank You: Audiowaste, De_Lange, M-MVV
- Hill
-
- Premium Member
-
13 May 2026 09:15Ik denk dat Geneugden in de historie de manager is die relatief het meeste budget in één jaar compleet nutteloos in de Maas heeft gegooid. Met het verlengen van een incompetente trainer die een paar maanden moest worden afgekocht. Met het laten sluimeren van een conflict met onze duurste speler waardoor in feite een ton over de balk is gegooid. Met talloze spelers die geen bal hebben geraakt. En daarbij de laagste eindklassering ooit die ook publiek heeft gekost.webmastersfm wrote:Zo apart is dat niet. Enkel voetballers en trainers zijn uitgesloten van de ketenregeling (na 3 contracten of 3 jaar) en vallen onder de voetbal Cao. Technische mensen, de materiaal man, de commerciële man etc vallen onder het normale arbeidsrecht en de ketenregeling volgens mijn info. Ronny heeft gewoon een vast contract op wettelijke basis gekregen. Dat overigens veel makkelijker is te ontbinden als het contract van bijv Elsen door nieuwe regelgeving. Misschien zelfs een gelimiteerde afkoopsom. Eerlijk is eerlijk, vorig seizoen was toch wel een foute en niet gebalanceerde selectie, maar mensen vergeten dat hij letterlijk de best presterende technisch directeur/manager is in de hele historie qua uitgaande transfers..De_Lange wrote: Dus ze hebben in feite niet geleerd van de casus Ron Elsen en zijn vast contract? Je zou toch mogen verwachten dat ze op dergelijke posities met tijdelijke contracten zouden blijven werken.
ik vind het apart.
Qua uitgaande transfers hebben we in het verleden al grotere transfers gehad, zoals een Volmer die voor meer dan 1 miljoen werd verkocht.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo een incompetente manager gezien bij een club of bij welke organisatie dan ook.
- Mosae
-
Topic Author
- Platinum Member
-
13 May 2026 09:53
Afhankelijk van hoe groot de zak met geld is, kan Kevin Hofland en Andries Jonker nu alles een beetje de goede richting induwen? En/maar hey, we bestaan nog heh, en de soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend. Misschien ziet het er volgend seizoen veel anders uit, en misschien ook niet. Dat is nu eenmaal MVV.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
13 May 2026 11:28Jeetje, je kunt downplayen wat je wilt. In feite in 3 (eerste seizoen nauwelijks invloed) seizoenen 1 play off plek en rond de winterstop zelfs de dark horse voor het kampioenschap) en een grote toeloop qua supporters aantallen en 1 jaar op de laatste speeldag nacompetitie misgelopen en zoals gezegd het laatste seizoen een slechte selectie. Uitgaande transfers bij elkaar opgeteld letterlijk het meeste opgeleverd. Geen aannames. Joost volmer ging indertijd voor ca 1.3 miljoen gulden met de van bommel miljoenen naar fortuna. Meijer en liveramento zitten in het zelfde rijtje. Voor de rest is v geneugden niet verantwoordelijk voor de uitspraken van Smeets. Een groot deel van de supporters en supportersverenigingen staan ook achter die beslissing. Dat jij het daar niet mee eens bent, het zal.Hill wrote:Ik denk dat Geneugden in de historie de manager is die relatief het meeste budget in één jaar compleet nutteloos in de Maas heeft gegooid. Met het verlengen van een incompetente trainer die een paar maanden moest worden afgekocht. Met het laten sluimeren van een conflict met onze duurste speler waardoor in feite een ton over de balk is gegooid. Met talloze spelers die geen bal hebben geraakt. En daarbij de laagste eindklassering ooit die ook publiek heeft gekost.webmastersfm wrote:Zo apart is dat niet. Enkel voetballers en trainers zijn uitgesloten van de ketenregeling (na 3 contracten of 3 jaar) en vallen onder de voetbal Cao. Technische mensen, de materiaal man, de commerciële man etc vallen onder het normale arbeidsrecht en de ketenregeling volgens mijn info. Ronny heeft gewoon een vast contract op wettelijke basis gekregen. Dat overigens veel makkelijker is te ontbinden als het contract van bijv Elsen door nieuwe regelgeving. Misschien zelfs een gelimiteerde afkoopsom. Eerlijk is eerlijk, vorig seizoen was toch wel een foute en niet gebalanceerde selectie, maar mensen vergeten dat hij letterlijk de best presterende technisch directeur/manager is in de hele historie qua uitgaande transfers..De_Lange wrote: Dus ze hebben in feite niet geleerd van de casus Ron Elsen en zijn vast contract? Je zou toch mogen verwachten dat ze op dergelijke posities met tijdelijke contracten zouden blijven werken.
ik vind het apart.
Qua uitgaande transfers hebben we in het verleden al grotere transfers gehad, zoals een Volmer die voor meer dan 1 miljoen werd verkocht.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo een incompetente manager gezien bij een club of bij welke organisatie dan ook.
The following user(s) said Thank You: M-MVV
Time to create page: 0.349 seconds