Transfers en geruchten 26-27

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfers en geruchten 26-27

15 Jul 2026 13:33
Dat verbaast me niets .....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Jul 2026 13:52
Olivier Dumont (ex Standard, STVV en RWDM) lijkt de volgende nieuwkomer te gaan worden

• strongerthanall
  • strongerthanall's Avatar
  • New Member
  • New Member

16 Jul 2026 12:12
En een halve Sjeng ( Moeder )"De Nederlander

Olivier Dumont is geen volbloed Waal, zijn moeder is een Nederlandse. “Ik ben tweetalig opgevoed”, knikt hij bevestigend. “Mijn vader komt uit Saive, een dorpje in het Luikse vlak bij Blegny. En mijn moeder komt uit Maastricht. Ik draag zowel de Belgische als de Nederlandse nationaliteit. Ik kom trouwens geregeld in Maastricht, een mooie stad. Met Luik heb ik ook een band, maar Maastricht vind ik nog net iets leuker. Iets properder vooral.  www.hbvl.be/sport/voetbal/zot-van-cruijf...t-stvv/26108105.html
The following user(s) said Thank You: Jim Cemint

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2026 18:34
Hebben Dumont ze Domont gratis gehaald of een transfer betaalt , hij had nog een contract tot jun 2027 bij RWDM .

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2026 18:48
Transfervrij. RWDM is door financiële problemen gedegradeerd naar de amateurs. Daardoor konden deze spelers transfervrij vertrekken
The following user(s) said Thank You: Jacques, bokkesprongen

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2026 20:07
Dumont zou een prima aanwinst zijn. Zou me niets verbazen als het de vervanger van Van Dessel is, iets andere speelstijl maar wel dezelfde positie. 

No way dat die uit de koker van Jonker/Hofland komt trouwens, stond al op de lijst onder Ronny of iemand anders zet de lijnen uit. 
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: M-MVV

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2026 20:47
Jacques wrote: Dumont zou een prima aanwinst zijn. Zou me niets verbazen als het de vervanger van Van Dessel is, iets andere speelstijl maar wel dezelfde positie. 

No way dat die uit de koker van Jonker/Hofland komt trouwens, stond al op de lijst onder Ronny of iemand anders zet de lijnen uit. 

Deze stond zeker al jaren op het lijstje maar blijkbaar wilde hij nu wel komen en onder Ronny/Edwin niet.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• M-MVV
  • M-MVV's Avatar
  • Away
  • Elite Member
  • Elite Member

16 Jul 2026 22:44
Boredass wrote:
Jacques wrote: Dumont zou een prima aanwinst zijn. Zou me niets verbazen als het de vervanger van Van Dessel is, iets andere speelstijl maar wel dezelfde positie. 

Deze stond zeker al jaren op het lijstje maar blijkbaar wilde hij nu wel komen en onder Ronny/Edwin niet.

Hij was voorheen te duur, scheelt enorm dat hij nu gratis over kan komen.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Mosae
  • Mosae's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2026 00:04
Was dit de beste speler van RWDM, anders konden ze daar nog meer ophalen.

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2026 09:25
Is er al iets bekend over de testspelers? Udenhout de rechtsback (die ik niet slecht vond) , de linksbuiten Djae (wisselvallig wel goal en 2 assists) en Sil van de wegen (die niet fit was tegen Seraing maar wel een gedegen indruk maakte) ?

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2026 11:01
Mosae wrote: Was dit de beste speler van RWDM, anders konden ze daar nog meer ophalen.

Ik denk dat het niet zo makkelijk gaat, ze laten niet graag hun spelers gaan

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2026 11:51
Maar als het gaat om transfervrije spelers, hebben ze niet veel te willen. Maar hier zitten natuurlijk meer clubs achteraan. Heb eens gekeken. Rechtsback Tibo Persyn en centrale verdediger Mats Lemmens lijken me interessant (geen concrete geruchten dus).

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2026 12:17
Jim Cemint wrote: Maar als het gaat om transfervrije spelers, hebben ze niet veel te willen. Maar hier zitten natuurlijk meer clubs achteraan. Heb eens gekeken. Rechtsback Tibo Persyn en centrale verdediger Mats Lemmens lijken me interessant (geen concrete geruchten dus).

Transfervrij is een ruim begrip, Dumont had gewoon een contract tot 2027 en als RWDM meent te denken dat  na het intrekken van licentie , de contracten van gewoon geldig blijven, kun je als mvv zijnde niet zomaar hem contracteren.

Ik zeg overigens niet dat het zo gegaan is maar hoor wel wat signalen dat RWDM niet zomaar de spelers wil laten gaan

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Jul 2026 15:59
Dumont is transfervrij weggegaan door de degradatie en het kwijtraken van de proflicentie.

• M-MVV
  • M-MVV's Avatar
  • Away
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Jul 2026 16:02
Lenn Minh Tran maakt de overstap van MVV naar Cong An Ho Chi Minh City FC. Na één seizoen in Maastricht vervolgt hij zijn loopbaan in Vietnam.
MVV heeft de voorwaarden rondom deze transfer zorgvuldig afgewogen en is tot de conclusie gekomen dat deze overstap de beste uitkomst is voor zowel de club als de speler. We zijn trots dat Lenn Minh, kort na zijn doorbraak in het betaald voetbal, deze mooie stap in zijn carrière kan zetten.
Deze transfer laat zien waar MVV voor staat: talent herkennen, spelers de kans geven zich verder te ontwikkelen en hen vervolgens klaar te stomen voor een volgende stap in hun carrière. Dat Lenn Minh deze stap nu al kan maken, bevestigt dat we op de goed weg zijn en dit weten te realiseren.
Met deze koers wil MVV de club sterker maken. Want uiteindelijk willen we structureel om Play-Offs spelen. Door talent succesvol te ontwikkelen en te verkopen, creëren we meer financiële mogelijkheden om verder te investeren in de selectie en de organisatie. Zo bouwen we stap voor stap aan een sportief en financieel gezonde toekomst voor MVV.
Wij bedanken Lenn Minh voor zijn inzet bij MVV en alle goeds toe bij Cong An Ho Chi Minh City FC en in het vervolg van zijn carrière.
The following user(s) said Thank You: Jacques, bokkesprongen

Time to create page: 0.508 seconds